Dark Souls GaMe Community

as222

کاربر سایت
Apr 14, 2014
573
نام
SMG
دوستان دارک سولز یک رو میشه با استیم امولیتور لنش کردا! هرکی خواست بگه من اینجا توضیح میدم

Tunngle ID : masood0899
اقا توضیح بده
یه ویدیو تو یوتیوپ گذاشتم (ضربه زدن و پریدن همزمان با زره سنگین ) مثل انگشتر roling میونه جدیده
https://www.youtube.com/watch?v=K8fkRXDuGyU
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
برام سوال بود که هویت Sunken King چیه و اینکه واقعا کیه؟ چون هیچوقت اسمش گفته نمیشه و مجهول باقی میمونه (بر خلاف 2تای دیگه). تا اینکه بر خوردم به یه تئوری جالب که هویتش رو مشخص میکنه:

  • Shulva توسط Sunken King اداره میشده،
  • Elana (یکی دیگه از دختران Manus) میاد و سعی میکنه Sunken King رو تحت سلطه بگیره و Corrupt کنه،
  • در نتیجه حرف هایی که Nashandra به Vendrick میزنه و بدگویی هایی که میکنه، وندریک یکی از زیر دست های خودش رو به اسم Sir Yorgh و شوالیه هاش تحت نام Darkblood Knights، به Shulva میفرسته (ناشاندرا قدرت رو برای خودش میخواسته و حتی به خواهرش هم رحم نمیکنه و یه جوری میخواد سر به نیستش کنه)
  • Yorgh به شهر Sanctum حمله میکنه و نیزه-ش رو به کمر Sinh، اژدهای خواب آلود فرو میکنه. در نتیجه این اژدها که در داخل بدنش زهر تولید میکرده، دیگه نمیتونه جلوی نشت زهر رو بگیره و تمام شهر نابود میشه (که این خودش دلیل اینه که چرا بعضی از شوالیه های Hollow شده توی شهر، سم ازشون ترشح میشه و کلا اینکه چرا توی شهر اینقدر موجودات زهر آلود پیدا میشه)
  • Sunken King میتونه از مهلکه فرار کنه اما مبتلا بر فراموشی میشه. در نتیجه چیزی از زندگی گذشته-ش یادش نمیاد. بنابراین به Drangelic سفر میکنه. در نتیجه الانا فقط بخشی از روح اون رو Corrupt میکنه.
  • الانا نتونسته به طور کامل روح پادشاهش رو خراب و فاسد کنه اما یه بخشی از تاریکی رو روش اعمال کرده. پادشاه هم چیزی از الانا یادش نمیاد چون فراموشی گرفته. با این حساب یه رابطه ای بین پادشاه و الانا وجود داره چرا که موقع مبارزه میتونه تصویری از پادشاه رو ظاهر کنه. لازم به ذکره که الانا میخواد از ناشاندرا انتقام بگیره.
  • Sunken King با وندریک ملاقات میکنه بدون اینکه چیزی از گذشته-ش بدونه. اما چون جنگجوی بزرگی بود، وندریک اونو به عنوان دست راستش انتخاب میکنه و نامی جدید برای خودش انتخاب میکنه ... Velstadt.
  • Sir Raime که حکم دست چپ وندریک رو داشته و از شوالیه های بزرگش به حساب میومده، میفهمه که روح ناشاندرا و Velstadt با تاریکی پر شده. Raime میدونه که با این ادعا نمیتونه بره پیش ملکه، پس Velstadt رو به دوئل دعوت میکنه اما میبازه و وندریک که در جریان دقیق این موضوع نبوده، کار Raime رو به عنوان خیانت میبینه و اونو از دربارش بیرون میندازه و از Drangleic تبعیدش میکنه.
  • Raime به دنبال قدرت، سرزمین درانگلیک رو ترک میکنه و توی سرزمین Iron King، با Nadalia روبرو میشه، یکی از دختران دیگه مانوس. Raime عاشق نادالیا میشه و در نتیجه داوطلبانه، تاریکی رو میپذیره و به عنوان محافظ نادالیا در پایین ترین نقطه سرزمین، منتظر میمونه.
پ.ن 1: بر طبق اطلاعاتی که From Software جمع کرده، Raime سخت ترین باس بازی DS 2 به حساب میاد. به طوری که 93% باخت به خاطرش صورت گرفته.
پ.ن 2: یکی از جالب ترین و منطقی ترین نکاتی که در رابطه با Raime انجام شده اینه که Raime اواسط مبارزه وارد فاز دوم میشه که خیلی خطرناک هست. اگر بازیکن زره Velstadt رو پوشیده باشه، Raime بدون درنگ وارد فاز دوم میشه، بدون اینکه حتی یک ضربه خورده باشه. چرا که زره ای که بازیکن پوشیده، خشم Raime رو سریعا برمی انگیره و اون رو یاد رقیبش میندازه.
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
@Safety & Peace
این dlc رو چطور باید بیارم تو بازی؟
Artorias of the Abyss
روی بازی هست.
اول میری اون هایدرا رو میکشی و بعدش میری کنار یه بونفایر و برمیگردی توی دریاچه و اون آخرش یه غول کریستالی زرد رنگ ظاهر میشه. بکشش و با دختره حرف بزن تا بره.
بعد میری Duke's Archive و تقریبا همون اوایلش یه غول کریستالی آبی رنگ هست. بکشش و آیتم رو بگیر و برگرد توی دریاجه و همونجایی که غول زرد رنگ رو کشتی. یه پورتال سیاه رنگ اونجا ظاهر شد و برو به سمتش و برو توی DLC.
 

Chaosboil

کاربر سایت
Feb 3, 2016
71
مطمئنا بازی که یک موش فاضلاب هم میتونه شما رو توش به دردسر بندازه یه بازی عادی نیست. اما بازیهای From Software همیشه به لحاظ کیفیت مشکل داشتند. باگ، گرافیک نسل قبلی، بنجل و درجه 2، پورت های افتضاح روی PC، افت فریم. یادمه مجله بازی رایانه به Demon's Souls نمره 14/20 داده بود! این نمره منطقی و واقعی َش بود. اما از طرف سایت های غربی موفق شد bonus scoreهای زیادی بگیره. و اونهم دلیلی نداشت جز سادگی و لودگی عموم بازیهای سینگل پلیر اون دوران. طوری که باعث میشد سری Souls با تمام عقب افتادگی هاش خاص بنظر برسه.

From Software که قبل از اون در حال تقلا و دستوپازدن با عرضه آثار مشمئزکننده ای مثل Ninja Blade آخرین شانس هاش رو امتحان میکرد یکهو با اقبال مواجه شد. هدف فقط بازار ژاپن بود و حتی جرئت نداشتن Demon's Souls رو روی کنسولی بجز PS3 عرضه کنند. از اون زمان به دلیل عدم وجود شخصیت و نوآوری در این کمپانی، فقط به سری Souls چسبیدند و عناوین یکی پس از دیگری منتشر شدند. حتی Bloodborneـی که توش souls نداشت عملا بر پایه همان فرمول قدیمی پیاده شده بود: جاخالی دادن و حمله. جاحالی دادن و حمله! این فرمول عتیقه شاید قدمتش به عنوانی مثل Ninja Gaiden روی کنسول NES میرسید. طرح داستان و شخصیت ها، باس ها و پروتاگونیست به همان اندازه عتیقه اند. کل داستانی های سری را میتوان در یک خط نوشت.

میازاکی مغز متفکر سری. دوران کودکی فقیرانه اش را با ولگردی در کتابخانه ها و خواندن مانگاهی دسته دوم گذرانده است. شکل گیری شخصیت او و ایده هایش در بازیسازی بر اساس همین مانگاها از جمله عنوان سیاه Bersek بوده است. بهمین دلیل است که بازیهای او بشدت اغراق آمیز و غیرواقعی هستند. او که ذاتا یک برنامه نویس متوسط برای کمپانی های متوسط مثل From Software است بدیهی است که هیچ نوآوری نتواند از خودش نشان دهد. وقتی مصاحبه کننده ی گیم اسپات از او پرسید: "آیا علاقه داری یه The Legacy of Kain: Soul Reaver بسازی؟" واضح بود که دنیای غنی آن اثر زیادی برایش گیج کننده است و فقط پاسخ داد: "واقعا؟"
 

ArianAwesome

کاربر سایت
Aug 24, 2014
1,483
دوستان یه سوال

یک رینگ توی بازی وجود داره که به وسیله ی اون میتونین با خواهر کوئیلانا صحبت کنین!
این رینگ رو از کجا میتونم پیدا کنم؟!

یک عدد آیتم Sunlight maggot رو تو لونه اون کلاغه تو Undead asylum دراپ کنین(snuggly the crow)،بعد یبار از اونجا خارج بشین و برگردین.

سپاس
 
آخرین ویرایش:

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
دوستان یه سوال

یک رینگ توی بازی وجود داره که به وسیله ی اون میتونین با خواهر کوئیلانا صحبت کنین!
این رینگ رو از کجا میتونم پیدا کنم؟!
یک عدد آیتم Sunlight maggot رو تو لونه اون کلاغه تو Undead asylum دراپ کنین(snuggly the crow)،بعد یبار از اونجا خارج بشین و برگردین.
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,769
نام
مراد حلیمی
با سلام
دارک سولز3 آمد و مهر تاییدی بر پایان(حداقل تا مدتی) داستان عصر تاریکی و عصر اتش زد........بازم مثل همیشه با داستانی فوق العاده زیبا و حماسی روبرو شدیم که در عین حال، نکات ناگفته و رازآلود زیادی داره.... .
در نتیجه ، گفتم که بحث شماره 3 و ارتباطش با شماره های قبل رو از همینجا شروع کنیم و در موردش بحث کنیم:

مهمترین سوالی که فکر کنم تو این نسخه وجود داره دو مطلب فرشته و حضور kaate در سرزمین londor و فلسفه hollow بودنه و یکی هم firelink shrine های سه گانه که بسیار زیبا و در عین حال عجیب کار شدن

نظر شما دوستان در موردش چیه؟؟بگین ببحثیم:D

.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Dinosaur and Qu1ckZ

Qu1ckZ

کاربر سایت
Feb 13, 2012
217
نام
Arash
با سلام
دارک سولز3 آمد و مهر تاییدی بر پایان(حداقل تا مدتی) داستان عصر تاریکی و عصر اتش زد........بازم مثل همیشه با داستانی فوق العاده زیبا و حماسی روبرو شدیم که در عین حال، نکات ناگفته و رازآلود زیادی داره.... .
در نتیجه ، گفتم که بحث شماره 3 و ارتباطش با شماره های قبل رو از همینجا شروع کنیم و در موردش بحث کنیم:

مهمترین سوالی که فکر کنم تو این نسخه وجود داره دو مطلب فرشته و حضور kaate در سرزمین lordan و فلسفه hollow بودنه و یکی هم firelink shrine های سه گانه که بسیار زیبا و در عین حال عجیب کار شدن

نظر شما دوستان در موردش چیه؟؟بگین ببحثیم:D

.

به نظرم فلسفه Hollow بودن / شدن از منظر کسایی مثل Yuria آزادی درونی یه انسان ـ . اینکه ذات انسان تاریک ـ و hollow بودن در ذات انسان ـ پس چه دلیلی داره قبولش نکنیم ؟ چرا باید دنباله رو کسایی مثل Gwyn باشن انسان ها ؟ و اینکه خدایان و اندیششون و میل ـشون به روشنایی در حقیقت قدرت حقیقی (که از تاریکی منشا میشه . ) رو از آدم ها گرفته .
نمیدونم شاید خوب توضیح ندادم ولی اگه بخوام خلاصه بگم مثل اینهکه این تفکر که دنیا حتما باید در روشنایی باشه و آتش همیشه روشن باشه , یه جور محدود کننده انسان هاست , پس Yuria (و Kaathe ) سعی در آزادی انسان ها دارن . (البته برای Kaathe این صرفا ظاهر هدف هست , در باطن معلوم نیست که چه قصدی داره ... )
P.S : یه سری concept ها د زبان انسانی نمیگنجه و بهتره حتی گفته نشه . چون زبان انسانی اونقدر کامل نیست که همه مفاهیم رو منتقل کنه , اگه نظر من رو متوجه نشدین به همین دلیل ـ , چون 1 درصد اون چیزی که میخواستم بگم رو نمیتونم با زبان بیان کنم . :D
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,769
نام
مراد حلیمی
یکی اینکه توی شراین بعد از
Untended Graves
شوالیه های قهوه ای یا سیاه دارن نگهبانی میدن. اون شریان متروکست اونا دنبال چی هستن؟ چرا شوالیه های قهوه ای انور لاندو؟
دوم اینکه آیا پایان چهارم دوباره تکرار ماجرای گویین و دارک 2 و ... هست؟ یعنی خاموش کردن یا استفاده از قدرت
سلام
این black knight های خداوندگار gwyn، طبق گفته لباسشون مردن (به همراه gwyn پریدن تو آتیش)ولی حتی بعد از مرگشون هم در خدکت پادشاه هستن و از سرزمینش دفاع می کن....برا همین این black knight ها رو تو چندین لوکیشن مختلف(از anor londo گرفته تا road of sacrifice می بینیم):

The knights served the First Lord Gwyn, and followed him into the flame upon its linking. They became ash, but still wander the realms to this day

در مورد پایان چهارم.....هم آره هم نه بنظرم.
تو شماره ۱ یا ۲ وایمیسادی اتیش خاموش شه و تو قدرت lord soul ها رو برا خودت نگهمیداشتی...ولی تو پایان چهارم علاوه بر خاموش کردن آتیش، تمام نیروها رو هم برا خودت نگهمیداری(یجورایی قدرت شعله رو برا خودت برمیداری که احتمالا اگر کسی نکشتت نمیتونه بگیرتش و آتش رو روشن کنه)با این فرق که تو پایانهای دیگه میتونی hollow نباشی ولی برای پایان چهارم باید hollow و حتی lord of hollow باشی.

پایان چهارم یجورایی نوع شدیدتر age of dark هست.(البته برای اشنایی‌ بیشتر با این پایان باید منتظر DLC و احیانا رفتن به londor باشیم تا ببینیم چطوری kaate تونسته اونجا رو به اونروز دربیاره(تو اوایل farron keep با یه npc invader موجه میشیم که جادوهای dark ای که خود kaate به ما داده بود رو استفاده می کنه و اسمش londo چی چی هست....یعنی مردم londor قشنگ به سمت hollow بودن و دارک و احتمالا abyss رفتن)

.
 
آخرین ویرایش:

hl-gamer

کاربر سایت
Jan 22, 2013
110
پایان چهارم یجورایی نوع شدیدتر age of dark هست.(البته برای اشنایی‌ بیشتر با این پایان باید منتظر DLC و احیانا رفتن به londor باشیم تا ببینیم چطوری kaate تونسته اونجا رو به اونروز دربیاره(تو اوایل farron keep با یه npc invader موجه میشیم که جادوهای dark ای که خود kaate به ما داده بود رو استفاده می کنه و اسمش londo چی چی هست....یعنی مردم londor قشنگ به سمت hollow بودن و دارک و احتمالا abyss رفتن)

.
شما منظورت همون دوتایی هست که با زره اسکلتی شکلشون قبل از abyss watcher به جونوارای اون منطقه حمله میکنن؟
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,769
نام
مراد حلیمی
شما منظورت همون دوتایی هست که با زره اسکلتی شکلشون قبل از abyss watcher به جونوارای اون منطقه حمله میکنن؟
نه یه invader قرمز رنگ هست.... .

+

این firelink shrine ها اوج هنر روایی میازاکی هست......اونقدر جالب سهت که نمیشه فهمید نسبت به هم دیگه آینده و گذشته هستن یا دنیای موازی هستن و یا در کنار هم رخ میدن ....ساعتها میشه در موردش صحبت کرد :

  1. روحی که شما در untended grave از دست میدین در firelink shrine روشن قابل برداشت هست
  2. پیغامها در دو firlelink shrine یکسان و قابل مشاهدس
  3. در توضیح coiled swoed مینویسه :This sword is only bequeathed to chosen ash, as judged by the Iudex, who awaits the arrival of ash as a scabbard ولی در توضیح روح gundyr مینویسه : Once, a champion came late to the festivities, and was greeted by a shrine without fire, and a bell that would not toll.......یعنی coiled sword ای در گذشته شکسته بوده و توسط ما در فایرلینک شراین جدید در شکم ludex هست......کدوم Ludex مقدم و کدوم موخر هست??
  4. شمشیر آرتوریاس در فایرلینک شراین تاریک کنارش انگشتر wolf هست که در دارک سولز 1 از معشوقه آرتوریاس بعد کشتنش می گیریم....ولی تو فایرلینک شراین تاریک در کنار در ورودی هست
  5. در قبری که ازش بلند میشیم در فایرلینک شراین تاریک آیتمی قرار داره که تو توضیحش توشه شده خود lotheric اونجا قرارش داده
  6. اگه برای اولین بار با handmaiden تو فایرلینک شراین تاریک برخورد کنید شما رو می شناسه
  7. تو فایرلینک شراین تاریک به جای sword master روح و آیتمش هست ولی در مبارزه با gundyr به کمک شما میاد
  8. ludleth وقتی شما چشمای فایرکیپر رو براش می برید میگه که چشما رو پیدا کردی؟؟و در مورد دراوردن چشما توضیح میده...یعنی از حضور ما در فایرلینک تاریک آگاه میشه
  9. محل کشته شدن yuri تو فایرلینک شراین روشن به جاش تو untended grave آیتم undead bone shard(فکر کنم) برمیداریم
  10. ludex تنها باس بازی هست که روح نداره...یعنی قبلش از gundyr ما روحش رو گرفتیم؟
  11. اهنگر تو فایرلینک شراین تاریک حضور نداره و رفته و تنها چکشش هست......
  12. فایرلینک شراین تاریک در داخل قلعه lotheric هست و به نظر موجودات مار مانند و فرقه اژدها پرستان هم تو ورودی اونجا هستند
  13. پادشاه و ملکه طبق انگشتری که از ملکه تو فایرلینک شراین تاریک هست اونجا مراسم برگزار می کردند.
  14. pus of manها رو تو باغ پادشاه می بینم.... تو توضیحات hidden blessing هم به قبرستانی متروکه تو قلعه که کسی اونجا دیگه نمیره اشاره میشه
  15. و باز هم کلی نکته و تفاوت در چینش ایتمها و دشمنها در این سه مکان....... .
واقعا جریان این سه مکان و تفاوتشون چیه؟؟؟؟میازاکی داغون کرده منو سر جریان firelink shrine ها:D.......بی نظیر


.
 
آخرین ویرایش:

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,769
نام
مراد حلیمی
lotheric اصلی ترین لورد اف سیندر بازی هست که معلومه شاید اصلا خودش این فایرلینک شراین و در قصرش ساخته باشه. من و یاد کارگاه بلادبورن میندازه که گرمن درست کرده بود و به نظرم این شراین شراینی مثل کار گاه متروکست و شراینی که ما درش میریم و میایم شاید دنیای دیگه یا رویایی باشه. که بعد از گذاشتن سر لرد اف سیندر ها قشنگ به هم میریزه و حالت رویا گونش نمایان میشه. مثل بلادبورن که کارگاه آتیش میگیره.
این تیوری خیلی جالبی هست.....اینکه firelink shrine روشن یجورایی عمدا ساخته شده تا ashen one ها اونجا برن بیان(چون untended grave تو تاریکی یا abyss یا هر مصیبت دیگه ای فرورفته و از کنترل خارج شده)گرچه تو بلادبورن فضای رویا صادق بود ولی تو دارک سولز ما در این حد رویا نداریم
تازه اینکه بدست lotheric ساخته شده باشه بعیده چون اون کلا با رونش کردن آتیش مخالف بود.... .

اونوقت firelink shrine سوم یا fameless shrine چی میتوته باشه؟؟تو این یکی فایرلینک شراین رسما همه چی نابود شده و به نظر خود lotheric هم داغون شده....این تیوری رو چطور برای این یکی فایرلینک شراین به کار می بری؟؟

lotheric اصلی ترین لورد اف سیندر بازی هست که معلومه شاید اصلا خودش این فایرلینک شراین و در قصرش ساخته باشه. من و یاد کارگاه بلادبورن میندازه که گرمن درست کرده بود و به نظرم این شراین شراینی مثل کار گاه متروکست و شراینی که ما درش میریم و میایم شاید دنیای دیگه یا رویایی باشه. که بعد از گذاشتن سر لرد اف سیندر ها قشنگ به هم میریزه و حالت رویا گونش نمایان میشه. مثل بلادبورن که کارگاه آتیش میگیره.
در مورد اژدها ها و اصولا پادشاهشون ، پادشاه طوفان یا بی اسم یه جور حالت موازی داره برام . مثل اینکه برای خودش قدرتی جداست و خب اومده و به هم زده یا شورش کرده یا دوباره خواسته دوران اژدها ها رو تکرار کنه. حتی قدرتی بیشتر از سول اف سیندر این و تو بازی با سخت بودن باس هم نشون داده. اما سوالی که پیش میاد اینکه تا حالا این کجا بود . زمان گوین ، یاد دارک 2 .چون منطقه کاملا باستانی به نظر میاد
خوب nameless king پسر ارشد و بزرگ gwyn هست و پدرش هم طردش می کنه(چون میره و از اژدهاها دفاع می کنه)
ولی حالا با تکرار دهها باره چرخه اتش و تاریکی شاید اشتیاقی برای خلاصی از چرخه با تلدیب شدن به اژدها ایجاد شده و همه معبود nameless king شدن .....(کلا مبهم این منطقه داستانش)

+

سوال بزرگ دیگه ornestain هستش......ما ست آرمورش رو بعد کشتن nameless king پیدا می کنیم...و تو ست لباسش هم میگه که anor londo رو ترک کرده و اومده تا nameless king رو پیدا کنه
پس اونی که ما تو شماره 1 کشتیم کی بوده؟؟؟؟ مطمینا میازاکی اشتباهی در این حد نمی کنه و حتما رازی در این کار هست~X(

.
 

WTF?

کاربر سایت
Mar 27, 2015
1,087
نام
محمد
سوال بزرگ دیگه ornestain هستش......ما ست آرمورش رو بعد کشتن nameless king پیدا می کنیم...و تو ست لباسش هم میگه که anor londo رو ترک کرده و اومده تا nameless king رو پیدا کنه
پس اونی که ما تو شماره 1 کشتیم کی بوده؟؟؟؟ مطمینا میازاکی اشتباهی در این حد نمی کنه و حتما رازی در این کار هست

یه تئوری هست که میگه Old Dragonslayer تو نسخه ی دوم هم امکانش هست همون Ornstein باشه...لباسی که پوشیده , نوع مبارزه ش و از همه مهمتر منطقه ای که اگر یادت باشه شبیه به Anor londo بود و اسمش Heide's Tower of flame بود.. برای هویت اصلی Old dragonslayer سه تا تئوری هست که میگه :

ارنشتاین به اسماگ برای شوالیه شدن کمکش میکنه.(زیر پرو بالش میگیرتش)..تو دارک سولز 1 وقتی اسماگ میمیره ارنشتاین احترامی به دوست کشته شده ش نشون میده ولی اگر اول ارنشتاین رو بکشیم اسماگ انگار نه انگار.

تئوری دوم بعد از رویارویی با Dragon slayer شکل میگیره..یک عقیده میگه که به شخص ارنشتاینی در دارک سولز 1 وجود نداشته و به نوعی یک توهم بوده ..!! عقیده ی دوم اینه که میگه ارنشتاین واقعی بوده و این شاهزاده Gwynevere بوده که توهم بوده..بعد از اینکه Chosen undead از شر اسماگ و ارنشتاین خلاص میشه ؛ ارنشتاین نجات پیدا کرده به نوعی ممکنه که ا شرمسار ازین که تمام این مدت از یک توهم نگهبانی میکرده Anor londo رو ترک کرده »»» به دنبال Nameless King رفته »» بعدش خودش رو تسلیم تاریکی کرده و به یک اژدهاکش قدیمی و طرد شده در دارک سولز 2 تبدیل شده.. (یک تئوری دیگه که احتمال تعریف شدن داستان شماره 3 بین نسخه های 1 و 2 رو تقویت میکنه.).

تئوری بعدی اینه که قبل از رسیدن Chosen undead به انور لوندو و مبارزه با اسماگ محل رو ترک میکنه و میره به دنبال سرنوشت خودش و از خودش یک توهم خیالی که چیزی جز یک ست لباس متحرک نیست به جا میزاره...


درضمن : این اشارات دقیقی که تو پست هات میکنی واقعاً خوندنشون لذت بخشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر