Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
‏‎به نظر میرسه پری‌لود واسه منتقدا شروع شده :-?
با اینکه بازی گلد نشده ولی خب ممکنه یه حرکتی زده باشن عین بازی های اخیر، دث و تلو و.. که از حدود یه ماه زودتر داده بودن دست منتقدا

IMG_20200928_222539.jpg IMG_20200928_222537.jpg
IMG_20200928_222535.jpg
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,206
نام
∂αнмα
‏‎به نظر میرسه پری‌لود واسه منتقدا شروع شده :-?
با اینکه بازی گلد نشده ولی خب ممکنه یه حرکتی زده باشن عین بازی های اخیر، دث و تلو و.. که از حدود یه ماه زودتر داده بودن دست منتقدا

View attachment 169797View attachment 169798
View attachment 169799
تصویر تبلیغاتی هستش دو ماه پیش برا اپدیت UI جدید Xbox منتشر شد ربطی به پریلود و این حرفا نداره :

Xbox One and Xbox Series X UX Gets a Fresh Look and Streamlined Experience - Xbox Wire

Xbox-Series-X-Guide.jpg


Xbox-Series-X-Notifications.jpg
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,206
نام
∂αнмα
Cyberpunk 2077 Publisher Orders 6-Day Weeks Ahead of Game Debut

همونجور که حدس میزدم دارن مثل اسب رو پالیش کردن بازی کار میکنن واقعا نمیدونم چی بگم فقط همین رو بگم که پالیش کردن برا بازی هایی با چنین اسکیل واقعا عذاب آوره قشنگ دهن سازنده های بازی اسفالت میشه چه RDR2 چه TLOU2 همه داستان های مشابه داشتن واقعا انگار بدون کرانچ قرار نیست این قضایا به خوبی پیش بره !!!
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,403
نام
سید محمد حسین
Cyberpunk 2077 Publisher Orders 6-Day Weeks Ahead of Game Debut

همونجور که حدس میزدم دارن مثل اسب رو پالیش کردن بازی کار میکنن واقعا نمیدونم چی بگم فقط همین رو بگم که پالیش کردن برا بازی هایی با چنین اسکیل واقعا عذاب آوره قشنگ دهن سازنده های بازی اسفالت میشه چه RDR2 چه TLOU2 همه داستان های مشابه داشتن واقعا انگار بدون کرانچ قرار نیست این قضایا به خوبی پیش بره !!!

خبر رو جیسون هم کار کرده که...
به نظرم بازم چیز حال به هم زنیه

مخصوصا اینا که قبلا گفته بودن نمیخوان همچین شرایطی تو استدیو وجود داشته باشه
آدم میمونه حقیقتا
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,038
نام
مازیار
Cyberpunk 2077 Publisher Orders 6-Day Weeks Ahead of Game Debut

همونجور که حدس میزدم دارن مثل اسب رو پالیش کردن بازی کار میکنن واقعا نمیدونم چی بگم فقط همین رو بگم که پالیش کردن برا بازی هایی با چنین اسکیل واقعا عذاب آوره قشنگ دهن سازنده های بازی اسفالت میشه چه RDR2 چه TLOU2 همه داستان های مشابه داشتن واقعا انگار بدون کرانچ قرار نیست این قضایا به خوبی پیش بره !!!
دم cdp گرم که اینطوری تلاش میکنن یه بازی با کیفیت بدن دست طرفدار ها و خریدار ...
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,206
نام
∂αнмα
برا من جالبه این قضایا کرانچ بعد انتشار بازی همه محو میشن یعنی عوارض نداره که بعدا سازنده ها از عوارض بعد کرانچ بگن ؟ یا با ریزش شدید کارمندا همراه بشه ؟ همیشه یکی مثل جیسون شرایر هست اینجور مواقع رو این قضایا اسکی بره !! بعد انتشار این داستانا کامل فراموش شدن !!! الان چقدر بعد قضیه اخیر ناتی داگ داستان وحشتناک کرانچ از تو استدیو اومده ؟ هیچی !!! مطمئنا این جور مواقع استودیو ها به یـ نحوی کارکنانشون رو راضی میکنن CDPR طبق قانون صنف کارگری لهستان باید حتما به ازای اضافه کاری تمام و کمال به کارکناش حقوق بده قطعا به یـ نحوی راضیشون کرده وگرنه امکان نداره طرف زیر فشار باشه و توی استدیو بمونه !!! یـ کلیپ از تور CDPR چند وقت پیش دیدم طرف رفت تو اتاق QA بعد رو به دور بین کرد گفت اینا فعلا بیکار هستن بخور بخواب ولی بعد که زمان انتشار بازی رسید باید مثل اسب کار کنن یـ جا بخور بخواب یـ جا هم تا فیها خالدون کار ! به نظرم این ماهیت پروژه های بزرگ ـه واقعا اگه راه حلی بود تا حالا اختراع کرده بودنش همینجوری مدیریت چنین پروژه هایی سخت هست حالا بخوان بیشتر هم طولش بدن ممکنه تو طولانی مدت حالت فرسایشی بگیره و به کیفیت پروژه آسیب بزنه
 

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
برا من جالبه این قضایا کرانچ بعد انتشار بازی همه محو میشن یعنی عوارض نداره که بعدا سازنده ها از عوارض بعد کرانچ بگن ؟ یا با ریزش شدید کارمندا همراه بشه ؟ همیشه یکی مثل جیسون شرایر هست اینجور مواقع رو این قضایا اسکی بره !! بعد انتشار این داستانا کامل فراموش شدن !!! الان چقدر بعد قضیه اخیر ناتی داگ داستان وحشتناک کرانچ از تو استدیو اومده ؟ هیچی !!! مطمئنا این جور مواقع استودیو ها به یـ نحوی کارکنانشون رو راضی میکنن CDPR طبق قانون صنف کارگری لهستان باید حتما به ازای اضافه کاری تمام و کمال به کارکناش حقوق بده قطعا به یـ نحوی راضیشون کرده وگرنه امکان نداره طرف زیر فشار باشه و توی استدیو بمونه !!! یـ کلیپ از تور CDPR چند وقت پیش دیدم طرف رفت تو اتاق QA بعد رو به دور بین کرد گفت اینا فعلا بیکار هستن بخور بخواب ولی بعد که زمان انتشار بازی رسید باید مثل اسب کار کنن یـ جا بخور بخواب یـ جا هم تا فیها خالدون کار ! به نظرم این ماهیت پروژه های بزرگ ـه واقعا اگه راه حلی بود تا حالا اختراع کرده بودنش همینجوری مدیریت چنین پروژه هایی سخت هست حالا بخوان بیشتر هم طولش بدن ممکنه تو طولانی مدت حالت فرسایشی بگیره و به کیفیت پروژه آسیب بزنه
راه حلش واقعا اینه که فشار روی «آدم‌های» درگیر در ساخت بازی از طرف ناشر و ما طرفدارها برداشته بشه. ما انتظار داریم بازی در سریع‌ترین زمان ممکن و بهترین شکل ممکن عرضه بشه، همه چی اون مدلی که می‌خوایم باشه، حجم محتوا هر بار بیشتر و بیشتر بشه، باگ و مشکل فنی وجود نداشته باشه و… این انتظارات تک‌تک غیرمنطقی نیستن ولی مجموعشون با هم میشه کرانچ. از طرف دیگه هم مثلا board of directors شرکتی مثل Take Two وقتی تعیین می‌کنه که مثلا تو سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۹ پیش‌بینی فلان مقدار سود مالی و افزایش سهام داریم، اون انیماتور بیچاره‌س که باید در هفته هر روز اضافه وقت بمونه تا یک تعداد سهام‌دار رو خوشحال نگه داره. یچیز ناراحت‌کننده‌ای هم که داره اتفاق می‌افته اینه که هر کدوم از این افراد با استعداد و قابلیت‌ها و رزومه‌شون تونستن به بهترین شرکت‌ها راه پیدا کنن ولی خیلی‌هاشون به‌خاطر همین کرانچ و تاخیر در پرداخت دیدن چیزی نیست که می‌خواستن، ولی کجا میتونن برن؟ دیگه از راکستار و ناتی‌داگ بزرگ‌تر که نداریم؟ یا باید همین سختی رو قبول کنن یا مثل قدیمی‌ترها مثل دزیله، آنسل و بقیه صحنه AAA رو ترک کنن و کار خودشون رو انجام بدن
 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
برا من جالبه این قضایا کرانچ بعد انتشار بازی همه محو میشن یعنی عوارض نداره که بعدا سازنده ها از عوارض بعد کرانچ بگن ؟ یا با ریزش شدید کارمندا همراه بشه ؟ همیشه یکی مثل جیسون شرایر هست اینجور مواقع رو این قضایا اسکی بره !! بعد انتشار این داستانا کامل فراموش شدن !!! الان چقدر بعد قضیه اخیر ناتی داگ داستان وحشتناک کرانچ از تو استدیو اومده ؟ هیچی !!! مطمئنا این جور مواقع استودیو ها به یـ نحوی کارکنانشون رو راضی میکنن CDPR طبق قانون صنف کارگری لهستان باید حتما به ازای اضافه کاری تمام و کمال به کارکناش حقوق بده قطعا به یـ نحوی راضیشون کرده وگرنه امکان نداره طرف زیر فشار باشه و توی استدیو بمونه !!! یـ کلیپ از تور CDPR چند وقت پیش دیدم طرف رفت تو اتاق QA بعد رو به دور بین کرد گفت اینا فعلا بیکار هستن بخور بخواب ولی بعد که زمان انتشار بازی رسید باید مثل اسب کار کنن یـ جا بخور بخواب یـ جا هم تا فیها خالدون کار ! به نظرم این ماهیت پروژه های بزرگ ـه واقعا اگه راه حلی بود تا حالا اختراع کرده بودنش همینجوری مدیریت چنین پروژه هایی سخت هست حالا بخوان بیشتر هم طولش بدن ممکنه تو طولانی مدت حالت فرسایشی بگیره و به کیفیت پروژه آسیب بزنه
من امیدوارم یه روز AI بتونه این کرانچ لعنتی رو کم کنه ...
سر قضیه 343i و R* و ND همینو فهمیدم بازی های با اسکیل به این عظیمی هر چقدر هم استودیو بزرگ باشه بازم کرانچ هست ...
 

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
من یه مثال فوتبالی میزنم
چی شد که بازیکنایی امثال مسی و کریس و غیره به این سطح از امادگی و مهارت و... رسیدن و درنهایت تیم هاشون رو بر بام دنیا بردن؟
بازیکنان تیم‌های بزرگ فوتبال هم باید ساعت‌ها بیشتر از بازیکنان تیم محلاتی یا سطح پایین تر تمرین کنن ، سختی بیشتری رو متحمل میشن (کرانچ) و با رسیدن به مسابقات مهم تلاششون رو دوچندان که نه صد چندان میکنن(معادلش نزدیک شدن به زمان گلد)
یا یه نفر که کنکور داره و هدفش رسیدن به رتبه های پایین و قبولی برای بلفرض مقطع دکتراس چند درصد امکان داره با روزی 4 ساعت خوندن بهش دست پیدا کنه؟(نوابغ بحثشون جداس)
زمان لانچ بازی های ناتی داگ و راک استار و.. هم این اخبار مدام سر زبون ها بود و تا تونستن کوبیدن اونارو(تلو چون نزدیک تره گمانم همه یادشونه هنوز!)
به هرحال برای انجام بزرگ‌ترین کارها و یا خلق ip ها و .. این اتفاقا میفته و تمامی کارکنان از قبل بر این امر واقفن
پ.ن: حالا یه چیزی جالبه ، یه عده زمان رسیدن گزارشات کرانچ ناتی‌ و راک استار و.. شدن مدافع حقوق بشر ولی در این زمان موافق کرانچ و بیش از حد کار کشیدن از کارکنانن:D
یا از ابتدا و واسه همه ی استودیوها و ip ih با این عمل مخالف باشین و یا موافق ، به شکل عجیبی دیدگاه هاشون سینوسی تغییر میکنه:D
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
برا من جالبه این قضایا کرانچ بعد انتشار بازی همه محو میشن یعنی عوارض نداره که بعدا سازنده ها از عوارض بعد کرانچ بگن ؟ یا با ریزش شدید کارمندا همراه بشه ؟ همیشه یکی مثل جیسون شرایر هست اینجور مواقع رو این قضایا اسکی بره !! بعد انتشار این داستانا کامل فراموش شدن !!! الان چقدر بعد قضیه اخیر ناتی داگ داستان وحشتناک کرانچ از تو استدیو اومده ؟ هیچی !!! مطمئنا این جور مواقع استودیو ها به یـ نحوی کارکنانشون رو راضی میکنن CDPR طبق قانون صنف کارگری لهستان باید حتما به ازای اضافه کاری تمام و کمال به کارکناش حقوق بده قطعا به یـ نحوی راضیشون کرده وگرنه امکان نداره طرف زیر فشار باشه و توی استدیو بمونه !!! یـ کلیپ از تور CDPR چند وقت پیش دیدم طرف رفت تو اتاق QA بعد رو به دور بین کرد گفت اینا فعلا بیکار هستن بخور بخواب ولی بعد که زمان انتشار بازی رسید باید مثل اسب کار کنن یـ جا بخور بخواب یـ جا هم تا فیها خالدون کار ! به نظرم این ماهیت پروژه های بزرگ ـه واقعا اگه راه حلی بود تا حالا اختراع کرده بودنش همینجوری مدیریت چنین پروژه هایی سخت هست حالا بخوان بیشتر هم طولش بدن ممکنه تو طولانی مدت حالت فرسایشی بگیره و به کیفیت پروژه آسیب بزنه
چرا بشدت عوارض داره، بعضیا کارشون به روان شناس میکشه، بعضیا بی خیال این صنعت میشن، بعضیا ترجیح میدن برن شرکت های کوچیک برای موبایل بازی بسازن.بعضیا ترجیح میدن outsource کار کنن و فشار دفتری رو تحمل نکنن. فقط کافیه یک سرچ ساده بکنید و دو کلمه کرانچ و Psychologist رو تو سرچتون بیارید تا ببینید چقدر مرکز مشاوره در این خصوص هست! چقدر خاطرات بد از کسایی که تو کرانچ بودن می تونید پیدا کنید که کارشون به افسردگی رسیده، سرکار شروع کردن به گریه کردن. کرانچ دانشجو، بازیساز و کارمند ساده و غیره نمیشناسه، همرو درگیر میکن. یکی از مواردی که امثال کلیف بی دوست ندارن برگردن به این بخش صنعت همین فشار کاری بشدت زیاد و زمان بر هست. در ضمن مشکل کرانچ فقط کار کردن زیاد نیست! بولی و فورس شدن از طرف لیدها، مدیرهاست برای تمام شدن کار. بعضی ها بی خیال کار تو اون حیطه میشن کلا.
اون دوستمون که میگه دمشون گرم که انقدر تعهد دارن اینا، اصلا و ابدا هیچ درکی از نحوه کار این طوری نداره! (نمی دونم چون اخبار این چنین از طرف شرکت محبوبش هم اومده بود داره یجورای از اون هم طرفداری میکنه! نمی دونم امیدوارم که اشتباه کنم.) فکر کن به مدت یکی دوماه روزانه ماکزیمم فقط 7 ساعت برای استراحت، دیدن خانواده و تفریح وقت داشته باشی! حالا اینو مد نظر بگیر که بعضی ها میمونن شرکت چون براشون نمی صرفه برن خونه چند ساعت بعد بیان دوباره شرکت. بیشتر این ادما مجبورن که کار کنن وگرنه یا قراردادشون تمدید نمیشه یا بخاطر تاخیر در ارائه کار جریمه می خورن. باور کنید هیچ کارمند عادی عاشق کار 16 ساعته نیست!لول!
بیشتر وقت ها این کرانچ ها فقط شامل دادن اضافه کاری میشه، نه بونس خاصی! خوب قطعا برای کارمند عادی به صرفه اینکه اینو تو حقوق ماهانه عادی بگیر با یک ساعت کاری معقول نه اینکه پدر خودش رو دربیاره.
متاسفانه کرانچ به صنعت بازیسازی گره خورده و معدود شرکت هایی هستن که واقعا این کارو نمیکنن. بعضی از کارمندها وقتی می خوان قرارداد ببندن بندی در رابطه با نبودن کرانچ تو قرارداد هاشون میارن.

راه حل هم داره این قضیه اما برای کارفرما نمی صرفه!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر