DmC: Devil may Cry | Xbox 360

  • Thread starter Thread starter versus
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
میریم که دمو رو بزاریم رو PSN دنلد شه امشب :دی
انصافا دمو اون چیزی نباشه که علی دانته از ابتدا تا انتهای معرفی بازی ازش تعریف میکرد ب شخصه میزنم از وسط لهش میکنم بره :|:دی ولی خب باید بگم با اینکه به هیچ عنوان نمیتونه جای خاطراتم رو با سری اصلی و به خصوص شماره اول و سوم بگیره ولی بازم تو طول زمان خیلی نسبت بهش امیدوار شدم ( بس که صبح تا شب شده بود ملت VS علی دانته :دی لول ) . از بازگویی دوباره داستان تا نامعلوم بودن سرنوشت مندوس و اسپاردا یا داستان دانته و ورجیل ! و خب یه چیزایی هم از همون اول باب میلم بود که میشه از کمبوها یا استایل گرافیکی نام برد ...
و مهم تر از همه خیلی دوست دارم بدونم قضیه دنیای موازی این DmC چطور پیش میره .
 
میریم که دمو رو بزاریم رو PSN دنلد شه امشب :دی
انصافا دمو اون چیزی نباشه که علی دانته از ابتدا تا انتهای معرفی بازی ازش تعریف میکرد ب شخصه میزنم از وسط لهش میکنم بره :|:دی ولی خب باید بگم با اینکه به هیچ عنوان نمیتونه جای خاطراتم رو با سری اصلی و به خصوص شماره اول و سوم بگیره ولی بازم تو طول زمان خیلی نسبت بهش امیدوار شدم ( بس که صبح تا شب شده بود ملت VS علی دانته :دی لول ) . از بازگویی دوباره داستان تا نامعلوم بودن سرنوشت مندوس و اسپاردا یا داستان دانته و ورجیل ! و خب یه چیزایی هم از همون اول باب میلم بود که میشه از کمبوها یا استایل گرافیکی نام برد ...
و مهم تر از همه خیلی دوست دارم بدونم قضیه دنیای موازی این DmC چطور پیش میره .
لول :دی
علی دمو که خیلی امیدوار کننده بود و دقیقا همون حس و حال DMC های قبلی رو بهم منتقل میکرد ( مخصوصا کمبو زنیش که خیلی لذت بخش تر شده بود ) ولی من یه توصیه بهت میکنم که میتونه تجربه دمو رو برات لذت بخش تر بکنه :دی

بدون هیچ ذهنیت و توقعی برو طرفش ، یعنی توقع یه بازی افتضاح یا شاهکار رو نداشته باش فقط یادت باشه که قراره یه نسخه دیگه از سری بازی های DMC رو تجربه کنی ( از لحاظ گیم پلی ) اگه با این طرز تفکر بری طرفش مطمئن باش خیلی ازش لذت میبری ;)

من از بخش هایی که از داستان بازی نشون دادن هم خوشم اومد (مخصوصا تیکه ایی که در مورد گذشته اسپاردا و ایوا بود)
 
منم دمو رو بازی کردم.احساس میکنم دشمن ها کم بودن همش باید حرکت میکردی ولی در کل خوب بود

از من میشنوی با Demon Pull بیارشون طرف خودت ( یا میتونی خودت رو با Stinger برسونی بهشون ) ، البته توی درجه سختی SoS دشمن ها خیلی بیشتر و متنوع تر از درجات دیگه هستند

راستی اینجا کسی اهل کمبو زنی نیست ؟ اگه کمبو جالبی پیدا کردین بگین تا ما هم تجربه اش کنیم :دی این یه کمبو نسبتا ساده است که میتونه برای تازه کارا راحت باشه ( فقط باید تایمینگتون خوب باشه ) :

Prob -----> Shredder -----> Tremor -----> Trillion Stab

آبی = Osiris
قرمز = Arbiter
سیاه/سفید = Rebellion
 
دمو در حال دانلوده. منتظر نظرات بزرگترین هیتر این بازی باشید...
شهاب اون حرفهایی که به علی زدم برای تو هم صدق میکنه ها )x لول :دی

ولی خارج از شوخی به نظرم اگه تعصب رو بزاری کنار میتونی از دمو لذت ببری ;)

علی (دانته:دی) دمو چند ساعت بود؟!
حجمش چقدره؟!

1.30 گیگ
اگه بخوی سریع بری که میتونی توی 20 دقیقه تمومش کنی :دی ولی درجات سختی ، Secret Mission و Collectable های مختلف باعث میشه یه چندساعتی باهاش سرگرم بشی :دی اگرم که مثل من و احسان DMC باز باشی و از این خوشت بیاد ساعت ها سرگرمت میکنه (من تا الان فکر کنم یه 10 یا 20 باری تمومش کردم و این دوماه باقی مونده هم میخوام تمرین کنم تا دستم روون بشه و راحت بتونم کمبو بزنم :دی )
=============================
یادم رفت بگم بازی به شدت ساده است ، این موردی بود که خیلی به چشمم اومد ، نمیدونم شاید چون DMC های قبلی رو زیاد بازی کردم اینطوری به نظر میاد ولی به نظرم باید بازی رو سخت تر کنند ، با یه ذره تمرین الان میشه درجه سختی SoS رو بدون مردن و با راحتی تموم کرد
 
دمو رو حدود 10-15 دقیقه بازی کردم.
الان حس حرف زدن نیست خلاصه میگم:

نکات مثبت فعلا:
+ لول دیزاین نسبتا جالب. ایده ایدهی جالبیه میتونه خیلی بهترم باشه.
+ بعضی از موو های دانته به خصوص اینکه حس خشم رو به آدم منتقل میکنه.
+ صداگذاری بد نبود. امیدوارم تظاهر دانته توی تریلرها خیلی به چشم نیاد.
+ دوربین جالب و سینمایی


نکات منفی:
- گیم پلی بشدت گیج کننده و در هم. در واقع خواستن با گذاشتن آپشن Reaper و اون یکی دست گیمر رو باز بذارن اما برعکس از نظر من خیلی بازی رو بسته کرده و من یکی رو خیلی خیلی گیج کرد.
- درسته که دمو ـه. ولی خب بازی مشینگ بود توی همین دمو!
- طراحی بسیار بد دیمن ها. ایده لیمبو فوق العاده اس ولی طراحیشون خیلی خیلی ضعیف بودش.
- مبارزه هاش در این حده که داری با یه کاغذ مبارزه میکنی. درست مشکل اصلی 4.
- فوق العاده حوصله سر بر. من دارم در مورد دمو نظر میدم پس نگید اینکه بازی نیست و اینا. یعنی آدم اگه دمو رو بازی کنه و خسته بشه دیگه خدا بازی رو بخیر کنه.
- مشکلات گرافیکی و انیمیشن. طراحی بشدت قدیمی هست هم هست.
- تغییر Rebellion به اون انجل و دیمن ورژنش بدون هیچ افکتی صورت گرفته. احتملا یادشون رفته. چون وقتی میخوای به حالت قبلی برگردی یهو عوض میشه و هیچ تغییری صورت نمیگیره.


کلا اینا تا اینجای کار بوده. من اصلا با گیم پلی بازی حال نکردم چون کاملا شبیه به بازی دست 2 و ضعیف بود واسه من. به خصوص سرعت بیهوده بازی.
 
دمو رو حدود 10-15 دقیقه بازی کردم.
الان حس حرف زدن نیست خلاصه میگم:

نکات مثبت فعلا:
+ لول دیزاین نسبتا جالب. ایده ایدهی جالبیه میتونه خیلی بهترم باشه.
+ بعضی از موو های دانته به خصوص اینکه حس خشم رو به آدم منتقل میکنه.
+ صداگذاری بد نبود. امیدوارم تظاهر دانته توی تریلرها خیلی به چشم نیاد.
+ دوربین جالب و سینمایی


نکات منفی:
- گیم پلی بشدت گیج کننده و در هم. در واقع خواستن با گذاشتن آپشن Reaper و اون یکی دست گیمر رو باز بذارن اما برعکس از نظر من خیلی بازی رو بسته کرده و من یکی رو خیلی خیلی گیج کرد.
- درسته که دمو ـه. ولی خب بازی مشینگ بود توی همین دمو!
- طراحی بسیار بد دیمن ها. ایده لیمبو فوق العاده اس ولی طراحیشون خیلی خیلی ضعیف بودش.
- مبارزه هاش در این حده که داری با یه کاغذ مبارزه میکنی. درست مشکل اصلی 4.
- فوق العاده حوصله سر بر. من دارم در مورد دمو نظر میدم پس نگید اینکه بازی نیست و اینا. یعنی آدم اگه دمو رو بازی کنه و خسته بشه دیگه خدا بازی رو بخیر کنه.
- مشکلات گرافیکی و انیمیشن. طراحی بشدت قدیمی هست هم هست.
- تغییر Rebellion به اون انجل و دیمن ورژنش بدون هیچ افکتی صورت گرفته. احتملا یادشون رفته. چون وقتی میخوای به حالت قبلی برگردی یهو عوض میشه و هیچ تغییری صورت نمیگیره.


کلا اینا تا اینجای کار بوده. من اصلا با گیم پلی بازی حال نکردم چون کاملا شبیه به بازی دست 2 و ضعیف بود واسه من. به خصوص سرعت بیهوده بازی.
شهاب میدونم این نظر شخصیته و قابل احترامه ولی در مورد اونایی که Bold کردم :
-فکر کنم منظورت ایده عوض کردن سلاح ها Mid-Combo باشه ، درسته ؟ این رو باید چندین بار بازی کنی تا درست دستت بیاد ولی وقتی دستت اومد باعث میشه کمبوهات به شدت متنوع بشه

-این بخش توی همه بازی های قبلی وجود داشت شهاب و چیز جدیدی نیست ! رفیق خود من بدون استفاده از Lock-on روی درجه سختی Normal نسخه های 3 و 4 رو تموم کرده بود !!! فقط هم از ریبیلیون استفاده میکرد و همه اش همون Combo A رو میزد !!! بعد که بهش گفتم بازی Lock-On داره و میشه کمبو زد از تعجب شاخ در آورده بود !


-اگه دقت کنی موقع تبدیل به حالت های فرشته ای و شیطونی خالکوبی پشت سر دانته میدرخشه و یه نور قرمز یا آبی منعکس میکنه که بدون کم کردن سرعت بازی به زیبای اون اضافه میکنه ، نمیدونم چه نوع افکتی مد نظرته ولی فکر کنم توی این بخش اگه غیر از این کار دیگه ایی انجام میدادن باعث کند شدن گیم پلی و تعویض سلاح ها میشد

این که میگی بازی خسته کننده است خب یه چیز شخصیه، برای من اینطوری نیست و برعکس خیلی هم جذابه ولی خداییش شهاب سرعت این بازی رو با DMC3 ( بدون Turbo ) مقایسه کنیم شاید سر هم 0.5 ثانیه هم تفاوت نداشته باشند ، با اون خطی که آبی کردم هم موافقم ( مخصوصا طراحی دیمن ها )

بازی نکات منفی داره که بعدا بهشون اشاره میکنم فعلا منتظرم تا بقیه بچه ها هم تست کنند و نظرشون رو بگن
 
واقعا سازندگانش به قولشون عمل كردن ، بازي با اين كه روي 30 فريم اجرا مي شه ، ولي به نظر مي رسه داره روي 60 اجرا مي شه !

واقعا عاليه

الكي بازي رو خراب نكنيد
 
-اگه دقت کنی موقع تبدیل به حالت های فرشته ای و شیطونی خالکوبی پشت سر دانته میدرخشه و یه نور قرمز یا آبی منعکس میکنه که بدون کم کردن سرعت بازی به زیبای اون اضافه میکنه ، نمیدونم چه نوع افکتی مد نظرته ولی فکر کنم توی این بخش اگه غیر از این کار دیگه ایی انجام میدادن باعث کند شدن گیم پلی و تعویض سلاح ها میشد
ببین وقتی L2 رو ول میکنی شمشیر بدون هیچگونه تغییری به مدل اصلیش برمیگرده. یعنی یه ذره aura یا نوری چیزی تغییر نمیکنه. یه جور سهل انگاریه. شمشیر یه repear تغییر داره اما بلعکسش نداره.

سرعت بازی به شکل زیادی بالاس. اصلا نکته خوبی نیست به نظرم. از 3 خداییش خیلی بیشتره. یه جوری الکی بازی تند شده من از این بابت خوشم نیومد نمیدونم چرا. Movement ابجکتهای بازی هم بشدت بالاس و توی مبارزات یه جوری کلا گم میشی.

توی این دمو واسه من یه جور زنجیره بود انگار:
سرعت بالا = وجود آبجکت های سریع و دشمن ها = دوربین سریع و تغییر جهت = گم شدن بین کمبو های بازی = مشینگ کردن در اکثر مواقع = سرعت بالا = و ... یه جور بهم متصلن. همشون کمک کردن تا من یکی خیلی وقتا توی مبارزت کلا سرگیجه بگیرم.
 
ببین وقتی L2 رو ول میکنی شمشیر بدون هیچگونه تغییری به مدل اصلیش برمیگرده. یعنی یه ذره aura یا نوری چیزی تغییر نمیکنه. یه جور سهل انگاریه. شمشیر یه repear تغییر داره اما بلعکسش نداره.

سرعت بازی به شکل زیادی بالاس. اصلا نکته خوبی نیست به نظرم. از 3 خداییش خیلی بیشتره. یه جوری الکی بازی تند شده من از این بابت خوشم نیومد نمیدونم چرا. Movement ابجکتهای بازی هم بشدت بالاس و توی مبارزات یه جوری کلا گم میشی.

توی این دمو واسه من یه جور زنجیره بود انگار:
سرعت بالا = وجود آبجکت های سریع و دشمن ها = دوربین سریع و تغییر جهت = گم شدن بین کمبو های بازی = مشینگ کردن در اکثر مواقع = سرعت بالا = و ... یه جور بهم متصلن. همشون کمک کردن تا من یکی خیلی وقتا توی مبارزت کلا سرگیجه بگیرم.

آره این رو درست میگی ، اگه برای شمشیر هم یه افکت زرد یا سفید رنگ میزاشتن خوب میشد

شهاب مطمئنی سرعتش بالاتره ؟ پس چرا به نظر من کندتر میاد ؟ با احسان هم که حرف میزدم اونم میگفت از 3 کندتره ، همین چند روز پیش داشتم DMC3 رو میزدم و به نظرم سرعتشون یکی میومد ( یه دور با HD کالکشن تست کن بعد بیا دمو )

این رو اون اوایل منم سردرگم بودم ( مخصوصا چون Control Scheme تغییر کرده و برای ما قدیمی ها یه ذره سخت عادت کردن بهش ) ولی بعد از 2 ، 3 بار بازی کردن دمو بهتر شد و الان هم دیگه دستم اومده و راحت میتونم مبارزه کنم ( که الان به نظرم خیلی بازی ساده است و باید سخت ترش کنند )
 
بازی پر از نکات مثبته و اگه بخوام لیستشون کنم خیلی زیاد میشن ، پس فقط اشکالات دمو رو میگم ;) :

-آسون بودن : بازی به شدت آسونه ! من همین الان میتونم هر دو مرحله رو روی درجه سختی Nephilim بدون حتی یکبار مردن تموم کنم ! SoS هم درسته بازی رو سخت تر میکنه ولی بازم به اندازه کافی سخت نیست ! به نظر من باید این درجه سختی Human رو به طور کل حذف کنند و به ترتیب هرکدوم رو یه درجه بیارن پایین تا درست بشه یعنی Devil Hunter فعلی بشه Human ، درجه Nephilim فعلی بشه Devil Hunter و .... نهایتا DMD رو هم از اول و سخت تر بسازن چون اینطوری که به نظر میاد به اندازه کافی سخت نیست

-دشمن های فرشته ایی و شیطانی
: این نوع دشمن ها خیلی من رو اذیت میکنند و به نظرم به هیچ عنوان با سری DMC جور نیستن ! الان توی دمو وقتی دشمن فرشته ایی میاد طرفت با هیچ سلاح دیگه ایی جز Osiris نمیتونی بهش حمله کنی و اگه مثلا در حال اجرای کمبو با ریبیلیون باشی و بعد این نوع دشمن ها بیان نزدیک و بهشون ضربه بخوره کمبوت رو از دست میدی چون به صورت اتوماتیک دفاع میکنه ! باید کاری میکردن که ضربه زدن با سلاح های دیگه به این نوع دشمن ها آسیب کمتری برسونه نه اینکه کمبوت رو خراب کنه

- Demon Evade : جاخالی شیطانی به نظرم به طور کلی چیز خوبیه ولی اینی که داخل دمو میبینیم علنا سیتسم رنکینگ بازی رو ناکارآمد میکنه ! الان توی دمو Demon Evade باعث میشه Ranking سیستم شما یه Boost گیرش بیاد و سریعتر پر بشه که از این طریق میتونید بدون تلاش خاصی خودتون رو به SSS برسونید

- Angel Lift And Demon Pull : همونطوری که احسان گفت توی مبارزات بازی خیلی کارآمد هستن و باعث افزایش خلاقیت و ایجاد کمبوهای بهتری میشن و من خودم خیلی ازشون خوشم میاد ، اما استفاده از اونها در بخش پلتفورمینگ اصلا جالب نیست و پلتفورمینگ رو کسل کننده میکنه ! من ترجیح میدم همه پلتفورمینگ هام با Angel Glide باشه چون کنترلش دست خودمه ولی اون دوتا یه جورایی نیمه اتوماتیک به نظر میرسن و بازیکن رو به چالش نمیکشن

این مشکالاتی بود که تا الان من متوجشون شدم ، بازم میگم بجز این اشکالاتی که گفتم بقیه دمو فوق العاده است و مبارزات بازی خیلی لذت بخشه :x
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or