Call of Duty: Ghosts را 3 استدیو می‌سازند+جزئیات جدید بازی

RattleSnake

کاربر سایت
آپدیت: Call of Duty: Ghosts را 3 استدیو می‌سازند+جزئیات جدید بازی

57163556773431266853.jpg


پس از نمایش رسمی Call of Duty: Ghosts در رونمایی از Xbox One استدیو Infinity Ward در توییتر رسمی خود بیان کرد:"
ما از استدیو‌های Raven Software به همراه Neversoft در کمک به ساخت بازی Call of Duty: Ghosts تشکر می‌کنیم."

Raven Software قبل از این در ساخت محتوای دانلودی بازی‌های Call of Duty: Black Ops و Call of Duty: Modern Warfare 3 نقش داشته است. طبق گزارشات قبلی Neversoft کار برروی Call of Duty را تایید کرده بود و گفته بود:"
ما در حال حاضر درحال آماده‌ هستیم تا در سبک first-person action شرکت Activision را براس ساخت فرنچیز Call of Duty حمایت کنیم."

Call of Duty: Ghosts در 5 نوامبر برای PlayStation 4, Xbox 360, Wii U,PlayStation 3 و PC عرضه می‌گردد. DLC‌های این بازی نیز در انحصار زمانی Xbox One خواهد بود.

اطلاعاتی از بازی:
بازی در آمریکایی جدید در جریان است.
به عنوان گروه‌هان سرباز آمریکایی به مبارزه با یک ابرقدرت جدید خواهید رفت.
Stephen Gaghan نویسنده Traffic و Syriana داستان نویس بازی است.
Infinity Ward از موتور جدید استفاده می‌کند که کیفیت انمیشن‌ها را بهبود بخشیده است.
بازی دارای سیستم جدید mantling است.
فریم ریت بازی برروی 60 خواهد بود.
موتور گرافیکی جدید از تکسچر‌های(بافت‌ها) HD پشتیبانی می‌کند.
همچنین قابلیت حمایت از shadows بیشتر و tessellation را داراست.
مولتی پلیر بازی بیشتر dynamic می‌باشد و اتفاقات real-time در بازی رخ می‌دهد مانند بلایای طبیعی و دیگر چیزها.
استفاده از نقشه‌های dynamic برای تغییر بازی. این بازی استفاده از استراتژی‌ها متفاوت می‌شود و ممکن است برخی مواقع به ضرر و به نفع تیم شما شود.
قابلیت‌های بیشتر شخصی سازی کاراکتر.
فیزیک جدید در صحنه‌های زیر آب به همراه گیم پلی جدید بخش آبی بازی همراه با سلاح‌های مخصوص آب.
برای اولین بار دشمنان قوی‌تر هستند از قدرت شلیک بیشتر و نیروی انسانی بیشتر در این سری بهره می‌برند.

آپدیت:
Zach Volker سرپرست انیماتور‌های Infinity Ward در مصاحبه با OPM گفت:"
بازی از موتور جدید بهره نمی‌بره بلکه این موتور همون موتور قبلی است بسیار بروز رسانی شده است. اگر ما می‌خواستیم یک موتور جدید بسازیم 2 سال زمان می‌برد و این ممکن نبود پس موتور را ارتقا دادیم تصاویر بصری بهتر را مد نظر قرار دادیم و قسمت‌های زیادی از موتور را ارتقا دادیم. این کار برای ما حکم یک موتور گرافیکی جدید را دارد. با توجه به تمرکز ما برروی کنسول‌های نسل بعد و وضعیت تیممان به این خاطر موتور را ارتقا دادیم وقتی موتوری را می‌سازید باید یک بازی جدید هم برای آن بسازید. موتور قبلی ما قادر به ارائه برخی مسائل نبود به همین خاطر قابلیت‌های جدیدی به این موتور اضافه کردیم."


منابع:
1
2
3
4
 
آخرین ویرایش:
گرافیک و باید طوری تنظیم کنن که روی x360 و ps3 قابل تحمل باشه!! که نشه مث bt3 که تو PC خوب بود و تو این دوتا افتضاح;)
یکم آینده نگری بد نیستا;)
اخه COD از لحاظ گرافیک چی داره که کنسول کم بیاره ؟ اصلا گرافیک COD با بتل قابل مقایسه هست که شما مقایسه کردی ؟ یه کم منطق بد نیستا ;) .
 
گرافیک در اون حدی نیست که بشه تا آخر نسل بعد تحمل کرد :دی

984094_476440452432701_684624289_n.jpg
حتماً تو یه سیاره دیگه غیر از کره زمینه و دو تا خورشید به زمین میتابند !! غیر ممکن نیست با توجه به اینکه بلک آپس 2 میرفت به آینده اینم میتونه اونقدر تخیلی بشه که بره به یه سیاره دیگه و فضایی بشه :d
 
اخه COD از لحاظ گرافیک چی داره که کنسول کم بیاره ؟ اصلا گرافیک COD با بتل قابل مقایسه هست که شما مقایسه کردی ؟ یه کم منطق بد نیستا ;) .
شما متوجه منظور من نشدی;) بتل تو کنسولای حاضر گند زد و تو این شک نیست;) در حالی که کال اف با گرافیک محدودی که نسبت به بتل داشت موفق تر بود!!!!! مث اون دشمنات جلو چشمات respawn نمیشدن... منطقی باشی متوجه منطورم میشی...
 
با عرض پوزش از زننده خبر اما هیچ کودوم اطلاعات جدید نبود و همشون توی همون کنفرانس گفته شده بود :دی حالا بگذریم.

نمایش COD واقعا ضعیف و دور از انتظار بود. گرافیک به هیچ وجه نسل بعد نبود. اصلا معلوم نیست اینا چیکار دارن میکنن. حرف های خنده داری هم گاها میزدن که من شک میکردم واقعا تو کله اینا مغزی وجود داره یا نه. اومده مثلا میخواد از موتورش تعریف کنه میگه ببینید توی گوش سگ میتونید شاهد نوشته خالکوبی شده باشید :| آخه یکی نیست بگه خیلی سخته یه تکستچر نوشته زدن روی کاراکتر؟! یه جوری میگفت انگار تا حالا اصلا اینطوری چیزی وجود نداشته. چندتا موردی که خیلی جالب بود تقلید های خنده دارشون از سری BF بود. یارو توضیح میده که قبلا وقتی از روی موانع میخواستید بپرید یه لحظه وایمیستاد و بالا میرفت (با نشون دادن تصاویری از COD های قدیمی) بعد ما فکر کردیم که نباید سرعت گیم پلی گرفته بشه و کاراکتر باید سریع از روی مانع بپره......... و اینگونه شد که تازه تو نسل بعد اینا رسیدن به پرش از موانعی که BF3 دو سال قبل نشون داده. بعد اومد این زلزله و مپ های داینمیک رو توضیح داد که خیلی خفنه. البته دوستان گرامی یه لحظه فکر نکنید که اینا همشون توی همین BF3 و پک Aftermath موجوده هاااا، نه اینا همش خلاقیت خالص سازندگان اکتیویژن هست.

واقعا متاسفم که سازنده عنوان نابی به نام Guitar Hero رفته داره تو پروژه CoD کمک میکنه. حالا هر کی خواد این پست رو به عنوان ترول نگاه کنه مشکل از خودشه. اگه به دور از واقعیت و دیده هام توی کنفرانس چیزی گفته باشم حق با شماست. خواستید عکس های HD هم میذارم از هر جای کنفرانس که گفتید.

شما متوجه منظور من نشدی
yahoo_3.gif
بتل تو کنسولای حاضر گند زد و تو این شک نیست
yahoo_3.gif
در حالی که کال اف با گرافیک محدودی که نسبت به بتل داشت موفق تر بود!!!!! مث اون دشمنات جلو چشمات respawn نمیشدن... منطقی باشی متوجه منطورم میشی...
خوشحال میشم این گند زدن رو برای ما هم نشون بدی ;)
 
حتی تصورش هم کابوسه که 7 سال دیگه هر سال یه cod با این گرافیک بخوای بازی کنی کجاس اون نسل جدیدی که با دیدن بازیهاش فک از صورت مبارک به کف زمین سقوط می کرد ....
 
داداش خیالت راحت این گرافیک برای pc با 3k هست عمرا کنسول نسل بعد نتونه همچین گرافیکی پیدا کنه

Call of Duty: Ghosts میشه رو یه مونیتور 3K اجرا کرد... مشکل اصلی طراحان COD هستند که فکر میکنند گیمر گوسفنده

پیش خودشون گفتن اره دیگه دوتا اکشن میندازیم تنگ بازی کلی پول بجیب میزنیم

غافل از اینکه اصلا حواسشون نبود در تمام دوران نسل قبلی کنسولها باید نیم نگاهی هم به گرافیک داشته باشن

حالا که نسل جدید با گرافیکهای طوفانی اکثر بازیها داره شروع میشه طراح COD چون سالها با کپی کردن از نسخه های قبلی تنبل شده حالا دیگه نمیتونه یه گرافیک شاخ نشون بده که هیچ صوتی هایی میده که طرفدارانشم روشون نمیشه بگن طرفدار COD هستن

این عکس نشون میده چقدر ابرو ریزی کردن تو هنر طراحی همون بدرد شلیک کن برو جلو میخورن مگرنه هیچی خلاقیت ندارن .

984094_476440452432701_684624289_n.jpg


در اخر با دیدن این عکس دو خورشیده نیم ساعت داشتم میخندیدم واقعا ابرو ریزی بود :))


Call of Duty wins Those paws holding up the gun. lol

Also, the Triumph, the insult comic dog is playing COD!

CLY7ymK.jpg
 
آخرین ویرایش:
گرافیک و باید طوری تنظیم کنن که روی x360 و ps3 قابل تحمل باشه!! که نشه مث bt3 که تو PC خوب بود و تو این دوتا افتضاح;)
یکم آینده نگری بد نیستا;)

شاید روی PS4 و Xbox One نور پردازی درست باشه :d تریلر رو دیدیم در مورد گرافیک که هیچ فرقی نکرده ولی صحنه های اکشن خیلی قشنگی داره یعنی همیشه داشته برای اولین بار تو COD ماهی های آب شور دیدم :d
 
خدایی به نظر من نمایشش خیلی ضعیف بود . من نمیدونم با چه رویی میگن این موتور گرافیکی مربوط به نسل بعد هستش :d
اونا فریم ریت رو به گرافیک ترجیح میدن.
بهترین گرافیک رو چند بار ببینی تکراری میشه.(مپ های مولتب halo ) ولی این فریم ریت هست که همیشه میتونی ازش لذت ببری.
...
اتفاقا خبر شنیدن معمولی بودن گرافیک ، من رو خوشحال کرد.چون فهمیدم می تونم روی xbox 360 خودم هم این بازی رو به نحو احسن تجربه کنم.
دلایل دیگه هم هست ولی من نمینویسم.ولی بدون که اونا کارشونو خوب بلدن.جای نگرانی نیست.
 
هنوز COD رو نشناختین وقتی یک تریلر سوپر اکشن با یک موزیک خوف تو E3 داد بیرون اون وقت دوباره 30 میلیون فروش می کنه..

این هم همیشه تو ذهنتون باشه تو بازی COD آخرین ملاک برای انجامش گرافیک هست و گیم پلی ، جذابیت ، اکشن بودن و داستان اولویتش خیلی جلوتره بر عکس بعضی بازی ها (Crysis و BF ) که اولویت اولشون گرافیک هست بعد هایپ کردن و پول مفت گرفتن و... وآخر هم گیم پلی..
 
با عرض پوزش از زننده خبر اما هیچ کودوم اطلاعات جدید نبود و همشون توی همون کنفرانس گفته شده بود :دی حالا بگذریم.

نمایش COD واقعا ضعیف و دور از انتظار بود. گرافیک به هیچ وجه نسل بعد نبود. اصلا معلوم نیست اینا چیکار دارن میکنن. حرف های خنده داری هم گاها میزدن که من شک میکردم واقعا تو کله اینا مغزی وجود داره یا نه. اومده مثلا میخواد از موتورش تعریف کنه میگه ببینید توی گوش سگ میتونید شاهد نوشته خالکوبی شده باشید :| آخه یکی نیست بگه خیلی سخته یه تکستچر نوشته زدن روی کاراکتر؟! یه جوری میگفت انگار تا حالا اصلا اینطوری چیزی وجود نداشته. چندتا موردی که خیلی جالب بود تقلید های خنده دارشون از سری BF بود. یارو توضیح میده که قبلا وقتی از روی موانع میخواستید بپرید یه لحظه وایمیستاد و بالا میرفت (با نشون دادن تصاویری از COD های قدیمی) بعد ما فکر کردیم که نباید سرعت گیم پلی گرفته بشه و کاراکتر باید سریع از روی مانع بپره......... و اینگونه شد که تازه تو نسل بعد اینا رسیدن به پرش از موانعی که BF3 دو سال قبل نشون داده. بعد اومد این زلزله و مپ های داینمیک رو توضیح داد که خیلی خفنه. البته دوستان گرامی یه لحظه فکر نکنید که اینا همشون توی همین BF3 و پک Aftermath موجوده هاااا، نه اینا همش خلاقیت خالص سازندگان اکتیویژن هست.

واقعا متاسفم که سازنده عنوان نابی به نام Guitar Hero رفته داره تو پروژه CoD کمک میکنه. حالا هر کی خواد این پست رو به عنوان ترول نگاه کنه مشکل از خودشه. اگه به دور از واقعیت و دیده هام توی کنفرانس چیزی گفته باشم حق با شماست. خواستید عکس های HD هم میذارم از هر جای کنفرانس که گفتید.


خوشحال میشم این گند زدن رو برای ما هم نشون بدی ;)

دلایل روز افزون رو مثل همیشه میخوای ردیف کنم بعد دوباره بیای پست ها رو پاک کنی؟ :d ول کنین. کلا کنسولی ها هنوز نتونستن اون عظمت اصلی که بری تو مترو 64 نفره بازی کنن رو بچشن این همه bf bf هم میکنن.:d
 
آخرین ویرایش:
دلایل روز افزون رو مثل همیشه میخوای ردیف کنم بعد دوباره بیای پست ها رو پاک کنی؟ :d ول کنین. کلا کنسولی ها هنوز نتونستن اون عظمت اصلی که بری تو مترو 64 نفره بازی کنن رو بچشن این همه bf bf هم میکنن.:d

باز این پنکه COD اومد با بشین همون Dota بازی کن چی کار به COD داری دیگه بسته :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or