خبر جديد !
سلام
البته تاريخ انتشار رسمي بازي 6 فروردينه اما دقيقاً مشخص نيست كه همون موقع بياد يا نه و اين موضوع به شركتهاي انتشار بازي داخلي بستگي داره . :cheesygri اما فكر كنم اگه بازي توسط EA در همون تاريخ منتشر بشه شركت WestGame هم بازي رو در ايران منتشر كنه .
فعلاً همه بي صبرانه منتظريم . خدا كنه سر وقت منتشر بشه .
خبر جديد :
به دنبال شايعه ي قبلي كه در صفحه ي قبل ميتونيد مطالعش كنيد ، شايعه ي جديدي در ميان بازيبازان به وجود اومده و از اين قراره :
همان طور كه ميدونيد موتور گرافيكي بازي Command & Conquer 3 همان موتور گرافيكي ارتقاع يافته ي آخرين نسخه ي ارباب حلقه ها تحت عنوان The Lord of the Rings, The Rise of the Witch-king است و با توجه به خبرهاي قبلي طراحان بازي گفته بودند كه بازي از موتور گرافيكي جديدي استفاده خواهد كرد كه قادر است بهترين گرافيكي كه تا كنون در بازي هاي سبك استراتژيك ديده شده را به وجود آورد اما به توجه به شايعه ي جديد صحت صحبتهاي قبلي طراحان بازي زير سوال رفته است . من كه گيج شدم .:confused:
به توجه به اعتراف يكي از طراحان بازي ، بازي Company Of Heroes بهترين گرافيك را در سبك استراتژيك به همراه داشت و بازي Command & Conquer 3 توانايي رقابت با ويژگي هاي بصري آن بازي را نخواهد داشت . اما با شايعات جديد به نظر ميرسد كه سازندگان بازي خوابهايي براي بازيبازان ديده اند .
طبق اخبار جديد كه البته هنوز توسط EA تائيد نشده موتور گرافيكي بازي از برخي خصوصيات DirectX10 پشتيباني خواهد كرد . از جمله ي اين خصوصات ميشه به اين موارد اشاره كرد :
1-استفاده از استانداردهاي خروجي تصوير و صدا طبق استانداردهاي جديد DX10 . اين امر به كيفت صدا و تصوير خروجي كمك بسيار زيادي ميكنه .
2-بهري گيري از فيزيك فراگير تر و شبيه سازي دقيق حركات واحدهاي نظامي متحرك در بازي . اين ويژگي جديد همچنين باعث بهبود كيفيت جلوه هاي بصري مثل آتش-انفجار-قبار-باران -و... و همچنين واقعي تر شدن آنها خواهد شد . :cheesygri
3-پشتيباني از طيف وسيعي از سخت افزار هاي جديد و قديمي براي بهبود اجراي بازي بر روي تمام سيستم ها . اين استاندارد با بازي شديداً خفن FarCry به صنعت بازي معرفي شد البته بازي سازاني هم هستند كه از اين استاندارد استفاده نميكنند و به دنبال اين بي توجهي ضربات ناجوري به بازي ميزنند نمونه ي يكي از همين بي توجهي ها بازي خفن S.T.A.L.K.E.R است كه به علت طبعيت نكردن از اين استاندارد با مشكلات بسيار زيادي در زمان اجرا بر روي بسياري از سيستم ها چه پيشرفته و چه قديمي همراه بود .
4-پشتيباني از پوسته هاي گرافيكي بزرگتر براي بهبود گرافيك زمينه بازي ، ساختمانها و واحد هاي نظامي .
5-از همه مهمتر پشتيباني از سايه زنهاي نسخه ي چهار و نورپردازي پويا به طور هم زمان كه براي اولين بار در بازي ها شاهد آن خواهيم بود.
البته استفاده از DirectX10 در بازي ويژگي هاي ديگري هم به همراه داشته كه پرداختن به آنها در اين مقاله واجب به نظر نميرسه و بيشتر باعث راحتي كار طراحان بازي شده و به چشم بازي بازان نخواهد آمد

.
اما
براي اينكه بتونين اين ويژگي هارو در بازي مشاهده كنيد بايد از Windows Vista استفاده كنيد كه براتون DirectX10 رو به صورت نرم افزاري شبيه سازي كنه البته در حالت شبيه سازي نرم افزاري Windows از CPU استفاده ميكنه و مثل چي ازش كار ميكشه كه در اكثر مواقع باعث افت فريم در بازي ميشه كه براي بر طرف كردن اين مشكل مجبوريد از كارت گرافيكي جديد nVIDIA سري 8800 استفاده كنين تا هم از سايه زنهاي نسخه ي 4 و هم از DirectX10 به صورت سخت افزاري بهرمند شويد.
البته امكان ديگه اي هم پيش روي شماست اونم اينكه بي خيال ويژگي هاي بصري باورنكردني و فوق العاده ي بازي بشيد و به همون گرافيك نسل قبل بسنده كنيد .
در كل اين اقدامات اگر واقعاً صورت گرفته باشه در جهت بالا بردن فروش كارتهاي گرافيك و Windows Vista صورت گرفته و از دو حال خارج نيست ، يا باعث فروش بيشتر بازي و همچنين Windows Vista و كارتهاي سري جديد nVIDIA خواهد شد يا باعث پايين اومدن فروش بازي و شكست بزرگ تجاري EA

.
فعلاً .
