Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:

( Layken )

عضو تحریریه
Nov 29, 2009
3,050
نام
حامد
خیلی دارم مقاومت می کنم که بازی رو دراپ نکنم.
دیشب 4 ساعت بازی کردم و بعد از 4 ساعت فهمیدم دارم بی هدف دور خودم میچرخم.
حس می کنم گیم پلی هنوز برای یک دنیای جهان باز بالانس نشده.
 

779

کاربر سایت
Oct 27, 2009
834
نام
شایان
خیلی دارم مقاومت می کنم که بازی رو دراپ نکنم.
دیشب 4 ساعت بازی کردم و بعد از 4 ساعت فهمیدم دارم بی هدف دور خودم میچرخم.
حس می کنم گیم پلی هنوز برای یک دنیای جهان باز بالانس نشده.
دراپ کن خوب :D
 
  • Like
Reactions: ( Layken )

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,371
نام
سید محمد حسین
فاک... دو ساعت ساید کوئست رفتم آخرشم به هیچی نرسیدم :|

گرفتم همه چی ساید کوئست دانگ ایتر رو رفتم
آخرشم اون معجون سلیووس رو بهش دادم
بعد من خر زدم رو صندلی اش کشتمش که ست اش رو بگیرم

ولی حالا سلیووس کلا به هم نمیفروشه سامن شو :|
What have I done ~X(
 
  • Like
Reactions: Justiciar

SNIPER II

Gold User
Dec 9, 2011
1,227
نام
Mansour
خیلی دارم مقاومت می کنم که بازی رو دراپ نکنم.
دیشب 4 ساعت بازی کردم و بعد از 4 ساعت فهمیدم دارم بی هدف دور خودم میچرخم.
حس می کنم گیم پلی هنوز برای یک دنیای جهان باز بالانس نشده.
من از بازی راضی بودم شدید
فقط یه مشکلی که داشت بیشتر کوئست هاش اگه خودت میخواستی کشف کنی با پیر میشدی یا خرابش میکردی واسه همین مجبور میشدم از تو نت کمک بگیرم وگرنه حتی به ذهنت هم نمیرسه باید فلان کار رو بکنی
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,342
Elden Ring survey results (from Famitsu) show players’ fave weapons, bosses, and more

Playtime and levels

The playtime clocked by surveyees are as follows:
  • Under 10 hours: 7
  • Between 10-60 hours: 131
  • Between 60-100 hours: 283
  • Between 100-150 hours: 499
  • Between 150-200 hours: 354
  • Between 200-300 hours: 301
  • Over 300 hours: 112

What do players like about Elden Ring?

Surveyees were asked about what they like about the game, and could choose multiple options.
  1. The story/world: 1410
  2. The field: 1391
  3. Exploration: 1225
  4. Boss combat: 1189
  5. Weapons and armor: 1091
  6. Characters (including NPCs): 995
  7. Dungeon crawling: 992
  8. The size of the map: 956
  9. The graphics: 912
  10. The ashes of war and weapon arts: 884
  11. The music: 841
  12. The spirit ashes: 797
  13. The combat balance: 786
  14. Sorceries and incantations: 763
  15. Character design: 740
  16. The horse: 711
  17. The leveling system: 682
  18. The controls: 560
  19. Multiplayer: 469
  20. The equipment upgrade system: 458
  21. Item crafting: 150

First class chosen

Surveyees were asked what class they chose the first time they played the game.
  1. Vagabond: 427
  2. Samurai: 424
  3. Prisoner: 153
  4. Confessor: 127
  5. Astrologer: 126
  6. Wretch: 108
  7. Hero: 101
  8. Warrior: 92
  9. Bandit: 75
  10. Prophet: 53

Most prioritized stats

Surveyees were asked what stats they prioritized in their builds, and could choose multiple options.
  1. Vigor: 1243
  2. Endurance: 710
  3. Dexterity: 678
  4. Strength: 620
  5. Intelligence: 440
  6. Mind: 334
  7. Arcane: 276
  8. Faith: 220

NPCs that left the strongest impressions

Surveyees were asked which NPCs left the strongest impressions on them, and could choose up to five. Only the top fifteen are listed.
  1. Ranni the Witch: 918
  2. Iron Fist Alexander: 579
  3. Blaidd: 335
  4. Millicent: 266
  5. Melina: 260
  6. Patches: 242
  7. Sorceress Sellen: 204
  8. Rya: 164
  9. Blackguard Big Boggart: 95
  10. Smithing Master Hewg: 94
  11. Hyetta: 86
  12. White Mask Varre: 82
  13. War Counselor Iji: 78
  14. Diallos: 59
  15. Enia: 53

Enemies that left the strongest impressions

Surveyees were asked which enemies left the strongest impressions on them, and could choose up to five. Only the top fifteen are listed.
  1. Starscourge Radahn: 687
  2. Malenia, Blade of Miquella: 658
  3. Margit, the Full Omen: 443
  4. Tree Sentinel: 216
  5. Maliketh, the Black Blade: 206
  6. Elden Beast: 188
  7. Godrick the Grafted: 176
  8. Crucible Knight: 158
  9. Radagon of the Golden Order: 149
  10. Hoarah Loux, Warrior: 137
  11. Mohg, Lord of Blood: 110
  12. Rennala, Queen of the Full Moon: 101
  13. Rykard, Lord of Blasphemy: 68
  14. Godfrey, First Elden Lord: 66
  15. Fire Giant: 57

Areas that left the strongest impressions

Surveyees were asked which areas left the strongest impressions on them, and could choose up to five. Only the top fifteen are listed.
  1. Caelid: 456
  2. Limgrave: 409
  3. Leyndell, Royal Capital: 375
  4. Nokron, Eternal City: 200
  5. Stormveil Castle: 172
  6. Altus Plateau: 153
  7. Lake of Rot: 139
  8. Academy of Raya Lucaria: 106
  9. Mohgwyn Palace: 76
  10. Subterranean Shunning-Grounds: 73
  11. Liurnia of the Lakes: 72
  12. Miquella’s Haligtree: 70
  13. Siofra River: 67
  14. Volcano Manor: 58
  15. Mountaintops of the Giants: 52
 

mohsenjyubi201

کاربر سایت
Jun 17, 2011
553
اقا ما هم تمام کردیم نمره ماهم 9/10

داستان بازی نسبت سولزبورن قابل لمس تر بود و بیشتر درگیرش میشدی و همچنین جذابیت فوقالعاده ای داشت. شخصیتای بازی هم واقعا چندتاشون دوست داشتنی بود و قشنگ باهاشون ارتباط میگرفتی. دنیای بازی هم عالی کار شده خود مپ هم واقعا شاهکار بودش.. یکی نکاتی که خیلی دوست داشتم دنیاش زنده تر بود و یه سری باس ها هم روانی بی روح کامل نبودن.

نکته منفی هم بازی راحت بودش ولی بالانس نبود کلا برات سامن گذاشتن از اونور هم باس ها وان هیت میکنن یه جوری بود این قضیه.

و یکی از چیزایی که من خیلی خیلی منتظرش بودم موزیک بازی بود. فاجعه به تمام عیار (برای من) بود از استاد تسوکاسا سایتو واقعا خیلی انتظار بالایی داشتم.... موزیک بازی تو خود بازی بد نیستا ااشتباه نگیرید ولی موندگار نیستن یا گلچین کنی یا مبهوت موزیک باشی. بعد موزیک باس ها اکثرا یه ریتم و وکال شبیه هم داشتن و از اون طرف دو سه تا ساندترکی که من خوشم اومد ولی زود به ذوقم خورد وسط ساندترکا موزیک سایلنس میشه یهو وارد مود دیگه میشه، بصورت پیوسته وصل نیستن و این مورد برای تقریبا همه ساندترکای باس ها صادقه. سولزبورن هم باس ها چندین فاز داشتن ولی اینطوری نبود کاملا پیوسته بودش.

خدایش بلادبورن واقعا تو این زمینه گادلایک به تمام عیار بودش تک تک ترکا مسترپیس تایملس و یونیک بودن. شاید زود باشه این حرف ولی اوج کاری استاد سایتو و بانو یوکا کیتامورا تو همون بلاد بودش.
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,711
نام
مراد حلیمی
حالا که دوستان نقد میکنن بازی رو منم نقد کوچیکی از بازی رو میذارم
امتیاز نهایی: 9.5/10

نکات مثبت:
  1. داستان: داستان بازی با اینکه تقریبا فرمت دارک سولزها را داره و تا حدی کلیشس ولی خیلی جذابه و خیلی هم خوب نوشته شده و درگیر کنندس​
  2. گیم پلی: خیلی عالیه، تنوع سلاحها جادوها و حرکت ها فوق العادس و اونقدری کشش داره که فقط بخاطر همین تنوع بازی رو ساعتها بازی کنی.​
  3. گرافیک و طراحی هنری: برگ برنده بازیهای فرام سافتور و مخصوصا الدن رینگ - برای من بشخصه 50...60 درصد جذابیت بازی به تنهایی طراحی هنری محشر و دیوانه کننده بازی بود. اصن در وصف نمی گنجه طراحی هنری بازی و با کلمات نمیشه تعریفش کرد.​
  4. موسیقی: یه لول کمتر از دارک 1 یا بلاد هست ولی فوق العادس و بنظرم قطعات به یادموندنی زیادی داره بازی.​
  5. دنیای بازی: به عنوان اولین تجربه خیلی خوب، خلاقانه و نفسگیر کار کرده فرام و واقعا ستودنیه خلق همچین دنیای خفنی​

نکات منفی:​
  1. دانجن ها و معدن ها روشون چندان کار نشده بود و طراحی و دشمن ها و باس های تکراری ملال اور کرده بود دانجن ها رو.​
  2. سختی بازی با توجه به ow شدن بازی در سطح قبلی ها بود (تقریبا) ولی چند تا ایتم مثه شمشیر ROB یا Mimic قشنگ باگه این سختی بود و بیش از حد بازی رو اسون میکرد.(اینکه باس ها با 90 درصد آیتم ها و سلاحها سخت باشن ولی با یه شمشیر خاص یهو بشدت آسون بشن جالب نیس یا اینکه mimic ات بجات لت و پار کنه باس رو و تو گاهی ضربه بزنی عملا هیجان مبارزه با باس رو نابود میکنه)​
  3. درسته گنگ بودن بازی برای دنبال کردن بازی از کامیونیتی بازی تعمدی بود ولی تو بازی به این وسعت گاها عذاب آور میشد و کاش مخصوصا کوئست ها و جای NPC ها سرراست تر بود.​
  4. یکم رو انیمیشن ها کار میکردن بهتر بود دیدن انیمشین های سری دارک سولز برای بار n ام حداقل برای من دیگه دلچسب نبود .​


نتیجه: بدون شک بهترین بازی این نسل تا به اینجا و کاملترین بازی میازاکی هستش ولی بهترین بازیش نیست بنظرم

.
 
آخرین ویرایش:

AmirPXP

Indiana Jones
کاربر سایت
Mar 15, 2009
544
نام
AMIR
View attachment 255062

این که تو این بازی کلی انیمیشن واسه بغل کردن Fia طراحی کردن بعد نذاشتن ما Rya رو بغل کنیم جزم به بشریت محسوب میشه :((:((

بعد یه گزینه میزاشتن قلنجشو میشکوندیم :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر