Colin McRae: DiRT 3 | Xbox360

  • Thread starter Thread starter Trunks
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
بازی خوبیه و avatar award اش فوق العادس خیلی لباسش قشنگه و ماشینه کن بلاک هم که دیگه.....

فقط لول 24 رسیدن سخته.
اولش که بهتر بود اوارد هارو تو sp میذاشتی....
دومندش:
یعنی ماشین کن بلاک رو آوارد میده؟؟؟

ویرایش:
نقل قول:منم بازی گرفتم
بازی بدک نیست ولی داره به مرض شیفت دچار میشه ... این speed line چطوری می تونم حذف کنم ؟
جواب:خان داداش

عزیز قبل از شروع مسابقه:

برو تو بخش درایوینگ آسیست و برو تو گزینه ی پایینی و بعدش هم میتونی ABS و درایوینگ لاینو....رو تغییر بدی....



موفقیت!
 
آخرین ویرایش:
فوق العاده بود بازی!خیلی حال کردم.کنترل بازی سخت تر و طبیعی تر شده.گرافیک محشره,پیشت ها عالی طراحی شدند.طراحی ماشین ها هم خوبه.با منوی جدید هم خیلی حال کردم.فقط یه چیزی تو ذوقم زد(که البته برای خیلی ها مشکلی نیست)من اون فضای Dirt2 که وسط مسابقه باهات حرف می زدند رو دوست داشتم.یه حالت جالبی به بازی می داد,الان که اون حالت نیستش یه ذره خشک شده بازی.
 
برای دوستانی که میخوان تنظیماتش به کارشون بیاد:

کلا یه توضیحی برای همشون میدم و چون بازی و زیاد نرفتم نمیتونم به تفکیک جاده ها بگم:
GEAR RATIO:انتخابیه بین اینکه دنده ها روی دور موتور پایین عوض شن یا بالا یعنی انتخاب بین TOP SPEED(سرعت نهایی) و ACCELARATION(شتاب)که هر چی ببرید سمت LONG یعنی دنده دیر تر عوض شه و روی دور موتور بالا که بهتون TOP SPEED بیشتری میده که بدرد جاده هایی میخوره که پیچ در پیچ نیستن و صافن و سرعت میتونید توشون بگیرید و هر چی به سمت SHORT ببرید دنده ها زوتر عوض میشن و کمتر پر میشن که بهتون شتاب بیشتری میده.
DOWNFORCE:در حقیقت نیروی عمودی وارد بر روی هر لاستیکه که به وسیله ایرودینامیک ماشین کم و زیاد میشه در اصل چسبنگی لاستیکها رو جادس که بیشترش کنید چسبنگی لاستیکها بیشتر میشه و در نتیجه GRIP بیشتری میگیرید و و عکس العمی فرمون و فرمون پذیری لاستیکها بیشتر میشه و راحتتر پیچ میزنید و هر چی کمترش کنید عین این میمونه که ماشین سطح تماسش با زمین کمتر شده و راحتتر حرکت میکنه در نیتیجه سرعت بیشتری میگیرید که بهتره برای جاده های صاف که باید سرعت بگیرید کمش کنید و برای جاده های پیچ در پیچ زیادش کنید
SUSPENSION:سیستم تعلیق ماشینه که خوب هر چی سفتتر(STIFFER) باشه کمک فنرا سفتتر و کمتر عکس العمل نشون میدن و خوب پیچ زدنتون آسون تر میشه و ه ر چی نرمتر(SOFTER) باشه کمک فنرها بهتر عکس العمل به ناهمواریای جاده نشون میدن و بدرد مسابقههای میخوره که توش پرش و پستی بلندی زیادی هست که اگر برای جادههای ناهموار سفتش کنید با هر پرشتون یا یه بلندی کوچیک ممکنه خیلی راحت ماشین از کنترل خارج شه
RIDE HEIGHT:ارتفاع ماشینه که خب معلومه هر بیشترش کنید نسبت به جاده های ناهموار عکس العمل بهتری نشون میده ولی پیچ زدنتون سختتر میشه و خب هر چی کمترش کنید برعکس پیچ زدن بهتر میشه ولی بعد هر بلندی ممکنه از کنترل خارج شه
DIFFERENTIAL:هر چی قوی تر باشه OVERSTEER بیشتری میگیرید و دیفرانسیل زوتر قفل میشه و راحتتر میتونید دریفت کنید(که خب در اصل POWER SLIDE هست که توضیح کوچیکم بدم POWER SLIDE که باعث دریفت میشه برای تعریف POWER SLIDE م خیلی آماتوری میدونم این حالتی که دیفرانسیل قفل میشه و ماشین در حالی که داره پیچ میزنه نیرویی تولید میکنه که تمام نیروی تولید شده باعث خنثی کردن نیروی گریز از مرکز میشه که ماشین منحرف نشه و میگن) و هر چی دیفرانسیل ضعیف تر باشه کنترلتون رو ماشین بیشتره و برای جاده هایی که پیچ های تند ندارن و بدون دریفت و با سرعت کم کردن راحت میتونید بپیچید به درد میخوره
BRAKE BIAS:توزیع نیروی ترمزه رو چرخای عقب و جلو که وقتی بیشتر روی چرخای عقب میذارید وقتی ترمز میگیرید ماشین کمتر ترمز میگیره ولی یکم منحرف میشه و کلا زیاد برای سرعت کم کردن بدرد نمیخوره و بهتره برای پیچای تند و دریفت که توی دریفت وقتی که ترمزتون روی عقب باشه با نیش ترمزای کوچیک به انحراف بیشتر و دریفت بیشتر کمک میکنید و هر چی بیشتر به سمت جلو باشه قدرت ترمز کردنتون بیشتره ولی در حال پیچ زدن سختتر میتونید ترمز بگیرید

یه توضیحم برای دریفت:اولیو من با این تظیمات 16000 گرفتم:
1_GEAR RATIO رو تا آخر بذارید روی SHORT چون توی جاده های دریفت فاصله کمی بین پیچ هاست و نیازی به سرعت گرفتن نیست و شتاب میخواید
2_DOWN FORCE یه پله کم کردم و اینو خودتون امتحان کنید یا بذارید حالت عادی یا یه پله کمش کنید
3_SUSPENSION و یه پله کم کنید
4_RIDE HEIGHT و یه پله زیاد کنید
5_DIFFERENTIAL و تا آخر زیاد کنید
6_BRAKE BIAS و یه پله ببرید سمت چرخای عقب

یه توضیحم بدم موقع تنظیمات بالای تنظیمات میزنه کف جاده چه جنسیه که من تاحالا فقط GRAVEL)خاکی و شن ریزه) و TARMAC(آسفالت) و دیدم
1_TARMAC:معمولا پیچای تند ندارن و نیازی اونطوری به دریفت نیست بهتره طوری تنظیم کنید که سرعت بیشتری بگیرید و CORNERING(فرمون پذیری) بیشتری داشته باشید یعنی:
1_GEAR RATIO:به سمت LONG (یه پله یا 2 پله به جاده بستگی داره)
2_DOWNFORCE:به سمت زیاد یا حالت وسط(خودتون امتخان کنید)
3_SUSPENSION:به سمت سفتی(STIFF)
4_RIDE HEIGHT:به سمت کم و ارتفاع کم کنید
5_DIFFERENTIAL:به سمت ضعیف کردن(WEAK)
6_BRAKE BIAS:یه پله به سمت جلو(FRONT)یا حالت وسط

برای جاده های خاکی(GRAVEL) هم بر عکس این حالتا که خودتون یه بار با تنظیمات تقریبا برعکس این برید و و اگه جواب نداد تغییرش بدید
امیوارم بدردتون بخوره :)
 
یه توضیحم برای دریفت:اولیو من با این تظیمات 16000 گرفتم:
1_GEAR RATIO رو تا آخر بذارید روی SHORT چون توی جاده های دریفت فاصله کمی بین پیچ هاست و نیازی به سرعت گرفتن نیست و شتاب میخواید
2_DOWN FORCE یه پله کم کردم و اینو خودتون امتحان کنید یا بذارید حالت عادی یا یه پله کمش کنید
3_SUSPENSION و یه پله کم کنید
4_RIDE HEIGHT و یه پله زیاد کنید
5_DIFFERENTIAL و تا آخر زیاد کنید
6_BRAKE BIAS و یه پله ببرید سمت چرخای عقب

یه توضیحم بدم موقع تنظیمات بالای تنظیمات میزنه کف جاده چه جنسیه که من تاحالا فقط GRAVEL)خاکی و شن ریزه) و TARMAC(آسفالت) و دیدم
1_TARMAC:معمولا پیچای تند ندارن و نیازی اونطوری به دریفت نیست بهتره طوری تنظیم کنید که سرعت بیشتری بگیرید و CORNERING(فرمون پذیری) بیشتری داشته باشید یعنی:
1_GEAR RATIO:به سمت LONG (یه پله یا 2 پله به جاده بستگی داره)
2_DOWNFORCE:به سمت زیاد یا حالت وسط(خودتون امتخان کنید)
3_SUSPENSION:به سمت سفتی(STIFF)
4_RIDE HEIGHT:به سمت کم و ارتفاع کم کنید
5_DIFFERENTIAL:به سمت ضعیف کردن(WEAK)
6_BRAKE BIAS:یه پله به سمت جلو(FRONT)یا حالت وسط

برای جاده های خاکی(GRAVEL) هم بر عکس این حالتا که خودتون یه بار با تنظیمات تقریبا برعکس این برید و و اگه جواب نداد تغییرش بدید
امیوارم بدردتون بخوره :)

اول تشکر از این دوستمون که تو یکی دو مورد به خودمم کمک کرد و ازش ممنونم.
ولی یه نکته اینکه وقتی ایشون میگند که کم کنید یا زیاد کنید میشه:
کم:بردن مستطیل به سمت راست.
زیاد:بردم مستطیل به سمت چپ.
وه یه چیز دیگه:
بازم میگم تمام این تنظیمات به مهارت خودتون بستگی داره پس اگه تنظیمات این آقا رو وارد کردید و خدایی نکرده جواب نگرفتید نیاید به ایشون فحش بدبد!!!!=((:-s:|تمام ستینگ ها به مهارت هاتون بستگی داره.....;)
بازم ممنون.
موفقیت!
 
  • Like
Reactions: NeverH00D
wow!!!!
واقعا فوق العادست!بعد از تموم كردن ال اي نميدونستم چي بازي كنم كه در عين ناباوري با درت 3 روبرو شدم كه واقعا استثنائيه!
با اين بازي انتظاراتم خيلي از فورزا 4 رفت بالا!
 
اول تشکر از این دوستمون که تو یکی دو مورد به خودمم کمک کرد و ازش ممنونم.
ولی یه نکته اینکه وقتی ایشون میگند که کم کنید یا زیاد کنید میشه:
کم:بردن مستطیل به سمت راست.
زیاد:بردم مستطیل به سمت چپ.
وه یه چیز دیگه:
بازم میگم تمام این تنظیمات به مهارت خودتون بستگی داره پس اگه تنظیمات این آقا رو وارد کردید و خدایی نکرده جواب نگرفتید نیاید به ایشون فحش بدبد!!!!=((:-s:|تمام ستینگ ها به مهارت هاتون بستگی داره.....;)
بازم ممنون.
موفقیت!
شما میدونی صدای یارویی که میگه turn righ sixty ...... رو چجوری عوض کرد؟
 
شما میدونی صدای یارویی که میگه turn righ sixty ...... رو چجوری عوض کرد؟

فکر کنم یکسری امکانات مثل خرید ماشین و انتخاب بوق و اسباب بازی رو آینه و داشبورد و عوض کردن کسی که مسیر خونه و........:((:((:((:((
از این سری حذف شده متاسفانه....فکر کنم.....
 
سرانجام باري به اتمام رسيد...
گرافيك بازي زيبا و چشم‌نوازه؛
صداگذاري و موسيقي خيلي خوب كار شده؛
تنوع ماشين‌‌ها، پيست‌ها و مسابقات خوبه... ولي كاش يه لوكيشن از آسيا هم ميذاشتن!
منو باري خوبه... ولي با منوي dirt 2 بيشتر حال ميكردم؛
درجه سختي و كنترل ماشين (در حالت casual) نسبت به dirt 2 آسونتره... بايد خيلي هنرمند باشي كه نتوني برنده شي!
dc challenge و gymkhana فوق‌العاده است... تقريبا بايد مثل ken block رانندگي كني تا پلاتينيوم بگيري!
كلا بازي محشري و ارزش تكرار چند باره رو داره... مخصوصا gymkhana!

فقط یه چیزی تو ذوقم زد(که البته برای خیلی ها مشکلی نیست)من اون فضای Dirt2 که وسط مسابقه باهات حرف می زدند رو دوست داشتم.یه حالت جالبی به بازی می داد,الان که اون حالت نیستش یه ذره خشک شده بازی.

كاملا موافقم... مخصوصا اينكه چند تا از راننده‌هاي dirt 2 هم نيستن!
 
آخرین ویرایش:
نوشته شده توسط _MAFIA_
شما میدونی صدای یارویی که میگه turn righ sixty ...... رو چجوری عوض کرد؟
فکر کنم یکسری امکانات مثل خرید ماشین و انتخاب بوق و اسباب بازی رو آینه و داشبورد و عوض کردن کسی که مسیر خونه و........:((:((:((:((
از این سری حذف شده متاسفانه....فکر کنم.....

تو قسمت option يه گزينه‌اي است به اسم racing style... اونجا مبتونيد كمك راننده (co-driver) و صداي بوق رو عوض كنيد.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Top Gear Stig
نوشته شده توسط siavash sikal
شما مطمئنی موتورش با موتوره بازی انچارتد یکیه؟؟؟؟؟؟؟:-/:-o
من یه سرچ کردم ایشون غلط گفتند موتور بازی همون موتوری هست که برای F1 2011(در حال ساخت) و بازی (operation flashback redre) بکار رفته.

موتور بازي ego engine-neon هست... f1 و operation flashpoint هم با همين موتور ساخته شده.
code masters با همكاري سوني اين موتور طراحي كرده و ساخته.
موتور آنچارتد naughty dog engine هست.
براي اطلاعات بيشتر رجوع كنيد به مجله بازي رايانه، شماره 34، صص 62 و 66.
 
خط وسط جادده رو نمیشه برد یا اینکه خودش ترمزر ن#:-sگیره
قبل از شروع مسابقه:
برو تو بخش درایوینگ آسیست و برو تو گزینه ی پایینی و بعدش هم میتونی ABS و درایوینگ لاینو....رو تغییر بدی....
قبلا مثل این سوال رو جواب داده بودم به خودت زحمت میدادی و میخوندیش......:|
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or