DmC: Devil may Cry | Xbox 360

  • Thread starter Thread starter versus
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
جونم پلتفرمینگ :دی

16413414049691307690.jpg

گرافیک بازی به نظر یه نموره کارتونی و انیمیشنی نیست؟

در تاریخ سری بازیهای devil my cry نداشتیم که انیمیشن کارتونی و بچه بازی باشه؟؟!!!
 
گرافیک بازی به نظر یه نموره کارتونی و انیمیشنی نیست؟

در تاریخ سری بازیهای devil my cry نداشتیم که انیمیشن کارتونی و بچه بازی باشه؟؟!!!
نه داداش عکس های دیگه این شکلی نیست!
خیر البته 3 تاشون که اصلا تو این نسل نبود و نسل قبل هم گرافیک کارتونی و واقعی خیلی با هم فرق نداشت:دی
 
بدجوری بازی با کیفیت میزنه

دقیقا

نه تنها کیفیت گیم پلی بازی بالاست بلکه Collectable های زیادی هم داره ، توی یکی از عکسها ( همون Pause Menu ) کلی کلید توی تصویر پیداست ، علاوه بر اون Lost Souls ، Secret Doors و همینطور یه چیز سفیدرنگی هم برای جمع کردن هست ، علاوه بر اینا توی یکی دیگه از عکسها هم دانته با یه شیطون داره میجنگه و یه Concept Art از شیطونه هم باز کرده

خیلی امید دارم به این نسخه
 
دقیقا

نه تنها کیفیت گیم پلی بازی بالاست بلکه Collectable های زیادی هم داره ، توی یکی از عکسها ( همون Pause Menu ) کلی کلید توی تصویر پیداست ، علاوه بر اون Lost Souls ، Secret Doors و همینطور یه چیز سفیدرنگی هم برای جمع کردن هست ، علاوه بر اینا توی یکی دیگه از عکسها هم دانته با یه شیطون داره میجنگه و یه Concept Art از شیطونه هم باز کرده

خیلی امید دارم به این نسخه
ممکنه به نسخه ی اول نرسه از نظر کیفیت و گیم پلی و طراحی
ولی راحت در حد 3 هست
2 و 4 که هیچی دیگه :d
 
از نظر طراحی کرکترها به کنار که حرفهامون رو بارها و بارها زدیم و نمیخوام تکرار مکررات کنم . ولی از نظر گرافیک ، گیم پلی ، و کاگردانی داستان به نظر میرسه با عنوان بسیار خوبی رو به رو هستیم . مشکلی که NT توی هونلی سورد و نسلیود داشت پیچده نبودن کامب سیستم بود که مثال بارزش رو میشه به کمبوهای بازی اشاره کرد ( در صورتی که توی HS ما با 3 نوع استایل میتونستیم ضربه بزنیم ولی در عمل چیز خاصی نداشت ) ولی روی این بازی از تریلرهای گیم پلی کاملا ً مشخصه که لول این ها چندین بار پیشرفت کرده و اون کامبت سیستم پر مغزی که کپکام تو این سری داشت بهش اضافه شده . از نظر استایل گرافیکی هم جالبه ، جزو کارهایی که بیسشون واسه من یه چیز ِ تازس و بازیهای محدودی بودن که توجه منو نسبت به کار گرافیکی بقیه گیم های نسل به خودشون جلب کنن . شخصا ً رنگ بندی ، ترکیبشون و افکت همین رنگ ها رو اشیاء و کرکترهای بازی رو خیلی قوی و خوب میدونم ! از اونور هم تا اینجا کانورسیشن هایی که دانته با ورجیل داشته واسه من شخصا ً مرموز و جالب بوده و فکر میکنم این سری NT با سابقه درخشانش در داستان پردازی و روایتش این بخش رو خیلی بهتر از پیش به نمایش بزاره .

در کل این بازی واسه من هیچ وقت DMC نبوده و نخواهد و بود و از تغییر ظاهری کرکترهاش ، صداگذاری و پرداختشون به این صورت متنفرم ! ولی خب نمیشه جنبه های مثبت زیاد بازی رو انکار کرد ...
 
من اصولا به اچیومنت و تروفی ها زیاد اهمیت نمیدم ، مگر اینکه عنوان جالبی داشته باشند :دی و عنوان یکی از اچیومنت های DmC خیلی به دلم نشست :x ( اسپویل نداره فقط برای اینکه هیجان انگیز بشه گذاشتمش توی اسپویلر :biggrin1: )
"In the name of my father"
 
این رسمی نیست امیر :دی کاپکام خودش داره یه فیلم رسمی از همین DmC درست میکنه ( مسئولش هم همون سازنده های فیلم های RE هستن :| )
رسمی نبودنش رو که هممون می‌دونیم:دی
مهم این بود که انگیزه ساخت این فیلم چی بوده آخه:دی
فیلم هندی ساختن:دی
 
از نظر طراحی کرکترها به کنار که حرفهامون رو بارها و بارها زدیم و نمیخوام تکرار مکررات کنم . ولی از نظر گرافیک ، گیم پلی ، و کاگردانی داستان به نظر میرسه با عنوان بسیار خوبی رو به رو هستیم . مشکلی که NT توی هونلی سورد و نسلیود داشت پیچده نبودن کامب سیستم بود که مثال بارزش رو میشه به کمبوهای بازی اشاره کرد ( در صورتی که توی HS ما با 3 نوع استایل میتونستیم ضربه بزنیم ولی در عمل چیز خاصی نداشت ) ولی روی این بازی از تریلرهای گیم پلی کاملا ً مشخصه که لول این ها چندین بار پیشرفت کرده و اون کامبت سیستم پر مغزی که کپکام تو این سری داشت بهش اضافه شده . از نظر استایل گرافیکی هم جالبه ، جزو کارهایی که بیسشون واسه من یه چیز ِ تازس و بازیهای محدودی بودن که توجه منو نسبت به کار گرافیکی بقیه گیم های نسل به خودشون جلب کنن . شخصا ً رنگ بندی ، ترکیبشون و افکت همین رنگ ها رو اشیاء و کرکترهای بازی رو خیلی قوی و خوب میدونم ! از اونور هم تا اینجا کانورسیشن هایی که دانته با ورجیل داشته واسه من شخصا ً مرموز و جالب بوده و فکر میکنم این سری NT با سابقه درخشانش در داستان پردازی و روایتش این بخش رو خیلی بهتر از پیش به نمایش بزاره .

در کل این بازی واسه من هیچ وقت DMC نبوده و نخواهد و بود و از تغییر ظاهری کرکترهاش ، صداگذاری و پرداختشون به این صورت متنفرم ! ولی خب نمیشه جنبه های مثبت زیاد بازی رو انکار کرد ...

این پیشرفتی که تا الان گیم پلی بازی داشته هم کپکام به NT یاد داده. کلا یکی از نگرانی های همیشگی من این بود که NT تا حالا یه HnS خالص نساخته، یا HnS بر پایه ی همکاری دونفره بوده (Enslaved که اگه بخوایم منطقی باشم اصلا HnS نبود، اکشن ادونچر بود) یا HnS شلوغ (HS) هیچ وقت بازی های NT گیم پلی دیوانه وار سری DMC رو نداشتن. همه ی چیز ها در مورد گیم پلی (حتی کمبو ها) رو کپکام به NT یاد داده. اگه کپکام دخالت نمی کرد (که از اول قرار بود دخالت کنه) گیم پلی بازی اصلا به سبک DMC نمی شد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or