
لولمیریم که دمو رو بزاریم رو PSN دنلد شه امشب
انصافا دمو اون چیزی نباشه که علی دانته از ابتدا تا انتهای معرفی بازی ازش تعریف میکرد ب شخصه میزنم از وسط لهش میکنم برهولی خب باید بگم با اینکه به هیچ عنوان نمیتونه جای خاطراتم رو با سری اصلی و به خصوص شماره اول و سوم بگیره ولی بازم تو طول زمان خیلی نسبت بهش امیدوار شدم ( بس که صبح تا شب شده بود ملت VS علی دانته
لول ) . از بازگویی دوباره داستان تا نامعلوم بودن سرنوشت مندوس و اسپاردا یا داستان دانته و ورجیل ! و خب یه چیزایی هم از همون اول باب میلم بود که میشه از کمبوها یا استایل گرافیکی نام برد ...
و مهم تر از همه خیلی دوست دارم بدونم قضیه دنیای موازی این DmC چطور پیش میره .

منم دمو رو بازی کردم.احساس میکنم دشمن ها کم بودن همش باید حرکت میکردی ولی در کل خوب بود
شهاب اون حرفهایی که به علی زدم برای تو هم صدق میکنه ها )x لولدمو در حال دانلوده. منتظر نظرات بزرگترین هیتر این بازی باشید...

علی (دانته) دمو چند ساعت بود؟!
حجمش چقدره؟!
شهاب میدونم این نظر شخصیته و قابل احترامه ولی در مورد اونایی که Bold کردم :دمو رو حدود 10-15 دقیقه بازی کردم.
الان حس حرف زدن نیست خلاصه میگم:
نکات مثبت فعلا:
+ لول دیزاین نسبتا جالب. ایده ایدهی جالبیه میتونه خیلی بهترم باشه.
+ بعضی از موو های دانته به خصوص اینکه حس خشم رو به آدم منتقل میکنه.
+ صداگذاری بد نبود. امیدوارم تظاهر دانته توی تریلرها خیلی به چشم نیاد.
+ دوربین جالب و سینمایی
نکات منفی:
- گیم پلی بشدت گیج کننده و در هم. در واقع خواستن با گذاشتن آپشن Reaper و اون یکی دست گیمر رو باز بذارن اما برعکس از نظر من خیلی بازی رو بسته کرده و من یکی رو خیلی خیلی گیج کرد.
- درسته که دمو ـه. ولی خب بازی مشینگ بود توی همین دمو!
- طراحی بسیار بد دیمن ها. ایده لیمبو فوق العاده اس ولی طراحیشون خیلی خیلی ضعیف بودش.
- مبارزه هاش در این حده که داری با یه کاغذ مبارزه میکنی. درست مشکل اصلی 4.
- فوق العاده حوصله سر بر. من دارم در مورد دمو نظر میدم پس نگید اینکه بازی نیست و اینا. یعنی آدم اگه دمو رو بازی کنه و خسته بشه دیگه خدا بازی رو بخیر کنه.
- مشکلات گرافیکی و انیمیشن. طراحی بشدت قدیمی هست هم هست.
- تغییر Rebellion به اون انجل و دیمن ورژنش بدون هیچ افکتی صورت گرفته. احتملا یادشون رفته. چون وقتی میخوای به حالت قبلی برگردی یهو عوض میشه و هیچ تغییری صورت نمیگیره.
کلا اینا تا اینجای کار بوده. من اصلا با گیم پلی بازی حال نکردم چون کاملا شبیه به بازی دست 2 و ضعیف بود واسه من. به خصوص سرعت بیهوده بازی.
ببین وقتی L2 رو ول میکنی شمشیر بدون هیچگونه تغییری به مدل اصلیش برمیگرده. یعنی یه ذره aura یا نوری چیزی تغییر نمیکنه. یه جور سهل انگاریه. شمشیر یه repear تغییر داره اما بلعکسش نداره.-اگه دقت کنی موقع تبدیل به حالت های فرشته ای و شیطونی خالکوبی پشت سر دانته میدرخشه و یه نور قرمز یا آبی منعکس میکنه که بدون کم کردن سرعت بازی به زیبای اون اضافه میکنه ، نمیدونم چه نوع افکتی مد نظرته ولی فکر کنم توی این بخش اگه غیر از این کار دیگه ایی انجام میدادن باعث کند شدن گیم پلی و تعویض سلاح ها میشد
ببین وقتی L2 رو ول میکنی شمشیر بدون هیچگونه تغییری به مدل اصلیش برمیگرده. یعنی یه ذره aura یا نوری چیزی تغییر نمیکنه. یه جور سهل انگاریه. شمشیر یه repear تغییر داره اما بلعکسش نداره.
سرعت بازی به شکل زیادی بالاس. اصلا نکته خوبی نیست به نظرم. از 3 خداییش خیلی بیشتره. یه جوری الکی بازی تند شده من از این بابت خوشم نیومد نمیدونم چرا. Movement ابجکتهای بازی هم بشدت بالاس و توی مبارزات یه جوری کلا گم میشی.
توی این دمو واسه من یه جور زنجیره بود انگار:
سرعت بالا = وجود آبجکت های سریع و دشمن ها = دوربین سریع و تغییر جهت = گم شدن بین کمبو های بازی = مشینگ کردن در اکثر مواقع = سرعت بالا = و ... یه جور بهم متصلن. همشون کمک کردن تا من یکی خیلی وقتا توی مبارزت کلا سرگیجه بگیرم.
:
