Command & Conquer:Tiberian Wars

سلام
امروز میخاستم محبوب ترین بازی تو سبک استراتژیک رو که قرار نسخه جدیدش بیاد معرفی کنم
به جرئت میتونم بگم که یک شاهکار بزرگ خواهد بود مثل نسخه های قبلش:cheesygri
بله Command & Conquer:Tiberian Wars
Published by: Electronic Arts
Developed by: EA Los Angeles
Genre: Real-Time Strategy
Release Date:
US: 2007
ناشر بازی شرکت Electronic Arts خودمون است
گرافیک بازی واقعا رفته بالا خیلی عالی شده بی نظیر است
هنوز تاریخ دقیق نگفتن برای انتشار بازی ولی به احتمال زیاد اویل سال 2007 خواهد آمد
من که بی صبرانه منتظر این بازی هستم
اینم از ترایلر بازی
Downloadحجم 14.6 MB

اینم یه چند تا شات زیبا از بازی برید ببینید هر کی ببینه میره تو کف بازی
کیفیت عکسها خیلی بالاست حیفم اومد کمش کنم یه کم دیر میان ولی ارزشش رو داره












 
ها ؟!

سلام . :love: :love: :love:

مثل اينكه چند وقته اين تاپيك كم بيننده شده . خبريه ؟

راستي Borna جان سر و صداي X360 هم به علت مشكل DVD-ROM و قالب دورش و در بعضي مواقع خنك كننده هاي اونه و از قدرتش نيست . البته شايد تو از اونيكي لحاظ گفتي ؟ :love:
در ضمن در سري جديد X360 كه به همراه انتشار PS3 در آمريكا , منتشر ميشه قراره اين مشكلات هم بر طرف بشه به علاوه هاردش هم به 160 GB ارتقاع پيدا كرده. :scare:

بر و بكس . توجه فرماييد . توجه فرماييد . ديگه دارم قاطي ميكنما . بابا جان . عزيزانم . قربانتان بشم . بالاخره ميخوايد يه مطلب كامل در مورد نژادها در Command & Conquer 3 خدمتتون تقديم كنم يا نه . البته Borna جان از موافقت شما اطلاع دارم . اما ميخوام ببينم كس ديگه اي دوست داره يا اصلاً ديگه كسي به اين تاپيك سر نميزنه ؟! :(( :( :(( :( :(( :love:

راستي يه هفته ديگه Command & Conquer 3 در ايران منتشر ميشه :cheesygri :drooling:

فعلاً :bye:
 
منتشر ميشه قراره اين مشكلات هم بر طرف بشه به علاوه هاردش هم به 160 GB ارتقاع پيدا كرده. :scare:
just, it,s a big LIE

مشکل حرارتی 360 در سری دوم تولید کمی تا حدودی برطرف شده و کمتر پیش میاد که کسی 3 چراغ قرمز بگیره
 
سلام . :love: :love: :love:

مثل اينكه چند وقته اين تاپيك كم بيننده شده . خبريه ؟

راستي Borna جان سر و صداي X360 هم به علت مشكل DVD-ROM و قالب دورش و در بعضي مواقع خنك كننده هاي اونه و از قدرتش نيست . البته شايد تو از اونيكي لحاظ گفتي ؟ :love:
در ضمن در سري جديد X360 كه به همراه انتشار PS3 در آمريكا , منتشر ميشه قراره اين مشكلات هم بر طرف بشه به علاوه هاردش هم به 160 GB ارتقاع پيدا كرده. :scare:

بر و بكس . توجه فرماييد . توجه فرماييد . ديگه دارم قاطي ميكنما . بابا جان . عزيزانم . قربانتان بشم . بالاخره ميخوايد يه مطلب كامل در مورد نژادها در Command & Conquer 3 خدمتتون تقديم كنم يا نه . البته Borna جان از موافقت شما اطلاع دارم . اما ميخوام ببينم كس ديگه اي دوست داره يا اصلاً ديگه كسي به اين تاپيك سر نميزنه ؟! :(( :( :(( :( :(( :love:

راستي يه هفته ديگه Command & Conquer 3 در ايران منتشر ميشه :cheesygri :drooling:

فعلاً :bye:
سلام استاد اگه می شه این مقاله رو بذارید راستی 1 هفته دیگه میاد وای pc ترکیده پس باید رو 360 بازی کنیم دیگه .ممنون
 
سلام . :love:

Borna و Dj_Mj جان با توجه به اينكه چند وقته فقط شماها ، تو اين تاپيك موندين و سري به اينجا ميزنين :crying1: و با توجه به اينكه بر و بكس سرشون به جاي ديگه گرمه :crying1: و كس ديگه اي تو اين تاپيك نميبينم كه چيزي بنويسه :(( و فقط شما موندين . اين مطلب رو فقط به خاطر شما وقت ميزارم و مينويسم و فقط با عشق به اينكه شما اونو ميخونين تايپ ميكنم . اميدوارم براتون مفيد باشه و ازش خوشتون بياد . :kiss:

توجه داشته باشيد كه اين مقاله در ادامه ي مقاله ي پيشين نوشته شده و پيشنهاد ميكنم در صورتي كه مقاله ي پيشين را مطالعه نكرده ايد قبل از مطالعه ي اين مطلب به مطالعه ي مطلب قبل بپردازيد . :cheesygri

نژادها در Command & Conquer 3 : Tiberium Wars

سه نژاد قابل بازي در Command & Conquer 3 وجود خواهد داشت اين نژادها GDI ، NOD و موجودات فضايي خواهند بود و ظاهراً بازي در قسمت Campaign سه روند داستاني با توجه به هر نژاد خواهد داشت . روند سوم در اواسط بازي از خط داستاني اصلي جدا ميشود و بازي باز رهبري نيروهاي فضايي را به عهده خواهد گرفت . انسانهاي جهش يافته اي كه Forgotten ناميده ميشدند و نقش مهمي هم در داستان و گيم پلي بازي هاي قبلي تايبرمي سري Command & Conquer داشتند ( مراحل مربوط به جهش يافته ها جزو جالب ترين و دوست داشتني ترين مامورت هاي GDI در بازي Tiberian Sun بود ) در Command & Conquer 3 حضور ندارند . طراحان بازي روند بازي را طوري طراحي كرده اند تا تفاوت ميان نژادهاي بازي به حد اكثر ممكن برسد و هيچ كدام برتري اي نسبت به ديگري نداشته باشد تا بازي باز بسته به سليقه و نوع استراتژي خود نژادي را براي بازي كردن انتخاب كند نه با توجه به قدرت برتر يك نژاد .
نيروهاي GDI طبق معمول ارتش ثروتمند بازي محسوب ميشوند ارتش GDI پيشرفته ترين ارتش انساني است و بيشترين تجهيزات دفاعي،بيشترين ميزان ارتقاها و قويترين واحدهاي نظامي بازي را دارد اما اين واحد هاي نظاني قدرتمند يك ضعف بزرگ دارند كه باعث يك تعادل ميان قدرت و ضعفشان ميشود و آن اينكه اين واحد هاي قدرتمند بسيار گران هستند و در ضمن بسيار هم دير ساخته و آماده ي كار ميشوند . همين ويژگي ها باعث ميشوند افرادي به استفاده از اين نژاد علاقه داشته باشند كه به روندي كند و تدافعي در بازي علاقه دارند و دوست دارند اپتدا Base و تجهيزات نظامي خود را به طور كامل ساخته و بعد به جنگ دشمن بروند . نيروهاي اوليه ي GDI از همان سربازهاي معمولي نيروهاي نارنجك و موشك انداز و نيروهاي جديد تك تيرانداز تشكيل ميشوند . شكل و شمايل واحد هاي نظامي و ساختمانها در Command & Conquer 3 بيشتر به Generals و ‍Command & Conquer اصلي شباهت دارد تا Tiberian Sun و با توجه به اينكه Tiberium Wars ادامه اي به دنبال Tiberian Sun است يك نقطه ضعف بزرگ به شمار ميرود .
بيشتر ارتش جديد GDI از تانكهاي نسبتاً قديمي و نيروهاي جديد آن ظاهر مدرن و توانايي هاي نفس گير نيروهاي Tiberian Sun را ندارند نيروهاي فوق محبوب Wolverine و Titan در
Command & Conquer 3 حضور ندارند و با نيروهاي Juggernaut كه ظاهري قديمي دارند تعويض شده اند . از همه بدتر Mammoth MK2 (كه در Tiberain Sun معرفي شدند ) از بازي حذف شده اند و دوباره مدلهاي قديمي Mommoth در ‍Command & Conquer 3 استفاده ميشوند و اين موضوع در حالي است كه داستان Tiberium Wars بعد از Tiberian Sun اتفاق مي افتد . خبر وحشتناك تر :(( اين كه تواناييهاي Mammoth ها تعديل شده و تانك افسانه اي كه هنگام حضور در صحنه باعث وحشت هر بازيبازي مي شد به يك نيروي نظامي با توانايي متوسط تبديل شده و در ضمن قدرتمند ترين نيروي زميني GDI همان Juggernaut است . خوش بختانه عمق فاجعه خيلي هم زياد نيست . واحدهاي Attack Buggy كمي فرق كرده و با نام جديد Pitbull وارد بازي شده اند و نيروهاي Orca بدون تغيير زياد در بازي حضور دارند . استراتژي كند GDI بيشتر به درد بازيبازهاي كم تجربه ميخورد ، اين تاكتيك براي بازي هاي معمولي كارايي متوسطي دارد ولي در جنگ هاي فوق سريع Command & Conquer 3 چندان كار آمد نيست .
اينجاست كه نيروهاي سريع NOD قدرت نمايي ميكنند . ارتش NOD اجازه ي توليد سريع و ارزان نيروهايي با توانايي متوسط را به بازيباز ميدهد . نيروهاي پياده ي معمولي اولين نيروهاي نظامي اي هستند كه در اختيار بازيباز قرار ميگيرند . پس از ساخت ساختمانهاي جديد بازيباز ميتواند نيروهاي قويتري مثل ارتش Back Hand و تانكهاي آشناي Scorpion را توليد كند . تانكهاي نامريي Stealth Tank و واحدهاي نظامي پياده ي جديدي تحت عنوان Shadow Team براي ماموريتهاي مخفي كارانه و شبيخون استفاده ميشوند و البته كنترل اين نيروها وقتي درست وسط Base دشمن ظاهر ميشوند كار بسيار مشكلي است . قدرتمند ترين واحد نظامي NOD يك واحد غول پيكر جديد با نام Avatar Warmech است كه ميتواند با روشهاي مخطلف ارتقاع داده شود . يكي از قابليتهاي جالب اين Unit استفاده از قطعات واحد هاي نظامي ديگر است ؛
يعني ميتواند سلاح هاي قدرتمند نصب شده روي دشمناني كه نابود كرده برداشته و براي ارتقاي خود استفاده كند.
نژاد سوم بازي چيزي جز موجودات فضايي بنفش نيستند نيروهاي نظامي بيگانگان از لحاظ سرعت حركت كندتر از NOD و تند تر از GDI هستند و در حالت متعادل نسبت به NOD و GDI قرار دارند .
اين موجودات فضايي براي ادامه ي حيات و ساخت و ساز به شدت به Tiberium وابسته اند و اين وابستگي شديد به شدت در روند بازي خود نمايي ميكند .اين نژاد نيز همانند دو نژاد ديگر از Harvester ها براي جمع آوري Tiberium استفاده ميكند ولي راندمان جمع آوري Tiberium در اين نژاد بيش از دو نژاد ديگر در واحد زمان است در ضمن در صورت ارتقاي كافي قادر خواهند بود منابع در حال اتمام Tiberium را احيا كنند و مجدداً از آنها استفاده نمايند و همچنين براي ضخيره ي آن نيز بر خلاف دو نژاد ديگر به سيلو نياز ندارند . واحد هاي نظامي آنها هنگام عبور از روي Tiberium بر خلاف انسانها مسموم نمي شوند و حتي در مواقعي نيروي خود را از نو تجديد ميكنند. :o
بيگانگان بر خلاف نژادهاي ديگر براي ساخت واحد هاي نظامي از كارخانه جات و سرباز خانه ها استفاده نميكنند بلكه از دروازه هاي فضايي براي انتقال واحد هاي نظامي خود به زمين استفاده ميكنند . :eek: نيروهاي پياده نظام بيگانگان در مقابل نيروهاي پياده نظام انسانها برتر عمل ميكنند اما وسايل نقليه ي نظامي آنها تاثير چنداني بر روي پياد نظام انسانها ندارند و همچنين نيروهاي پياده نظام آنها بر روي وسايل نقليه ي نظامي انسانها تاثير چنداني ندارند و بسيار ضعيفترند . :yawn: :wacko: :thinking:
البته بازي باز قادر است براي رفع اين نقطه ضعف نژاد بيگانگان ، آنها را با بعضي از واحد هاي نظامي تخريب شده ي واحد هاي نظامي دو نژاد ديگر مخلوط كرده و واحد هاي نظامي جديد و تواناتري را خلق كند . :scare::shifty::shrewd:
نحوه ي مبارزه ي پياده نظام اين نژاد بيشتر به صورت مبارزه ي تن به تن است و وسايل نظامي آنها اكثراً از پرتوهاي الكتريكي براي آسيب زدن به حريف استفاده ميكنند . :confused:
قدرتمندترين واحد نظامي پياده ي بيگانگان كه شايد قدرتمندترين واحد نظامي پياده ي كل بازي باشد يك وسيله ي سه پايه تحت عنوان Annihilator Tripod است كه ميتواند در آن واحد به سه واحد نظامي مخطلف شليك كند .
قويترين واحد نظامي بيگانگان يك سفينه ي فضايي است كه براي نابود كردن كامل Base دشمن از آن استفاده ميشود . شايد بپرسيد چه طوري ؟ به اين شكل كه يك سياه چاله ي فضايي در كنار آن درست ميكند و همه چيز را به درون ميبلعد :wow:. شايد عده اي از دوستان بخواهند دليل علمي اين مكش قوي را بدانند ما هم از فرصت استفاده كرده و به اين اصل كه بازي ها بايد آموزنده باشند عمل ميكنيم ;) قابل توجه كساني كه ميگويند بازي كردن وقت تلف كردن است :ranting: . سياه چاله هاي فضايي از انفجار بي نهايت عظيم ستاره اي بسيار بزرگ پديد مي آيند و با توجه به اينكه نيروي جاذبه ي ستاره است كه مواد تشكيل دهنده ي خود را نگاه داشته است و در حالت عادي اين نيروي جاذبه بر نيروي دافعه و فرار ذرات تا حدودي قلبه كرده و حالتي متوازن را به وجود مي آورد اما با انفجار رو به داخل آن،نيروي جاذبه اي شديد را به وجود مي آيد و اين جاذبه علاوه بر خنصي سازي نيروي دافعه تمام اجزاي تشكيل دهنده ي ستاره را به داخل ميبلعد و جسمي با چگالي بسيار بالا را به وجود مي آورد به طور مثال فرض كنيد يك فندق وزن كره ي زمين را داشته باشد . جاذبه ي بسيار بالاي آن ستاره كه حالا به يك نقطه ي بسيار ريز اما با همان جرم قبلي تبديل شده نيروي مكش مخروطي مانندي را به طرف داخل به وجود مي آورد اين نيروي مكش به قدري بالاست كه حتي فوتون ها كه ذرات سازنده ي نور هستند و با سرعت بسيار بالايي در فضا حركت ميكنند را نيز به داخل ميمكد چه برسد به مواد . :baby: تازه اين مقدمه اي بسيار كوچك از موضوعي است بسيار پيچيده كه امروزه يكي از شاخه هاي علم نجوم را به خود اختصاص داده است :wink1:. در اينجا نبايد از قدرت بي نهايت خالق اين جهان و قوانيين حاكم بر آن غافل شد و بايد به تفكر در باره ي آن پرداخت . وقت را از دست ندهيد ! ;) :cheesygri

اينم از مطلب من در مورد نژادها در Command & Conquer 3 . باز هم تاكيد ميكنم كه براي لذت بيشتر برند از بازي بهتر است دو نسخه ي قبلي اين بازي يعني Tiberain Sun و Tiberian Sun FireStorm را حتماً بازي كنيد . در مورد مطلب هم اگر هر گونه مشكلي در آن ديديد به بزرگي خودتون ببخشيد و لطف كنيد و حتماً به من تذكر بديد . :love: :love: :love:

در ضمن اين مطلب رو به دوستان عزيزم Borna و Dragon و Dj_Mj تقديم ميكنم .

راستي عيدم به همتون تبريك ميگم و اميدوارم سال خوب و خوش و پر از موفقيتي رو تجربه كنيد
:love: :love: :love: :flowers::flowers::flowers::rose::rose::rose:

فعلاً . خدانگهدار ! :bye:
 
آخرین ویرایش:
دستتون دردنکنه استاد من که واقعا فیض بردم.
بلاخره ما چی کار کنیم با گرافیک 128 و رم 512 اجرا میشه؟ اینرو هم بگم که company of heroes اجرا کردم البته رو low .
اگر اجرا:biggrin1: نمیشه یکی بگه چجوری موس رو به 360 وصل کنم؟ممنون
 
سلام ! :cheesygri :love:

خيلي خوشحالم كه از مطلب قبلي خوشتون اومد . :kiss:
راستي ببينم از قسمت علمي مطلب قبلي كه در مورد سياه چاله بود خوشتون اومد .؟ اگه جوابتون مثبته اين روندو هر چه بيشتر و گسترده تر ادامه بدم . :love:

راستي Borna جان عزيز اگه شما موفق به اجراي Company Of Heroes با سيستمت شدي حتماً موفق به اجراي Command & Conquer 3 راحتر و روان تر از Company Of Heroes خواهي شد . چون سازندگان موتور گرافيكي بازي اعتراف كرده اند كه گرافيك بازي به Company Of Heroes نخواهد رسيد و Company Of Heroes از لحاظ گرافيك فعلاً اول باقي خواهد ماند . در ضمن براي كسي كه يك بازي استراتژيك و ايزومتريكو براي بازي كردن انتخاب ميكنه ديگه مهم نيست كه اون سربازه اون پايين چقدر واقعي طراحي شده بلكه به روند بازي (GamePlay) توجه ميكنه و به سازماندهي ميپردازه . گرافيك بيشتر در بازي هاي اول شخص اكشن به چشم مياد . :cheesygri در مورد اتصال Mouse و KeyBoard به X360 هم يك تبديل تحت عنوان XFPS در بازار موجوده كه ميتوني تهيه كني و استفاده كني . فرض كن Gears Of War با اون چه حالي ميده ! :happy:

اما . :bored: :smoke1: :crying1:

اول از همه ي دوستاني كه بيماري قلبي دارن يا علاقه ي بيش از حدي به بازي Tiberium Wars دارند خواهش ميكنم بعد از خواندن اين مطلب سعي كنند خود را كنترل كنند :huh: :blink1: :blink: :confused: .

...طبق اخبار موجود انتشار بازي Command & Conquer 3 : Tiberium Wars سه ماه عقب افتاده و زمان انتشار نسخه ي X360 بازي هم يك ماه بعد از انتشار نسخه ي PC خواهد بود . :no: :wacko: :ranting: :huh: :bored: :angry: :blink: :(( واقعاً متاسفم كه اين خبرو من خدمتتون عرض كردم . بچه ها سعي كنيد خودتونو كنترل كنيد . ميدونم سخته . :crying:

اما شايد همين امر فرصتي باشه تا بتونيد بازي هاي سري قبل يعني Tiberian Sun و Tiberian Sun FireStorm رو يك بار تمام كنيد تا جو بازي دستتون بياد . خلاصه بازي رفت تا تابستون !

چه ميكنيد با تعطيلات عيد ؟ منظورم اينكه براي عيد و بازي ها چه برنامه اي داريد ؟ :wink1:
راستي اگر بازي هاي مورد علاقتون رو معرفي كنيد خوشحال ميشيم . شايد ما هم خوشمون اومد .:kiss:

باز هم متاسفم . ! :unsure:
سوالي بود در خدمتيم . ! . فعلاً :bye:
 
چه ميكنيد با تعطيلات عيد ؟ منظورم اينكه براي عيد و بازي ها چه برنامه اي داريد ؟ :wink1:
راستي اگر بازي هاي مورد علاقتون رو معرفي كنيد خوشحال ميشيم . شايد ما هم خوشمون اومد .:kiss:

بابت معرفیت تشکر ؛

این که قرار بود یه هفته دیگه بیاد ؟! دیقه 90 عقب انداختن !


-----

اگه rpg دوست داشته باشی میتونی jade empire / titan quest هم بازی کنی

resident evil 4 / supreme commander / company of heros / totla war /

--------
warhammer 40k هارو بازی کردی ؟ اونام قشنگن مخصوصا آخریش که با Necron هام میتونی بازی کنی (همون که world map داره )
 
resident evil 4 / supreme commander / company of heros / totla war /

ببخشید این بازی supreme commander با سیستم من که بالا نوشتم اجرا میشه اخه می گفتن رم 2 گیگ می خواهد من 6 ماهه که منتظر هستم ولی فکر نکنم به سیسستم بخوره.
می خوره؟
 
سلام . ! :love: :love: :love:

بر و بكس در مورد عقب افتادن انتشار Command & Conquer 3 بنده طبق اطلاعاتي كه از بعضي شركتهاي انتشار بازي داخلي و فروشندگان حرفه اي گرفتم و با استناد به حرفهاي اونا خدمتتون عرض كردم . :love: مگر نه در سايتها ي بازي فكر نكنم هنوز اعلام شده باشه . تازه نسخه ي X360 كه فكر كنم هنوز رو هواست . در كل من هم مثل تمام دوسداران و طرفداران اين بازي منتظرم:biggrin1: خدا كنه هر چه زودتر عرضه بشه :cheesygri :love: .

يه خبر جديد :

طبق شايعات نژاد ديگه اي تحت عنوان EVP Metabolic به بازي اضافه شده . اين نژاد توانايي هاي زيادي در آموزش و ساخت وساز و عمليات هاي جاسوسي و تخريب داره و واحد هاي نظامي اون قادرند بدون اينكه شناسايي بشن در ميان واحد هاي نظامي سه نژاد ديگه رسوخ كنن و خودشونو به هر شكل در بيارن:o . به طور مثال به وسيله ي تغيير شكل سربازها قادره اونارو به شكل سربازهاي نژاد GDI در بياره و خيلي راحت وارد Base نيروهاي GDI بشه و به دور از چشم اون يارو كه كنترل GDI رو به دست داره ، از منابع و نيروهاي GDI استفاده كنه البته نژاد هاي ديگه هم ميتونن با ساخت وسايل يا افرادي كه نامشون هنوز مشخص نيست افراد EVP رو شناسايي كنن و از بين ببرن . چيزي تو مايه هاي Spy تو Red Alert كه براي شناساييشون از سگها استفاده ميكرديم :clap: . اينم يه اقدام ديگه از طرف EA براي همسان سازي بازي جديد با نسخه هاي قديمي . :yes: :happy:
يكي ديگه از ويژگي هاي اين نژاد اينه كه به Base مستقل احتياج نداره و البته قادر به ساختن اونم نيست و بايد در تمام مدت بازي از نژادهاي ديگه براي ادامه ي بقا استفاده كنه و با ضربه هاي مالي و نظامي كه به نژادها ميزنه ، باعث نابودي اونا و پيروزي خودش بشه . البته با ارتقاهايي كه در بازي براي اين نژاد در نظر گرفته شده ميتونه تا حدودي شناسايي شدن نيروهاي خودشو به عقب بندازه و از امكانات ديگه اي هم استفاده كنه. اين نژاد با قدرتمند شدن نژادهاي ديگه قدرتمند ميشه و با ضعيف شدنشون ضعيف ، با توجه به اين موضوع وابستگي EVP ها كاملاً در بازي به چشم مياد . اين نژاد به هيچ وجه از تجهيزات و وسايل سنگين مثل تانك و ... استفاده نميكنه و تنها صلاح اونا سربازها يا بهتر بگم جاسوس ها هستن و به علاوه هوش بازي باز .
از ويژگي هاي ديگه ي اين نژاد كه خيلي جالبه ميشه به اين مورد اشاره كرد كه اين نژاد قابليت تعامل سياسي با نژادهاي ديگرو داره . به طور مثال نژادي ميتوني براي با خبر شدن از وضع ذخاير مالي و تعداد وسايل و افراد نظامي و ... و حتي ايجاد مشكل در تجهيزات نژاد مقابل از كمك EVP ها استفاده كنه و در مقابل Tiberium تقديم كنه :twisted1: :shrewd: :shifty: . در ضمن اين نژاد براي باقي موندن در صحنه ي رقابت در بازي بايد حداقل در دو نژاد فعال در بازي نفوذ داشته باشه مگر نه به هيچ وجه پيشرفت نميكنه . جالب اينكه اين نژاد در بازي به هيچ وجه قابل انتخاب نيست . يعني نه در قسمت Multiplayer و نه Compaign بازي باز نميتونه اين نژاد رو براي بازي انتخاب كنه و فقط ميتونه با اين نژاد هم كاري كنه . در كل اين نژاد در طول بازي به طور كاملاً مستقل و بسيار باهوش عمل خواهد كرد .
در مورد هوش مصنوعي اين نژاد هم مورد جالب و جديدي به كار گرفته شده و اون اينكه اين نژاد تمام فعاليتهاي بازي باز رو زير نظر ميگيره و با توجه به اقدامات بازي باز تصميم گيري و عمل ميكنه . به طور مثال اگر بازي باز يك بار موفق به جلوگيري از نفوذ EVP ها به پايگاه خودش بشه EVP ها ديگه از شگرد قبلي براي نفوذ استفاده نميكنند و يا اگر بازي باز همكاري خوبي باهاشون بكنه كمتر به همكاري با دشمن جواب مثبت ميدن و كمي وفادارانه عمل ميكنن يا اگر از يك نژاد خاطره ي خوبي داشته باشند در مواقعه اي كه اون نژاد در خطر جدي باشه بدون اينكه بازي باز درخواست كمك كنه بهش كمك ميكنن و پدر دشمنشو در ميارن طوري كه يارو نفهمه از كجا خورده مثلاً يه دفه بدون هيچ دليلي ساختمون اصليش كپچر ميشه يا پولش صفر ميشه و ...
نژاد باحالين نه ! :cheesygri ;)
البته فعلاً اين اطلاعات در حد شايعه هستند و هنوز توسط EA تاييد نشدند . ;) :-"

تا بعد ! :love: :bye:
 
resident evil 4 / supreme commander / company of heros / totla war /

ببخشید این بازی supreme commander با سیستم من که بالا نوشتم اجرا میشه اخه می گفتن رم 2 گیگ می خواهد من 6 ماهه که منتظر هستم ولی فکر نکنم به سیسستم بخوره.
می خوره؟

لطفا یکی جواب مارو بده ممنون:biggrin1:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or