گیفت کارت

DOOM Eternal

هیجان‌انگیزتر و موردانتظارترین ویژگی‌های DOOM Eternal از نظر شما ؟ (انتخاب نامحدود)

  • چند برابر شدن وسعت محیط‌های بازی و استفاده از قدرت انجین id Tech 7

  • تمرکز و توسعه‌ی یک بخش تک نفره‌ی 20 ساعته

  • دو برابر شدن انواع دشمنان و اسلحه‌های بیشتر و بزرگتر!

  • تمرکز بیشتر بر روی Lore و ساخت یک دنیای یکپارچه شامل بهشت و جهنم و زمین.

  • سیستم جابه‌جایی عمودی و افقی سریع به لطف اضافه شدن Meat Hook

  • بخش چندنفره‌ی متمرکزتر با نام BattleMode که این بار توسط خودِ استدیوی id Software توسعه یافته است

  • قابلیت Invade کردن کمپین دیگر بازیکنان و غافل‌گیر کردن آنها

  • حضور دوباره‌ی Mick Gordon برای توسعه‌ی موسیقی بازی

  • موارد دیگر


Results are only viewable after voting.

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
3,455
نام
Alireza
117215

DOOM Eternal

Developer: id Software
Publisher: Bethesda Softworks
Directors: Hugo Martin, Marty Stratton
Composer: Mick Gordon
Genre: First Person Shooter
Engine: id Tech 7
Platforms: PS4, X1, Nintendo Switch, PC & Google Stadia
Release Date: March 20, 2020
جمعه 1 فروردین 1399


=================================================



معرفی بازی Doom Eternal





در عنوان DOOM (2016) مریخ را از تهاجم شیاطین حفظ کردیم اما حالا کره‌ی زمین میزبان نبرد جهنمی‌ها و Doom Slayer است. شیاطین با ترس و لرز، از او با لقب Unchained Predator و Hell Walker یاد می‌کنند. داستان‌های ترسناکی از او شنیده‌اند و اگر خوابی به چشمانشان بیاید، حتی شاید کابوس او را هم ببینند! آنها هیچوقت به تنهایی با اون روبه‌رو نمی‌شوند و سعی می‌کنند با حملات از جهت‌های مختلف او را غافل‌گیر کنند. در کنفرانس E3 از زبان کارگردان بازی شنیدیم که Doom Slayer حالا قدرتمند‌تر از همیشه است اما برای حفظ تعادل، انواع دشمنان نیز به دو برابرِ نسخه‌ی قبل رسیده است. بنابراین باید منتظر درگیری‌های پرتعداد و متنوع‌تری باشیم که سیلی از خون را در محیط‌های اتمسفریکی که از DOOM انتظار داریم، جاری خواهد کرد...

doomguy.jpg

ابزار معرفی شده برای سلاخی شیاطین >:) :

6cc4e79c08ad2af4ac66fad8e3585c42.jpg 008bf00a21d5c0e5a7467efc180b84d8.jpg 800px-Doom_eternal_e3_bfg9000_tyrant.png 800px-Doom_eternal_e3_chaingun_mobile_turret.png 800px-DOOM_Eternal_It_s_Hot_in_Here.jpg Ballista_Concept_Art.jpg DOOM_Eternal_Mancubus_UrbanAssault.jpg Doomblade.jpg Eternal_Plasma_Rifle_Concept.jpg Eternal_Rocket_Launcher_Concept.jpg batch_DOOM-Eternal-Screenshot-10.jpg Heavy_cannon_in_use.jpg
NGRO09B.png

تعدادی از شیاطین مهم این نسخه...آماده‌ی سلاخی شدن >:) :

Marauder.png Arachnotron.png Archivle.png D_TmwSeWkAIztE7.jpg Pain_Elemental.png Doomhunter.jpg

نسخه‌های مختلف بازی:

ffdcfeb4332e452f9d16f631caab4301_l.jpg
6eeae95b9949cef6f2a682eaf77da7f4.jpg gabz_doom2.jpg
Doom-Eternal-Cover-1.jpg 127120.jpg DOOM-Eternal-2.jpg
 
Last edited by a moderator:

Dinosaur

کاربر سایت
Sep 29, 2005
16,392
نام
آریا
تریلر فوق العاده بود!
اتمسفر بازی که مثل نسخه قبلی واقعاً جالب به نظر میرسه و از روی همین تریلر هم میشه فهمید که جک جونورها در گله های خطرناک تری حمله میکنن و طبیعیه که Doomguy هم قوی تر بشه. :D
به جز یه سری تغییرات توی ظاهر بعضی از عزیزان، حداقل 2 تا موجود جدید هم به بازی اضافه شده:

ایشون باید Pain Elemental باشه. توی نسخه های قدیمی وجود داشت و یه جورایی شبیه Cacodemon بود، ولی زشت تر(!) و با قابلیت پرتاب Lost Soul (همون جمجمه های پرنده) از دهن مبارک!



مدل قدیمی:



این یکی هم Arch-Vile هست. در مورد این دوستمون باید گفت که توی نسخه قبلی هم حضور داشت، ولی در قالب موجودی به نام Summoner که قیافه ـش خیلی با نسخه های کلاسیک متفاوت بود. الآن دوباره رفتن سراغ طراحی کلاسیک که چیز جالبی هم هست و به شدت ترجیحش میدم به Summoner.



مدل قدیمی:



Summoner:



برای این میگم حداقل 2 دشمن، چون ممکنه این یکی هم جدید باشه:



توی Doomهای کلاسیک یه Spider Mastermind داشتیم که همون عنکبوت عظیم الجثه ای بود که آخر نسخه قبلی هم دیدیمش. یه سری عنکبوت کوچیک به عنوان دشمن معمولی هم توی بازی وجود داشت به اسم Arachnotron. از اونجایی که توی تریلر 2،3 تا از اینا دارن ول میچرخن، احتمالاً همین Arachnotronها باشن.
مدل قدیمی Arachnotron:



زره Doomguy هم تغییراتی داشته و به نسخه های قدیمی شباهت بیشتری پیدا کرده. مثلاً بازوی زره لخت هست و محافظی نداره، مثل نسخه های کلاسیک:

 

🅺 🅸 🅻 🅻 🅴 🆁

千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺⏎
ناظم انجمن
Feb 22, 2011
15,077
نام
∂αнмα
تیزر بازی خیلی خوب بود ولی قشنگ با اجراشون قشنگ حس حال بعد از معرفی بازی رو برا من یکی کشتن جدا اون This is Doom سال 2015 کجا این تیکه تیکه و دست و پا شکسته حرف زدن این دوتا کجا ! جدای این حرفا چرا تایتل بازی رو اینجوری انتخاب کردن نمیشد یـ 2 هم بندازن تنگش ؟ الان هرکی ندونه فک میکنه عنوان فرعیی چیزی ـه !
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,678
تریلر فوق العاده بود!
اتمسفر بازی که مثل نسخه قبلی واقعاً جالب به نظر میرسه و از روی همین تریلر هم میشه فهمید که جک جونورها در گله های خطرناک تری حمله میکنن و طبیعیه که Doomguy هم قوی تر بشه. :D
به جز یه سری تغییرات توی ظاهر بعضی از عزیزان، حداقل 2 تا موجود جدید هم به بازی اضافه شده:

ایشون باید Pain Elemental باشه. توی نسخه های قدیمی وجود داشت و یه جورایی شبیه Cacodemon بود، ولی زشت تر(!) و با قابلیت پرتاب Lost Soul (همون جمجمه های پرنده) از دهن مبارک!



مدل قدیمی:



این یکی هم Arch-Vile هست. در مورد این دوستمون باید گفت که توی نسخه قبلی هم حضور داشت، ولی در قالب موجودی به نام Summoner که قیافه ـش خیلی با نسخه های کلاسیک متفاوت بود. الآن دوباره رفتن سراغ طراحی کلاسیک که چیز جالبی هم هست و به شدت ترجیحش میدم به Summoner.



مدل قدیمی:



Summoner:



برای این میگم حداقل 2 دشمن، چون ممکنه این یکی هم جدید باشه:



توی Doomهای کلاسیک یه Spider Mastermind داشتیم که همون عنکبوت عظیم الجثه ای بود که آخر نسخه قبلی هم دیدیمش. یه سری عنکبوت کوچیک به عنوان دشمن معمولی هم توی بازی وجود داشت به اسم Arachnotron. از اونجایی که توی تریلر 2،3 تا از اینا دارن ول میچرخن، احتمالاً همین Arachnotronها باشن.
مدل قدیمی Arachnotron:



زره Doomguy هم تغییراتی داشته و به نسخه های قدیمی شباهت بیشتری پیدا کرده. مثلاً بازوی زره لخت هست و محافظی نداره، مثل نسخه های کلاسیک:

طراحی ها و فضای این نسخه بی نظیره به نظرم. طراحی imp هاشم بهتر شده خیلی، یکی دوتا جا توی تریلر مشخصن، همون جوری شاخدار و ضمخت شدن مثل نسخه های کلاسیک، اون شاخ های روی کتف هاشون قشنگ پیدا بود.
ولی من زره doom guy رو توی نسخه 2016 بیشتر دوست داشتم تا نسخه های کلاسیک:D. دوست دارم همون شکلی بسازنش، خیلی استایلش عالی بود خدایی.
 
  • Like
Reactions: Dinosaur

The Listener

Take Me Home
کاربر سایت
Feb 20, 2016
389
نام
رایان
BGS چهارمین استودیوش رو توی دالاس تاسیس کرده. چه سریع دارن گسترش پیدا میکنن. :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: uriel and FUTURE

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
3,455
نام
Alireza
بَه بَه دقیقاً همون طراحی ای هست که از Arch-vile میخواستم! :D چی بود اون Summoner؟!
فک کنم هر دو تاشون توی این نسخه باشن چون گفتن دشمنا توی این نسخه دو برابرن...توی نسخه‌ی قبلی هم قرار بوده Arch-vile داشته باشیم ولی بعدا دیدن خیلی شبیه Summoner هستش، واسه همین حذفش کردن :|
جالب اینه که Arch-vile قراره دشمنِ اصلی باشه که توی این نسخه قراره روش تمرکز کنن چون مجسمه‌ش رو همه جا دارن میزارن...E3 بود الانم QuackCon...
 
  • Like
Reactions: uriel and Dinosaur

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
3,455
نام
Alireza
Wow

Quake Champions کلا Free شد!
مشخصه که تعداد کم پلیراش مجبورشون کرد این کارو بکنن.
 

🅺 🅸 🅻 🅻 🅴 🆁

千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺⏎
ناظم انجمن
Feb 22, 2011
15,077
نام
∂αнмα
ای کاش حالا که دارن اینقدر کشش میدن یـ دموی درست حسابی مثل دموی E3 2015 نشون بدن ....
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟