Call of Duty: Ghosts را 3 استدیو می‌سازند+جزئیات جدید بازی

RattleSnake

کاربر سایت
آپدیت: Call of Duty: Ghosts را 3 استدیو می‌سازند+جزئیات جدید بازی

57163556773431266853.jpg


پس از نمایش رسمی Call of Duty: Ghosts در رونمایی از Xbox One استدیو Infinity Ward در توییتر رسمی خود بیان کرد:"
ما از استدیو‌های Raven Software به همراه Neversoft در کمک به ساخت بازی Call of Duty: Ghosts تشکر می‌کنیم."

Raven Software قبل از این در ساخت محتوای دانلودی بازی‌های Call of Duty: Black Ops و Call of Duty: Modern Warfare 3 نقش داشته است. طبق گزارشات قبلی Neversoft کار برروی Call of Duty را تایید کرده بود و گفته بود:"
ما در حال حاضر درحال آماده‌ هستیم تا در سبک first-person action شرکت Activision را براس ساخت فرنچیز Call of Duty حمایت کنیم."

Call of Duty: Ghosts در 5 نوامبر برای PlayStation 4, Xbox 360, Wii U,PlayStation 3 و PC عرضه می‌گردد. DLC‌های این بازی نیز در انحصار زمانی Xbox One خواهد بود.

اطلاعاتی از بازی:
بازی در آمریکایی جدید در جریان است.
به عنوان گروه‌هان سرباز آمریکایی به مبارزه با یک ابرقدرت جدید خواهید رفت.
Stephen Gaghan نویسنده Traffic و Syriana داستان نویس بازی است.
Infinity Ward از موتور جدید استفاده می‌کند که کیفیت انمیشن‌ها را بهبود بخشیده است.
بازی دارای سیستم جدید mantling است.
فریم ریت بازی برروی 60 خواهد بود.
موتور گرافیکی جدید از تکسچر‌های(بافت‌ها) HD پشتیبانی می‌کند.
همچنین قابلیت حمایت از shadows بیشتر و tessellation را داراست.
مولتی پلیر بازی بیشتر dynamic می‌باشد و اتفاقات real-time در بازی رخ می‌دهد مانند بلایای طبیعی و دیگر چیزها.
استفاده از نقشه‌های dynamic برای تغییر بازی. این بازی استفاده از استراتژی‌ها متفاوت می‌شود و ممکن است برخی مواقع به ضرر و به نفع تیم شما شود.
قابلیت‌های بیشتر شخصی سازی کاراکتر.
فیزیک جدید در صحنه‌های زیر آب به همراه گیم پلی جدید بخش آبی بازی همراه با سلاح‌های مخصوص آب.
برای اولین بار دشمنان قوی‌تر هستند از قدرت شلیک بیشتر و نیروی انسانی بیشتر در این سری بهره می‌برند.

آپدیت:
Zach Volker سرپرست انیماتور‌های Infinity Ward در مصاحبه با OPM گفت:"
بازی از موتور جدید بهره نمی‌بره بلکه این موتور همون موتور قبلی است بسیار بروز رسانی شده است. اگر ما می‌خواستیم یک موتور جدید بسازیم 2 سال زمان می‌برد و این ممکن نبود پس موتور را ارتقا دادیم تصاویر بصری بهتر را مد نظر قرار دادیم و قسمت‌های زیادی از موتور را ارتقا دادیم. این کار برای ما حکم یک موتور گرافیکی جدید را دارد. با توجه به تمرکز ما برروی کنسول‌های نسل بعد و وضعیت تیممان به این خاطر موتور را ارتقا دادیم وقتی موتوری را می‌سازید باید یک بازی جدید هم برای آن بسازید. موتور قبلی ما قادر به ارائه برخی مسائل نبود به همین خاطر قابلیت‌های جدیدی به این موتور اضافه کردیم."


منابع:
1
2
3
4
 
آخرین ویرایش:
من کاری به نقد و نمره و فروش و فریم و اینا ندارم .
مهم اینه که آدم خودش بشینه هر 2 بازی رو بازی کنه و بی طرفانه قضاوت کنه .
شما به COD اعتیاد پیدا کردید و نمیتونید ترکش کنید و حتی اصلا نمیخواید قبول کنید این بازی دیگه دورانش تموم شده ولی بازم Activiosion داره کارشو خوب پیش میبره چونکه میتونه چطوری بازم شمارو به سوی این بازی سوق بده . اگرم فن BF هستم واسه اینه که بازیش بهتره رفتم سراغش وگرنه همین 2 3 سال پیش جز COD چیز دیگه ای بازی نمیکردم . دلیل اصلی اونم کرک شدن بازی و سرورهای ایرانیش بودن وگرنه بازم همون موقع BC2 خیلی خیلی بیشتر بهم فاز میداد تا COD . یه مدتی بارم جذاب بود ولی الان نسبت به بقیه بازی ها مسخره شده متاسفانه (نظر شخصی هست) . حالا شما برید یه Engine خوب پیدا کنید واسه بازی ببینید چقدر پیشرفت توش جا میدن شاید منم اومدم :d .
:دی:دی:دی

از اون حرفا بود!:دی
اگه قرار بود همه یک سلیغه داشته باشن که کلا هیچ انجمنی تو دنیا به وجود نمیومد چون همه با هم هم نظر بودن و اصلا بحثی وجود نداشت:دی
اگه دوران CoD تموم شده پس سینگل BF اصلا نباید به وجود میومد چون از اول بیهوده بود! دیگه قبول کن BF فقط مولتی... نه چیز دیگه! BF با مولتی بوجود اومده و با مولتی هم باید از دنیا بره!!!
بین ما دونفر نه من بی طرفم نه تو پس کلا بحث بیهوده ایه:دی فقط اینو میدونم که من نمیام توی تاپیکای BF هی به بازی گیر بدم وگرنه BF3 که سینگلش به شدت جای مسخره کردن داشت!

در ضمن کل بحث من سر سینگل هست در مورد مولتی هر چی بگی قبول دارم! چون دیگه مولتی CoD کم کم داره خیلی تکراری میشه!
 
انجین CoD بر پایه id Tech 3 بود که در ساخت Quake III Arena به کار رفته بود و اسمش IW Engine بود.
انجین CoD 2 هم همون انجین قبلی بود با تغییراتی در اون ، که اسمش شده بود IW 2 Engine.
انجین Modern Warfare دوباره بر پایه انجین CoD 2 بود که خیلی تقویت شده بود و اسمش شد IW 3 Engine.
از زمان Modern Warfare تا همین اواخر هم که همیشه از یک انجین استفاده شده و توی هر نسخه یه سری تغییرات ریز و درشت داشته.
الآن هم دوباره میگن انجین Ghosts همون انجین قبلی با تغییرات زیاد هست و این حرفا ! :دی
یعنی اگه بخوایم به ریشه و هسته انجین CoD برگردیم ، رسماً میرسیم به 3 نسل پیش و اواخر دهه 90 ! :دی درسته که در طول این مدت انجین خیلی تغییرات کرده و توی نسخه های Modern Warfare 1,2 هم واقعاً گرافیک بازی فوق العاده بود (حتی بدون در نظر گرفتن 60fps بودن بازی ، چه برسه با اون) ، ولی بد نبود با شروع نسل جدید یه انجین کاملاً تر و تازه درست میکردن.
 
انجین CoD بر پایه id Tech 3 بود که در ساخت Quake III Arena به کار رفته بود و اسمش IW Engine بود.
انجین CoD 2 هم همون انجین قبلی بود با تغییراتی در اون ، که اسمش شده بود IW 2 Engine.
انجین Modern Warfare دوباره بر پایه انجین CoD 2 بود که خیلی تقویت شده بود و اسمش شد IW 3 Engine.
از زمان Modern Warfare تا همین اواخر هم که همیشه از یک انجین استفاده شده و توی هر نسخه یه سری تغییرات ریز و درشت داشته.
الآن هم دوباره میگن انجین Ghosts همون انجین قبلی با تغییرات زیاد هست و این حرفا ! :دی
یعنی اگه بخوایم به ریشه و هسته انجین CoD برگردیم ، رسماً میرسیم به 3 نسل پیش و اواخر دهه 90 ! :دی درسته که در طول این مدت انجین خیلی تغییرات کرده و توی نسخه های Modern Warfare 1,2 هم واقعاً گرافیک بازی فوق العاده بود (حتی بدون در نظر گرفتن 60fps بودن بازی ، چه برسه با اون) ، ولی بد نبود با شروع نسل جدید یه انجین کاملاً تر و تازه درست میکردن.
والا آریا با این شرایطی که اینا بوجود آوردن اصلا من شک دارم اینا تیم متخصص انجین نویسی داشته باشن! و اینکه میترسن نتونن انجینی بنویسین که شبیه این یکی باشه. فقط بلدن بشینن مپ و مرحله و ... دیزاین کنن با اسم بازی جدید بدن بیررون.
 
انجین CoD بر پایه id Tech 3 بود که در ساخت Quake III Arena به کار رفته بود و اسمش IW Engine بود.
انجین CoD 2 هم همون انجین قبلی بود با تغییراتی در اون ، که اسمش شده بود IW 2 Engine.
انجین Modern Warfare دوباره بر پایه انجین CoD 2 بود که خیلی تقویت شده بود و اسمش شد IW 3 Engine.
از زمان Modern Warfare تا همین اواخر هم که همیشه از یک انجین استفاده شده و توی هر نسخه یه سری تغییرات ریز و درشت داشته.
الآن هم دوباره میگن انجین Ghosts همون انجین قبلی با تغییرات زیاد هست و این حرفا ! :دی
یعنی اگه بخوایم به ریشه و هسته انجین CoD برگردیم ، رسماً میرسیم به 3 نسل پیش و اواخر دهه 90 ! :دی درسته که در طول این مدت انجین خیلی تغییرات کرده و توی نسخه های Modern Warfare 1,2 هم واقعاً گرافیک بازی فوق العاده بود (حتی بدون در نظر گرفتن 60fps بودن بازی ، چه برسه با اون) ، ولی بد نبود با شروع نسل جدید یه انجین کاملاً تر و تازه درست میکردن.

تهیه و ساخت انجین براشون هزینه داره ! وقتی میتونن با همون انجین قبلی جیبشون رو پر پول کنن چرا بیان از سود بیشتر بگذرن ! ماشااله گیمر های چشم بسته زیاده.

خودت بودی این کارو نمیکردی !؟

من در عجبم این اکتیویژن توی این چند سال چه حرکت درست حسابی انجام داده ! فکر کنم اینا بجای برنامه نویس،داستان نویس استخدام کردن:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or