DSO gaming: عنوان Mortal Kombat برای PC عرضه خواهد شد

RealMadrid C.F.

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Mortal-Kombat.jpg

بنظر می رسد، استدیو بازی سازی NetherRealm و شرکت Warner Bros در روز های آینده، نسخه ی PC بازی Mortal Kombat 9 معرفی کنند، همانند Steam Directory بازی که در جمعه ی پیش آپدیت گردید.
در این لیست، تمامی Achivement های بازی نیز قرار داده شد، اما مسئله اینجاست که هنوز هیچ عکس العملی از سوی Warner Bros دیده نشده است.

به خوبی مشخص است که امکان اشتباه و دروغ از سوی Steam Directory کم است و همچنین Warner Bros به سادگی می توانست این صفحه رو ببندد. در عوض، ناشر این عنوان Directory را آپدیت کرده است،
پس به طور حتم برنامه هایی خواهند داشت.

سایت DSOgaming در این خبر می گوید: "درحال حاضر، ما مطمئن هستیم که Mortal Kombat بر روی PC عرضه خواهد شد. بله، مدتی طول می کشد و اما PC گیمر ها بسیار خوشحال خواهند شد و بالاخره این عنوان را بر روی پلتفرمشان تجربه می کنند."

منبع
 
چه ربطی داشت؟ :confused: :d

شوخی کردم دوست عزیز !:d
ولی تا بوده کنتزل بازیهایی که بیشتر رو کلیدهای کیبورد بازی میشن تا دقت موس مشکل تر بوده!!!
حالا یکی مثل شما هم شاید واست استثنا باشه این موضوع,طوری نشده که حالا!!:d
 
ببخشید اما سر چه حساب سبک H&S سخت ترین سبک از نظر گیم پلی و کنترل داره؟
راحته. وجود کمبو های بینهایت.
برای مثال،
توی SF نهایتا یه کمبوی 10 ضربی بتونی پیاده کنی. کل ترکیبات دکمه ها توی 3 تا لگد سبک و متوسط و سنگین و 3تا مشت سبک و متوسط سنگین خلاصه شده و فقط کمبوهای پیش فرضی که خود بازی آماده کرده رو میتونین اجرا کنین.
ولی توی DMC دشمن رو میتونی تا n دقیقه متوالی رو هوا نگه داری و چندین نوع سلاح مختلف و استایل مختلف و ترکیبات انواع سلاح ها باز هم n کمبوی مختلف رو به وجود میاره. در واقع توی یه عنوان H&S هر شخص یه نوع کمبو زدن برای خودش داره و نمیتونی 2 نفر رو مثل هم پیدا کنی.
برای بهتر متوجه شدن این موضوع، بهترین حالت هر کدوم رو در نظر میگیریم. شما یه ویدئو از کمبوهای SF یا MK ببینین و یه ویدئو هم از Brea برای DMC ببینین تا متوجه موضوع بشین و بفهمین کدوم یک از این سبک ها از نظر کنترل سخت تره.
اصلا این یه چیز طبیعیه. گیم پلی بازی های فایتینگ محدوده ولی گیم پلی بازی های H&S گستردگی بسیار بزرگی داره که اونی گستردگی داره مسلما کنترل گسترده تر و سخت تری داره.
 
حالا جداي از اين بحثي كه شما داريد انجام ميديد نميدونم تا حالا كسي گفته يا نه اما تو فروم استيم كه ميچرخيدم خبري مبني بر تست بازي MK9 و Lords of Shadow 1 بر روي Pc توسط تسترها كه در حال حاظر داده انجام ميشه نظرمو جلب كرد كه خب گفتم اينجا هم بگم شايد كسي اطلاع نداشته باشه :D
اينطور كه پيداست بايد منتظر تاييد رسمي اين دو بازي در اينده اي نزديك باشيم. به شخصه با اينكه جفت بازيهارو روي كنسول بازي و تموم كردم اما با اينحال به شدت منتظر تجربه ي اين دو بازي بر روي PC در حالت Full HD و 60 فريم ( چه بسا بيشتر ) هستم!
 
راحته. وجود کمبو های بینهایت.
برای مثال،
توی SF نهایتا یه کمبوی 10 ضربی بتونی پیاده کنی. کل ترکیبات دکمه ها توی 3 تا لگد سبک و متوسط و سنگین و 3تا مشت سبک و متوسط سنگین خلاصه شده و فقط کمبوهای پیش فرضی که خود بازی آماده کرده رو میتونین اجرا کنین.
ولی توی DMC دشمن رو میتونی تا n دقیقه متوالی رو هوا نگه داری و چندین نوع سلاح مختلف و استایل مختلف و ترکیبات انواع سلاح ها باز هم n کمبوی مختلف رو به وجود میاره. در واقع توی یه عنوان H&S هر شخص یه نوع کمبو زدن برای خودش داره و نمیتونی 2 نفر رو مثل هم پیدا کنی.
برای بهتر متوجه شدن این موضوع، بهترین حالت هر کدوم رو در نظر میگیریم. شما یه ویدئو از کمبوهای SF یا MK ببینین و یه ویدئو هم از Brea برای DMC ببینین تا متوجه موضوع بشین و بفهمین کدوم یک از این سبک ها از نظر کنترل سخت تره.
اصلا این یه چیز طبیعیه. گیم پلی بازی های فایتینگ محدوده ولی گیم پلی بازی های H&S گستردگی بسیار بزرگی داره که اونی گستردگی داره مسلما کنترل گسترده تر و سخت تری داره.
حرفتون برای من کاملا محترمه اما کاملا باهاش مخالفم!
اول این رو بگم :d که من SF بازی نکردم و اصلا خوشم نمیاد از این بازی و کارکتر هاش و همه چیزش...
اگه بازی MK رو در نظر بگیریم اینجا حرفتون کاملا برای من رد میشه چون داخل این MK آخری با هر کارکتری میشه تعداد خیلی زیادی کمبو زد.
راستش رو بخواید یه بازی از لحاظ کنترل سخت برای من 20 دقیقه دشمن رو روی هوا آویزون کردن نیست :d
وقتی میشه متوجه کنترل سخت بازی های Fighting شد که با یه بازیکن خیلی خوب یا عالی بازی کنید نه هوش مصنوعی! کلا این جور بازی ها نیاز به تمرین خیلی زیادی دارن به دلیل پیچیدگی و سختیشون! اما بازی مثل DmC نهایتا بعد چند ساعت بازی کردن گیم پلی بازی راحت میاد تو دستتون و میشه n تا کمبو زد.
در کل درگیری بین دو بازیکن به نظر من از زدن 100تا کمبو سخت تره! کی گارد بگیری کی جاخالی بدی کی حمله کنی و... (دقیقا هم منظورم یه مسابقه Hardcore بین دوتا بازیکنه Hardcore)

حالا جداي از اين بحثي كه شما داريد انجام ميديد نميدونم تا حالا كسي گفته يا نه اما تو فروم استيم كه ميچرخيدم خبري مبني بر تست بازي MK9 و Lords of Shadow 1 بر روي Pc توسط تسترها كه در حال حاظر داده انجام ميشه نظرمو جلب كرد كه خب گفتم اينجا هم بگم شايد كسي اطلاع نداشته باشه :D
اينطور كه پيداست بايد منتظر تاييد رسمي اين دو بازي در اينده اي نزديك باشيم. به شخصه با اينكه جفت بازيهارو روي كنسول بازي و تموم كردم اما با اينحال به شدت منتظر تجربه ي اين دو بازي بر روي PC در حالت Full HD و 60 فريم ( چه بسا بيشتر ) هستم!
این MK 9 روی کنسول روی 60 فریم اجرا میشه و اگه اشتباه نکنم 1080p هم هست!
 
حرفتون برای من کاملا محترمه اما کاملا باهاش مخالفم!
اول این رو بگم :d که من SF بازی نکردم و اصلا خوشم نمیاد از این بازی و کارکتر هاش و همه چیزش...
اگه بازی MK رو در نظر بگیریم اینجا حرفتون کاملا برای من رد میشه چون داخل این MK آخری با هر کارکتری میشه تعداد خیلی زیادی کمبو زد.
راستش رو بخواید یه بازی از لحاظ کنترل سخت برای من 20 دقیقه دشمن رو روی هوا آویزون کردن نیست :d
وقتی میشه متوجه کنترل سخت بازی های Fighting شد که با یه بازیکن خیلی خوب یا عالی بازی کنید نه هوش مصنوعی! کلا این جور بازی ها نیاز به تمرین خیلی زیادی دارن به دلیل پیچیدگی و سختیشون! اما بازی مثل DmC نهایتا بعد چند ساعت بازی کردن گیم پلی بازی راحت میاد تو دستتون و میشه n تا کمبو زد.
در کل درگیری بین دو بازیکن به نظر من از زدن 100تا کمبو سخت تره! کی گارد بگیری کی جاخالی بدی کی حمله کنی و... (دقیقا هم منظورم یه مسابقه Hardcore بین دوتا بازیکنه Hardcore)
درسته. هم فایتینگ و هم هک اند اسلش تمرین زیادی میخوان ولی بستگی داره کدوم فایتینگ رو بگی؟
MK یه فایتینگ آسونه و یادگیریش هم همینطور ولی SF سخته و ملزم تمرکز زیادی هست و برای کمبو زدن باید فریم بازی بیاد دستت (اصولا جفت بازی های کپکام یعنی SF و DMC همینطور هستن).
اونی هم که گفتی (مبارزه با یه حریف واقعی) به معنی سخت تر بودن نیست:d اون 20 دقیقه به عنوان مثال بود. منظورم اینه که یه بازی هک اند اسلش شعاع بیشتری از دکمه ها رو پوشش میده که بی وقفه و با قاعده نامشخصی (وابسته به شخصی که داره بازی میکنه) باید فشرده بشن و یه بازی فایتینگ شعاع کمتری داره قاعده و فنونی که اجرا میشن رو همگی توی Command List نوشته و تو نمیتونی خارج از این مواردی که گفته شده کار کنی. یعنی نمیتونی هر تکنیکی رو با هر تکنیکی که بخوای ترکیب (Chain) کنی:d

سبک فایتینگ هم سخته ولی در رتبه دوم قرار میگیره:d اینا همه به بحث اصلیمون یعنی بازی کردن MK با یه گیم پد یا یه کیبورد ربطی نداشتن:d
 
MK یه فایتینگ آسونه و یادگیریش هم همینطور ولی SF سخته و ملزم تمرکز زیادی هست و برای کمبو زدن باید فریم بازی بیاد دستت (اصولا جفت بازی های کپکام یعنی SF و DMC همینطور هستن).
قاعده و فنونی که اجرا میشن رو همگی توی Command List نوشته و تو نمیتونی خارج از این مواردی که گفته شده کار کنی. یعنی نمیتونی هر تکنیکی رو با هر تکنیکی که بخوای ترکیب (Chain) کنی:d
البته مورتال کامبت جدید کمبوهای ترکیبی که بازیکنا خودشون ساختن هم داره.منتهی زدن بعضیاشون به خصوص اونایی که بیشتر از 40 50 درصد جون می بره.زمان بندی خیلی دقیقی می خواد.مراجعه شود به چیزتیوب
 
فعلا که چیزی تایید نشده . زیاد هم دلتون رو خوش نکنید تا این عنوان رو بتونید روی دسکتاپ هاتون بازی کنید . اصلا دسکتاپ رو چه به فایتینگ؟
موس و کیبورد رو ساختن فقط واسه بازیهای استراتژیک .کلا کپکام این نسل به پی سی حال داد و تمام .مگرنه لذت فایتینگ مثل مورتال کامبت فقط فقط بر روی یه تلویزیون 50 اینچ و با گیمپد کنسول است و بس .
 
فعلا که چیزی تایید نشده . زیاد هم دلتون رو خوش نکنید تا این عنوان رو بتونید روی دسکتاپ هاتون بازی کنید . اصلا دسکتاپ رو چه به فایتینگ؟
موس و کیبورد رو ساختن فقط واسه بازیهای استراتژیک .کلا کپکام این نسل به پی سی حال داد و تمام .مگرنه لذت فایتینگ مثل مورتال کامبت فقط فقط بر روی یه تلویزیون 50 اینچ و با گیمپد کنسول است و بس .


شما می‌دونید گیم‎پدهای 360 و PS3 به راحتی به PC وصل می‌شن؟
PC هم به راحتی به TVـه 50 اینچ وصل می‌شه. شما توی 15 سال پیش سیر می‌کنید اگه این چیزا رو نمی‌دونید.
بازی هم بدون شک واسه PC میاد، زیاد دلتو خوش نکن که تایید نشه.
 
شما می‌دونید گیم‎پدهای 360 و PS3 به راحتی به PC وصل می‌شن؟
PC هم به راحتی به TVـه 50 اینچ وصل می‌شه. شما توی 15 سال پیش سیر می‌کنید اگه این چیزا رو نمی‌دونید.
بازی هم بدون شک واسه PC میاد، زیاد دلتو خوش نکن که تایید نشه.

اِ نه بابا نمیدونستم!. اونوقت دسته رو وصل میکنی روی کیس خوشگلت و بعدشم حتما توهم میگیری داری کامبت و آنچارتد میزنی؟
 
اِ نه بابا نمیدونستم!. اونوقت دسته رو وصل میکنی روی کیس خوشگلت و بعدشم حتما توهم میگیری داری کامبت و آنچارتد میزنی؟

ببین در این که نمی‌دونستی هیچ شکی نیست. هر آدم عاقلی از پست‌های قبلیت می‌فهمه که خبر نداشتی از این موارد. این از این.
دوماً شما گفتی من گیم‌پد و تلویزیون 50 اینچ رو ترجیح می‌دم، منم بهت گفتم حرفت این حرفت ارزش و اعتبار نداره چون این موارد با PC هم به راحتی قابل دست‌یابی هستن. حالا بر می‌گردی اسم بازی‌های انحصاری رو میاری؟ من همیشه گفتم به خاطر بازی‌های انحصاری هم که شده کنسول رو می‌خرم.
ولی پولش رو دارم، می‌تونم، PCـه خوب هم می‌خرم واسه بازی‌های مالتی‌پلتفرم که به مراتب بهتر از کنسول روی PC اجرا می‌شن.
 
به قول یکی از کاربران : نقطه بازی :-&

عزیز بیخیال الان شما دوباره داری اون بحث کلیشه ایه pc vs console رو باز میکنی
که اخرشم به اخطار و بن ختم میشه!!شاید خیلیا از همین TW که شما اسمشو گزاشتی
نقطه بازی خوششون بیاد!خواهشا بیخیال شو دیگه;)
 
درسته. هم فایتینگ و هم هک اند اسلش تمرین زیادی میخوان ولی بستگی داره کدوم فایتینگ رو بگی؟
MK یه فایتینگ آسونه و یادگیریش هم همینطور ولی SF سخته و ملزم تمرکز زیادی هست و برای کمبو زدن باید فریم بازی بیاد دستت (اصولا جفت بازی های کپکام یعنی SF و DMC همینطور هستن).
اونی هم که گفتی (مبارزه با یه حریف واقعی) به معنی سخت تر بودن نیست:d اون 20 دقیقه به عنوان مثال بود. منظورم اینه که یه بازی هک اند اسلش شعاع بیشتری از دکمه ها رو پوشش میده که بی وقفه و با قاعده نامشخصی (وابسته به شخصی که داره بازی میکنه) باید فشرده بشن و یه بازی فایتینگ شعاع کمتری داره قاعده و فنونی که اجرا میشن رو همگی توی Command List نوشته و تو نمیتونی خارج از این مواردی که گفته شده کار کنی. یعنی نمیتونی هر تکنیکی رو با هر تکنیکی که بخوای ترکیب (Chain) کنی:d

سبک فایتینگ هم سخته ولی در رتبه دوم قرار میگیره:d اینا همه به بحث اصلیمون یعنی بازی کردن MK با یه گیم پد یا یه کیبورد ربطی نداشتن:d
گفتم که بی وقفه بودن یه بازی برای من به معنی کنترل سخت تر بودن نیست :d
اما MK 9 رو فکر نکنم شما بازی کرده باشید چون اگه بازی کرده بودید این حرفا رو نمیزدید، مثلا داخل MK 9 خودتون کمبو میسازید و چیزی از پیش تایین شده نداره. (دقیقا میتونید Chain کنید)
MK یه فایتینگ آسونه و یادگیریش هم همینطور ولی SF سخته و ملزم تمرکز زیادی هست و برای کمبو زدن باید فریم بازی بیاد دستت (اصولا جفت بازی های کپکام یعنی SF و DMC همینطور هستن).
همینطور MK 9.
اونی هم که گفتی (مبارزه با یه حریف واقعی) به معنی سخت تر بودن نیست:d
اتفاقا داخل یه بازی فایتینگ به معنی سخت تر بودن! هوش مصنوعی که برنامه ریزی شدس مخصوصا هم داخل یه بازی فایتینگ که خیلی ضعیف عمل میکنن. وقتی یه حریف بهتر جلتون بازی کنه به معنی سخت تر بودن نیست؟
البته مورتال کامبت جدید کمبوهای ترکیبی که بازیکنا خودشون ساختن هم داره.منتهی زدن بعضیاشون به خصوص اونایی که بیشتر از 40 50 درصد جون می بره.زمان بندی خیلی دقیقی می خواد.مراجعه شود به چیزتیوب
حرفتون کاملا تایید میشه.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or