Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,275
چه توی تریلر های اخیر چه گیم پلی TGS به وضوح میشه انواع و اقسام باگ و گلیج گرافیکی و تیک زدن انیمیشن دید تو همین گیم پلی اپدیت شده ی دموی 48 دقیقه ای قشنگ یـ جا انیمیشن درست نمیگیره دست V به جای کتف جکی میخوره رو هوا و صدا برخود با کتف میاد یا تو کلیپ صفحه قبلی تی باگ داره با V حرف میزنه بعد که بلند میشه اتاق رو ترک کنه یهو موقع راه رفتن یـ درجا میزنه یـ جا دیگه یکی از اعضای تایگر کلاوز انیمیشن حمله کردنش با چوب بیس بال هی تیک میزنه خلاصه به نظر میاد روز عرضه باید مثل ویچر 3 شاهد انواع و اقسام این مدل باگ ها باشیم من که چشم آب نمیخوره همش رو بتونن تا اون موقع برطرف کنن (با این عظمت بتونن بازی رو تا خرخره پالیش کنن جای تعجب داره !!!!) در کل امیدوارم جوری نباشه که توی پیشروی داستان و کوئست ها خللی ایجاد کنه در حد Meme درست کردن مثل ویچر 3 باشه بسته (روچ ورزشکار روچ پارکورکار و ... :D) وگرنه بخوان از این دست اشتباهات داشته باشن روز لانچ قشنگ آبکش میشن
تا همینجاشم با توجه به ژانر بازی بنظرم انیمیتش‌هاش از هر چی عنوان اوپن ورلد RPG دیگه ای که تا بحال دیدیم پولیش تر و بسیار با جزییات تر بوده. اصلا حجم انیمیت ها کلا وحشتناک بالائه. من به شخصه انتظار بیشتری ندارم دیگه تا همینجاشم کاملا راضیم:D
 

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,265
نمیدونم این 2 تا قبلا گذاشته شده یا نه
169490 169491

این دی سینک شدن انیمشین ها هم چیز عجیب غریبی نیست میتونن تو این 1 2 ماه درستش کنن تا حدودی. من فقط امیدوارم گیمپلی بازی حالت سنگین و وزن اسلحه ها کامل حس بشه و اون حالت کلانکی بودنو نداشته باشه.
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
به نظر من هم این بازی حداقل تو بحث انیمیشن ها کاملا فراتر از هم رسته هاش عمل میکنه.
ینی نتیجه کار بعید میدونم چیزی باشه که با توجه به وسعت و جزییات و سبک بازی بسه بهش خورده گرفت.

دیگه بازی Open world ARPG های بزرگ بازار هم هستن برا قیاس. واقعا چنین سطحی از دقت تو مباحث فنی رو نمیشه دید تو هیچکدوم.

البته بحث سینک شدن همین انیمیشن های ریز هم فکر میکنم حل میشه تا موقع عرضه.
قطعا شرایط لانچ بازی از ویچر۳ به مراتب بهتر خواهد بود.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,170
نام
∂αнмα
به نظر من هم این بازی حداقل تو بحث انیمیشن ها کاملا فراتر از هم رسته هاش عمل میکنه.
ینی نتیجه کار بعید میدونم چیزی باشه که با توجه به وسعت و جزییات و سبک بازی بسه بهش خورده گرفت.

دیگه بازی Open world ARPG های بزرگ بازار هم هستن برا قیاس. واقعا چنین سطحی از دقت تو مباحث فنی رو نمیشه دید تو هیچکدوم.

البته بحث سینک شدن همین انیمیشن های ریز هم فکر میکنم حل میشه تا موقع عرضه.
قطعا شرایط لانچ بازی از ویچر۳ به مراتب بهتر خواهد بود.
واقعا نمیشه چیزی رو با قطعیت گفت از اونجایی که بازی به شدت بزرگه به نظرم از همین الان خودمون رو باید واسه انواع و اقسام باگ روز لانچ آماده کنیم حالا نه در حد عناوین بتزدا ولی دیگه در حد همون ویچر 3 رو باید آماده کنیم ویچر 3 اون زمانی که منتشر شد با توجه به عظمتش خیلی هم خوب پالیش شده بود ولی بازم کم باگ نداشت اینم در نظر داشته باش ویچر 3 یـ بازی وسیع بود (از نظر مساحت) اینجا با یـ محیط به شدت کامپکت طرفیم همین خودش قضیه رو پیچیده تر میکنه در آن واحد شاید 4 برابر قبل دیتا باید پردازش بشه کارشون خیلی سخت تر از قبل ـه منم الان دارم از این حیث میگم که دو ماه دیگه بازی منتشر میشه ولی تو فوتیج رسمی بازی T Pos ملت پیدا کردن تو تریلر شو کیس RTX انودیا یـ صحنه بود که عملا NPC ها تو هوا بودن !! تو فوتیج رسمی اونم دو سه ماه قبل انتشار بازی اصولا نباید از این دست باگ ها بشه پیدا کرد ولی خوب میبینیم که راحت پیدا شده ! قشنگ پیداست بازی حالا حالا ها کار داره تا کامل پالیش بشه فقط باید امیدوار بود که باگ هاش صرفا فقط در حد همین چهار تا گلیج گرافیکی باشه و خبری از باگ های اعصاب خورد کن نباشه
 
آخرین ویرایش:

Michael Gove

کاربر سایت
Jan 15, 2020
437
نام
Bojack Horseman
چه جیگر هایی درست کنیم :))
یه لحظه تصور پیاده سازی یه همچین ایده ی بزرگی اونم با این پتانسیل دیوانه کنندس
فقط امیدوارم CDPR از پس انتظارات بسیار بالا بر بیاد
چون عملا میخوام در هر جهتی :D دستم باز باشه

e72a43413f929afa02d964278530f3c1.jpg
 
Last edited by a moderator:

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
من الان که بحث مشکلات فنی راه افتاده اینجا، یک نظر در مورد تاخیر ها بگم، این سبک بازی مخصوصا با این حجم وسعت، صد در صد اقیانوسی از باگه! و رفع کردن اینا ممکنه تا چندین ماه و به سال حتی طول بکشه. مثلا همین ویچر 3 یادمه تا چند ماه عملا تجربه خیلی خوبی (از نظر فنی و باگ) نمیداد... و من با این وجود که روز شماری میکنم برای رلیز این بازی، ولی واقعا بنظرم تاخیر زدن و پالیش کردن بهترین کار ممکنه (اگر بازی هنوز اونقدر پولیش نیست). این جو خرابی هم که بعد تاخیر ها رخ میده (که سر محبوبیت بازی هم هست) هم بعد عرضه تماما فراموش میشه. برای همین با این دو تاخیر بازی تا اینجا ابدا مشکلی نداشتم :D (هرچند واقعا منتظرم تا کنترلرو بگیرم دستم و توی نایت سیتی خودمو غرق کنم :D )

بارز ترین مثالش همین Tlou p2 امساله که 2-3 بار تاخیر خورد و هر بار چقدر جو خرابی بوجود اومد براش. ولی دیدیم رسما بعد عرضه این قضایا محو شد. همچنین یکی از پالیش شده ترین و بی مشکل ترین بازی های چند ساله اخیر در عرضه بود... به حدی که تا 2 ماه حدودا یک آپدیت کوچیک حتی دریافت نکرد...
قطعا نمیشه این انتظار رو از CP2077 داشت ولی در کل اگر بازی باگ های خراب و اذیت کننده داره بنده حامی تاخیر هستم :D هرچند در کل باگ و مشکلات فنی اونقدر زیاد رو nerve من نیست :D تا وقتی که باعث خراب شدن بازیم نشه اوکیه :D
 

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
یچیزی هم که در نظر داشته باشید اینه که CDPR سر ویچر به کمال وسواسی بودن رسید. نه‌تنها کلی پچ برای رفع مشکلات فنی، پرفورمنس بهتر، عملکرد بهتر افکت‌های گرافیکی اومد، کاری کردن که کمتر استدیویی حتی بهش فکر میکنه. کل UI بازی رو برای دسترسی و وضوح بهتر ریدیزاین کردن، برای Blood & Wine سیستم لود تکسچرها و نورپردازی رو از نو طراحی کردن و ارتقا دادن.

حتی اگر مشکلی هم موقع انتشار بازی باشه، این‌ها به قدری کمال‌گرا هستن که نه‌تنها رفعش می‌کنن، بلکه بهترش می‌کنن؛ همینطور که گرافیک نسبت به نمایش‌های حتی دو سال پیش بهبود داشته
 

mamad street

کاربر سایت
Mar 28, 2012
362
من الان که بحث مشکلات فنی راه افتاده اینجا، یک نظر در مورد تاخیر ها بگم، این سبک بازی مخصوصا با این حجم وسعت، صد در صد اقیانوسی از باگه! و رفع کردن اینا ممکنه تا چندین ماه و به سال حتی طول بکشه. مثلا همین ویچر 3 یادمه تا چند ماه عملا تجربه خیلی خوبی (از نظر فنی و باگ) نمیداد... و من با این وجود که روز شماری میکنم برای رلیز این بازی، ولی واقعا بنظرم تاخیر زدن و پالیش کردن بهترین کار ممکنه (اگر بازی هنوز اونقدر پولیش نیست). این جو خرابی هم که بعد تاخیر ها رخ میده (که سر محبوبیت بازی هم هست) هم بعد عرضه تماما فراموش میشه. برای همین با این دو تاخیر بازی تا اینجا ابدا مشکلی نداشتم :D (هرچند واقعا منتظرم تا کنترلرو بگیرم دستم و توی نایت سیتی خودمو غرق کنم :D )

بارز ترین مثالش همین Tlou p2 امساله که 2-3 بار تاخیر خورد و هر بار چقدر جو خرابی بوجود اومد براش. ولی دیدیم رسما بعد عرضه این قضایا محو شد. همچنین یکی از پالیش شده ترین و بی مشکل ترین بازی های چند ساله اخیر در عرضه بود... به حدی که تا 2 ماه حدودا یک آپدیت کوچیک حتی دریافت نکرد...
قطعا نمیشه این انتظار رو از CP2077 داشت ولی در کل اگر بازی باگ های خراب و اذیت کننده داره بنده حامی تاخیر هستم :D هرچند در کل باگ و مشکلات فنی اونقدر زیاد رو nerve من نیست :D تا وقتی که باعث خراب شدن بازیم نشه اوکیه :D

اينكه بازيو دوباره بخوان تاخير بزنن رو كلا از ذهنت دور كن :D بنظرم عمرا همچين اتفاقي نميفته! تا همين الانشم خيليارو عصبي كردن سر اين موضوع. ولي اينكه يه همچين بازيه وسيعي باگ و از اين دست مشكلات فني داشته باشه بنظر منم اجتناب ناپذيره و زمان ميخواد تا حل بشه.
بنظرم بهترين زمان براي تجربش سال ديگه رو كنسولاي نسل بعده. هم تا اونموقع آپديت گرافيكيش اومده هم مشكلات ديگش رفع شده
من خودم بشخصه عجله اي ندارم زود بازيش كنم چون ميدونم احتمالا بازيه بعدي cdpr يه ١٠ سالي طول ميكشه تا عرضه شه :D
 
  • Like
Reactions: SHAYAN1999

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
اينكه بازيو دوباره بخوان تاخير بزنن رو كلا از ذهنت دور كن :D بنظرم عمرا همچين اتفاقي نميفته! تا همين الانشم خيليارو عصبي كردن سر اين موضوع. ولي اينكه يه همچين بازيه وسيعي باگ و از اين دست مشكلات فني داشته باشه بنظر منم اجتناب ناپذيره و زمان ميخواد تا حل بشه.
بنظرم بهترين زمان براي تجربش سال ديگه رو كنسولاي نسل بعده. هم تا اونموقع آپديت گرافيكيش اومده هم مشكلات ديگش رفع شده
من خودم بشخصه عجله اي ندارم زود بازيش كنم چون ميدونم احتمالا بازيه بعدي cdpr يه ١٠ سالي طول ميكشه تا عرضه شه :D
ویچر ۴ سال میره ۲۰۲۴ به نظر من

برا ویچر کار کمتری نیاز دارن نسبت به سایبر. بالاخره نیو ای پی نیست.


حتی به نظر من یه سری ایده پردازی و مراحل پری پروداکشن رو یه تیم کوچیک الانم پیش میبره کم کم.
 
  • Like
Reactions: Imaginative

mamad street

کاربر سایت
Mar 28, 2012
362
ویچر ۴ سال میره ۲۰۲۴ به نظر من

برا ویچر کار کمتری نیاز دارن نسبت به سایبر. بالاخره نیو ای پی نیست.


حتی به نظر من یه سری ایده پردازی و مراحل پری پروداکشن رو یه تیم کوچیک الانم پیش میبره کم کم.
بستگي داره به اينكه cdpr دو تا تيم داره يا يك تيم ! درسته ويچر نيو ip نيست ولي مسئله اينه كه cdpr ايده آل گراس و همين باعث ميشه پروسه ي توليد بازيهاش طولاني بشه .
يه موضوع ديگه اينكه بعد عرضه cyberpunk بازي رو ميخوان پشتيباني كنن ،همين ساخت dlc هاش كلي زمان ميبره!
و بازم ميگم مسئله اصلي اينه كه تيم دومي هم در كار هست يا نه!
 
  • Like
Reactions: mobin.hb96

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,170
نام
∂αнмα
بستگي داره به اينكه cdpr دو تا تيم داره يا يك تيم ! درسته ويچر نيو ip نيست ولي مسئله اينه كه cdpr ايده آل گراس و همين باعث ميشه پروسه ي توليد بازيهاش طولاني بشه .
يه موضوع ديگه اينكه بعد عرضه cyberpunk بازي رو ميخوان پشتيباني كنن ،همين ساخت dlc هاش كلي زمان ميبره!
و بازم ميگم مسئله اصلي اينه كه تيم دومي هم در كار هست يا نه!
قبلا تایید کردن که میخوان دو تیم ـه پیش برن (کاری که اکثرا تیمای بازی سازی انجام میدن) یـ بازی فول پروداکشن یـ بازی هم پیش تولید در مورد ویچر بعدی هم بین 2025 تا 2026 به نظرم منطقی هستش CDPR درسته کیفیت براش مهمه ولی اینم در نظر داشته باشیم که تیمشون داره روز به روز بزرگتر میشه در ضمن یـ تیم جداگونه فقط بستن برا بخش آنلاین تا خللی تو کار استدیو اصلی پیش نیاد خلاصه فک میکنم گپ بین ویچر 3 تا CP2077 واسه ویچر بعدی هم تکرار بشه بیشتر از اون فک نکنم طول بکشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر