Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:
کسی نمیتونه زحمت بکشه یه خلاصه از پیش نمایش های سایتا بذاره به فارسی ببینیم نظرشون چطور بوده? چون الان اکثر پیش نمایشا توی سایت متا اومده.
تا اونجا که دیدم یوروگیمر و کوتاکو و گیم اینفورمر خوششون اومد واقعا. ولی ای جی ان مثل اینکه از یه سری چیزا ایراد گرفته مثل اینورتوری.
اگه یکی حوصله داره یه خلاصه فارسی بذاره.
 
این تو اسپایدر من خیلی منو اذیت میکرد ... هیچ کدوم از ساختمون های حسی جز یه مکعب به آدم نمیدادن
من Spider-Man بازی نکردم ولی رفتم یک سرچ زدم دیدم، متاسفانه این بهترین راه حل برای واقعی جلوه دادن نمای ساختمان برای بازی های نسل حاضر هست که اونم به خاطر محدودیت های سخت افزاری بوده و فرقی نداره کدوم کنسول بخواد باشه. cyber punk هم چون تقریبا 8 سال در حال توسعه هست از همین روش استفاده کرده ولی قطعا ray-tracing کمک بسیار زیادی به طبیعی نشون دادن این جلوه ها میکنه. چیزی که تو نسل بعد میتونیم شاهد کمتر دیده شدنش باشیم همین parallax room ها هست و استفاده از مدل های procedural فضای داخلی ساختمان ها که به کمک AI جنریت میشه و شامل صد ها، هزاران تنوع تو فضا ها خواهیم بود که عملا شما یک ساختمان داری که وقتی از بیرون به داخل نگاه میکنی 100% محیط سه بعدی هست، من میتونم قول بدم بازی های 5 سال آینده به این شکل در میان ( یعنی بازی هایی که بر پایه کنسول های نسل بعد ساخته میشن )، خوشبختانه کنسول های نسل بعدی آنقدر قدرت دارن که بتونن این روش تو بازی های open world هندل کنن ولی این بر میگرده به تیم سازنده.
150580 150581
...

نمیدونم چرا یاد gta vice city افتادم که برای اولین بار هلیکوپتر روی خونه diaz سوار شدم از شدت ذوق نمیدونستم چیکار کنم و میرفتم جلو ساختمان ها از دیتیل ها لذت میبردم.:D

150582

تو این 18 سال از کجا به کجا رسیدیم جوری که میشه خیلی راحت با خود فیلم blade runner مقایسه کرد.

150583
150584

Blade Runner
150586

در ضمن سایبر پانک ازین دسته بازیهاست که باید volumetric lighting تا دسته بالا باشه تا حس اتمسفر به آدم انتقال بده.
 

Attachments

  • maxresdefault.jpg
    maxresdefault.jpg
    74.8 KB · مشاهده: 35
توضیحات DF راجع به گرافیک بازی خیلی خوب بود. خیلی تعریف کردند. تا اونجایی که فهمیدم بازی RT نداشته و فعلا خبری نیست ازش انگار. گویا با یه سری تکنیکایی خودشون نورپردازی RT گونه بوجود آوردن. من که احتمال میدم ورژن نسل بعدیشون RT داشته باشه و مثلا برای PC هم اپدیت RT بدن.
 
کسی ویدئوی بدون کامنتری از بخش afterlife bar رو داره؟ همون قسمتی که همراه با جکی به دیدن دکستردشاون میرن و قبلش با کلیر صحبت میکنن. من هرچی که پیدا کردم همشون روش صحبت داشت.
نیمچه اسپویلی هم راجع به فیکسرها داره که البته قضیه را برام جذابتر هم کرد جالب اینجاست که کمترین تمرکز هم رو همین قسمت نمایشه و خیلی ها ندیدن و بحثی هم راجع بهش ندیدم.
خلاصه اگه لینک پیدا کردیم حتما بذارین.
 
  • Like
Reactions: U n i t e d
اینم یـ ویدئو واسه فهمیدن Scale مساحت مپ بازی :

View attachment 150594

برگام. :D
حقیقتا بزرگه. اونم مپی تا این حد دنس و پرداخت شده.

زمانی که Crysis سال 2007 عرضه شد میگفتن Crytek بجای Game Engine ورداشته Time Machine ساخته رفته تو زمان آینده و کرایسیس رو ساخته.
حالا من همین حس رو نسبت به 2077 cyberpunk دارم. چند نفر آدم آخه کافیه برای ساخت همچین چیزی؟!
 
کسی ویدئوی بدون کامنتری از بخش afterlife bar رو داره؟ همون قسمتی که همراه با جکی به دیدن دکستردشاون میرن و قبلش با کلیر صحبت میکنن. من هرچی که پیدا کردم همشون روش صحبت داشت.
نیمچه اسپولی هم راجع به فیکسرها داره که البته قضیه را برام جذابتر هم کرد جالب اینجاست که کمترین تمرکز هم رو همین قسمت نمایشه و خیلی ها ندیدن و بحثی هم راجع بهش ندیدم.
خلاصه اگه لینک پیدا کردیم حتما بذارین.
کامل ترین گیم پلی بدون کامنتری (حدود 25 دقیقه) :



اونجایی که میخوای از دقیقه 3:20 شروع میشه
 
آخرین ویرایش:
کاش حداقل نسخه pc یه موشن بلر درست حسابی داشته باشه شاید بخوایم 30 فریم بازی کنیمش امروز رفتم قیمتا رو دیدم اگه بشه برا این بازی 1070 رو بدم سری 2000 بگیرم که دیدم نع نمیشه:D
خبر خوش اینکه یه موشن بلر درست حسابی داره بازی ? ویدئوی DF یه قسمت بررسی کرده و تعریف کرده از این مورد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or