این کنفرانس درباره win 10 بود هنوز کنفرانس dx12 شروع نشده باید صبر کنیم تا اون کنفرانسا اطلاعات تکنیکی بدن بیرون.
DirectX 12 adds a 20% gpu boost to the Xbox One
============Update: Due to a misunderstanding caused by an interruption in the livestream, the original article mentioned that the 20% GPU improvement was on Xbox One, but Spencer did not actually explicitly mention a platform
اینودوباره شروع شد
DirectX 12 adds a 20% gpu boost to the Xbox Oneالبته این افزایش بیست درصدی بازدهی مربوط به PC ـه ، نه XB1
درسته . مثل اینکه این 20درصد منظورشون با FABLE LEGENDS اونم روی PC بوده و اسمی از XONE برده نشده. با توجه به حرف هایی که BRAD WARDELL میزد قبلا اگر در آخر این باشه افزایش پرفورمنس اونم برای PC من یکی که ناامید میشمالبته این افزایش بیست درصدی بازدهی مربوط به PC ـه ، نه XB1
============
اینو
Brad Wardell رییس کمپانی Stardock که یکی از شرکای مایکروسافت برای توسعه و ساخت DX12 به حساب میاد تو مصاحبه با Inner Circle گفته که فیل اسپنسر داره انتظارات درباره تاثیر DX12 روی XO رو به دقت مدیریت میکنه چونکه موج اول بازیهایی که با DX12 ساخته میشن ممکنه فقط 10 تا 20 درصد افزایش کارایی ایجاد کنن دلیل این مسئله هم این هست که این بازیها در حقیقت با DX11 ساخته شدن و با آپدیت از DX12 پشتیبانی می کنن و به قول Wardell یه جورایی فقط از میوه های پایین دستی DX12 استفاده میکنن.
In porting it over to Direct X 12, we've actually seen a 20% improvement in GPU utilization on the same hardware