Multi Platform DOOM Eternal

سازنده
Id Software
تاریخ انتشار
March 2020
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
117215

DOOM Eternal

Developer: id Software
Publisher: Bethesda Softworks
Directors: Hugo Martin, Marty Stratton
Composer: Mick Gordon
Genre: First Person Shooter
Engine: id Tech 7
Platforms: PS4, X1, Nintendo Switch, PC & Google Stadia
Release Date: March 20, 2020
جمعه 1 فروردین 1399


=================================================

در عنوان DOOM (2016) مریخ را از تهاجم شیاطین حفظ کردیم اما حالا کره‌ی زمین میزبان نبرد جهنمی‌ها و Doom Slayer است. شیاطین با ترس و لرز، از او با لقب Unchained Predator و Hell Walker یاد می‌کنند. داستان‌های ترسناکی از او شنیده‌اند و اگر خوابی به چشمانشان بیاید، حتی شاید کابوس او را هم ببینند! آنها هیچوقت به تنهایی با اون روبه‌رو نمی‌شوند و سعی می‌کنند با حملات از جهت‌های مختلف او را غافل‌گیر کنند. در کنفرانس E3 از زبان کارگردان بازی شنیدیم که Doom Slayer حالا قدرتمند‌تر از همیشه است اما برای حفظ تعادل، انواع دشمنان نیز به دو برابرِ نسخه‌ی قبل رسیده است. بنابراین باید منتظر درگیری‌های پرتعداد و متنوع‌تری باشیم که سیلی از خون را در محیط‌های اتمسفریکی که از DOOM انتظار داریم، جاری خواهد کرد...

doomguy.jpg

ابزار معرفی شده برای سلاخی شیاطین >:) :

6cc4e79c08ad2af4ac66fad8e3585c42.jpg 008bf00a21d5c0e5a7467efc180b84d8.jpg 800px-Doom_eternal_e3_bfg9000_tyrant.png 800px-Doom_eternal_e3_chaingun_mobile_turret.png 800px-DOOM_Eternal_It_s_Hot_in_Here.jpg Ballista_Concept_Art.jpg DOOM_Eternal_Mancubus_UrbanAssault.jpg Doomblade.jpg Eternal_Plasma_Rifle_Concept.jpg Eternal_Rocket_Launcher_Concept.jpg batch_DOOM-Eternal-Screenshot-10.jpg Heavy_cannon_in_use.jpg
NGRO09B.png

تعدادی از شیاطین مهم این نسخه...آماده‌ی سلاخی شدن >:) :

Marauder.png Arachnotron.png Archivle.png D_TmwSeWkAIztE7.jpg Pain_Elemental.png Doomhunter.jpg



artwork.doom-eternal-the-ancient-gods-part-one.1413x1080.2020-08-07.3.png

The Ancient Gods Part One
Release Date: October 20, 2020
سه شنبه 29 مهر 1399

DOOM-Eternal-The-Ancient-Gods-Part-One-Teaser.jpg
doom-eternal-ancient-gods-dlc-demon-1200x675.jpg doom-1280x720.jpg sJnW5ZauGjdYSaUgGDMYCh-1200-80.jpg
Doom-Eternal-marauders-ancient-gods.jpg


 
آخرین ویرایش:

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
پس اوضاع سختی بازی قمر در عقربه حسابی?:D. من که شدیدا استقبال میکنم از سختی بازی
آره بعد از Ancient Gods اگه بری سراغ مراحل نسخه اصلی، در مقابل DLC‌ خیلی آسون به نظر میاد! خدا Part II رو به خیر کنه :D

176975
 

The Listener

Take Me Home
کاربر سایت
Feb 20, 2016
591
نام
رایان
آره بعد از Ancient Gods اگه بری سراغ مراحل نسخه اصلی، در مقابل DLC‌ خیلی آسون به نظر میاد! خدا Part II رو به خیر کنه :D

View attachment 176975

جدا همینه ها. :)) بعید میدونم اکثر بازیکنا بعد ایترنال بتونن دووم 2016 رو تحمل کنن دیگه.
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
پیام آخر سال id Software به طرفدارا :x

EpXqJqZXcAI1yHJ.png

دمشون گرم واقعا...امسال Invasion Mode و کلی DLC و برنامه هاشون واسه بخش آنلاین رو عقب انداختن تا بتونن تمرکزشون رو روی بخش کمپین و DLC داستانی بزارن.
نسخه Switch بازی هم بعد از اینهمه تاخیر ارزشش رو داشت و واقعا پورت خوبی از آب دراومده.
راستی همونطور که حدس میزدیم DLC داستانی دوم رو اشاره کردن که قراره نقطه اوج و نهایی داستانی باشه که از 2016 استارتش رو زدن...پس اون پیش بینیم که بازی بعدیشون احتمالا نسخه جدیدی از DOOM نیست، احتمالش بالاتر رفت! :D
 
آخرین ویرایش:

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,834
با‌ این‌ حجم‌ از‌ بی‌ مهری‌ ای‌ که‌ به‌ این‌ بازی‌ شد‌ واقعا‌ بازم‌ دمشون‌ گرم‌ که‌ به‌ فکر‌ ساخت‌ کمپین‌ پر‌ قدرت‌ هستن‌ هنوز. جالبه‌ که‌ بازی‌ ای‌ با‌ این حجم‌ از‌ کیفیت‌ و‌ جذابیت‌ یه‌ جایزه‌ پشم‌ سال‌ هم‌ نبرده.
امیدوارم‌ با‌ تمام‌ این‌ اوصاف‌ نسخه‌ های‌ جدید‌ دووم‌ با‌ یک‌ سه‌ گانه‌ تمیز‌ تموم‌ بشه‌ و‌ فصل‌ نوین‌ این‌ بازی‌ به‌ خوبی‌ و‌ خوشی‌ بسته‌ بشه.
و‌ باز هم‌ امیدوارم‌ حالا‌ که‌ ایدسافتور داره‌ میره‌ زیر‌ مجموعه‌ مایکروسافت،‌ بالاخره‌ سروکله‌ quake و دیگر آی پی هایی که‌ در‌ قدیم‌ کار‌ کردن‌ هم‌ پیدا‌ بشه.
 

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
با‌ این‌ حجم‌ از‌ بی‌ مهری‌ ای‌ که‌ به‌ این‌ بازی‌ شد‌ واقعا‌ بازم‌ دمشون‌ گرم‌ که‌ به‌ فکر‌ ساخت‌ کمپین‌ پر‌ قدرت‌ هستن‌ هنوز. جالبه‌ که‌ بازی‌ ای‌ با‌ این حجم‌ از‌ کیفیت‌ و‌ جذابیت‌ یه‌ جایزه‌ پشم‌ سال‌ هم‌ نبرده.
امیدوارم‌ با‌ تمام‌ این‌ اوصاف‌ نسخه‌ های‌ جدید‌ دووم‌ با‌ یک‌ سه‌ گانه‌ تمیز‌ تموم‌ بشه‌ و‌ فصل‌ نوین‌ این‌ بازی‌ به‌ خوبی‌ و‌ خوشی‌ بسته‌ بشه.
و‌ باز هم‌ امیدوارم‌ حالا‌ که‌ ایدسافتور داره‌ میره‌ زیر‌ مجموعه‌ مایکروسافت،‌ بالاخره‌ سروکله‌ quake و دیگر آی پی هایی که‌ در‌ قدیم‌ کار‌ کردن‌ هم‌ پیدا‌ بشه.
اینکه بهترین شوتر نسل خیلی جایزه نبرده از عجایب این نسل بود.
و ای کاش اون RAGE مادرمرده رو یه فکری بکنن براش.
 
  • Like
Reactions: FUTURE and uriel

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر