LiviNG D3AD
کاربر سایت
مسئله این نیست که اصلا تاثیر نداره، مسدله اینه که یه عذه فکر میکنن الان با اومدن DX 12 انقلاب به پا میشه در سخت افزار X1 . کاری به صحبتای برنامه نویس ناوتی داگ ندارم چون اصلا همچین حرفی نزده. ولی شما اگر سازندهای ویچرو قبول دارید بخونید:
این صحبتها صرفاً در خصوص برنامه نویسی سطح پایینی هست که با استفاده از DX12 میشه انجام داد. اما DX12 فراتر از برنامه نویسی سطح پایین هست و فیچرهای سخت افزاری رو به همراه خودش داره که هنوز بطور کامل در موردشون صحبت نشده. این فیچرها میتونن انجام یسری کارها رو چند برابر سریعتر/بهینه تر کنن. حرفهای خود اسپنسر رو بخونید گفته DX12 کمک میکنه تا XB1 در انجام کارهایی که در انجام دادنشون بهتر هست موفقتر عمل کنه.
بحث انقلاب شدن هم نیست. پردازش سخت افزاری یسری تکنیکها میتونه به مراتب بهینه تر از پردازش اونها بصورت نرم افزاری باشه. برای مثال رجوع کنید به تکنیک جدید نورپردازی انویدیا که بواسطه ساپورت سخت افزاری سه برابر سریعتر از حالت اولیش شده.این نظراتی که در مورد اثر DX12 روی XB1 دادن بدون در نظر گرفتن این فیچرهای سخت افزاری هستش. باید منتظر موند و دید که XB1 همه یا بخشی از این فیچرها رو داره یا نه و اگر داره اثرش در بازیها به چه شکل خواهد بود. به جای بحث کردن یک ماه دیگه صبر کنید تا خود مایکروسافت در این مورد صحبت کنه و مشخص بشه واقعیت ماجرا چی هست.