یه توضیحم برای دریفت:اولیو من با این تظیمات 16000 گرفتم:
1_GEAR RATIO رو تا آخر بذارید روی SHORT چون توی جاده های دریفت فاصله کمی بین پیچ هاست و نیازی به سرعت گرفتن نیست و شتاب میخواید
2_DOWN FORCE یه پله کم کردم و اینو خودتون امتحان کنید یا بذارید حالت عادی یا یه پله کمش کنید
3_SUSPENSION و یه پله کم کنید
4_RIDE HEIGHT و یه پله زیاد کنید
5_DIFFERENTIAL و تا آخر زیاد کنید
6_BRAKE BIAS و یه پله ببرید سمت چرخای عقب
یه توضیحم بدم موقع تنظیمات بالای تنظیمات میزنه کف جاده چه جنسیه که من تاحالا فقط GRAVEL)خاکی و شن ریزه) و TARMAC(آسفالت) و دیدم
1_TARMAC:معمولا پیچای تند ندارن و نیازی اونطوری به دریفت نیست بهتره طوری تنظیم کنید که سرعت بیشتری بگیرید و CORNERING(فرمون پذیری) بیشتری داشته باشید یعنی:
1_GEAR RATIO:به سمت LONG (یه پله یا 2 پله به جاده بستگی داره)
2_DOWNFORCE:به سمت زیاد یا حالت وسط(خودتون امتخان کنید)
3_SUSPENSION:به سمت سفتی(STIFF)
4_RIDE HEIGHT:به سمت کم و ارتفاع کم کنید
5_DIFFERENTIAL:به سمت ضعیف کردن(WEAK)
6_BRAKE BIAS:یه پله به سمت جلو(FRONT)یا حالت وسط
برای جاده های خاکی(GRAVEL) هم بر عکس این حالتا که خودتون یه بار با تنظیمات تقریبا برعکس این برید و و اگه جواب نداد تغییرش بدید
امیوارم بدردتون بخوره