|Deus Ex : Trivia| پست اول را بخوانید ( خطر اسپویل )

Delta Ex

کاربر سایت
May 5, 2011
838
نام
رفیق مَمّد
من اگه 20000 بار هم بازی رو تموم کنم بازهم Stealth میرم.
توی Deus Ex 1 خیلی به Stealth تاکید میشه، اما توی این نسخه نه. اما بازهم مخفی کاری بری XP بیشتر میگیری.

آگمنتیشنهای خوب ایناین:
1- تمام Captureـهای هک.
2- تمام Stealthـهای هک.
3- mark&track 1،
4- اونی که Eye Cone دشمنها رو نشون میده.
5- اونی که از پشت دیوار میبینی.
6- Landing Icarus.
7- اونی که میتونی باهاش دیوارها رو بشکنی.
8- Cloaking System
9- تمام اسکیلهای انرژی.
 

amirhosein s.a

کاربر سایت
Oct 10, 2010
785
نام
experimental man
من اگه 20000 بار هم بازی رو تموم کنم بازهم Stealth میرم.
توی Deus Ex 1 خیلی به Stealth تاکید میشه، اما توی این نسخه نه. اما بازهم مخفی کاری بری XP بیشتر میگیری.

آگمنتیشنهای خوب ایناین:
1- تمام Captureـهای هک.
2- تمام Stealthـهای هک.
3- mark&track 1،
4- اونی که Eye Cone دشمنها رو نشون میده.
5- اونی که از پشت دیوار میبینی.
6- Landing Icarus.
7- اونی که میتونی باهاش دیوارها رو بشکنی.
8- Cloaking System
9- تمام اسکیلهای انرژی.
اره ولی من هیچی با هت شات کلت عوض نمیکنم:d
 

hosein_fisher

کاربر سایت
Sep 6, 2006
880
نام
حسین
Deus Ex

Deus Ex
o9npixr3xeb2tsb1p940.png

Adam Weishaupt بنیانگذار illuminati در زمان انقلاب آمریکا بود. ایلومیناتی یک جامعه مخفی و رازآلود اختصاصی بود که تمامی اهداف آنها به اداره کردن دنیا ختم میشد. پس از دو و نیم فرن بعد، آنها توانستند در تمام دنیا شعبه های خود را تاسیس کنند و از تمامی جوانب به موفقیتهای عظیمی دست پیدا کردند. تمامی کارهای ایلومیناتی توسط یک شورای پنج نفره اداره میشد که درون آن افراد بسیار ثروتمند و بانکدار فعالیت میکردند، یکی از فعالیت های آنان در طول جنگ صلیبی به وجود آوردن شوالیه های معبد بود.
آنها تصمیم گرفته بودند که همه چیز بر وفق مرادشان باشد، در انتخابات پیروز شوند، جنگ به راه بیاندازند، انقلاب کنند، و پیروز همگی آنها کسی جز خودشان نباشد چرا که صلاحیت اداره کردن دنیا را به عقیده خود داشتند. در سال 1947 در طی گزارشات UFO در صحرای Roswell در New Mexico گفته شد که ارتش ایالات متحده یک بشقاب پرنده ی سقوط کرده را پیدا کرده است. درون این بشقاب پرنده پنج جنازه آبی رنگ با کد Majestic 12 پیدا شد. ارتش آمریکا آنها را جمع آوری کرد تا بر روی آنها مطالعات علمی خود را آغاز کند که معلوم شد MJ12 مربوط به جامعه ایلومیناتی میباشد. ایلومیناتی پس از مدت کوتاهی از حادثه باخبر میشود و از ارتش آمریکا میخواهد که 5 جنازه را به آنها برگرداند، و اینکار عملی میشود.
پس از آن داستان ها و شایعه ها پیرامون ایلومیناتی به وجود آمد. اینکه آنها با نژاد فضایی در ارتباط هستند و..اما موضوع اصلی این بود که MJ12 یکی از سازمان های زیر نظر ایلومیناتی بود و فعالیت آنها تحقیقات بر تکنولوژی سلاح پست اتمیک بود. همچنین MJ12 یک سازمان علمی و نظامی هم بود که در سایبرتکنولوژی و نانوتکنولوژی فعالیت عمده ای داشت و تمرکز اصلی آنها بر تحقیقات علمی-نظامی بود.
اوضاع برای ایلومیناتی خوب پیش نمیرفت، در قرن 21، اداره کردن آنها رو به فرسایش پیش رفت.فاجعه طاعون بر جامعه ایلومیناتی چنگ انداخت و خسارات زیانباری بر جهان وارد کرد.
با ورود Bob Page ، ثروتمندترین مرد دنیا، فرمانده فعلی پروژه MJ12 ، و عضو شورای پنج نفره ایلومیناتی اوضاع دگرگون شد. پیج مردی با بینش و آینده نگری بود. پیج وضعیت ایلومیناتی را سامان داد و در پی آن بود که آن را به حالت اولیه خود بازگرداند. فرصتی تازه برای مردی بود که قیام کند و قوانین را بر دنیا حاکم کند. پیج همیشه به خدا بودن تمایل داشت و معتقد بود که اگر تلاش خود را بیشتر کند این اتفاق خواهد افتاد. خوشبختانه پیج همیشه تمامی امورات را به سود خود پایان میبرد و منفعت شخصی حرف اول را برای او میزد.
از شورای پنج نفره دل خوشی نداشت و از خمیدگی آنها متنفر بود، و میخواست بدون توجه دیگران تمامی آنها را از میان بردارد. Beth DuClare در فرانسه به قتل رسید. Stantod Dowd که اتفاقا با او خصومت داشت را نابود کرد.Morgan Everett استاد پیج، و کسی که قدرت بیشتری نسبت به سایرین داشت، در برابر حملات پیج از خود دفاع کرد، اما حملات پیج بر او تاثیر گذاشته بود و از قدرت او کاسته بود. پیج، مورگان را محاکمه کرد چرا که او از خودش جدا شده بود، و دیگر حق این را نداشت که در برنامه های پیج، فضولی کند.
نوبت به Lucius DeBeers رئیس سازمان رسیده بود. پیج در اینجا خوش اقبال بود. مورگان مامور از بین بردن لوسیوس شد بود. اما طریقه ی نابودی او هم در نوع خود جالب است. مورگان، لوسیوس را درون یخ میگذارد تا جنازه ی او سالم بماند و خود بمیرد. با اینحال، لوسیوس نمرد و هوشیاری خود را حفظ کرد، در حالی که درون محفظه ی یخی زندانی شده بود.
حالا وقت آن رسیده بود که پیج رئیس جامعه ی ایلومیناتی شود. دیگر شریک و رقیبی وجود نداشت و همه چیز برای خدا شدن او پیش میرفت. در ابتدا باید Majestic 12 را از نو بازسازی میکرد.
در ابتدا پیج، با یک بیماری همه گیر، بنیان تمامی جکومت ها را سست کرد و جان بیلیون ها نفر را گرفت. گرفتن جان انسان ها بسیار تاسف آمیز بود، اما به همان اندازه ضروری هم بود. این پروژهGray Death نامیده شد. بیماری همه گیر نوعی طاعون بود که درمان ارگانیک نداشت، اما راه جایگزین داشت. راه جدید این بود که انسان ها بدن خود را با نانوتکنولوژی معاوضه کنند و خود را تبدیل به انسان های ماشینی کنند.تنها راه درمان برای پروژه ی "مرگ خاکستری" پادتن مهندسی نانو بود که Ambrosiaنامیده میشد. پس از آنکه هرج و مرج های کافی را پیج به وجود آورد حالا باید یک سازمان برقراری نظم، تاسیس میکرد که اهداف خود را پیش میبرد.
اولین کار تاسیس سازمان فرانظامی United Nations Anti-Terrorist Coalition (UNATCO) و United States' Federal Emergency Management Agency (FEMA) بود. پیج فرمانده ی FEMA را Walton Simons و رئیس UNATCO را Jopeph Manderley قرار داد.
پیج دستور راه انداری برنامه ی RX84 را به سیمونز داد، این عملیات بازداشت کردن شش میلیون آمریکایی بود، از جمله: رئیس جمهور و کابینه، کنگره، و دادگاه عالی.
حالا وقت آن بود که نیروهای یوناتکو و فما را تبدیل به MJ12 کند. پیج ارتش مخفی خود را با ماسک های(UN Security Forces )نیروهای مخفی سازمان ملل ساخت.MJ12 تولیدش بسیار زیاد شد و تمامی اروپا را فرا گرفت.
پیج نیاز داشت تا مطلقا تمامی اطلاعات دنیا مخابره کند و از همه چیز با خبر باشد. نقشه ی بعدی او بهره گیری از Aquinas Protocol بود که اتفاقا آن هم توسط ایلومیناتی ساخته شده بود. پیج برنامه داشت تا از Icarus که یک هوش مصنوعی بود و توسط خود وی ساخته شده بود، استفاده کند. ایکاروس هنوز هم مشکلاتی داشت، اما پیج اهمیتی نمیداد.
پیج میخواست که کلون های حادثه ی Roswell را دوباره بازسازی کند چرا که با DNA آنها راحت تر میتوانست به سربازان پیشرفته تر دست پیدا کند.پیج معتقد بود که میتواند بشریت را تغییر دهد و در این راه نانوتکنولوژی وسیله ی بسیار مناسبی میباشد. حالا او سربازانی میخواست که فنا ناپذیر و پیشرفته باشند و هیچ چیزی بر سر آنها مانع نشود. پس شروع به ساخت نمونه های اولیه کرد.پیج Paul and J.C Denton دو برادری که DNA پیج بر آنها وارد شده بود، انتخاب کرد.
پل برادر بزرگتر، به طور موفقیت آمیزی Augmented (تکامل ماشینی) شد.پیج J.C را وارد آموزش های اولیه کرد و به سازمان دستور داد که او را زیر نظر داشته باشند.همچنین پیج، بر فرمانده Walton Simons هم عملیات ماشینی شدن و تکامل را انجام داد.
پیج باید از دو نمونه ی اولیه خود استفاده میکر و تاثیرات تکامل را بر آنها مشاهده میکرد پس اولین قدم را محکم رو به جلو برداشت. نیروهای NSF در امریکا، شروع به تجزیه طلبی و خود مختاری کرده بودند، که اینکار با حمایت Juan Lebedev بیلیونر انجام میشد. پیج به سیمونز دستور داد تا جنگی بین NSF و UNATCO به راه بیاندازد. هدف اصلی کشتن تمامی اعضای NSF نبود، بلکه سرگرم کردن و درگیر شدن آنها در جنگ بود، تا اهداف توطئه آمیز پیش رود.
این برنامه ها چیزی جز ویرانی برای باقی مردم نداشت. در فرانسه یک سازمانی از روشنفکران مخالف به وجود آمد. Beth DuClare دختر Nicolette DuClare متوجه برنامه های ایلومیناتی و توطئه ی آنها شد.beth از اعضای گروه تروریستی Sillhouette بود که رهبری آن را Chad که یک آنارشیست بود در دست داشت.
The Triads ، سازمان قدیمی و کهن چینی بود که پیج خواهان متوقف کردن آنها بود. اول هنگ کنگ، که مقر اصلی از زمان های قدیم تا به حال بود. هنگ کنگ نقش عظیمی میتوانست برای پیج بازی کند چرا که از لحاظ موقعیت حساس و استراتژیک آن میتوانست پایگاه خوبی برای عملیات های پیج باشد.
دوم، Triads به Trace Tong پناه برده بود، یک تکنولوژیست، و از افراد با نفوذ و با قدرت بود. پیج از او بیشتر از همه چیز میترسید، چر که تانگ اهداف شخصی خود را پیش میبرد و در کارهایش شریک قرار نمیداد، تانگ هیچ وفاداری نداشت.
سوم، کمنیست های چینی، تنها باقی مانده های دولت بودند که از کنترل خارج شده بودند و خواهان خودمختاری بودند.پیج به زن افسونگر Maggie Chong دستور داد تا Triads را سرگرم کند تا نقشه عملی شود.برنامه پیج به کنترل کردن درآوردن Triads مربوط میشد، اینکه همه را بکشد یا اینکه Tracer Tong را فقط سرنگون کند، تا با ترکیب نیروهای خود و هنگ کنگ، حکومت مشروعی را درست کند.
خطر دیگری از طرف شخصی که خود را Daedalus مینامید وجود داشت.Daedalus توسط ایکاروس قبلا ساخته شده بود، اما سازندگان MJ12 آن را بهبود بخشیدند و به بهترین نحو آن را کامل کردند.طولی نکشیده بود که Deadalus بیدار شده بود، وحالا او نقطه مقابل پیج قرار داشت. از اهداف اولیه هوش مصنوعی ایکاروس این بود که دیگر هوش مصنوعی ها را پیدا کند و آنهایی را که زیر کنترل MJ12 نیستند را نابود کند. با این مزاحمت ها، حوادثی که روی میداد، باز هم رضایت بخش بود.جوامع زیر نظرمرگ خاکستری از هم فروپاشید. با این اتفاق، به MJ12 اجازه داده شد تا به طور واضح به فعالیت های خود ادامه دهد.البته باز هم موانع وجود داشتند.
برای کسانی که درک داشتند، حوادث حالا واضحتر بود، و بعضی از کارگزاران پیج، به وفاداریشان نسبت به پیج و اهداف او مردد شدند. Paul Denton یکی از آنها بود که بسیاری از جان مردم بیگناه را به نام تروریست گرفته بود.Gary Savage هم که از داشنمندان پیج بود تحت تاثیر ایده ها، وحرف های دخترش تیفانی قرار گرفته بود و نسبت به پیج مردد بود.گری سویج فرد مهمی در تشکیلات پیج بود، به او در ساخت پروژه ی مرگ خاکستری کمک کرده بود و با همکاری او MJ12 جانی تازه گرفته بود.پیج تعدادی از سربازان MJ12 را مامور کرد تا دنتون و سویج را زیرنظر داشته باشند و اگر این دو شورش کردند در فرصتی مناسب آنها را به قتل برسانند.پیج بیشتر از قبل، حالا توجه خود را معطوف J.C Denton، آخرین نمونه اولیه کرده بود.اگر J.C از کنترل پیج خارج شود، دیگر پیج نمیتواند به اهدافش برسد.او بدون J.C DENTON دیگر هیچ بود، هـــیـــچ
حالا همه چیز به J.C DENTON (در واقع تصمیم شما در پایان بازی اینکه \پیج را بکشید یا نه و... ) بستگی دارد.......

خب این خلاصه ای بود از شماره ی اول بازی. یقینا اون چیزی که من بالا تعریف کردم، تمامی جوانب داستان رو در بر نگرفت، و خیلی خیلی خلاصه داستان کلی بازی رو از اهداف و برنامه های باب پیج گفتم. اینکه Deadalus میاد به کمک دنتون و مرگ همسر گری سویج و خیلی چیزای دیگه فعلا بماند.این داستان کلی Deus Ex بود.
 
  • Like
Reactions: pedramb and Farh@d

amirhosein s.a

کاربر سایت
Oct 10, 2010
785
نام
experimental man
http://www.pardisgame.net/story-883-انسان-در-برابر-خدا.html
لطفا اینو بخونین همه چی گفته دست پردیس درد نکنه
:d

---------- نوشته در 09:18 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 09:02 PM ارسال شده بود ----------

|

DAVID SARIF

veqq1qzkemu33u5b7m4q.png


نقلاب بشر : دیوید Sarif در 57 ساله بنیانگذار صنایع Sarif و کارفرما آدم جنسن در Deus سابق است.


دیوید Sarif موسس و مدیر عامل شرکت صنایع Sarif، متوسط ​​اندازه شرکت فناوری زیستی مستقر در آمریکای شمالی است. او یک مرد خوب حفظ شده در 50S اواخر خود است ، ارتفاع متوسط ​​و ساخت، در شکل مناسب و معقول است. ویژگی های او در دریای مدیترانه است. قضاوت توسط صفحه نمایش در دفتر خود او از طرفداران ببرهای دیترویت است.

فرزند از یک خانواده مهاجر از بوستون، Sarif بالا آورده شد به درک ارزش کار سخت و فداکاری، و از سنین پایین بینش خود را به ماشین های لحن برای مردی که او را تبدیل به مجموعه ای است. او راه خود را از طریق دانشگاه و از آنجا به یک بورس تحصیلی در دانشگاه MIT مشغول به کار گرفتن یک استاد و MBA را قبل از ورود به رشته پروتز.

Sarif معتقد است در عدالت، پیشرفت، علم و تکنولوژی ، تمدن ، تلاش بشری، و مردم است. او مستقیم در هنگام برخورد با دیگران و unafraid برای نشان دادن احساسات است. برخی او را بی پرده و یا بازور، دیگران طراوت، حتی نیرو. احساس او از صداقت فقط مربوط به رفتار او -- او هیچ گریزی به یک راز نگه می دارد در زمان مناسب، معمولا رفتار او به شما اجازه می دهد تا او را گرفتن و دور با آن است. در سال 2007، دیوید Sarif وعده داده شده برای احیای شهر خود را با معرفی یک صنعت جدید از تقویت مکانیکی به شهر دیترویت. Refitting گیاهان بلااستفاده خودرو برای تولید augmentations مکانیکی برای استفاده نظامی و غیر نظامی، Sarif نزدیک به تنهایی به اقتصاد این شهر را احیا و مانع فروپاشی آن است. او از دوستان نزدیک با هیو Darrow، پدر تقویت مکانیکی است.

آدام:
Translate text or webpage
Translate from: English

Allow phonetic typing






Type text or a website address or translate a document.
Cancel



[h=3]English to Persian translation[/h]






"این پایان جهان نیست، اما شما می توانید آن را از اینجا ببینید....


او برای بحث تقویت آماده شد و در واشنگتن ، که تیم سیاه OPS، ستمگران HQ Sarif در دیترویت حمله و کشتن دانشمندان مختلف ، از جمله خواهر زاده خود، مگان رید ، و نزدیک به کشتن رئیس امنیت، آدام جنسن. Sarif تصمیم گرفتند برای صرفه جویی در جنسن و مرتب برای او به مکانیکی تقویت شود. در حالی که تنها بازوی چپ آدم و حفره قفسه سینه مورد نیاز برای تقویت به منظور نجات زندگی اش، Sarif، به عنوان ****** پزشکی جنسن (بند قرارداد اشتغال) تصمیم گرفتند، به جای بدن آدم با دست مصنوعی را cybernetic.

شش ماه بعد، او کشیده جنسن از مرخصی استعلاجی که خلوص افراطی ضد تقویت گروه اول به کارخانه حمله میلواکی، فقط به عنوان تولید تقویت نظامی محرمانه، سیستم گردباد مواد منفجره بود برای شروع وجود دارد. او فرستاد جنسن به ایمن سازی داده ها و نجات گروگان ها است.

پس از بازگشت آدم، Sarif به حال توپی عصبی هکر خلوص تکمیل نخست بازیابی او را از دیترویت پلیس سردخانه گروه غیر فعال کردن فرستنده در منطقه به صورت سطری بی سرپرست که نگه داشته درپشتی SI شبکه باز، و بررسی کارخانه رها ربات پیچیده در کوهستانی پارک.
 
  • Like
Reactions: Delta Ex

Silent Storm

کاربر سایت
Apr 6, 2010
1,688
نام
iMAN
آقا دست جفتتون درد نکه ما حسابی روشن شدیم . دمتون گرم . فقط یه لطفی کنید گوگل ترنزلیت نزارید ... حیفه به خدا ...! بازم دمتون گرم
 

amin_sh

کاربر سایت
Nov 13, 2009
663
نام
امین
دوستان من تو اونجایی که وارد قسمت پلیس میشی و بعد با یه یارو حرف میزنی با تندی میگه از سر راهم برو کنار و بعد جلو تر که میری یه نفر بقل در ایستاده و اجازه ورود نمیده !گیر کردم اونجا رسیدم همه رو کشتم بعد که از در میام بیرون (از اون قسمت میخوام بیام برم بیرون)همه پلیسا میریزن سرم و خیلی زود میمیرم !ممکنه دوستان راهنمایی کنن ممنون میشم !
 

Delta Ex

کاربر سایت
May 5, 2011
838
نام
رفیق مَمّد
دوستان من تو اونجایی که وارد قسمت پلیس میشی و بعد با یه یارو حرف میزنی با تندی میگه از سر راهم برو کنار و بعد جلو تر که میری یه نفر بقل در ایستاده و اجازه ورود نمیده !گیر کردم اونجا رسیدم همه رو کشتم بعد که از در میام بیرون (از اون قسمت میخوام بیام برم بیرون)همه پلیسا میریزن سرم و خیلی زود میمیرم !ممکنه دوستان راهنمایی کنن ممنون میشم !
تقصیر شماست که بازی رو مثل اکشن رفتید.
برید توی فاضلاب، یکم بگردید، درِ ورودی به پاسگاه پلیس رو پیدا میکنید. ازونجا مخفیکاری برید جلو.
 

amirhosein s.a

کاربر سایت
Oct 10, 2010
785
نام
experimental man
دوستان من تو اونجایی که وارد قسمت پلیس میشی و بعد با یه یارو حرف میزنی با تندی میگه از سر راهم برو کنار و بعد جلو تر که میری یه نفر بقل در ایستاده و اجازه ورود نمیده !گیر کردم اونجا رسیدم همه رو کشتم بعد که از در میام بیرون (از اون قسمت میخوام بیام برم بیرون)همه پلیسا میریزن سرم و خیلی زود میمیرم !ممکنه دوستان راهنمایی کنن ممنون میشم !
خوب تو اون مکالمه سوتی دادین:|
 

Witch_King

کاربر سایت
Jun 13, 2011
177
نام
محمدحسین
روسی و از نوعی بیماری رنج میبره خشن ترین شخصیت بازی خونخوار
اعضای ایلومانتی
این کجاش خشن بود؟ :پی
من دیدم نامرئی هست
اول خواستم با Heavy Rifle بکشمش، دیدم نمیشه
دیدم درحال دویدن هست، منم رفتم یکم جلوترش ایستادم، بهم رسید تایفون زدم تموم شد :D

اون مردی که جنسن رو به اون حالت درمیاره کارش وحشتناک سخت بود
نه من هرچی میگفت انجام میدادم، رفتم Limb Clinic از چیپ جدید استفاده کردم که اون Buzz ها بره که چندثانیه میومدن
اولش خوشحال بودم، اما آخرش دیدم کل Augment هات که از کار میوفته چه حالی داره
کلا واسه کشتنش هرچی نارنجک از هرنوع، همه ی گلوله های Rifle و اون PESE که موج الکترومغناطیسی میزنه رو تموم کردم، دیدم نمیشه کاری کرد با اون وضع خراب، بدون وسایل با اون دید افتضاح
Grendel launcher که گرفته بودمو روش خالی کردم تا تموم شد رفتم پیش مگان دوباره سرحال اومد :D




راستی
200کیلومتر تشکر از قرار دادن داستان :x بازی، یه تحقیق بزرگ لازم داره انجام بدم روش و غرض شم :پی



این ایلومیناتی یکجورایی همون Abstergo Industries هست که
فقط Assassin ندیدیم :پی
 

amirhosein s.a

کاربر سایت
Oct 10, 2010
785
نام
experimental man
این کجاش خشن بود؟ :پی
من دیدم نامرئی هست
اول خواستم با Heavy Rifle بکشمش، دیدم نمیشه
دیدم درحال دویدن هست، منم رفتم یکم جلوترش ایستادم، بهم رسید تایفون زدم تموم شد :D

اون مردی که جنسن رو به اون حالت درمیاره کارش وحشتناک سخت بود
نه من هرچی میگفت انجام میدادم، رفتم Limb Clinic از چیپ جدید استفاده کردم که اون Buzz ها بره که چندثانیه میومدن
اولش خوشحال بودم، اما آخرش دیدم کل Augment هات که از کار میوفته چه حالی داره
کلا واسه کشتنش هرچی نارنجک از هرنوع، همه ی گلوله های Rifle و اون PESE که موج الکترومغناطیسی میزنه رو تموم کردم، دیدم نمیشه کاری کرد با اون وضع خراب، بدون وسایل با اون دید افتضاح
Grendel launcher که گرفته بودمو روش خالی کردم تا تموم شد رفتم پیش مگان دوباره سرحال اومد :D




راستی
200کیلومتر تشکر از قرار دادن داستان :x بازی، یه تحقیق بزرگ لازم داره انجام بدم روش و غرض شم :پی



این ایلومیناتی یکجورایی همون Abstergo Industries هست که
فقط Assassin ندیدیم :پی
ایلومانتیی وتمپلر ها واقعا وجود دارند
اون زنه هم با بمب کشتم:d
 

amirhosein s.a

کاربر سایت
Oct 10, 2010
785
نام
experimental man
illuminati چیست ؟
من خیلی تعجب کردم adam weishauptمبدع این گروه در ایلومانتی بود
adam weishauptاین شخص واقعا وجود دارد .
مردان نالایق آنها هستند، و باید تشکیل هر کلاس باید مدرسه از محاکمه برای بعد.
این افراد مردم را گوسفند مینامند
adam weishaupt
150px-Adam_weishaupt.jpg

خوب من اول دوست دارم تاریخچه ایلومانیتی واقعی بگم در سال 1776 تاسیس شد موسس هم همین شخص بود .ایلومانیتی مجمعی از نخبگان وفراماسونها و جوامع مخفی هستند که توانستند .تمام ارکان جهان را کنترل کنند .
نماد ایلومانتی
220px-Dollarnote_siegel_hq.jpg


یک سری نوشته دارد که الان ترجمه میکنم .ایلومانتی عموما در امریکا قدرت دارد و نماد خود را پشت یک دلاری نشانده است.
annuit coeptisبه معنای وظیفه ما مورد عنایت قرار دارد .
در پایین هم نوشته است .novus ordo seclorum یعنی نظم نوین جهانی
همه ی این موارد در بازی به درستی نشان داده شده است فقط موندمadam weishauptچه طوری زندست
illuminatusکلمه لاتین است به معنای روشن ضمیران
adam weishaupt یک پروفسور آلمانی بود .در رشته فلسفه .اگر دقت کنید در آن سال تاریخ فرقه های زیادی در آلمان ممنوع ومنحل اعلام شد .این جوان 28ساله که با گروه رز وصلیب نوعی گروهی بود که تمپلرها وفراماسونها پیوند زده بود عضویت داشت.این فرقه که توسط انحرافات این فرد و شاگردش تاسیس شده بود .توسط رز وصلیب به قدرت مند ترین گروه جهان تبدیل شده است.تمام احزاب را کنترل کردند وبیشترین اتفاقات المان زیر سر این افراد بود !!!


«ايلو ميناتي» (Illuminati) واژه اي لاتين است كه معناي «آگاهان»، «روشنفكران»، «روشن بنيان» و «سرآمدان» را دارد. با اين توصيف، گروهي از «بزرگان» جهان كه خود را گلچين شدگاني از ميان نخبگان و برگزيدگان مي دانند، بر آن شدند كه قديمي ترين، مرموزترين و محرمانه ترين سازمان هاي مخفي «اربابان (خود خوانده) جهان» را بدين نام بخوانند. غالب اين سازمان ها در جامعه پايگاه و اعضايي دارند و هويت آنها بر مردم معلوم است، اما اعضاي «ايلوميناتي» به وضوح شناخته شده نيستند، اگرچه برخي نام ها مصرانه بر زبان ها جاري است. قدر مسلم آن كه، اين سازمان از خاندان هاي بزرگ سرمايه داران يا اشراف، مانند «راتشيلد»ها، «هريمن»ها، «راسل»ها، «دوپون»ها، «ويندسور»ها و يا «راكفلر»ها- از جمله، «ديويد راكفلر» اجتناب ناپذير، از بنيانگذاران گروه «بيلدربرگ» و «شوراي سياست خارجي»- تشكيل شده است. در ذيل با يكي از قدرتمندترين سازمان هايي كه خود را «ارباب جهان» مي دانند، آشنا مي شويم.
در بازی هایی چون assassins creed and deus exبیشترین بار این افراد دیده میشوند .
البته در فیلم های فرشتگان وشیاطین .و رمز داوینچی هم حضور دارند .
در بازی این شخص در سال 2027 در کشور امریکا حضور دارد .ایلومانتی در تشکیل امریکا تاثثیر داشت وبه همین خاطر در بازی بیشتر شهرها بین آمریکا میگذرد .همچینین روشن ضمیران بسیار مخفی هستند .عموما اعضایشان دیده نمیشوند فقط انقلاب ها و حملات تروریستی آنها دیده میشود در بازی هم این افراد نمیدید .فقط فهمیده بودید .آنها عامل حمله تروریستی هستند .نظریه یdeus exدقیقا همون چیزی است که آنها پیش بینی کردند .یعنی مردم وهرچیزی و هر وسیله ای توسط انها کنترل میشود وعلت مبارزه آن ها با سریف دلیل بر این است که میترسند انسان از دست آنها خارج شود ومستقل شود .آن حدی قدرت مند شود که کنترل نداشته باشند .اون augmantionsبرای ایلومانیتی بسیار خطرناک است !!!! از اعضای پایه ایلومانتی هم نمیر بود که اسراییلی حساب میشد .برعکس تاریخ تشکیل آنها یعنی آلمان وبیشتر حول چین واسراییل وامریکا میگذرد والمان در بازی نمیینید .سریف ایلومانیتی ساختمان ها وجامعه و ماسونها و... معرفی کرد او ایلومانیتی هر چیزی تعریف کرد .

واژه «ايلوميناتي» از كلمه لاتين «ايلوميناره» سرچشمه مي گيرد كه خود به معناي «روشن كردن»، «دانستن» و «شناختن» است.
خیلی عجیب است که خود را روشن گر مینامند چرا این نام دارند ؟
وحالا به متن گوگل ترنس توجه کنید.

روشن فکران جامعه مخفی است که به کمال معنوی فرد و سلطه مخفیانه از همه نهادهای متمدن اختصاص داده شده است. این نام به معنی "آنهایی که روشن شد ،" و یا کسانی که با وسیله ای برای دیدن که که نابینا هستند.

دفتر رئیس جمهور، استفاده شده است به دامن زدن به یک توطئه ای برای از بین بردن آزادی آمریکایی، و من قبل از ترک دفتر ، من باید به اطلاع شهروندان از این وضع اسفناک است.
jon f kenedy
2027

استفاده از منابع گسترده ای را در اختیار خود، روشن فکران به دنبال به دست آوردن کنترل کاملی بر روی پیشرفت در تحقیقات تقویت مکانیکی از طریق تاسیس شرکت ژائو یون RU پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تای یونگ به عنوان پیشرو در بازار ساخته شده است. این است که از طریق تصاحب شرکت های دیگر ، تظاهرات و سخنرانی جبهه بشریت "، مغرضانه گزارش های رسانه ای با استفاده از شبکه ای از Picus تلویزیون و مخفیانه عملیات نظامی که توسط موسسه همکاری Belltower و ستمگران به دست آورد.

در اوایل 2027، ستمگران حمله HQ صنایع Sarif، آدم ربایی «رئیس شرکت دانشمند مگان رید و تیم وی.محققان در مرتع پرورش احشام امگا در سنگاپور به مدت شش ماه نگهداری می شوند، وظیفه با پروژه های مختلف که در نهایت منجر به ایجاد biochip جدید است که می تواند به صورت کنترل از راه دور مجموعه را به شدت محدود کردن توابع قسمتهایی از مردم مکانیکی تقویت، که تا حد زیادی افزایش خواهد داد کنترل روشن ضمیران جهان. پس از باعث تمام augmentations به تجربه اشکالات، biochip به عنوان یک راه حل برای آنها که در درمانگاه اندام توزیع شده است.

با این حال ، هیو Darrow، که وانمود به کاردانی از روشن فکران، برنامه های مختلف و می خواست برای نشان دادن خطرات ناشی از تکنولوژی تقویت، برای متوقف کردن مردم از استفاده از آن. برای انجام این کار ، او به دستورالعمل رید است که مخفیانه با تغییر عملکرد biochip خود به علت توهمات قوی ، رانندگی دیوانه کاربر.

Darrow مدت کوتاهی پس از فعال شدن سیگنال، سر Sarif صنایع امنیت آدم جنسن سفر به نقطه نظر خود را از مبدا ، Panchea متوقف می شود و پخش آن ، از کشته شدن یون RU قبل از انجام این کار است. جنسن بعد از آن است که امکان آشکار طرح از روشن فکران را به کل جهان است ، اما لزوما باید به انجام این کار است. HT.


2052

Translate text or webpageThe Illuminati is a secret society founded by Adam Weishaupt in 1776. According to a former member Stanton Dowd however, aspects of the Illuminati are claimed to have been in existence since at least the time of the Crusades. Dedicated to controlling or influencing the world from behind the scenes, the Illuminati is believed to have reached the peak of its power during the 20th century according to its former leader Lucius DeBeers. Heavily involved in political intrigue as well as scientific development, the Illuminati leadership at various times has consisted of major captains of industry, important scientists, and political leaders. The extremely wealthy banks created by the Knights Templar during the Crusades financed them. The Illuminati did not spend the next two and a half centuries (since its founding) trying to take over the world. They already had power over the world—they were merely playing with it. They decided who won elections and revolutions, which fads and fashions caught on and when they died. The Illuminati dictated the "self-evident moral values" of different locations and cultures. They started wars and destroyed countries. However, that begin to change... Sometime between 2027 and 2052, Lucius DeBeers stepped down from active leadership due to health problems and was put in stasis by his successor Morgan Everett. Everett's former protégé, Bob Page, became disillusioned with the Illuminati and broke away to form the splinter group Majestic-12, and the Illuminati's bankers and treasurers, the Knights Templar, were destroyed by Interpol with the help of Joseph Manderley.








Type text or a website address or translate a document.
Cancel



[h=3]English to Persian translation[/h]





اما همه نه برای روشن فکران بود به خوبی، با این حال. بین سالهای 2027 و 2052، کنترل خود را آغاز کرد به ساییده شدن. طاعون، بلایای طبیعی ، و انحلال طبقه متوسط​​، تضعیف گرفتن روشن فکران در جامعه است. مخرب ترین از همه ظهور شبکه اطلاعاتی جهانی، اجازه داد که مردم برای برقراری ارتباط و تبادل دانش بدون دخالت روشن فکران بود.مصمم ترین تلاش مانند روشن فکران پروژه بصورت پلکان در اوردن طراحی شده برای نظارت بر تمام شبکه ترافیک ملاقات با موفقیت محدودی در بهترین حالت.

روشن فکران در خطر سرنگون شدن توسط شکوه - 12 هستند ، و تلاش برای استخدام JC دنتون برای کمک به گروه قدرتمند تر از تراشه شکست آنها است. آنها همچنین و صندوق ها کنترل هر دو NSF و گروه مقاومت فرانسوی
 
  • Like
Reactions: Witch_King

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر