Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
:))
:Arrowd:You cannot pet the dog in Elden Ring:Arrowd:

پ.ن: ویدیو مربوط به یکی از انمی هاس، اگر خییییلی حساسین نبینید:D



Hidetaka Miyazaki Sees Death as a Feature, Not a Bug

مقاله نیویورکر در مورد میازاکی و بازی هاش. بسیار خواندنیه. از دست ندید.
پ.ن: همه چی ازICO شروع شد..


این جمله از میازاکی رو خیلی دوست داشتم
درود
هرانچه که نیاز دارین اینجا با ترجمه فراهمه:دی
Hidetaka Miyazaki Games Community
 
خب من بعد از 10-15 ساعت گشت و گذار بعد از Stormveil تصمیم گرفتم به آکادمی برم و بلافاصله مورد عنایت قرار گرفتم. اگر با جادو اینا پیش میرید حسابی قراره ازتون استقبال بشه چون یه سری دشمن داره FP شما رو میخورن:))
 
  • Like
Reactions: voldmort
یعنی در طول بازی هیچی نمیفهمیم بعد بریم از یه سایت داستان بازی رو بخونیم ؟!!!

آقا یکی که بلده تضیح کامل بده لطفا راجع به سوالای من
داستان بازی دیالوگ ها و ... اینا چیه چجوریه کجاس
داستان بازی توی دنیای بازی پخشه :-" انگاری که تیکه تیکه شده باشه، مقداری از داستان رو از دیالوگ ها با شخصیت ها میشه فهمید (که خیلیاشون هم شخصیت های فرعی باشن، باس ها و .... دیالوگ ها هم اجباری نیست)، یه مقدار زیادی از داستان رو از خوندن توضیاحات ایتم ها میشه فهمید، یه مقدرای هم توی متن های کوتاهی هست که توی دنیای بازی پخش شده.

این وسط سبک داستان پردازی بازی یجورایی اکثرا باز هست، یعنی با توضیحات دقیق همه موارد گفته نمیشه، معمولا داستان و حوادث کلی گفته میشه ولی نکاتی مبهم میمونه تا به قول خود میازاکی: بازیکن با قوه تخیل خودش جاهای خالی رو پر کنه :-"
 
  • Like
Reactions: Ludens and TOOL.
اینم لینک مپ کامل بازی،
البته پیشنهاد میکنم استفاده نکنین چون جای همه چی رو معلوم کرده، به زودی اپلکیشن این مپ هم میاد

فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
همه مپ بازی این نیست. در این حد... 😎
 
چطور بود گادریک راضی بودی ازش؟🤣🤣🤣
نیمه اول فایت آره :)) حتی اونقدر تمرکز داشتم که میتونستم بار اول بزنمش ولی خب، دارک سولزه دیگه :D

بعد جالب اینجاست که از در اصلی رفتم و تمام راه تا اتاق باس رو دویدم ولی سری بعد که برگشتم از راه فرعی برم سختر بود :D
 
  • Like
Reactions: mikami.pro
بابا این آکادمی اعصاب ما را نمود. فکر نمیکنم تو کل سری سولز لوکیشن به این سختی دیده باشم. تا حالا 2-3 سری هم رون هام رو از دست دادم.
 
عظیم ترین جذاب ترین مرموز ترین چالشی ترین متفکرانه ترین و ... بازی ترین هاست این شاهکار ‌.ترکیب خیره کننده سولز و botwمعجونی شده که حالا حالا ها اسمش در محافل شنیده میشود . حدودا چهل ساعت روی سریز ایکس بازی کرده ام بدون شک ارزش نمرات بالا رو داره و حتی فرا تر .
ارت استایل دیوانه وار در ترکیب با لول دیزاین جادویی فرام و عناصر ریزه کاری خاص گیم پلی سولز بورن شادو الدن رو در ردیف بزرگان قرار داده است بدون شک در لیست تاپ تن یا تاپ فایو هر بازیباز قهاری باید جابگیره ‌.ساعت ها و صفحات زیادی نیازه تا به بررسی بازی پرداخت . اینکه چنینی بستر عظیمی خلق کنید بعد استادانه یک سولز در دلش پیاده کنید بعد بالانس و لول اسکلینگ چنان در تارپود بازی تنیده باشه که حس پیشرفت رو بسیار هوشمندانه منتقل کنه به مخاطب از اون کارهای استادانه میازاکی سان است ‌.من هنوز از جادوی بازی در شگفت زدگی به سر میبرم و خوشحالم که دهه هایی که سولز ها بودند و میازاکی بود بازیباز بودم و از همون ابتدا هم با او همسفر بودم.الدن رینگ در زمانه بازیهایی که دست بازیباز رو همش میگیرند و لنگان لنگان به منزل مقصود میرسانند حکم یک نسیم تازه ای داره بر بازی های رایانه ای متاسفانه بیش از حد کسالت بار شده . داستان باگ و فریم ریت و ... افسانه است و گنده سازی مشکلات کوچک است . هیچ چیزی از اعتبار این بازی کم نمیکند و مشکلا پرفورمنس همه قابل رفع هستند . حتی راک استار بازی پانصد میلیون دلاری اش لانچرش اجرا نمیشد.
روز های اول این مشکلات همیشه هست ولی از ارزش بازی های بزرگ چیزی کم نمیکنند‌ ‌. ۱۰از ۱۰. ۱۰۰از ۱۰۰ eldenرو‌راحت میتونم بزارم‌کنار zbotwو‌ رزدینت چهار و‌HL2 و دیابلو ۲ پنج بازی تاپ ۵.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or