Multi Platform DOOM Eternal

سازنده
Id Software
تاریخ انتشار
March 2020
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
117215

DOOM Eternal

Developer: id Software
Publisher: Bethesda Softworks
Directors: Hugo Martin, Marty Stratton
Composer: Mick Gordon
Genre: First Person Shooter
Engine: id Tech 7
Platforms: PS4, X1, Nintendo Switch, PC & Google Stadia
Release Date: March 20, 2020
جمعه 1 فروردین 1399


=================================================

در عنوان DOOM (2016) مریخ را از تهاجم شیاطین حفظ کردیم اما حالا کره‌ی زمین میزبان نبرد جهنمی‌ها و Doom Slayer است. شیاطین با ترس و لرز، از او با لقب Unchained Predator و Hell Walker یاد می‌کنند. داستان‌های ترسناکی از او شنیده‌اند و اگر خوابی به چشمانشان بیاید، حتی شاید کابوس او را هم ببینند! آنها هیچوقت به تنهایی با اون روبه‌رو نمی‌شوند و سعی می‌کنند با حملات از جهت‌های مختلف او را غافل‌گیر کنند. در کنفرانس E3 از زبان کارگردان بازی شنیدیم که Doom Slayer حالا قدرتمند‌تر از همیشه است اما برای حفظ تعادل، انواع دشمنان نیز به دو برابرِ نسخه‌ی قبل رسیده است. بنابراین باید منتظر درگیری‌های پرتعداد و متنوع‌تری باشیم که سیلی از خون را در محیط‌های اتمسفریکی که از DOOM انتظار داریم، جاری خواهد کرد...

doomguy.jpg

ابزار معرفی شده برای سلاخی شیاطین >:) :

6cc4e79c08ad2af4ac66fad8e3585c42.jpg 008bf00a21d5c0e5a7467efc180b84d8.jpg 800px-Doom_eternal_e3_bfg9000_tyrant.png 800px-Doom_eternal_e3_chaingun_mobile_turret.png 800px-DOOM_Eternal_It_s_Hot_in_Here.jpg Ballista_Concept_Art.jpg DOOM_Eternal_Mancubus_UrbanAssault.jpg Doomblade.jpg Eternal_Plasma_Rifle_Concept.jpg Eternal_Rocket_Launcher_Concept.jpg batch_DOOM-Eternal-Screenshot-10.jpg Heavy_cannon_in_use.jpg
NGRO09B.png

تعدادی از شیاطین مهم این نسخه...آماده‌ی سلاخی شدن >:) :

Marauder.png Arachnotron.png Archivle.png D_TmwSeWkAIztE7.jpg Pain_Elemental.png Doomhunter.jpg



artwork.doom-eternal-the-ancient-gods-part-one.1413x1080.2020-08-07.3.png

The Ancient Gods Part One
Release Date: October 20, 2020
سه شنبه 29 مهر 1399

DOOM-Eternal-The-Ancient-Gods-Part-One-Teaser.jpg
doom-eternal-ancient-gods-dlc-demon-1200x675.jpg doom-1280x720.jpg sJnW5ZauGjdYSaUgGDMYCh-1200-80.jpg
Doom-Eternal-marauders-ancient-gods.jpg


 
آخرین ویرایش:

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
دلیل تاخیر زدن بازی مشخص شد :

View attachment 127132
View attachment 127133

این چند وقته داشته رو بدنش کار میکرده ;;);;)

:D
من با همه چیز بازی بی نهایت حال کردم به جز اینکه قیافه slayer رو میشه دید، نسخه 2016 هم استایل و فیزیکش بهتر بود و آرمورش بی نهایت زیبا و جذاب طراحی شده بود هم اینکه چهره ش معلوم نبود. اینجا هم آرمورش خیلی خوبه حالا نه به خوبی 2016 ولی بازم عالیه، ولی اینکه قیافش معلومه رو مخمه :D
 

Michael Gove

کاربر سایت
Jan 15, 2020
437
نام
Bojack Horseman
من با همه چیز بازی بی نهایت حال کردم به جز اینکه قیافه slayer رو میشه دید، نسخه 2016 هم استایل و فیزیکش بهتر بود و آرمورش بی نهایت زیبا و جذاب طراحی شده بود هم اینکه چهره ش معلوم نبود. اینجا هم آرمورش خیلی خوبه حالا نه به خوبی 2016 ولی بازم عالیه، ولی اینکه قیافش معلومه رو مخمه :D

قیافه Doom Slayer یه جورایی این طوریاست

127135

بیشترین تمرکز رو چشماست و بقیه ی اعضای صورت زیر ماسکش آنچنان معلوم نیست .
ولی خب انصافا من با نشون دادن قیافه ی Slayer مشکلی ندارم . بابا مگه یادتون نیست Doom Guy هم قیافش وسط صفحه 24 ساعت شبانه روز جلوی چشممون بود . البته به جز تمام این چیزها و علاوه بر وفادار بودن به نسخه های کلاسیک ، نشون دادن چهره ی شخصیت اصلی باعث میشه بیشتر و بهتر با اثر ارتباط برقرار کرد . سازنده یه جورایی خواسته Doom Slayer رو از هر جهتی درک و تصور کنیم :)

127136 127137

این طوری به نظرم کرکتر Doom Slayer خیلی خفن تر میشه . جذبه و ابهت خاصی پیدا میکنه . دمشون گرم انصافا ایول بابت این تغییرات پایه ای و گسترده و حیاتی که من فکر میکنم این سری بهش نیاز داشت و داره یه اتفاق خیلی بزرگ به لطف این همه ریسک براش میفته
به امید فتح قله ی متای 90

127144
 
آخرین ویرایش:

Michael Gove

کاربر سایت
Jan 15, 2020
437
نام
Bojack Horseman
خود Doom Slayer هم دلش تجربه ی هرچه سریع تر طعم شیاطین Doom Eternal میخواد . ببین داره چجوری خودش رو به آب و آتیش میزنه . حال الان منم اگه بیشتر از این نباشه کمتر از این نیست . به خصوص بعد از دیدن تریلر دوم دارم به معنای واقعی کلمه دیوونه و روانی خلاقیت و نوآوری اثر میشم . خدایا کی رسد روز تجربه ؟

127140

لعنتی چرا تاخیر خوردی آخه ؟ چرااااااااا ؟

127142
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: uriel

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
از مصاحبه جدید Hugo Martin:

- بازی قراره سخت‌تر باشه و دیگه اجازه نمیده کسی بدون فکر و تلاش و فقط با یه نوع اسلحه پیش بره و بعدشم بگه بازی واسم خسته‌کننده‌ بود! خیلی راحت گفت که اگه طبق قوانین بازی و اونطوری که گیم‌پلی طراحی شده و در واقع فان هستش بازی رو انجام ندید، بدون شک می‌میرید.
- از نظر حس و حال و فضا، تا حدودی از DOOM 3 الهام گرفته شده.
- تیم id از زمان DOOM 2016 اصلا تغییر نکرده و همون تیم اصلی در حال ساخت بازیه و همه در کنار هم موندن.
- اوایل ساخت، گیم‌پلی با اضافه شدن قابلیت‌های جدید مثل میت‌هوک خیلی در هم ریخته بوده و دیگه فان نبوده تا اینکه بالاخره با اضافه کردن چالش‌های جدید و ترغیب گیمر به عکس‌العمل‌های سریع و شرکت در مبارزات و به قول خودش Combat Puzzle به اون گیم‌پلی ایده‌آلی که میخواستن رسیدن.
- تاکید دوباره که تنوع محیطی قراره بالا باشه و مدت زمان بازی هم دقیق‌تر اعلام کردن که به طور میانگین 20 تا 23 ساعته. از طریق Hub و همون پورتالی که توی تریلر نشون دادن، دووم اسلیر به لوکیشن‌های مختلف منتقل میشه.
- مثل DOOM 2016 پنج درجه سختی داریم که Nightmare از همه جذاب‌تره!
- با اینکه دنیا و داستان بازی گسترش پیدا کرده ولی بازم همه چیز مستقیما ارائه نمیشه و باید بری دنبالش و دوباره Codex بخونی!

چقدرم از Sekiro و بازیای میازاکی تعریف می‌کرد!
 
آخرین ویرایش:

Michael Gove

کاربر سایت
Jan 15, 2020
437
نام
Bojack Horseman
از مصاحبه جدید Hugo Martin:

- بازی قراره سخت‌تر باشه و دیگه اجازه نمیده کسی بدون فکر و تلاش و فقط با یه نوع اسلحه پیش بره و بعدشم بگه بازی واسم خسته‌کننده‌ بود! خیلی راحت گفت که اگه طبق قوانین بازی و اونطوری که گیم‌پلی طراحی شده و در واقع فان هستش بازی رو انجام ندید، بدون شک می‌میرید.
- از نظر حس و حال و فضا، تا حدودی از DOOM 3 الهام گرفته شده.
- تیم id از زمان DOOM 2016 اصلا تغییر نکرده و همون تیم اصلی در حال ساخت بازیه و همه در کنار هم موندن.
- اوایل ساخت، گیم‌پلی با اضافه شدن قابلیت‌های جدید مثل میت‌هوک خیلی در هم ریخته بوده و دیگه فان نبوده تا اینکه بالاخره با اضافه کردن چالش‌های جدید و ترغیب گیمر به عکس‌العمل‌های سریع و شرکت در مبارزات و به قول خودش Combat Puzzle به اون گیم‌پلی ایده‌آلی که میخواستن رسیدن.
- تاکید دوباره که تنوع محیطی قراره بالا باشه و مدت زمان بازی هم دقیق‌تر اعلام کردن که به طور میانگین 20 تا 23 ساعته. از طریق Hub و همون پورتالی که توی تریلر نشون دادن، دووم اسلیر به لوکیشن‌های مختلف منتقل میشه.
- مثل DOOM 2016 پنج درجه سختی داریم که Nightmare از همه جذاب‌تره!
- با اینکه دنیا و داستان بازی گسترش پیدا کرده ولی بازم همه چیز مستقیما ارائه نمیشه و باید بری دنبالش و دوباره Codex بخونی!

چقدرم از Sekiro و بازیای میازاکی تعریف می‌کرد!


یا خدا
عالیه
مرسی
در مورد باس فایت چیزی نگفته ؟
تریلر دوم نشون میداد باس فایت های بازی قراره انقلابی و یه جورایی بحث برانگیز بشه در صنعت گیم 2020
دوست دارم بدونم بزرگ ترین و غول ترین باس فایت در چه اندازه ای هستش و یه چیز دیگه هم دوست دارم اینه که راجع به شمشیر Doom Slayer و مهارت ها یا چگونگی استفاده ازش مثلا اینکه قراره محدودیت داشته باشه مثل اره برقی نسخه 2016 و با جمع آوری آیتم درون محیط فعال بشه یا نه از اول مثل یه سلاح اصلی دوم در اختیارمونه و با پیش روی و استفاده بیشتر ، روش های مختلف و مهارت های گوناگون بهش اضافه میشه و شیوه های روش چگونه استفاده کردن ازش تغییر کنه
متاسفانه تا الان هیچی نگفتن و مارو تشنه اطلاعات قرار دادن
یه سوالی دیگه ای که دارم اینه که این مناطق Hub که سازنده ازش صحبت میکنه چطوری قراره باشه و مثلا مثل یه اتاق استراحت هستش یا Safe Zone
احتمالا یه چندتا المان نقش آفرینی هم به بازی اضافه کردن و مثل نسخه قبلی بی بخار نیست و محتوای بازی مثل اینکه قراره طوفان به پا کنه .
خداوکیلی آدمو یاد GOW میندازه . این گیم پلی . این تاثیر محیط تو گیم پلی . این باس فایت ها . اون طراحی دشمنا . اون محیط های با جزئیات و طراحی های خوفناک . اون عدم یکنواختی محیط های بازی . اون اسلحه های مختلف اعم از اسلحه ای که باعث یخ کردن و شکستن شیاطین میشه . اون ایده ی چنگک شاتگان که باعث میشه روی کل محیط سوار باشیم و از بالا به محیط تسلط داشته باشیم و نقشه رو له و لورده کنیم . اون از نوآوری ها . اون از تغییر موتور گرافیکی و تخریب پذیری وسیع بدن شیاطین . اون از اضافه شدن یه شمشیر خفن . اون از لباس جدید و قابلیت هاش مثل خنجر و اون نارنجک انداز که همزمان میشه با شلیک کردن دشمنا رو یکی پس از دیگری داغون کرد . اون از گلوری کیل های بهبود یافته . اون از تغییر لباس ها و اون از تنوع وحشتناکی که قراره تو این بخش احساس کنیم اون از موسیقی تریلرهاش و ...
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: FUTURE

DFSHINNOK7

کاربر سایت
Dec 20, 2018
1,629
از مصاحبه جدید Hugo Martin:

- از نظر حس و حال و فضا، تا حدودی از DOOM 3 الهام گرفته شده.


اگه اینو از پادکست نوکلیپ گرفتی باید بگم که اشتباهه. اونجایی که به DOOM 3 اشاره میکنه داره درمورد DOOM 2016 (و به طور مشخص دموی E3 اون بازی) حرف میزنه.
 
  • Like
Reactions: FUTURE

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
یا خدا
عالیه
مرسی
در مورد باس فایت چیزی نگفته ؟
تریلر دوم نشون میداد باس فایت های بازی قراره انقلابی و یه جورایی بحث برانگیز بشه در صنعت گیم 2020
دوست دارم بدونم بزرگ ترین و غول ترین باس فایت در چه اندازه ای هستش و یه چیز دیگه هم دوست دارم اینه که راجع به شمشیر Doom Slayer و مهارت ها یا چگونگی استفاده ازش مثلا اینکه قراره محدودیت داشته باشه مثل اره برقی نسخه 2016 و با جمع آوری آیتم درون محیط فعال بشه یا نه از اول مثل یه سلاح اصلی دوم در اختیارمونه و با پیش روی و استفاده بیشتر ، روش های مختلف و مهارت های گوناگون بهش اضافه میشه و شیوه های روش چگونه استفاده کردن ازش تغییر کنه
متاسفانه تا الان هیچی نگفتن و مارو تشنه اطلاعات قرار دادن
یه سوالی دیگه ای که دارم اینه که این مناطق Hub که سازنده ازش صحبت میکنه چطوری قراره باشه و مثلا مثل یه اتاق استراحت هستش یا Safe Zone
احتمالا یه چندتا المان نقش آفرینی هم به بازی اضافه کردن و مثل نسخه قبلی بی بخار نیست و محتوای بازی مثل اینکه قراره طوفان به پا کنه .
خداوکیلی آدمو یاد GOW میندازه . این گیم پلی . این تاثیر محیط تو گیم پلی . این باس فایت ها . اون طراحی دشمنا . اون محیط های با جزئیات و طراحی های خوفناک . اون عدم یکنواختی محیط های بازی . اون اسلحه های مختلف اعم از اسلحه ای که باعث یخ کردن و شکستن شیاطین میشه . اون ایده ی چنگک شاتگان که باعث میشه روی کل محیط سوار باشیم و از بالا به محیط تسلط داشته باشیم و نقشه رو له و لورده کنیم . اون از نوآوری ها . اون از تغییر موتور گرافیکی و تخریب پذیری وسیع بدن شیاطین . اون از اضافه شدن یه شمشیر خفن . اون از لباس جدید و قابلیت هاش مثل خنجر و اون نارنجک انداز که همزمان میشه با شلیک کردن دشمنا رو یکی پس از دیگری داغون کرد . اون از گلوری کیل های بهبود یافته . اون از تغییر لباس ها و اون از تنوع وحشتناکی که قراره تو این بخش احساس کنیم اون از موسیقی تریلرهاش و ...
نه به باس فایت‌ها اشاره نکرد.
بزرگترین و غول‌ترین باس فایت که احتمالا یکی از اون تایتان‌هایی باشه که توی بازی نشون دادن...البته تایید نشده که واقعا باهاش مبارزه میکنیم یا نه. حداقل یه مبارزه خفن با marauder داریم که توی تریلر هم بدجوری برای دووم اسلیر خط و نشون میکشید...یکی از شخصیت‌های مهم دیگه که حتما باهاش درگیر میشیم هم همون گنده لات بهشته که روی Key Art اول که از بازی منتشر شد، حضور پررنگی داشت و توی تریلر هم جمله‌ی جالبی گفت: ?Who are you, a human, to defy our traditions
اولین مقابله با بقیه دشمنا هم احتمالا جالب باشه...مثلا یه نکته جالب بین این تریلر و تریلر E3 این بود که آخر تریلر E3 سایبردیمن با یه حالت اپیک و نعره‌زنان وارد صحنه میشه ولی آخر این تریلر با شمشیر به سه قسمت مساوی تقسیم میشه >:)
در مورد شمشیر هم من باشم زیاد ازش انتظارا رو بالا نمیبرم...فک نکنم استفاده ازش جامع باشه و مثلا بشه همیشه ازش استفاده کرد و قابلیت‌های مختلف واسه آنلاک شدن داشته باشه ...احتمالا بیشتر مثل همون اره برقی باشه که وقتی کم آوردی، بیرونش بیاری و همه رو نصف کنی.
Hub هم فقط گفتن محلی هستش که دووم اسلیر وقتی در حال تیکه پاره کردن نیست، وقتش رو اونجا میگذرونه! احتمالا سوپرایزهای جالبی داشته باشه که امیدوارم تا زمان عرضه توی تریلرا ازش چیزی نشون ندن تا اسپویل نشه.
مقایسه با گاد هم از نظر اپیک بودن مبارزات یه جورایی منطقیه. ولی شخصا همین Hub که توی این نسخه داریم منو یاد اون منطقه‌ی مرکزی توی نسخه اخیر گاد میندازه که قبل از هر مرحله بهش سر میزدیم و آماده میشدیم.
کلا بنظرم قبل از تجربه هر چقدر کمتر از بازی بدونیم بهتره...این تریلر آخر رو هم نمیخواستم ببینم ولی نشد :D
اگه اینو از پادکست نوکلیپ گرفتی باید بگم که اشتباهه. اونجایی که به DOOM 3 اشاره میکنه داره درمورد DOOM 2016 (و به طور مشخص دموی E3 اون بازی) حرف میزنه.
آره درسته...رفتم چک کردم. من اشتباه برداشت کرده بودم. مرسی اطلاع دادی :-bd
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
اساتید اون یارو ک تبر دستش بود کی بود؟
لباسش خیلی شبیه لباس دووم اسلیر بود.
والا دوتا تئوری من دیدم مطرح شده یکی اینکه میگن Doomguy نسخه کلاسیک هستش که تو جهنم گیر کرده یکی هم فرم شیطانی خود Doomslayer ـه در کل باید انتظار سورپرایز برزگی رو داشته باشیم ...
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
والا دوتا تئوری من دیدم مطرح شده یکی اینکه میگن Doomguy نسخه کلاسیک هستش که تو جهنم گیر کرده یکی هم فرم شیطانی خود Doomslayer ـه در کل باید انتظار سورپرایز برزگی رو داشته باشیم ...
دووم گای نسخه های کلاسیک که خیلی بعیده. بازی کلا lore مجزایی داره ، به نظرم این فن تئوری ها اکثرشون پایه و اساس محکمی ندارن، البته یه درصدم ممکنه همچین اتفاقی بیفته، به هر حال هیچی بعید نیست:D. marauder خیلی وحشتناک عالیه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر