Cliff Bleszinski از علاقه خود به همکاری در ساخت ادامه Gears of War می‌گوید!

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
روز گذشته راد فرگوسن کارگردان و مدیر اصلی استودیو The Coalition، این استودیو را به مقصد بلیزارد ترک کرد. با آن که تنها چند ساعت از اعلام این خبر نمی‌گذرد اما به نظر می‌رسد خالق اصلی سری، Cliff Bleszinski همچنان علاقمند به همکاری در ساخت ادامه‌ی Gears of War باشد.

در سال 2012 بود که Cliff B از شرکت اپیک گیمز برای همیشه جدا شد. او یکی از چهره ‌های شاخص و البته کارگردان سگانه اول Gears of War است. با جدایی اون برای مدتی سرنوشت و آینده سری Gears نامشخص باقی ماند. اما در سال ۲۰۱۴ بود که کمپانی مایکروسافت به صورت رسمی حق ساخت و انتشار ip گیرز را خریداری کرد و از آن زمان هواداران سری منتظر بازگشت Cliff B و ساخت شماره چهارم توسط او بودند. هر چند در همان سال Cliff B اعلام کرد که علاقه‌ای به ساخت شماره بعدی گیرز ندارد و بدین صورت به دنبال ساخت عنوانی جدید با نام Law Breakers در استودیو تازه تاسیس خود با نام Boss Key رفت که در نهایت با شکست تجاری مواجع و استودیو هم تعطیل شد.

cliffheadshot-1498161154502_1280w.jpg


از آن زمان تا به امروز Cliff B بازشنستگی خود از صنعت بازی‌های ویدیویی را اعلام کرده بود و بدین صورت او مشغول به انجام امور شخصی خود بود، اما در نهایت شب گذشته او برای اولین سکوت خود را شکست و در بیانیه‌ای از علاقه خود به همکاری در ساخت شماره‌ جدید Gears سخت گفت:
«پیشنهادات من همچنان برای ساخت فرانچایز گیرز وجود دارد و این کاملا به مایکروسافت بستگی دارد تا با من همکاری کنند. راد فرگوسن خیلی از ایده‌های مرا بدون استفاده گذاشت.»

همچنان او در ادامه اشاره کرد که ایده‌های زیادی برای شماره چهارم گیرز داشته است که از آن‌ها استفاده نشده و اما ایده های جدیدی هم برای شماره ششم گیرز دارد که مطمئنا برای طرفداران سری هیجان انگیز است.
«حتی اگر در حد سه صفحه از ایده های خودم را برای گیرز ۶ به صورت کلی بیان کنم، مطمئن هستم که طرفداران سری بسیار هیجان زده خواهند شد. من یک ایده برای شماره چهارم داشتم و بسیار هم خواهان استفاده از آن در بازی بودم، اما هیچ وقت از ایده من استفاده نشد.»

با جدایی راد فرگوسن از استودیو The Coalition و علاقه Cliff B به سری گیرز به نظر می‌رسد زمان مناسبی رسیده باشد تا شاهد بازگشت او به ساخت ادامه گیرز باشیم با این حال تا بدین لحظه شرکت مایکروسافت هیچ واکنشی در خصوص سخنان تازه Cliff B بیان نکرده است.

منبع
 
آخرین ویرایش:

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
کار با اکثر متنت ندارم که از بیخ قبولش ندارم! اون تیکه آخریه برام مهمه. بله استودیو های ترن 10 و کوالیشن و 343 ایندستریز تخصصی همون سری ای هستند که می سازن. به نظرت این عیب خاصی داره که هر استودیو تخصصی یه چیز باشه؟ نمونش تو خود سونی هست که پالی فانی دیجیتاله و صرفا رو گرن توریسمو کار میکنه. یا استودیو سنتا منیکای سونی که کلا عملا تخصصی سری گاد او واره. اگه این حالت تخخصی شدن یه استودیو برا یه فرنچایز خوبه برا همه خوبه و اگه بده برا همه بده. حد وسط نداریم.
حتی خود همین ناتی داگ که مثال میزنی خودشون عملا شدن سازنده یه سبک مشخص(اکشن ادونچر سینماتیک!)
اولا فکت نده سنتا مونیکا پروژه بعدیش حتما گاد آف وار نیست بارلوگ عکس کهکشان و.. گذاشته بود سونی آنقدر آزادی عمل به استودیو هاش داده که نتیجه کارش آنقدر خوب شد وگرنه ناتی داگ باید تا الان همش انچارتد می‌ساخت پشت سر هم ردیف و هیچ استودیو داخلی سونی فقط رو یک ip تا آخر عمرش کار نکرده شاید یکی از دلایلی که فرگوسن رفته از کوالشن همین بوده که مجبور بوده فقط گرز تولید کنه اونم با کیفیت شبیه هم
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
از کلمات "فکت نده" و ... استفاده نکنین که باعث با سواد نشون دادن شما نمیشه فقط جو رو بهم میریزه که یه بحث خوب شکل نگیره
چند صفحه قبل هم این موضوع بود. اگر نمیتونین نظر طرف مقابل رو بدون تیکه جواب بدین و بحث کنین، کلا وارد بحث نشین
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر