Dead Space 3 | Xbox 360

مبارزه با انسان خیلی ضعیف کار شده و به نظر من اصلا تو این بازی نیازی به درگیری با انسان های زامبی شکل نبود..یه جورایی خیلی خزه خدایی..اصلا حالم گرفته شد بد...شما یه نگاهی کاملا واضح به درگیری با انسان ها بندازید..خیلی بد کار شده.
 
مبارزه با انسان خیلی ضعیف کار شده و به نظر من اصلا تو این بازی نیازی به این کار نبود..یه جورایی خیلی خزه خدایی..اصلا حالم گرفته شد بد...شما یه نگاهی کاملا واضح به درگیری با انسان ها بندازید..خیلی بد کار شده.
خودمم با این قسمت مشکل دارم ولی دیگه بد کار نشده!
من مشکلم این هست که باعث شده بازی بی خودی اکشن بشه و از ترس بازی کم کرده!
وگرنه که خود مبارزات با انسان ها مشکلی نداره!
 
خودمم با این قسمت مشکل دارم ولی دیگه بد کار نشده!
من مشکلم این هست که باعث شده بازی بی خودی اکشن بشه و از ترس بازی کم کرده!
وگرنه که خود مبارزات با انسان ها مشکلی نداره!

قیافه ها مثل زامبی شده بد تفنگ بگیرن باهات بجنگن و هدفی که میگیرن از صد تا ادم سالم قویتره خوبه ؟ کجاش خوبه ؟ این حرکت بیشتر به یه حرکت مضحکانه میخوره .
 
الان Sony بیاد و یه چیزی دقیقا عین GOW 1 بسازه شما نمی‌گی مشکل داره؟! خودت می‌گی دقیقا تکرار شده، پس اصلا بهبود پیدا نکرده و تو سالی که پر از بازی های تاپ هست واقعا باید بازیی وجود داشته باشه که انیمیشن هاش با نسخه اولش یکی باشه؟!

میگم که این مثل این میمونه که بگیم زاویه دوربین RE رو تغییر بدن، این نوع راه رفتن ساخته شده واسه این بازی و کاملا هم مناسبه و سرعت متعادلی هم داره توی راه رفتن. یکی دیگه از بچه ها هم بالا گفت. اگه اینجوری نباشه دیگه دد اسپیس نمیشه انیمشین نرم و اینا انتظار داشتیم باشیم میشه GeOW

==============

در مورد بخش مبارزه با انسان ها هم برای بخش داستانی مجبور بودن این قسمتو قرار بدن. ولی تو کل بازی کلا 5-6 بار بیشتر نیست تقریبا.
در کل به نظر من به عنوان یه دنباله عالی از همه نظر هم پیشرفت کرده. اگه قرار بود یه چیزی مثل همون 1 و 2 بدن بازی هیچ چیز جدیدی برای نشون دادن نداشت ولی الان برعکسه و کلی مکانیزم و قابلیت های جدید به بازی اضافه کردن.
 
بیشتر حرفاتون رو قبول دارم ولی با این به شدت مشکل دارم:دی
من نظرم رو در مورد انیمیشن ها و طراحی صورت و مو و... گفتم! تا آخر بازی هم هیچ کدوم از این موارد تغییر نمی‌کنه!
نگفتم که انیمیشن تو هر مرحله که میری جلوتر بهتر میشه ! من تو پست بالا همونطور که گفتم تو بازیسنتر مد شده کلمات بالاترین یا پایینترین به کار بره ! انیمیشن بازی هرچقدر هم خوب نباشه دیگه افتضاح نیست ! مشکل من با پست شما تو همینه وقتی از یه بازی انتقاد میکنید دیگه این کلمات کاملا اغراق آمیز را به کار نبرید !
 
آخرین ویرایش:
نگفتم که انیمیشن تو هر مرحله که میری جلوتر بهتر میشه ! من تو پست بالا همونطور که گفتم تو بازیسنتر مد شده کلمات بالاترین یا پایینترین به کار بره ! انمیمیشن بازی هرچقدر هم خوب نباشه دیگه افتضاح نیست ! مشکل من با پست شما تو همینه وقتی از یه بازی انتقاد میکنید دیگه این کلمات کاملا اغراق آمیز را به کار نبرید !
حرف شما در مورد انیمیشن دوییدن درست ـه ولی انیمیشن نردبون واقعا افتضاح ـه!
تمامی قسمت های بدن آیزاک موقعی که می‌خواد از نردبون بالا بره یا پایین بیاد (مخصوصا موقع پایین اومدن) هی می‌چرخه و انگار آیزاک داره هیپ هاپ می‌رقصه:|
 
خب این که بگیم چون یه اتفاقی کم تو بازی رخ میده، پس مهم نیست که کیفیت داشته باشه درست نیست!
چون دویدن و حرکت با نردبون کم ـه دلیل نمی‌شه افتضاح طراحی بشه! یا مثلا این که چون 10% بیشتر شاهد صورت ها و موهای کرکتر ها نیستیم، دلیل نمی‌شه که طراحی چهره ها و مو افتضاح باشه!
نورپردازی بازی فوق العاده کار شده ولی باز هم مشکل داره! مثلا نوری که از کلاه آیزاک منتشر می‌شه، هر جا سازنده ها دوست داشته باشن میوفته رو دیوار و هر جا دوست نداشته باشن محو می‌شه!!!
موسیقی بازی رو هم همونطور که گفتم عالی ـه!
طوفان ها هم بسیار زیباست!
ولی بازی با تمام این تلفیق تاریکی و رنگ های مرده باز هم ترسناک نیست! چون همیشه مهماتت پره و انقدر هم جون داری که دیگه جا نداری قسمت دیگه ای ورداری!
چرا خيلي هم ربط داره هميشه با توجه به جرياناتي كه در بازي در حال رخ دادن هست سازنده ها رو يه سري از افكت هايه گرافيكي بيشتر كار ميكنند و يه سري از طراحي ها كه زياد اهيمت نداره به اندازه معمولي توجه ميشه. تو اين بازي بجايه اين كه بيان وقت بزارن مويه اونچناني طراحي كنن كه مثلا بخوان تو چندتاصحنه موهايه آيزاك و الي رو نشون بدن ميان وقت ميزارن كلاه خود آيزاك و suit اش رو به بهترين شكل ممكن طراحي ميكنن بعدش مطمئن باش كسي اين بازي رو به خاطر اينكه بخواد انيميشن هايه فضايي و موهايي با پليگان بالا ببينه بازي نميكنه فن هايه اين بازي اين بازي رو به خاطر جو و اتمسفر خاص و هيجاني كه در گيم پلي بازي وجود داره بازي ميكنن.
بعد كجايه دويدن و بالا رفتن از نردبون افتضاحه؟بين انيميشن هايه معمولي و افتضاح خيلي فرق هست. نكنه توقع داشتي با suit اي كه تنشه انيميشن هاشو مثل اساسين كريد در بيارن و مثل كانر بدويه ؟داري ايراد الكي ميگيري.
خوب منم بازيرو بزارم رو easy يا نرمال معلومه كه نميترسم براي كسي كه اسم خودشو گيمر ميدونه افت داره همچين بازي رو بخواد رو اين درجه ها بازي كنه گفتم براي شروع حداقل درجه سختي بايد رويه hard باشه.حالا خوبه 3 تا درجه سختي ديگه هم دوستمون صفحه قبل گذاشتن كه بعد از اتمام بازي آزاد ميشه.
اون نور كلاه آيزاك هم زماني قابل ديدن و رويت هست كه هيچ منبع نوري در محيط وجود نداشته باشه اين نور مخصوص جاهايه خيلي تاريك هست ربطي هم به خوب يا بد بودن نورپردازي نداره.
شما كه چند تاچپتر بيشتر نرفتي حداقل تا اواسط بازي ميرفتي بعد ميومدي ميگفتي ترسناك هست يا نه بعدش بايد ببيني پيش خودت ترسناك رو چطوري تعريف ميكني چون توضيح دادم كه از چه المان هايي در بازي برايه خلق اتمسفر استفاده كردن.
به نظرت بازي آسونه برو تو منويه بازي درجه سختي رو بزار رو impossible ببينم ميتوني تا چپتر 10 بري يانه.
 
چرا تو شماره ی قبل یکی از چشم های ellie کاملا توسط nolan stras با یه چاقو دراومد اتفاقا خودمم گفتم این چرا هر دو تا چشمشو داره احتمالا با تکنولوزی بالایی که تو اون زمان هست یه چشم مصنوعی برای خودش گذاشته.
 
من هم بازی رسید دستم یه کوچولو بازی کردم انیمیشن استفاده از نردبان به هیچ وجه افتضاح نیست ولی عالی هم نیست انیمیشن راه رفتن رو زمین نسبت به قبل بهتر شده ولی هنوزم مصنوعی هست که باز هم میگم برای این سبک از دوربین نقطه ضعف محسوب نمیشه
ترس هم که تا الان نبوده ولی هیجان چرا! اونم به شدت!
اغاز بازی هم بسیار سینمایی و هیجان انگیز بود نحوه کاور گیریش هم جالب و طبیعی هست
در کل فکر نکنم به اندازه نسخه ها قبل اتمسفر سنگینی داشته باشه ولی به عنوان یه شوتر عالیه
حالا باید بیشتر بازی کنم
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or