Call of Duty: Black Ops | Xbox 360

بابا عزیزم نگو این حرفو.bcc2 با اینکه دائم میگفتن گرافیکش فلان هیجانش فلانه مولتیش فلانه و...اخرشم معلوم شد چی شد.اینا که اصلا میخواستن برای تبلیغ هم که شده دائم اسم mw2 میووردن و باهاش سرشاخ میشدن. .این بازی فقط تخریب پذیری داشت و بس.بخش سینگلش هم که دیگه یه چیزی فراتر از فاجعه بود.
من انقدر بهم گفتن برو bcc2 بگیر ببین چیه رفتم 50تومن پول دادم گرفتم اخرشم با بدبختی ردش کردم رفت و جالب اینجاست که دوستانی که هی میگفتن برو بگیر خودشون دیگه با بازیش حال نمیکنن.
همونطور که یکی از دوستان گفتن یه جو بدی تو این سایت راه افتاده.یه عده مدیر و یا پیش کسوت اگه بیان بگن یه بازی خداست یه عده زیادی دنبالشون راه میفتن و به به و چه چه میکنن و البته برعکسشم صادقه.استقلال فکری و نظری انگار وجود نداره.یه عده هم که کلا از منطق بویی نبردن.البته این حرفام کلی بود و اصلا و ابدا منظورم شما نبودی فقط دلم خیلی پر بود.
در هر صورت من نمیگم moh بازیه بدی میشه ولی میگم خیلی دلتونو صابون نزنین.هیچی cod نمیشه:love:
بله از همه نظر cod به bc2 سرتر شکی نیست و خودمم هم همین نظر رو داره ولی من میگم در برخی چیزا بهتر بود منظورم همین تخریب پذیری بازی و مولتیش بود تو تخریب پذیری که خب شکی نیست bc2 خیلی بهتر اما قسمت مولتیش هم به نظرم خیلی بهتر از cod بود....ولی بازم cod یه چیز دیگست...
در هر صورت من نمیگم moh بازیه بدی میشه ولی میگم خیلی دلتونو صابون
با این حرفت هم کاملا موافقم...
 
خیلی امیدوار نباشین.کلا ea استاده تبلیغ و تقلیده.هربازیه خفنی که خوب میفروشه و محبوبه یه دفعه میبینیم ea بر میداره عین اون بازیو میسازه اخرشم معلوم میشه که چه افتضاحی شده.
دقیقاً. الانم تا دید THQ یه بازی UFC ساخته و موفق بوده، اونم شروع کرده به ساختن بازی MMA که اونم یه نوع UFCـه.
 
از تخریب پذیری bc2 خوشم نمیومد همه خونه ها یک شکل بودن یه جور هم تخریب میشدن
اگه تخریب پذیری رو نداشت که اصلا نمیشد با mw مقایسش کرد:cheesygri
 
نگاهی کوتاه بر:

Call of Duty: Black Ops

945064_20100505_embed007.jpg

در یخبندان روسیه...

سلاح و خون
ما در جهانی زندگی می کنیم که همه چیز آن اشتباه است، این شعار نسخه هفتم سری ندای وظیفه است.شرکت تری آرک قبلا هم و در شماره پنجم نشان داد که نگرشی منفی نسبت به جنگ دارد و سعی می کند این پدیده شوم را در بازی هایی که می سازد رد کند.محوریت داستان این نسخه بر دوران جنگ سرد چرخش دارد که جنگ های زیادی رخ داد و از مشهور ترین آن ها جنگ ویتنام بود.مشخصه اصلی این سری یعنی سلاح و خون در این بازی هم خود نمایی می کند و به صورتی پایدار ، محکم و دست نخورده باقی مانده است.این نسخه از این سری جزییات زیادی ارایه نداده و باعث شده که نتوان در مورد آن نظری قطعی داد.در یکی از تریلر های منتشر شده شما در سال 1968 و در کوه های برفی و سرد روسیه هستید.در اوایل مرحله با دید اول شخص در فرودگاهی در شمال کالیفرنیا سوار یک هواپیمای SR-71 می شوید.و باید برای شناسایی پایگاه و قلمرو دشمن وارد عمل بشوید.بر روی نقشه بازی ساختمان ها مشخص هستند و یک سری blips آبی رنگ هم وجود داند که همان دشمنان شما در قالب نیروی زمینی هستند.شما با هواپیما در ارتفاع هشتاد هزار پایی قرار دارید که برای تنفس یک لباس شبیه فضانورد ها را بر تن دارید.یکی از ویژگی های این نسخه گنجاندن سلاح های مختلف در بازی است.به عنوان مثال در یکی از مراحل که در جنگل رخ می دهد و باید در سکوت انجام شود شما برای حفظ سکوت باید از یک تیر و کمان فولادی برای کشتن دشمنان استفاده کنید.این تیر و کمان فولادی قابلیت این را دارد که تیرهایش را به مواد منفجره آغشته کنید.البته ممکن است با خود بگویید چه کسی در این جهنم به جای مسلسل از تیر و کمان استفاده می کند ، در حالی که مسلسل قوی و کار آمد تر است؟ رییس شرکت در این مورد می گوید که قطعا برای یک گیمر هم که شده از این کمان استفاده خواهد کرد که این برای ما مهم است.وقتی که در بازی با شخصیت اصلی با سرعت زیاد می دوید به خوبی می توانید صدای تنفس های شخصیت اصلی را بشنوید.

945064_20100505_embed008.jpg

شخصیت اصلی بازی در ویتنام

کشتارگاه
در یکی دیگر از مراحل باید با هلیکوپتر به منطقه ای به نام کشتارگاه حمله کنید و پس از پاک سازی محل یک هلیکوپتر به دنبال شما می آید که باید برای رسیدن به آن باید بدوید و طنابی که از آن آویزان است را بگیرد.بعد از فرار کردن شما ، این محل توسط موشک هایی نابود می شود.در بعضی از مراحل واقعا فکر می کنید که در فضای نسخه چهارم قرار گرفته اید که در شهر عراق رخ می داد ، اما به جای اعراب دشمنان شما ویتنامی ها هستند.یکی از چیز های مهم این نسخه حرف زدن شخصیت اصلی است که مانند شخصیت های دیگر این سری لال نیست و می تواند صحبت بکند.ما مشتاق این هستیم که آیا شرکت سازنده در این نسخه به داستان سرایی دست خواهد زد یا نه! همه چیز در این بازی چشمگیر است که با توجه به نامش هم چیزی طبیعی به نظر می رسد.بخش همکاری هم تا چهار نفر امکان پذیر است که گیم پلی منحصر به فردی خواهد داشت.سازندگان در مورد بازنویسی تاریخ پیچیده جنگ ویتنام و استفاده آن به عنوان داستان در این بازی گفته اند که همه چیز آن اشتباه است.ما خواسته ایم وقایع جنگ ویتنام را در داستان این بازی تغییر دهیم.از این صحبت می شود به این نتیجه دست یافت که با اثری تبلیغاتی یا تحریف کننده روبرو هستیم؟! البته برای رسیدن به پاسخ این سوال باید تا زمان عرضه بازی منتظر بمانیم.در نگاه اولی که بازی دارید همه چیز جذاب و هیجان انگیز است و هیچ شکی در آن وجود ندارد.مبارزات سریع و خشمگین هستند.روستاهای جنگ زده ویتنام که با بمب و موشک های بی شمار آمریکا تغییر شکل یافته اند به شکل زیبایی در بازی گنجانده شده اند.ما امیدوار هستیم این وسعت بصری در سایر مراحل نیز وجود داشته باشد.ندای وظیفه جدید قرار است در تاریخ 9 نوامبر 2010 برای پلتفرم های ایکس باکس 360 ، پلی استیشن 3 ، کامپیوتر (با پشتیبانی از سرور اختصاصی) و Wii عرضه بشود.

-
 
  • Like
Reactions: mohammad_twe
دوستان خواهشا اینقدر battlefield:bad company2 با call of duty:black ops و call of duty:mw2
مقایسه نکنید.انگار ما جمع شدیم تا اطلاعاتی در مورد call of duty:black ops جمع کنیم نه درباره
اختلاف دو بازی مذکور بحث کنیم.

هر بازی طرفدار خاص خودش رو داره همین و بس

لطفا رعایت کنید

با تشکر
 
بچه هایی که همش دارن MOH رو تخریب می کنن، اون موقع رو یادتون بیارید که MOH رو واسه PS1 داشتیم، خدایی اون موقع شوتر مثل اون وجود داشت ؟
بچه ها Black Ops تخریب پذیریش چند درصده ؟
 
بچه هایی که همش دارن MOH رو تخریب می کنن، اون موقع رو یادتون بیارید که MOH رو واسه PS1 داشتیم
اون موقع آره ولی الان MOH خیلی از دوران اوجش فاصله گرفته و به پای COD نمیرسه ولی اگه مقایسه نباشه بازی خیلی خوبیه...
 
اون موقع آره ولی الان MOH خیلی از دوران اوجش فاصله گرفته و به پای COD نمیرسه ولی اگه مقایسه نباشه بازی خیلی خوبیه...
دوستان خواهشا این بحث های مسخره رو جمع کنید.از کارشناس های محترم:> هم می خوام که کوتاه بیان.
COD یه قضیه هست و MOH یه قضیه دیگه این دوتارو به هم وصل نکنید.
ممنون میشم.
 
دوستان خواهشا این بحث های مسخره رو جمع کنید.از کارشناس های محترم هم می خوام که کوتاه بیان.
COD یه قضیه هست و MOH یه قضیه دیگه این دوتارو به هم وصل نکنید.
ممنون میشم.
هر کسی برای خودش یه نظر شخصی داره اگه شما از پست من خوشتون نیومده دلیل نمیشه پست من رو نقل و قول کنید...من هم ادعای کارشناسی نکردم که شما اومدی نظرات خوشحال خودتونو زیر پست من گذاشتین..
در ضمن اینجا یه سری قوانینی داره ...سعی کنید مودبانه تر رفتار کنید...با این حرف ها فرهنگ بالای خودتونو نشون میدید..راه های دیگری هم برای بالا بردن تعداد پست ها وجود داره!!
 
و اونموقع اسم یا بازی ایی به نام cod اصلا وجود نداشت ! یادتون باشه پس :دی

چون همین برادرانی که COD رو میسازن تو IW ، بیشترشون اون موقع EA بودن و روی MOH کار می کردن ! تا نسخه MOH Frontline تو PS2 !
بعد جدا شدن و IW و بقیه قضایا
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or