آپدیت: Call of Duty: Ghosts را 3 استدیو میسازند+جزئیات جدید بازی
پس از نمایش رسمی Call of Duty: Ghosts در رونمایی از Xbox One استدیو Infinity Ward در توییتر رسمی خود بیان کرد:"
Raven Software قبل از این در ساخت محتوای دانلودی بازیهای Call of Duty: Black Ops و Call of Duty: Modern Warfare 3 نقش داشته است. طبق گزارشات قبلی Neversoft کار برروی Call of Duty را تایید کرده بود و گفته بود:"
Call of Duty: Ghosts در 5 نوامبر برای PlayStation 4, Xbox 360, Wii U,PlayStation 3 و PC عرضه میگردد. DLCهای این بازی نیز در انحصار زمانی Xbox One خواهد بود.
اطلاعاتی از بازی:
آپدیت:
Zach Volker سرپرست انیماتورهای Infinity Ward در مصاحبه با OPM گفت:"
منابع:
1
2
3
4

پس از نمایش رسمی Call of Duty: Ghosts در رونمایی از Xbox One استدیو Infinity Ward در توییتر رسمی خود بیان کرد:"
ما از استدیوهای Raven Software به همراه Neversoft در کمک به ساخت بازی Call of Duty: Ghosts تشکر میکنیم."
Raven Software قبل از این در ساخت محتوای دانلودی بازیهای Call of Duty: Black Ops و Call of Duty: Modern Warfare 3 نقش داشته است. طبق گزارشات قبلی Neversoft کار برروی Call of Duty را تایید کرده بود و گفته بود:"
ما در حال حاضر درحال آماده هستیم تا در سبک first-person action شرکت Activision را براس ساخت فرنچیز Call of Duty حمایت کنیم."
Call of Duty: Ghosts در 5 نوامبر برای PlayStation 4, Xbox 360, Wii U,PlayStation 3 و PC عرضه میگردد. DLCهای این بازی نیز در انحصار زمانی Xbox One خواهد بود.
اطلاعاتی از بازی:
بازی در آمریکایی جدید در جریان است.
به عنوان گروههان سرباز آمریکایی به مبارزه با یک ابرقدرت جدید خواهید رفت.
Stephen Gaghan نویسنده Traffic و Syriana داستان نویس بازی است.
Infinity Ward از موتور جدید استفاده میکند که کیفیت انمیشنها را بهبود بخشیده است.
بازی دارای سیستم جدید mantling است.
فریم ریت بازی برروی 60 خواهد بود.
موتور گرافیکی جدید از تکسچرهای(بافتها) HD پشتیبانی میکند.
همچنین قابلیت حمایت از shadows بیشتر و tessellation را داراست.
مولتی پلیر بازی بیشتر dynamic میباشد و اتفاقات real-time در بازی رخ میدهد مانند بلایای طبیعی و دیگر چیزها.
استفاده از نقشههای dynamic برای تغییر بازی. این بازی استفاده از استراتژیها متفاوت میشود و ممکن است برخی مواقع به ضرر و به نفع تیم شما شود.
قابلیتهای بیشتر شخصی سازی کاراکتر.
فیزیک جدید در صحنههای زیر آب به همراه گیم پلی جدید بخش آبی بازی همراه با سلاحهای مخصوص آب.
برای اولین بار دشمنان قویتر هستند از قدرت شلیک بیشتر و نیروی انسانی بیشتر در این سری بهره میبرند.
آپدیت:
Zach Volker سرپرست انیماتورهای Infinity Ward در مصاحبه با OPM گفت:"
بازی از موتور جدید بهره نمیبره بلکه این موتور همون موتور قبلی است بسیار بروز رسانی شده است. اگر ما میخواستیم یک موتور جدید بسازیم 2 سال زمان میبرد و این ممکن نبود پس موتور را ارتقا دادیم تصاویر بصری بهتر را مد نظر قرار دادیم و قسمتهای زیادی از موتور را ارتقا دادیم. این کار برای ما حکم یک موتور گرافیکی جدید را دارد. با توجه به تمرکز ما برروی کنسولهای نسل بعد و وضعیت تیممان به این خاطر موتور را ارتقا دادیم وقتی موتوری را میسازید باید یک بازی جدید هم برای آن بسازید. موتور قبلی ما قادر به ارائه برخی مسائل نبود به همین خاطر قابلیتهای جدیدی به این موتور اضافه کردیم."
منابع:
1
2
3
4
آخرین ویرایش: