Multi Platform DOOM Eternal

  • Thread starter Thread starter FUTURE
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Id Software
تاریخ انتشار
March 2020
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
117215

DOOM Eternal

Developer: id Software
Publisher: Bethesda Softworks
Directors: Hugo Martin, Marty Stratton
Composer: Mick Gordon
Genre: First Person Shooter
Engine: id Tech 7
Platforms: PS4, X1, Nintendo Switch, PC & Google Stadia
Release Date: March 20, 2020
جمعه 1 فروردین 1399


=================================================

در عنوان DOOM (2016) مریخ را از تهاجم شیاطین حفظ کردیم اما حالا کره‌ی زمین میزبان نبرد جهنمی‌ها و Doom Slayer است. شیاطین با ترس و لرز، از او با لقب Unchained Predator و Hell Walker یاد می‌کنند. داستان‌های ترسناکی از او شنیده‌اند و اگر خوابی به چشمانشان بیاید، حتی شاید کابوس او را هم ببینند! آنها هیچوقت به تنهایی با اون روبه‌رو نمی‌شوند و سعی می‌کنند با حملات از جهت‌های مختلف او را غافل‌گیر کنند. در کنفرانس E3 از زبان کارگردان بازی شنیدیم که Doom Slayer حالا قدرتمند‌تر از همیشه است اما برای حفظ تعادل، انواع دشمنان نیز به دو برابرِ نسخه‌ی قبل رسیده است. بنابراین باید منتظر درگیری‌های پرتعداد و متنوع‌تری باشیم که سیلی از خون را در محیط‌های اتمسفریکی که از DOOM انتظار داریم، جاری خواهد کرد...

doomguy.jpg

ابزار معرفی شده برای سلاخی شیاطین >:) :

6cc4e79c08ad2af4ac66fad8e3585c42.jpg 008bf00a21d5c0e5a7467efc180b84d8.jpg 800px-Doom_eternal_e3_bfg9000_tyrant.png 800px-Doom_eternal_e3_chaingun_mobile_turret.png 800px-DOOM_Eternal_It_s_Hot_in_Here.jpg Ballista_Concept_Art.jpg DOOM_Eternal_Mancubus_UrbanAssault.jpg Doomblade.jpg Eternal_Plasma_Rifle_Concept.jpg Eternal_Rocket_Launcher_Concept.jpg batch_DOOM-Eternal-Screenshot-10.jpg Heavy_cannon_in_use.jpg
NGRO09B.png

تعدادی از شیاطین مهم این نسخه...آماده‌ی سلاخی شدن >:) :

Marauder.png Arachnotron.png Archivle.png D_TmwSeWkAIztE7.jpg Pain_Elemental.png Doomhunter.jpg



artwork.doom-eternal-the-ancient-gods-part-one.1413x1080.2020-08-07.3.png

The Ancient Gods Part One
Release Date: October 20, 2020
سه شنبه 29 مهر 1399

DOOM-Eternal-The-Ancient-Gods-Part-One-Teaser.jpg
doom-eternal-ancient-gods-dlc-demon-1200x675.jpg doom-1280x720.jpg sJnW5ZauGjdYSaUgGDMYCh-1200-80.jpg
Doom-Eternal-marauders-ancient-gods.jpg


 
آخرین ویرایش:
DLC تموم شد و خواستم فقط اینو بگم که اگه از اون دوتا مارادر می‌ترسین، خیالتون راحت باشه که اون بندگان خدا با اختلاف کمترین مشکلتونن. :D
در کل تنها انتقادی که نسبت به Ancient Gods دارم اینه که بعضی وقتا از مرز چالش برانگیز و حتی سخت عبور می‌کنه و وارد محدوده BS می‌شه.
 
DLC تموم شد و خواستم فقط اینو بگم که اگه از اون دوتا مارادر می‌ترسین، خیالتون راحت باشه که اون بندگان خدا با اختلاف کمترین مشکلتونن. :D
در کل تنها انتقادی که نسبت به Ancient Gods دارم اینه که بعضی وقتا از مرز چالش برانگیز و حتی سخت عبور می‌کنه و وارد محدوده BS می‌شه.
كلا اين سنخه دووم كلا اين مشكل رو داره من يبار روي hurt me plenty تموم كردم
يه بار هم تا اواسط ultra violence
واقعا تفاوت زياد نبود
بيس بازي رو خيلي سخت كردن و اين جذابيت رو از بين ميبره
بايد روي اولترا نايتمر يا نايتمر اونقدر سخت بشه
 
  • Like
Reactions: The Listener
كلا اين سنخه دووم كلا اين مشكل رو داره من يبار روي hurt me plenty تموم كردم
يه بار هم تا اواسط ultra violence
واقعا تفاوت زياد نبود
بيس بازي رو خيلي سخت كردن و اين جذابيت رو از بين ميبره
بايد روي اولترا نايتمر يا نايتمر اونقدر سخت بشه
خب حالا اینجا هرت می پلنتی حکم الترا وایلنس رو داره، بعضا هم به نایتمر می‌رسه :D
من با سخت‌تر بودن ایترنال نسبت به 2016 مشکلی ندارم شخصا، با سخت‌تر بودن TAG از بازی اصلی هم اوکیم. ولی یه سری از بخشاش رو واقعا به قصد اذیت کردن درست کردن که حالا اسپویل نمی‌کنم.

گفتم اسپویل، بدون لو دادن چیزی هم باید بگم که اندینگ DLC به شدت هایپ برانگیزه برای پارت بعدی یا حتی یه دووم جدید. >:)
 
خب حالا اینجا هرت می پلنتی حکم الترا وایلنس رو داره، بعضا هم به نایتمر می‌رسه :D
من با سخت‌تر بودن ایترنال نسبت به 2016 مشکلی ندارم شخصا، با سخت‌تر بودن TAG از بازی اصلی هم اوکیم. ولی یه سری از بخشاش رو واقعا به قصد اذیت کردن درست کردن که حالا اسپویل نمی‌کنم.

گفتم اسپویل، بدون لو دادن چیزی هم باید بگم که اندینگ DLC به شدت هایپ برانگیزه برای پارت بعدی یا حتی یه دووم جدید. >:)
اصلا مساله همينه اذيت كردن!
يعني بالابردن سرعت و تعداد دشمنا اوكيه اما يه جاهايي فقط ساخته شده بتركونتت هر چقدر هم خوب باشي !
قاعده بازي ميگه نرمال براي كسي هست كه ميخواد چالش رو تجربه كنه اما نه با فشار زياد و خوب نايتمر و اولترا هم كه معولا وقتي غلق بازي دستت اومده بازي ميكني

مساله و تفاوت اعظم دووم ٢٠١٦ و اترنال همين بود كه اون جنبه لذت رو از بين ميبره خصوصا تو دور اول بازي
و گرنه يكي اصلا ميخواد از همون اول بذاره رو اولترا بازي كنه

اينجوري بازي لذت بخش و هايپ كننده نيست و همش تحت فشار داري بازي ميكني و خوب اعصاب خوردي بوجود مياره
 
  • Like
Reactions: The Listener
اصلا مساله همينه اذيت كردن!
يعني بالابردن سرعت و تعداد دشمنا اوكيه اما يه جاهايي فقط ساخته شده بتركونتت هر چقدر هم خوب باشي !
قاعده بازي ميگه نرمال براي كسي هست كه ميخواد چالش رو تجربه كنه اما نه با فشار زياد و خوب نايتمر و اولترا هم كه معولا وقتي غلق بازي دستت اومده بازي ميكني

مساله و تفاوت اعظم دووم ٢٠١٦ و اترنال همين بود كه اون جنبه لذت رو از بين ميبره خصوصا تو دور اول بازي
و گرنه يكي اصلا ميخواد از همون اول بذاره رو اولترا بازي كنه

اينجوري بازي لذت بخش و هايپ كننده نيست و همش تحت فشار داري بازي ميكني و خوب اعصاب خوردي بوجود مياره
این بنظرم تجربه شخصیه. من بشدت از سخت بودن اترنال نسبت به 2016 راضی ام. دلم میخواد بازری هرچی داره رو کنه و اینکارو هم بعضی وقتا میکرد و همین برام لذت بخش بود.
 
در مورد گیم‌پلی دوستان صحبت کردن قبلا و دیگه انتظار هم میرفت که توی DLC همه چیز سخت‌تر باشه و باید آماده میشدی براش...اکثر منتقدا هم طبق معمول این سختی براشون بیش از حد بوده و دیگه وقتی از مبارزه با یه Marauder ایراد میگرفتن، توی Ancient Gods میشد انتظار داشت که دهنشون کاملا سرویس بشه >:)
شخصا لول دیزاین DLC به نظرم یکمی نسبت به کمپین اصلی بازی افت کرده بود...این آزاردهنده شدن بازی از نظر سختی هم بیشتر به این مربوط میشه که بعضی مراحل کلا دید خوبی نداری به اطرافت + موانع زیادی هم توی محیط هست. از این نظر انتقادا به نظرم کاملا درسته و توی DLC دوم باید برطرفش کنن...من خیلی بیشتر دوست دارم بازی پر از محیط‌های خیلی باز و قابل انعطاف باشه و شونصد هزارتا دشمن داخلش بریزن تا اینکه توی یه محیط خیلی کوچیک مجبور باشی با یه دشمن مبارزه کنی و فضای مانور زیادی نداشته باشی. ولی از نظر قوی‌تر شدن دشمنا و مخصوصا قابلیت تسخیر شدنشون، به نظرم چالش خیلی خفنی بود و ابهت دشمنا رو هم بیشتر کرده بود...اون دشمنایی که راحت تو 5 ثانیه میترکوندی توی حالت تسخیرشده برای خودشون گنده لاتی میشدن :D
ولی چیزی که خیلی برام جذاب بود اینه که از نظر Lore خیلی غنی بود Ancient Gods و فک کنم حتی بیشتر از کمپین اصلی به سوالات پاسخ داده شد. کلا اگه از داستان DOOM لذت می‌برید، حتی اگه DLC رو هم بازی نکردید، برید Codex‌ها رو بخونید. این چند روزی که DLC رو تموم کردیم، خیلی بحث‌های جالبی بین طرفدارای بازی شکل گرفته...
یه حسی هم بهم میگه که برای مدتی طولانی نسخه‌ی بعدی در کار نخواهد بود و با DLCها دارن سعی میکنن داستانی که از 2016 استارتش رو زدن رو به پایان برسونن...کلا تعجب نمیکنم اگه بازی بعدی id Software یه IP جدید باشه یا اینکه برن سراغ Quake و IPهای دیگه. مشکلی هم با این کار ندارم چون واقعا دارن به اکثر سوالات داستانی پاسخ می‌دن و جوی که الان هست مثل پایان نسخه 2016 نیست که هزارتا سوال پیش اومد و تشنه‌ی اطلاعات بیشتر و نسخه بعدی بودیم. الان راحت‌تر میشه به id اجازه داد برن سراغ ایده‌های جدیدشون چون واقعا DOOM رو بهترین شکل برگردوندن و اصلا اسم Eternal که براش گذاشتن هم به نظرم نشون میده که برای مدتی طولانی فعلا همین نسخه رو قراره داشته باشیم :D و شاید صرفا در ادامه اکسپنشن‌های داستانی بیشتری رو برای همین نسخه ببینیم...

موسیقی هم که... :D :

View attachment new_ost_be_like.mp4
 
آخرین ویرایش:
سلام. از طرفداران پر و پا قرص این فرانچایزم. شوتر بدون نام حضرت دووم بی معنی واقعا. تمام نسخ آین عنوان رو بازی کردم و در واقع زندگی کردم باهاشون. فقط نمیدونم این DLC رو چطور باید به دست بیاورم و تجربه ش کنم. نظرات تمام دوستان رو مطالعه کردم و هر کسی به نوبه ی خودش حق مطلب رو در مورد این عنوان ادا کرده. ولی آین شماره آخر از نظر من god تمام نسخه های این فراتچایز بوده;)
 
  • Like
Reactions: 360xbox
سلام. از طرفداران پر و پا قرص این فرانچایزم. شوتر بدون نام حضرت دووم بی معنی واقعا. تمام نسخ آین عنوان رو بازی کردم و در واقع زندگی کردم باهاشون. فقط نمیدونم این DLC رو چطور باید به دست بیاورم و تجربه ش کنم. نظرات تمام دوستان رو مطالعه کردم و هر کسی به نوبه ی خودش حق مطلب رو در مورد این عنوان ادا کرده. ولی آین شماره آخر از نظر من god تمام نسخه های این فراتچایز بوده;)
بسته به پلتفرمی که بازی رو روش تجربه کردید باید DLC خریداری بشه و بعد دانلود بشه و بعد تجربه کنید.
 
  • Like
Reactions: uriel
ای آقا...:-??:-??
:-??
سی و خورده ای سالمونه...
قبلنا پی سی گیمر بودم...
الان چند سالی هست پی اس دارم... واقعیت همیشه نسخه فیزیکی بازیهای مورد علاقمو میخرم تا به حال دانلود و اینجور کارارو برای کنسول انجام ندادم و خیلی وارد نیستم. از دوستان خواهش میکنم بهمون نخندن... پیرمردیم دیگه. :|:|
حالا اگه نسخه کالکشنش اومد احتمالا بخرمش... ولی برا دووم انتظار سختیه خدایی.
 
  • Like
Reactions: uriel
در مورد گیم‌پلی دوستان صحبت کردن قبلا و دیگه انتظار هم میرفت که توی DLC همه چیز سخت‌تر باشه و باید آماده میشدی براش...اکثر منتقدا هم طبق معمول این سختی براشون بیش از حد بوده و دیگه وقتی از مبارزه با یه Marauder ایراد میگرفتن، توی Ancient Gods میشد انتظار داشت که دهنشون کاملا سرویس بشه >:)
شخصا لول دیزاین DLC به نظرم یکمی نسبت به کمپین اصلی بازی افت کرده بود...این آزاردهنده شدن بازی از نظر سختی هم بیشتر به این مربوط میشه که بعضی مراحل کلا دید خوبی نداری به اطرافت + موانع زیادی هم توی محیط هست. از این نظر انتقادا به نظرم کاملا درسته و توی DLC دوم باید برطرفش کنن...من خیلی بیشتر دوست دارم بازی پر از محیط‌های خیلی باز و قابل انعطاف باشه و شونصد هزارتا دشمن داخلش بریزن تا اینکه توی یه محیط خیلی کوچیک مجبور باشی با یه دشمن مبارزه کنی و فضای مانور زیادی نداشته باشی. ولی از نظر قوی‌تر شدن دشمنا و مخصوصا قابلیت تسخیر شدنشون، به نظرم چالش خیلی خفنی بود و ابهت دشمنا رو هم بیشتر کرده بود...اون دشمنایی که راحت تو 5 ثانیه میترکوندی توی حالت تسخیرشده برای خودشون گنده لاتی میشدن :D
ولی چیزی که خیلی برام جذاب بود اینه که از نظر Lore خیلی غنی بود Ancient Gods و فک کنم حتی بیشتر از کمپین اصلی به سوالات پاسخ داده شد. کلا اگه از داستان DOOM لذت می‌برید، حتی اگه DLC رو هم بازی نکردید، برید Codex‌ها رو بخونید. این چند روزی که DLC رو تموم کردیم، خیلی بحث‌های جالبی بین طرفدارای بازی شکل گرفته...
یه حسی هم بهم میگه که برای مدتی طولانی نسخه‌ی بعدی در کار نخواهد بود و با DLCها دارن سعی میکنن داستانی که از 2016 استارتش رو زدن رو به پایان برسونن...کلا تعجب نمیکنم اگه بازی بعدی id Software یه IP جدید باشه یا اینکه برن سراغ Quake و IPهای دیگه. مشکلی هم با این کار ندارم چون واقعا دارن به اکثر سوالات داستانی پاسخ می‌دن و جوی که الان هست مثل پایان نسخه 2016 نیست که هزارتا سوال پیش اومد و تشنه‌ی اطلاعات بیشتر و نسخه بعدی بودیم. الان راحت‌تر میشه به id اجازه داد برن سراغ ایده‌های جدیدشون چون واقعا DOOM رو بهترین شکل برگردوندن و اصلا اسم Eternal که براش گذاشتن هم به نظرم نشون میده که برای مدتی طولانی فعلا همین نسخه رو قراره داشته باشیم :D و شاید صرفا در ادامه اکسپنشن‌های داستانی بیشتری رو برای همین نسخه ببینیم...

موسیقی هم که... :D :

View attachment 176507
علیرضا‌ روی‌ کدوم‌ درجه‌ سختی‌ بازیش‌ کردی؟!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or