Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:
سیستم مورد نیاز و پیشنهادی این بازی بیاد قشنگ یه ضدحال اساسی به ما پی سی گیمرهاست..
حالا اونو میشه یه کاریش کرد، دایورت کردن کنسول منو دلخور کرده. روی همون وان ایکس چون تبلیغاتش دست مایکروئه انتظار داشتم اشاره ای بهش بشه، ولی کنترلرش فقط نقش داشت :D

حالا بیا با هم یه بحثی بکنیم، نظر من اینه که ری تریس حذف بشه گرافیک محیطی با توجه به این نمایش مخصوصا موقع رانندگی نسبت به استاندارهای این نسل تفاوت فاحشی نداره که کنسول توان اجراشو نداشته باشه، تو بیشتر از هر کسی GTA بازی کردی، همین الان توی محیط های باز GTA V به همین دلیل روی کنسول دارم بازی می کنمو می خواستم ببینم چقدر این مسئله به چشم میاد، آره برای ریمستر خیلی خفنه، قصدم مقایسه این دو نیست می دونم جزییات سایبرپانک دیوانه واره، می خوام بگم پرفورمنس بازی نسل قبلی روی PS4 الان اینه، چرا از سایبرپانک در حد راکستار انتظار گرافیک فنی معقول با توجه به تجربه هایی که بدست آوردن روی کنسول ها رو نباید داشته باشیم، می دونی.. یه جوی راه افتاده که این بازی نمی تونه با استانداردهای این نسل با توجه به جزییاتش روی کنسول ها پرفورمنس معقولی داشته باشه به دلیل وسعت و مولتی بودنش، نظر من متفاوت با این دوستانه و میگم از لحاظ گرافیکی یک عنوان در حد و اندازه استانداردهای این نسله، برای PC و کنسول های نسل بعد تکنیک RT خیلی خوش رنگولعابش می کنه، بعضی قسمت های بازی مثل ماشین داخل گاراژ یا جزییات جودی :Dخیلی خوب کار شده بود، این ها بخش هایی از بازی بودن که بازیکن یا مدام باهاشون سروکار داره یا مربوط به اوایل بازیه و پرداخت دقیق بهشون مثل جانی که مدل سازیش بهتر شده مهمه و هنر سازندست که چطور این بخش ها رو کنار هم قرار بده تا در عین لذتی که به بازیکن میده روی تجربه کلیش تاثیر منفی نزاره، امیدوارم منظورمو درست رسونده باشم.
 
آخرین ویرایش:
خدا کنه کل بازی اینقدر خفن باشه.
اولش یک تیکه ایی هم انداخت:D
It was way better than last of us part2:))
لعنت به این بزغاله های مارکتینگ بازی...به این خدا نمیدونم چرا اینطوری میکنن:|
بازی کلی بخش های خفن داره که درست و حسابی نشونش نمیدن:|
سمت راستی یه ویدیوی تحلیل یه نفره هم داده بیرون.
دیشب یکی گزاشته بود.

کلا که خیلی حال کرده بود ولی به ۲ مورد اشاره کرد:
اول اینکه اپنینگ بازی خیلی شلوغ بوده و پشت سر هم شخصیت و کوئست پرتاب شده سمتش. یه حس دوگانه ای داشت راجب این قضیه ولی به نظرم این موضوع به خاطر پلی تایم کمشه وگرنه عادیه اشنایی اولیه پلیر با یه محیط سایبرپانکی گیج کننده باشه.

دوم اینکه اون بخش Braindance رو میگفت حال نکرده باهاش.
میگفت یه مقدار کند بوده براش. حرکت بین اپشن ها و ... یه کم غیر فان بوده براش. البته اینی که من دیدم واقعا هیجان انگیز بود برای شخص خودم. میگفت کل اون مموری ای که داشتیم رو به ۳ صورت دمایی، صدایی و دیداری میشه انالیز کرد. تو عکس زیر ، بالای صفحه نوار مربوط به هرکدوم رو میشه دید:
150538
میگفت یه مقدار پیچیده بوده این بخش و تو ۵ ساعتی که بازی کرده، تنها زمانی بوده که براش خیلی فان نبوده. تغییر زاویه دوربین و جلو عقب کردن و اون تحلیل های مختلف به نظرش یه خورده زیاده روی بودن.

البته گفت که شاید بعدا نظرش عوض شه و این فقط فرست ایمپرشنش بوده راجب این بخش جدید.

من خودم حس میکنم خیلی لذت ببرم از این بخش ولی مشخصه یه مقدار برا کسانی که دوست دارن پیسینگ بازی همش سریع باشه و از نفس نیفته، شاید جالب درنیاد.
 
  • Like
Reactions: Arima Kishou
نمیدونم چرا از نمایش گیم پلی به انداز نمایش اولیه خوشم نیومد شاید استایل بازی کردن طرف فرق میکنه اما این مقایسه کنید با این نمایش قدیمی بازی دقیقه 39 به بعد :


البته برای نظر قطعی دادن زوده باید بازی بیاد بازی کنیم خودمون ببینیم چی .
 
حالا اونو میشه یه کاریش کرد، دایورت کردن کنسول منو دلخور کرده. روی همون وان ایکس چون تبلیغاتش دست مایکروئه انتظار داشتم اشاره ای بهش بشه، ولی کنترلرش فقط نقش داشت :D

حالا بیا با هم یه بحثی بکنیم، نظر من اینه که ری تریس حذف بشه گرافیک محیطی با توجه به این نمایش مخصوصا موقع رانندگی نسبت به استاندارهای این نسل تفاوت فاحشی نداره که کنسول توان اجراشو نداشته باشه، تو بیشتر از هر کسی GTA بازی کردی، همین الان توی محیط های باز GTA V به همین دلیل روی کنسول دارم بازی می کنمو می خواستم ببینم چقدر این مسئله به چشم میاد، آره برای ریمستر خیلی خفنه، قصدم مقایسه این دو نیست می دونم جزییات سایبرپانک دیوانه واره، می خوام بگم پرفورمنس بازی نسل قبلی روی PS4 الان اینه، چرا از سایبرپانک در حد راکستار انتظار گرافیک فنی معقول با توجه به تجربه هایی که بدست آوردن روی کنسول ها رو نباید داشته باشیم، می دونی.. یه جوی راه افتاده که این بازی نمی تونه با استانداردهای این نسل با توجه به جزییاتش روی کنسول ها پرفورمنس معقولی داشته باشه به دلیل وسعت و مولتی بودنش، نظر من متفاوت با این دوستانه و میگم از لحاظ گرافیکی یک عنوان در حد و اندازه استانداردهای این نسله، برای PC و کنسول های نسل بعد تکنیک RT خیلی خوش رنگولعابش می کنه، بعضی قسمت های بازی مثل ماشین داخل گاراژ یا جزییات جودی :Dخیلی خوب کار شده بود، این ها بخش هایی از بازی بودن که بازیکن یا مدام باهاشون سروکار داره یا مربوط به اوایل بازیه و پرداخت دقیق بهشون مثل جانی که مدل سازیش بهتر شده مهمه و هنر سازندست که چطور این بخش ها رو کنار هم قرار بده تا در عین لذتی که به بازیکن میده روی تجربه کلیش تاثیر منفی نزاره، امیدوارم منظورمو درست رسونده باشم.
در مورد RT فکر میکنم بطور تقریبی بشه گفت زیر ۲۰ درصد از پی سی گیمرها کارتهای RTX دارن شاید هم کمتر (اگر استیم را مرجع قرار بدیم).
پس شاید CDP بدونه که بهترین تجربه گرافیکی را باید برای کسایی که نمیتونن RT فعال کنن و از اون مهم تر برای کنسول ها دربیاره.
من فکر میکنم مشکل اصلی وان معمولیه..
فکر کنم قبلا هم خبرش اومد یه مقداری شاید وقتشون برای پورت اون کنسول گرفته شده باشه بهرحال اونا هم ۴۰-۵۰ میلیون دستگاه هستن که باید یه فکری براشون بشه و حدسم اینه که برای PS4 پورت معقولی داشته باشه .
یه مساله ی مهمی که هست اینه که شاید بنظرم CDP اشتباه میکنه که تریلر های بازی رو روی PC High End نشون میده!
راکستار حالا دقیقا برعکس عمل میکنه و تمام نمایش های معرفی بازیهاش روی پلتفرم کنسول و بخصوص پلی استیشن هست مثالش همین rdr2 که روی پرو بود یا حتی اگر gta v هم یادت باشه تریلر معرفی گیم پلیش بازم روی ps3 بود و حتی بازم نسخه ریمستر GTA V رو واسه PS4 اول نشون دادن. همین باعث میشه از همون اول توقع گرافیکی معقولی واسه گیمرها بوجود بیاد و تو بازی همش تو ذهنشون در حال مقایسه با بقیه پلتفرمها نباشن .
نمیدونم شاید دلیل اینکه راکستار همیشه بازیهاشو با تاخیر واسه PC میده (به غیر از عوامل مهم دیگه ای مثل وقت گیر بودن پورت بازی روی پی سی و اضافه کردن تکنیکهای جدیدتر) همین باشه..
و اما در مورد تسخه pc سایبرپانک بگم
میشه گفت نسخه PC سایبرپانک و نسخه پی سی RDR2 از اون دست بازیهایی هستن که بقولی بنچمارک خور هستن یعنی تکنیکهایی تو حالت تنظیمات گرافیکی اولترا دارن که حالاحالاها واسه پی سی گیمرها بنچمارک بحساب میاد و شدیدا سنگین خواهند بود.
همین الانش رددد۲ نسخه پی سی تو حالت اولترا و 4K که بذاری انگاری یه بازی دیگس شاتهاشو تو تاپیکش گذاشتم .
راستش فکر نمیکردم بازی سنگین تر تنظیمات اولترا رددد۲ این نسل بیاد ولی انگار سایبرپانک قراره پی سی هارو ذوب کنه
من فقط الان حسرت میخورم منی که با یه حقوق کارمندی تو این ۱۰ سال اخیر تونستم کارت گرافیکم رو آپگرید کنم حتی اون زمانی که دلار از ۱۰۰۰ ت اومد و ۳۵۰۰ شد اما بطور رسمی الان میگم واقعا دیگه نمیشه به فکر ارتقای سیستمها بخصوص کارت گرافیک های های اندی که قراره انودیا بده بود و کیفیت بالای بازی را یا باید از یوتیوب ببینیم یا صبرکنیم سالهای بعد بازیش کنیم
 
یک چیزی که من به شخصه با دمو خیلی حال کردم که دیجیتال فاندری هم بهش اشاره کرد parallax room هست که صرفا نمای ساختمان دیگه اون حس فلت پلین تکسچر با بامپو نمیده، با این سیستمی که اینا پیاده کردن دقیقا اختلاف عمق فضای داخل خونه با بیرون قابل حس هست.

150540
 
سمت راستی یه ویدیوی تحلیل یه نفره هم داده بیرون.
دیشب یکی گزاشته بود.

کلا که خیلی حال کرده بود ولی به ۲ مورد اشاره کرد:
اول اینکه اپنینگ بازی خیلی شلوغ بوده و پشت سر هم شخصیت و کوئست پرتاب شده سمتش. یه حس دوگانه ای داشت راجب این قضیه ولی به نظرم این موضوع به خاطر پلی تایم کمشه وگرنه عادیه اشنایی اولیه پلیر با یه محیط سایبرپانکی گیج کننده باشه.

دوم اینکه اون بخش Braindance رو میگفت حال نکرده باهاش.
میگفت یه مقدار کند بوده براش. حرکت بین اپشن ها و ... یه کم غیر فان بوده براش. البته اینی که من دیدم واقعا هیجان انگیز بود برای شخص خودم. میگفت کل اون مموری ای که داشتیم رو به ۳ صورت دمایی، صدایی و دیداری میشه انالیز کرد. تو عکس زیر ، بالای صفحه نوار مربوط به هرکدوم رو میشه دید:
View attachment 150538
میگفت یه مقدار پیچیده بوده این بخش و تو ۵ ساعتی که بازی کرده، تنها زمانی بوده که براش خیلی فان نبوده. تغییر زاویه دوربین و جلو عقب کردن و اون تحلیل های مختلف به نظرش یه خورده زیاده روی بودن.

البته گفت که شاید بعدا نظرش عوض شه و این فقط فرست ایمپرشنش بوده راجب این بخش جدید.

من خودم حس میکنم خیلی لذت ببرم از این بخش ولی مشخصه یه مقدار برا کسانی که دوست دارن پیسینگ بازی همش سریع باشه و از نفس نیفته، شاید جالب درنیاد.
اگه زیاده روش نشده باشه و بالانس باشه فک نکنم مشکلی پیش بیاد.
 
آخرین ویرایش:
جف کیلی دیشب میگفت که گان‌پلی بازی عوض شده نسبت به تریلر ۴۵ دقیقه‌ای و دیگه اون چیز سریعی که انتظار داشتید نیست و کندتر و سنگین‌تره ولی با این حال هنوزم جذابه.
چیز دیگه‌ای هم اشاره کرد بهش که تجربه بازی کاملا براش جدید بوده مخصوصا تو دورانی که به نظرش همه بازیا یا شبیه به همن یا صرفا یه Sequel هستن.
 
  • Like
Reactions: pbgame and saeed_sg
جف کیلی دیشب میگفت که گان‌پلی بازی عوض شده نسبت به تریلر ۴۵ دقیقه‌ای و دیگه اون چیز سریعی که انتظار داشتید نیست و کندتر و سنگین‌تره ولی با این حال هنوزم جذابه.
چیز دیگه‌ای هم اشاره کرد بهش که تجربه بازی کاملا براش جدید بوده مخصوصا تو دورانی که به نظرش همه بازیا یا شبیه به همن یا صرفا یه Sequel هستن.
لینک استریم جف کیلی هست جایی الان؟
من نتونستم پیداش کنم.
 
در مورد RT فکر میکنم بطور تقریبی بشه گفت زیر ۲۰ درصد از پی سی گیمرها کارتهای RTX دارن شاید هم کمتر (اگر استیم را مرجع قرار بدیم).
پس شاید CDP بدونه که بهترین تجربه گرافیکی را باید برای کسایی که نمیتونن RT فعال کنن و از اون مهم تر برای کنسول ها دربیاره.
من فکر میکنم مشکل اصلی وان معمولیه..
فکر کنم قبلا هم خبرش اومد یه مقداری شاید وقتشون برای پورت اون کنسول گرفته شده باشه بهرحال اونا هم ۴۰-۵۰ میلیون دستگاه هستن که باید یه فکری براشون بشه و حدسم اینه که برای PS4 پورت معقولی داشته باشه .
یه مساله ی مهمی که هست اینه که شاید بنظرم CDP اشتباه میکنه که تریلر های بازی رو روی PC High End نشون میده!
راکستار حالا دقیقا برعکس عمل میکنه و تمام نمایش های معرفی بازیهاش روی پلتفرم کنسول و بخصوص پلی استیشن هست مثالش همین rdr2 که روی پرو بود یا حتی اگر gta v هم یادت باشه تریلر معرفی گیم پلیش بازم روی ps3 بود و حتی بازم نسخه ریمستر GTA V رو واسه PS4 اول نشون دادن. همین باعث میشه از همون اول توقع گرافیکی معقولی واسه گیمرها بوجود بیاد و تو بازی همش تو ذهنشون در حال مقایسه با بقیه پلتفرمها نباشن .
نمیدونم شاید دلیل اینکه راکستار همیشه بازیهاشو با تاخیر واسه PC میده (به غیر از عوامل مهم دیگه ای مثل وقت گیر بودن پورت بازی روی پی سی و اضافه کردن تکنیکهای جدیدتر) همین باشه..
و اما در مورد تسخه pc سایبرپانک بگم
میشه گفت نسخه PC سایبرپانک و نسخه پی سی RDR2 از اون دست بازیهایی هستن که بقولی بنچمارک خور هستن یعنی تکنیکهایی تو حالت تنظیمات گرافیکی اولترا دارن که حالاحالاها واسه پی سی گیمرها بنچمارک بحساب میاد و شدیدا سنگین خواهند بود.
همین الانش رددد۲ نسخه پی سی تو حالت اولترا و 4K که بذاری انگاری یه بازی دیگس شاتهاشو تو تاپیکش گذاشتم .
راستش فکر نمیکردم بازی سنگین تر تنظیمات اولترا رددد۲ این نسل بیاد ولی انگار سایبرپانک قراره پی سی هارو ذوب کنه
من فقط الان حسرت میخورم منی که با یه حقوق کارمندی تو این ۱۰ سال اخیر تونستم کارت گرافیکم رو آپگرید کنم حتی اون زمانی که دلار از ۱۰۰۰ ت اومد و ۳۵۰۰ شد اما بطور رسمی الان میگم واقعا دیگه نمیشه به فکر ارتقای سیستمها بخصوص کارت گرافیک های های اندی که قراره انودیا بده بود و کیفیت بالای بازی را یا باید از یوتیوب ببینیم یا صبرکنیم سالهای بعد بازیش کنیم
اتفاقا همین مسئله برای ویچر 3 اتفاق افتادو اونجا هم نمایش ها روی نسخه PC بود، همین الان هم تریلرهاشو ببینی فک براندازه، ولی نسخه نهایی حتی روی PC نزدیک نمایش ها هم نشد، توی بخش فنی و پرفورمنس CDPR ضعف داره، نمایش دیشب W I P بود ولی قسمت لود آبجکت و تکسچر چیزی نبود که بعد از این همه مدت نتونن حلش کرده باشن، منظورم اینه که این مورد صرفا به بارلود بر نمی گرده، پرفورمنسی که در محیط بیابونی حتی با 2080TI نمی تونه این زمان لود رو به حداقل برسونه.. از RDR2 مثال زدی، فکر کنم هممون قبول داریم حتی روی ایکس باکس فت 900P یکی از خفن ترین گرافیک های نسلو داره، هدفم از مقایسه با راکستار اینه که اون ها روی کنسول جادو می کنن، طوری که بازی نسل هفتیش روی کنسول نسل هشتمی باز هم حرفای زیادی برای گفتن داره.
اگر بخوایم اینطوری نتیجه بگیریم هر چی بازی سیستم بالاتری بخواد خفن تره، کلا سازنده ها بیخیال پرفورمنس می شدنو وقتی روی این مورد اختصاص نمی دادن، هنره که این مورد رو با توجه به سخت افزارهای موجود به این شکل نمایش داده بشه. که البته CDPR کاملا بیخیالش شده و ترجیح داده روی HE PC کارشو از این بابت راحت کنه، هر چند که همین نمایش کوتاه هم خالی از مشکلات فنی نبود.
 
آخرین ویرایش:
اختلاف گرافیک نمایش اولیه با محصول نهایی الان دیگه به روال عادی سازنده ها تبدیل شده و حتی منتقدها هم این موارد رو در نظر نمیگیرن چون قابل درکه! اوایل بخاطر ضعف سخت افزاری کنسول ها بود چون میومدن بازی های مهم رو روی PC نشون میدادن بعد که متوجه میشدن اون خروجی که نشون دادن رو کنسول ممکن نیست بازی رو دانگرید میکردن چون چاره ای نبود!

اما مدتیه شده روال عادی سازنده ها، یعنی شما الان بین نمایش اولیه یه بازی حتی انحصاری با محصول نهایی هم اختلاف گرافیکی ببینی دیگه نمی تونی ایراد بگیری چون انقدر زیاد شده که حساسیتی روش نیست دیگه.

خیلی از تصاویری پر زرق و برقی که قبل عرضه بازی ها می بینید هم بول شات هستند!
 
  • Like
Reactions: Vagabond
فقط امیدوارم SIDE QUEST های بازی تکراری نباشن و کم باشن ولی با کیفیت طوری باشن که آدم لذت ببره نه مثل بازی اسسین کرید اودیسی که سردرد بیاره مخصوصا که این سایبرپانک اول شخصه پر از نور نئونه قطعا آدم گه گیجه میگیره.
 
  • Like
Reactions: ULTIMATE TEAM

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or