Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:

Madridista

کاربر سایت
Feb 2, 2008
2,881
نام
حسين
کرس آور با سیری در آینده؟!:D:x

فقط اون تعریف سیری از آینده توی ویچر ۳ درست دربیاد هیچی نمیخوام دیگه از بازی. فک کن ملاقاتی داشته باشیم با سیری توی نایت سیتی. یا الله.
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
فقط امیدوارم SIDE QUEST های بازی تکراری نباشن و کم باشن ولی با کیفیت طوری باشن که آدم لذت ببره نه مثل بازی اسسین کرید اودیسی که سردرد بیاره مخصوصا که این سایبرپانک اول شخصه پر از نور نئونه قطعا آدم گه گیجه میگیره.
دیگه یه چیز بازی هیچ شکی روش نباشه کیفیت ساید کوئست هاست.
تو خورده روایت کوئست های اصلی و فرعی، ویچر۳ کاملا تو صنعت گیم یه انقلاب بود و کلا چیزی نزدیکش نبود تا اون زمان.
اینم قطعا کیفیتش همونه. همون تیم نویسندگی هم هستن رو بازی
 
  • Like
Reactions: vaan 2

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
اختلاف گرافیک نمایش اولیه با محصول نهایی الان دیگه به روال عادی سازنده ها تبدیل شده و حتی منتقدها هم این موارد رو در نظر نمیگیرن چون قابل درکه! اوایل بخاطر ضعف سخت افزاری کنسول ها بود چون میومدن بازی های مهم رو روی PC نشون میدادن بعد که متوجه میشدن اون خروجی که نشون دادن رو کنسول ممکن نیست بازی رو دانگرید میکردن چون چاره ای نبود!

اما مدتیه شده روال عادی سازنده ها، یعنی شما الان بین نمایش اولیه یه بازی حتی انحصاری با محصول نهایی هم اختلاف گرافیکی ببینی دیگه نمی تونی ایراد بگیری چون انقدر زیاد شده که حساسیتی روش نیست دیگه.

خیلی از تصاویری پر زرق و برقی که قبل عرضه بازی ها می بینید هم بول شات هستند!
گرافیک فعلی بازی حداقل با RT یـ سر و گردن از نمایش 48 دقیقه ای بهتره این روندی هم که میگی مال اول نسل بود که خوب بعدا به کلی تغییر کرد چه اون یوبی سافت گرفته چه خود CDPR دقیقا دارن همون چیزی رو ارائه میدن که تو نمایش های اولیه ازش نشون دادن این وسط فقط یـ EA هنوز آدم نشده گیم پلی اسکریپ شده و گیم پلی In-Engine سینمایی به ملت میندازه

===============================

گیم پلی 48 دقیقه ای بازی اینقدر خوب بود که خود بنده فک نمیکردم راه به بازی اصلی پیدا کنه یعنی خودم احتمال میدادم خیلی چیزاش عوض شده باشه ولی طبق گفته خبرنگار ها نه تنها چیزی ازش کم نشده بلکه به تمام قول هایی که سازنده های بازی تو اون نمایش دادن عمل شده به فرض مثال همون کوئستی که ما مجبور میشیم با اون زنه مالاقات کنیم رو تقربیا میتونیم ازش 5 تا پایان مختلف ببینیم !! به گفته Alanah Pearce یـ کوئست دیگه تو بازی هستش که هفت تا پایان مختلف داره !! CDPR قشنگ پیداست از گذشته درس گرفته ویچر 3 اینقدر قبل انتشار بازی تغیرات داشت اصلا قابل مقایسه با الان نیست قشنگ واضحه که در زمینه مدیریت و نحوه ساخت بازی توی طولانی مدت با تجربه تر شدن دیگه خبری از تغیرات گسترده و داونگرید های اساسی نیست
 
آخرین ویرایش:

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
گرافیک فعلی بازی حداقل با RT یـ سر و گردن از نمایش 48 دقیقه ای بهتره این روندی هم که میگی مال اول نسل بود که خوب بعدا به کلی تغییر کرد چه اون یوبی سافت گرفته چه خود CDPR دقیقا دارن همون چیزی رو ارائه میدن که تو نمایش های اولیه ازش نشون دادن این وسط فقط یـ EA هنوز آدم نشده گیم پلی اسکریپ شده و گیم پلی های In-Engine به خورت ملت میده میده

===============================

گیم پلی 48 دقیقه ای بازی اینقدر خوب بود که خود بنده فک نمیکردم راه به بازی اصلی پیدا کنه یعنی خودم احتمال میدادم خیلی چیزاش عوض شده باشه ولی طبق گفته منتقد ها نه تنها چیزی ازش کم نشده بلکه به تمام قول هایی که سازنده های بازی تو اون نمایش دادن عمل شده به فرض مثال همون کوئستی که ما مجبور میشیم با اون زنه مالاقات کنیم رو تقربیا میتونیم ازش 5 تا پایان مختلف ببینیم !! به گفته Alanah Pearce یـ کوئست دیگه تو بازی هستش که هفت تا پایان مختلف داره !! CDPR قشنگ پیداست از که از گذشته درس گرفته ویچر 3 اینقدر قبل انتشار بازی تغیرات داشت اصلا قابل مقایسه با الان نیست
یه چیزی که شاید تو اون ۴۸ دقیقه ای بود و بعیده تو محصول نهایی به اون شدت باشه، تراکم npc هاست.
تو روز واقعا باور نکردنی بود اون تراکم.
بعید میدونم CPU های این نسل توان پردازش اون حالت رو داشته باشه.
احتمالا یه مقدار، کمش میکنن.


ولی اگه بتونن حتی ۸۰ درصد اون تراکم رو به بازی بیارن،
واقعا مثل معجزه میمونه
 

moxA.J

کاربر سایت
Aug 15, 2012
1,271
نام
Morteza
این بازی قشنگ پتانسیل اینو داره مثه اسکایریم یه ۳۰۰ ۴۰۰ ساعتی بازی کنیمش ارزش تکرارش هم که خب صد در صد خیلی زیاده با این همه گزینه های زیاد پایان و خانوم جودی و بقیه دوستان :D
 
  • Like
Reactions: saeedonly

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
یک چیزی که من به شخصه با دمو خیلی حال کردم که دیجیتال فاندری هم بهش اشاره کرد parallax room هست که صرفا نمای ساختمان دیگه اون حس فلت پلین تکسچر با بامپو نمیده، با این سیستمی که اینا پیاده کردن دقیقا اختلاف عمق فضای داخل خونه با بیرون قابل حس هست.

View attachment 150540
این تو اسپایدر من خیلی منو اذیت میکرد ... هیچ کدوم از ساختمون های حسی جز یه مکعب به آدم نمیدادن
 

mikammi

کاربر سایت
Feb 9, 2014
455
نام
shahab
نمایش قبلی خیلی نزدیک‌تر می‌خورد به چیزی که قراره کنسول‌های حاضر نشون بدن. این نمایشی که من دیدم روی Series X یا یه چی شبیه‌ش اجرا شده بود.
خب مثل اینکه چون تاریخ عرضه رو انداختن دم لانچ نسل بعد به خودشون اجازه دادن بازی‌ای که برای نسل حاضر معرفی شده بود از اول رو ناگهان کلا با گرافیک نسل بعد ادورتایزش رو ادامه بدن بلکه چار نفر گول بخورن مرسی\m/
یاد اون باری افتادم که کوچولو بودم PS1 داشتم و یه دونه FIFA دیدم شات‌های پشت باکسش از نسخه PS2ش بود فکر کردم گرافیکش همونه خریدم رفت تو پاچه‌م:D
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
این عکسایی که من می بینم بازی های دیگه پشم گرافیک اینم نمی شه گرافیک بازی خیلی بالاست.
نمی دونم روی کنسول چی در میاد اما حتی اگه نزدیکشم باشه بالاترین گرافیک کنسولی هم می شه.
 

mostafawarcraf

کاربر سایت
Aug 26, 2011
2,033
نام
مصطفی
بازی از همه جهت عالی بود و واقعا بازی کاملی ولی به نظرم اومد گان فایت بازی هنوز جای کار داره. انگار راحت نیست تو تیراندازی یه سختی و کندی توش هست شما هم حس کردید؟
 
  • Like
Reactions: (STALKER)

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
یه چیزی که شاید تو اون ۴۸ دقیقه ای بود و بعیده تو محصول نهایی به اون شدت باشه، تراکم npc هاست.
تو روز واقعا باور نکردنی بود اون تراکم.
بعید میدونم CPU های این نسل توان پردازش اون حالت رو داشته باشه.
احتمالا یه مقدار، کمش میکنن.


ولی اگه بتونن حتی ۸۰ درصد اون تراکم رو به بازی بیارن،
واقعا مثل معجزه میمونه

من و یکی از دوستان همین الان داشتیم درباره تراکم جمعیت و Npc ها حرف میزیدیم :-"
دقیقا همینطوره که میگی، مخصوصا اینکه cdpr گفتن خیلی زیاد به جزئیات Npc ها پرداختن، اینطور که هر کدومشون زوتین زندگی خودشون، دیالوگ های مختلف و ... دارن، یه سریشونم که پیچیده ترن و به ادم کوئست میدن و...
با اون cpu های قراضه x1 و ps4، یجورایی بعید و در حد ارزو هست که اون تراکم جمعیت دموی 2 سال پیش رو بتونیم توی بازی نهایی ببینیم.

البته یه احتمالی هم هست، که روی کنسول های نسل حاظر تعداد npc های حاظر در صحنه رو کم کنن :-" طوری که npc های مهمتر توی بازی باشن ولی npc های جزئی که به داستان و ... ربطی ندارن از بازی حذف بشن.
اگه اشتباه نکنم یه سری بازی های pc امکان تغییر تعداد npc دارن و توی پورت یه سری بازی ها برای سویچ هم Npc ها (و یا فاصله ای که Npc ها لود میشن) کمتر شدن.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
اگه اشتباه نکنم یه سری بازی های pc امکان تغییر تعداد npc دارن و توی پورت یه سری بازی ها برای سویچ هم Npc ها (و یا فاصله ای که Npc ها لود میشن) کمتر شدن.
خود ویچر 3 همینجوری بود رو PC تراکم NPC ها بیشتر بود اینجا هم صد درصد همینجور ـه
 

samijavid

کاربر سایت
May 15, 2010
4,200
نام
سامان
ویدیو ign بود میگفت توی ۴ ساعتی که بازی کردیم جانی سیلورهند رو ندیدیم ببینید چقدر بازی بزرگه دیگه که شخصیت اصلی همراهمون توی ۴ ساعت اول بازی هم نیست :D
 
  • Like
Reactions: The Pale King

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر