نمایشگاه/رویداد Bethesda E3 2017 Press Conference

  • Thread starter Thread starter FUTURE
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

بهترین نمایش کنفرانس از نظر شما؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    84

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
سلام به تمام کاربران بازیسنتر... به BETHESDALAND خوش آمدید :D

bethesda-e3-2017.jpg
کمتر از یک ماه به سومین کنفرانس شرکت Bethesda در نمایشگاه E3 باقی مانده است و حالا زمان آن رسیده است تا با نگاهی به اخبار، شایعات و احتمالاتی که کم‌ کم با نزدیک شدن به E3 شدت می‌گیرند، خود را برای نمایشی هیجان‌انگیز و احتمالا پر از سوپرایز،‌ آماده کنیم.

====================
تاریخ و زمان شروع کنفرانس:
8:30 صبح دوشنبه 22 خرداد 1396
====================

چندی پیش شرکت Bethesda دعوتنامه‌ای را برای شرکت در این مراسم منتشر کرده است که تصویری جذاب و مرموز را شامل می‌شود و با توجه به دو محلی که با عبارت و نماد "در دست ساخت" در تصویر مشخص شده‌اند، می‌توان معرفی دو عنوان جدید را در کنفرانس انتظار داشت:

C_WefUqU0AA8Ws4.jpg
البته انتشار این تصویر به این معنی نیست که امسال فقط شاهد معرفی دو عنوان خواهیم بود و ممکن است شاهد نمایش‌هایی از عناوین معرفی شده + معرفی DLCهایی برای عناوین منتشر شده + معرفی و نمایش عناوین موبایل و VR + سوپرایزها و اشاره‌های احتمالی به عناوینی که سال بعد به طور کامل معرفی خواهند شد، نیز باشیم. به همین منظور تصمیم گرفته‌ایم تا امسال به سراغ تک‌ تک استدیوهای بااستعداد و محبوبِ شرکت Bethesda رفته و تمام نمایش‌ها و پروژه‌های احتمالی آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

maxresdefault.jpg
Bethesda Game Studios
1. IP جدید :
Bethesda Game Studios طی سالهای اخیر بسیار گسترده‌تر شده و کارکنان بیشتری را جذب خود کرده است و بارها از Todd Howard شنیده‌ایم که این استدیو چندین پروژه‌ی بزرگ را در دست توسعه دارد که در آینده در مورد آنها خواهیم شنید. یکی از شایعاتی که برای سالها (حدود 4 سال!) مرتبا به گوش می‌رسد پروژه‌ای به نام Starfield می‌باشد که کمپانی مادر Bethesda یعنی ZeniMax از چند سال پیش به دفعات متعدد نشان تجاری آن را ثبت کرده است. با توجه به نام این نشان تجاری و همینطور شایعاتی که از منابع مختلف به گوش رسیده است، این عنوانِ بزرگ بعدی BGS خواهد بود که زمینه‌ای علمی‌تخیلی خواهد داشت.
توجه داشته باشید که اطلاعات این عنوان تنها بر اساس شایعات به دست آمده است و ممکن است، این نشان تجاری به عنوانی دیگر اشاره داشته باشد و با عنوان جدید این استدیو بسیار متفاوت باشد.
همینطور با توجه به بی‌میلی Todd Howard برای معرفی زودهنگام بازی و فاصله‌ی بسیار از معرفی تا عرضه عناوین، احتمال اینکه پس از معرفی عنوان مذکور، شاهد عرضه‌ی آن در سال جاری باشیم نیز وجود دارد.

2. Fallout VR :
در کنفرانس سال گذشته شاهد معرفی این محتوای اضافه بودیم و انتظار می‌رود که امسال از تاریخ عرضه‌ی آن رونمایی شود.

3. عنوان جدیدی برای گوشی‌های هوشمند :
BGS با عنوان Fallout Shelter موفقیتی بسیار کسب کرده است و حالا با توجه به پروژه‌های متعدد این استدیو انتظار می‌رود، عنوان دیگری نیز برای این پلتفرم‌ها معرفی شود.

4. عناوین بیشتر برای کنسول Nintendo Switch :
پس از مدت‌ها شرکت Bethesda روابطی را با شرکت Nintendo برقرار کرده است و اولین نشانه‌ی آن را می‌توانیم عرضه‌ی Skyrim برای Nintendo Switch بدانیم. در کنفرانس امسال ممکن است از تاریخ عرضه‌ی دقیق این عنوان رونمایی شود و همینطور خبری از پروژه‌های دیگری که ممکن است بر روی این کنسول عرضه شود، بدست بیاوریم.

5. The Elder Scrolls VI :
تا چندین سال آینده، شاهد معرفی‌ TES 6 نخواهیم بود! این به دفعات بسیار زیادی توسط Bethesda اعلام شده است... (ببخشید ولی برای جلوگیری از ایجاد هایپ بی‌دلیل و ناامیدی بعد از کنفرانس، باید یادآوری می‌کردم :D)


wolfenstein-hero-image.0.jpg
MachineGames

1. معرفی رسمی از Wolfenstein: The New Colossus :
از 2 سال گذشته شایعاتی مبنی بر در دست ساخت بودن نسخه‌ی جدیدی از سری Wolfenstein به گوش می‌رسید اما در کنفرانس سال گذشته‌ی Bethesda بالاخره نشانه‌ای از آن را مشاهده کردیم که به نام Wolfenstein: The New Colossus اشاره می‌کرد. یکی از محتمل‌ترین عناوینی که امسال شاهد معرفی آن خواهیم بود نسخه‌ی جدید Wolfenstein است که توسط استدیوی بسیار بااستعداد MachineGames در دست ساخت می‌باشد. MachineGames با عناوین The New Order و The Old Blood دو عدد از بهترین تجربه‌های چند سال اخیر را به وجود آورده است که انتظار برای نسخه‌ی بعد را بسیار سخت کرده است.


Quake Champions 1.jpg
id Software

1. Quake Champions :
این عنوان سال گذشته یکی از سوپرایزهای مهم Bethesda بود و در ابتدای کنفرانس معرفی شد. انتظار می‌رود شاهد نمایشی جدید + تاریخ عرضه‌ی نهایی آن باشیم.
2. DLC جدید برای DOOM :
استدیوی id Software پس از عرضه‌ی DOOM به خوبی با محتویات جدیدی از آن حمایت کرده است. یکی از خواسته‌های اساسی طرفداران، محتوایی اضافه برای بخش تک‌نفره‌ی این عنوان می‌باشد که امیدواریم امسال شاهد معرفی آن باشیم.
3. DOOM VR :
سال گذشته در کنار Fallout VR شاهد DOOM VR نیز بودیم. در حال حاضر اطلاعات کمی از این محتوا وجود دارد و ممکن است امسال شاهد اطلاعات بیشتری از آن باشیم.


dishonored-2-prey.jpg
Arkane Studios

1. DLC برای Prey :
عنوان Prey به تازگی عرضه شده است و توانسته بازخورد عموما مثبتی را دریافت کند. ممکن است Arkane Studios با خود محتویات جدیدی را برای طرفداران این عنوان به E3 بیاورد.
2. DLC برای Dishonored II :
نسخه‌ی اول Dishonored، محتویات اضافه‌ی فوق‌العاده‌ای را دریافت کرد که باعث تحسین بسیاری از منتقدان و طرفداران شد. پس از عرضه‌ی نسخه‌ی دوم حمایت بسیاری از این عنوان توسط Arkane Studios ندیده‌ایم و ممکن است بالاخره شاهد معرفی DLC هایی برای این عنوان خوش‌ساخت باشیم.

2443256-the+evil+within+screenshot+(2)_1383569085.png
Tango Gameworks

1. معرفی عنوان The Evil Within 2 :
استدیوی Tango Gameworks یکی از بهترین تجربه‌های چند سال گذشته در سبک ترس و بقا را با The Evil Within برایمان فراهم کرده است و مدتی است که شایعات و اخبار فراوانی به توسعه‌ی نسخه‌ی دوم آن اشاره دارند. آیا وقت آن رسیده است که دوباره وارد دنیای هولناک The Evil Within شویم؟

Volcano-open-graph-image.jpg
ZeniMax Online Studios

1. معرفی محتوای جدید برای The Elder Scrolls Online :
استدیوی ZeniMax Online حمایت فوق‌العاده‌ای را از TES Online پس از عرضه‌ی آن صورت داده است و در چند سال گذشته با محتویات سوپرایزکننده‌ای طرفداران را به وجد آورده است. به تازگی شاهد معرفی محتوای اضافه‌ی Morrowind بوده‌ایم که ماموریت‌های بسیاری را برای طرفداران به ارمغان می‌آورد. ممکن است در E3 امسال نیز شاهد گسترش هر چه بیشتر این عنوان با محتویات بیشتر باشیم.

battlecry-art.jpg
BattleCry Studios

1. بازگشت BattleCry :
عنوان BettleCry روند توسعه‌ی خوبی را طی نکرده است و برای مدتی طولانی است که از آن چیزی نشنیده‌ایم. شایعات قوی بسیاری نیز به کنسل شدن این عنوان اشاره دارند اما Bethesda هرگز از کنسل شدن قطعی آن خبر نداده است و ممکن است امسال شاهد بازگشت آن باشیم.
2. معرفی عنوان جدید :
سال گذشته Bethesda اعلام کرد که برای ارزشیابی و اعمال تغییرات احتمالی، توسعه‌ی عنوان BattleCry را فعلا متوقف ساخته است تا به پروژه‌های دیگر استدیو پرداخته شود. ممکن است BattleCry Studios عنوان بهتری نزد خود داشته باشد که توسعه‌ی آن را به BattleCry ترجیح داده است.
=======================================

امضای مشترک امسال :

8647149477841526071_h0tz_sig.jpg

با تشکر از @Destruction و @Fenris Wolf :D
 
آخرین ویرایش:
مطمئن هستی در این مورد؟ :-?
آره بیشتر سایت‌های خبری هم زمان رو آپدیت کردن:
E3 2017 Live Streams and Press Conferences - E3 - Electronics Entertainment Expo Wiki Guide - IGN
According to the latest information on Bethesda’s E3 2017 showcase hub, the conference livestream will kick off two hours after the announced start time – so tune in from 9pm Pacific, midnight Eastern, 5am BST and 6am CEST, but expect news to roar out before then
 
بتسدا برعکس کمپانی هایی مثل EA یا یوبی سافت پاشنه اشیل بازی هاش بخش انلاین اگه دقت کرده باشین چه ip های بزرگشون چه ip هایی که تیم های خارجی میسازن اکثرا یا بخش انلاین ندارن یا انچنان انلاینشون اهمیتی نداره و وقتی نمیزارن کلا مثل ارکین تو همین دسته استودیو هاس اخریشم این Eldor Scrolls online بود برای همین بازی هاشون رو بخش داستانی توجه ویژه دارن و باب میل منن اکثرس
 
بتسدا برعکس کمپانی هایی مثل EA یا یوبی سافت پاشنه اشیل بازی هاش بخش انلاین اگه دقت کرده باشین چه ip های بزرگشون چه ip هایی که تیم های خارجی میسازن اکثرا یا بخش انلاین ندارن یا انچنان انلاینشون اهمیتی نداره و وقتی نمیزارن کلا مثل ارکین تو همین دسته استودیو هاس اخریشم این Eldor Scrolls online بود برای همین بازی هاشون رو بخش داستانی توجه ویژه دارن و باب میل منن اکثرس
میشه گفت روی هر دو بخش کار می کنن، اما بخش داستانی رو با قدرت بیشتری پیش می برن!
Elder Scroll Online - Quake Champion - Elder Scrolls Legend بازی هایی بودن که توی کنفرانس سال قبل حضور داشتن و تماما آنلاین هم هستن!
 
میشه گفت روی هر دو بخش کار می کنن، اما بخش داستانی رو با قدرت بیشتری پیش می برن!
Elder Scroll Online - Quake Champion - Elder Scrolls Legend بازی هایی بودن که توی کنفرانس سال قبل حضور داشتن و تماما آنلاین هم هستن!
اکثرا بازی های انلاینشون جدا میدن یا بازی هاشون بخش داستانی داره کلا انلاین نداره یا اگه قرار باشه انلاین باشه تمام انلاینه
 
  • Like
Reactions: armin_shadow
Wolfenstein 2: The New Colossus Listed On Amazon
@FUTURE
یک IP شوتر دیگه راه بندازیم هر سال عملا یه شوتر ناب داریم دیگه. :D
با این وضعیت امسال که دو تا داریم :D عجیبه که Beth میخواد Quake: Champions و Wolf رو توی یه سال عرضه کنه...البته مخاطب‌های این دو تا عنوان هم خیلی فرق دارن ولی اینطوری دو تا شوتر رو در فاصله‌ی کمی داره عرضه می‌کنه که یادم نمیاد قبلا همچین کاری کرده باشن...
من فقط نگرانیم اینه که تاریخ عرضه‌ی بازی (اکتبر) باعث افت فروشش بشه...صفحه‌ی قبل توی پستم دلیلشو توضیح دادم :D
 
با این وضعیت امسال که دو تا داریم :D عجیبه که Beth میخواد Quake: Champions و Wolf رو توی یه سال عرضه کنه...البته مخاطب‌های این دو تا عنوان هم خیلی فرق دارن ولی اینطوری دو تا شوتر رو در فاصله‌ی کمی داره عرضه می‌کنه که یادم نمیاد قبلا همچین کاری کرده باشن...
من فقط نگرانیم اینه که تاریخ عرضه‌ی بازی (اکتبر) باعث افت فروشش بشه...صفحه‌ی قبل توی پستم دلیلشو توضیح دادم :D
الان دیدم پستت رو. :D
Quake که فکر نکنم رقیب خاصی‌ باشه برا Wolf ، کاملا تو دنیای دیگه‌ای سیر می‌کنه. :دی Quake همین الان هم عملا ریلیز شده، فقط اون معرفی‌ و انتشار رسمیش مونده. بعید بدونم کسی‌ که به طور مثال Wolf دوست داره با یه بازی شوتر آرنا آنلاین بی‌خیال خرید این بشه.
اکتبر رو موافقم اما. شخصاً فکر نکنم AC تاثیر خیلی‌ زیادی رو فروش بازی بذاره چون جفتشون طرفدار‌های خاص خودشون رو دارن. گیمر‌هایی‌ هم که طرفدار نیستن نسبت به سلیقه یکی‌ رو میگیرن. ولی‌ CoD خطری هست. :D البته باید به این نکته هم توجه کنیم که Dishonored سبکش خیلی‌ خاص پسند تر بود تا Wolf ، این حداقل از نظر تجاری مطمئناً میتونه موفق تر بشه.
 
الان دیدم پستت رو. :D
Quake که فکر نکنم رقیب خاصی‌ باشه برا Wolf ، کاملا تو دنیای دیگه‌ای سیر می‌کنه. :D Quake همین الان هم عملا ریلیز شده، فقط اون معرفی‌ و انتشار رسمیش مونده. بعید بدونم کسی‌ که به طور مثال Wolf دوست داره با یه بازی شوتر آرنا آنلاین بی‌خیال خرید این بشه.
اکتبر رو موافقم اما. شخصاً فکر نکنم AC تاثیر خیلی‌ زیادی رو فروش بازی بذاره چون جفتشون طرفدار‌های خاص خودشون رو دارن. گیمر‌هایی‌ هم که طرفدار نیستن نسبت به سلیقه یکی‌ رو میگیرن. ولی‌ CoD خطری هست. :D البته باید به این نکته هم توجه کنیم که Dishonored سبکش خیلی‌ خاص پسند تر بود تا Wolf ، این حداقل از نظر تجاری مطمئناً میتونه موفق تر بشه.
آره ولی از نظر رقابت نگفتم :D منظورم اینه که معمولا Bethesda هر سال تمرکزش رو روی بازاریابی نهایتا یه عنوان شوتر قرار می‌داد و حالا این توجه و بودجه برای تبلیغات ممکنه نصف بشه و به اندازه‌ی کافی روی هر بازی مانور داده نشه...مخصوصا اینکه با این تاریخ عرضه از زمان معرفی تا عرضه حدود 5-4 ماه فاصله هستش و باید توی همین مدت همه‌ی تریلرها و توضیحاتی که برای جذب طرفدارای جدید دارن رو منتشر کنن که اینطوری یکمی کار سخت میشه و احتمال افت فروش نسبت به نسخه‌ی قبلی وجود داره...
در مورد AC هم حرفت درسته :D ولی شاید توی تصمیم قشر کژوال و افرادی که به سبک و ... اهمیتی نمیدن و از روی Box Art بازی میخرن (که اتفاقا بخش بزرگی از فروش هم به همین افراد مربوط میشه) تاثیر داشته باشه.
======================
راستی از دوستان هر کسی پیشنهادی واسه نظرسنجی داره که واسه روزهای پایانی قبل کنفرانس مناسب هستش، حتما اعلام کنه...چون فعلا چیزی به ذهن خودم نمیرسه :D با این توهم‌هایی که ما زدیم، اگه همین نظرسنجی باقی بمونه و بعد از کنفرانس چشممون به گزینه‌ها بخوره، احتمالا کلا از زندگی ناامید میشیم :D
 
واقعا این کنفرانس Bethesda و بحثای تو تاپیکش خیلی خوبه.آدم قشنگ لذت می بره. حیف اون همه سال کنفرانس نداشتن.کاملا جاش خالی بود.
شما فرض کن هاوارد میومد Skyrim رو خودش تو کنفرانس Bethesda معرفی می کرد! چه مگاتنی می شد!
 
اتفاقا من داشتم با خودم فکر می‌کردم که اگه BGS بخواد IP جدیدش رو معرفی کنه و مثل F4 با فاصله‌ی خیلی کم عرضه کنه،‌ ریسک بزرگی کرده:دی به نظرم 6 ماه تبلیغات برای یه IP جدید (حتی اگه IP مال BGS‌ باشه:دی) واقعا کمه! به نظرم منطقی‌تره که الان تو E3 معرفی بشه و سال دیگه همین موقع‌ها، یا دور و بر نوامبر منتشر بشه:دی
---
به نظرتون احتمالش هست Starfield (البته اگه قرار به معرفی شدنش باشه) تو کنفرانس مایکروسافت معرفی بشه؟:دی چون فکر می‌کنم تبلیغاتش هم با مایکروسافت باشه. تیزر/تریلر سینماتیک/گیم‌پلی کوتاه تو کنفرانس مایکروسافت نمایش بدن و نمایش مفصل بره کنفرانس خود Bethesda.
 
به نظرتون احتمالش هست Starfield (البته اگه قرار به معرفی شدنش باشه) تو کنفرانس مایکروسافت معرفی بشه؟:D چون فکر می‌کنم تبلیغاتش هم با مایکروسافت باشه. تیزر/تریلر سینماتیک/گیم‌پلی کوتاه تو کنفرانس مایکروسافت نمایش بدن و نمایش مفصل بره کنفرانس خود Bethesda.
از اونجایی که 2015 هم Fallout 4 توی کنفرانس مایکرو نمایش داشت، احتمالش هست که Bethesda یکی از عناوینش رو بیاد اونجا نمایش بده و مثلا به همراه مایکرو بیان بگن که بازی قراره روی اسکورپیو بهترین کیفیت بصری رو داشته باشه و از این جور حرفای تبلیغاتی :D ولی مطمئن نیستم Starfield باشه... هر عنوان دیگه‌ای میتونه باشه.
 
با این وضعیت امسال که دو تا داریم :D عجیبه که Beth میخواد Quake: Champions و Wolf رو توی یه سال عرضه کنه...البته مخاطب‌های این دو تا عنوان هم خیلی فرق دارن ولی اینطوری دو تا شوتر رو در فاصله‌ی کمی داره عرضه می‌کنه که یادم نمیاد قبلا همچین کاری کرده باشن...
من فقط نگرانیم اینه که تاریخ عرضه‌ی بازی (اکتبر) باعث افت فروشش بشه...صفحه‌ی قبل توی پستم دلیلشو توضیح دادم :D

الان دیدم پستت رو. :D
Quake که فکر نکنم رقیب خاصی‌ باشه برا Wolf ، کاملا تو دنیای دیگه‌ای سیر می‌کنه. :D Quake همین الان هم عملا ریلیز شده، فقط اون معرفی‌ و انتشار رسمیش مونده. بعید بدونم کسی‌ که به طور مثال Wolf دوست داره با یه بازی شوتر آرنا آنلاین بی‌خیال خرید این بشه.
اکتبر رو موافقم اما. شخصاً فکر نکنم AC تاثیر خیلی‌ زیادی رو فروش بازی بذاره چون جفتشون طرفدار‌های خاص خودشون رو دارن. گیمر‌هایی‌ هم که طرفدار نیستن نسبت به سلیقه یکی‌ رو میگیرن. ولی‌ CoD خطری هست. :D البته باید به این نکته هم توجه کنیم که Dishonored سبکش خیلی‌ خاص پسند تر بود تا Wolf ، این حداقل از نظر تجاری مطمئناً میتونه موفق تر بشه.
اول اینکه الان اصلا در پوست خودم نمیگنجم:D، یعنی علی رضا این سر شبی با این خبر کل امروز رو برام ساختی بخدا، واقعا چقدر خوبه اگر این تاریخ منتشر بشه واقعا صبر کردن براش خیلی خیلی سخته:D:D>:D<.
دوم این که کاوه خان دست کم گرفتن Quake از گناهان کبیره هست:D:D:D، درسته که آرنا آنلاینه ولی رقیبه خفنی برای هر بازیه شوتری هست همیشه این Quake :D ( البته اینا شوخیه بیشتر:D، واقعا کاملا میشه گفت دوتا کامیونیتی جدا دارن و از این بابت حق با توئه و واقعا تاثیر آنچنانی ای روی هم نمیزارن :D;)).
سوم اینکه منم کاملا موافقم، به نظرم بازی رو نباید توی ماه به این شلوغی ریلیز بکنن، درسته که از همین الان میشه با قطعیت کامل گفت که از لحاظ کیفی بهترین شوتر امسال همین wolf خواهد بود ولی بازار فروش اصلا از این قاعده پیروی نمیکنه، دقیقا بلایی که سر titanfall 2 و dishonored 2 و.... اومد و با وجود کیفیت فوق العاده بالاشون ولی توی فروش واقعا زمین خوردن، و من قطعا میتونم همین پیش بینی رو برای wolf هم داشته باشم متاسفانه:|:|:|.
ولی آقا خدا کنه یه نمایش گیم پلی ازش نشون بدن، از همین حالا مورد انتظارترین بازیه E3 امسال شد برای من، واقعا نمیدونم چجوری صب کنم این یکی دو شب رو:D.
 
اتفاقا من داشتم با خودم فکر می‌کردم که اگه BGS بخواد IP جدیدش رو معرفی کنه و مثل F4 با فاصله‌ی خیلی کم عرضه کنه،‌ ریسک بزرگی کرده:D به نظرم 6 ماه تبلیغات برای یه IP جدید (حتی اگه IP مال BGS‌ باشه:D) واقعا کمه! به نظرم منطقی‌تره که الان تو E3 معرفی بشه و سال دیگه همین موقع‌ها، یا دور و بر نوامبر منتشر بشه:D
---
به نظرتون احتمالش هست Starfield (البته اگه قرار به معرفی شدنش باشه) تو کنفرانس مایکروسافت معرفی بشه؟:D چون فکر می‌کنم تبلیغاتش هم با مایکروسافت باشه. تیزر/تریلر سینماتیک/گیم‌پلی کوتاه تو کنفرانس مایکروسافت نمایش بدن و نمایش مفصل بره کنفرانس خود Bethesda.
شدیدا باهاتون موافقم :D
البته فقط بحث فروش نیست. چون بازی های بتسدا خود به خود فروش خوبی می کنند. اما بحث هایپ و در واقع شناخته شدن بیشتر بازی برای تمام گیمر هاست.. واقعا سر این قضیه به fallout4 ظلم شد ! بازی که مثل برق معرفی و منتشر شد به کنار.. به دلایل یک سری مسائل فنی اون اوایل بیشتر گفتگو ها سیر گرافیک و افت فریم اینا گشت. خیلی کمتر از چیزی که ازش انتظار میرفت تو سطح شبکه مطرح شد.
کمتر کسی اومد از ویژگی های فوق ابری که بازی ارائه می کنه حرف بزنه. به نظرم یکی از دلایلش معرفی نزدیک به عرضه بود . الان شما مثلا رد دد ردمپشن یا بازی های سونی را در نظر بگیرید. همین فاصله ای که بین معرفی و عرضه میفته باعث میشه کامیونیتی بازی روز به روز بزرگ تر بشه . بحث های زیادی به وجود بیاد و در نهایت بازی (همه پسند تر ) بشه.
به نظرم بتسدا باید از fallout 4 تجربه های زیادی بگیره. و البته فاصله زیاد تا عرضه باعث میشه وقت کنند و به فیدبک های با ارزش طرفدار ها هم برسند. که در نهایت یک بازی تمیز ببینیم.

در نهایت همچنان به نظرم بازی جدید BGS امسال 100% معرفی میشه :D با این وضع لیک ها مثل Evil within 2 و new wolf به نظرم سورپرایز کنفرانس میشه یک RPG فوق ابر از BGS :D

معرفی تو کنفرانس مایکروسافت هم نمی پسندم:-?? دوست دارم کلهم همینجا ببینیم.. اما با توجه به علاقه اینها به مایکروسافت اصلا بعید نیست :D
حالا خوبه یهو زنیمکس بیاد fallout online معرفی کنه هممونو بکوبه به دیوار <:-P :D اما بی شوخی شخصا از mmo های بازی های خفن مثل الدر اسکرولز یا فال اوت بدم نمیاد البته در صورتی که نسخه های اصلی سینگل محور سر جاشون باشند.. اتفاقا خیلی هم دوست دارم الان مثلا الدر اسکرولز انلاین بازی کنم.. مشکل فقط اینه که به نظرم بری تو اینا باید از بقیه بازی ها بیای بیرون :D|-)
 
شدیدا باهاتون موافقم :D
الیته فقط بحث فروش نیست. چون بازی های بتسدا خود به خود فروش خوبی می کنند. اما بحث هایپ و در واقع شناخته شدن بیشتر بازی برای تمام گیمر هاست.. واقعا سر این قضیه به fallout4 ظلم شد ! بازی که مثل برق معرفی و منتشر شد به کنار.. به دلایل یک سری مسائل فنی اون اوایل بیشتر گفتگو ها سیر گرافیک و افت فریم اینا گشت. خیلی کمتر از چیزی که ازش انتظار میرفت تو سطح شبکه مطرح شد.
کمتر کسی اومد از ویژگی های فوق ابری که بازی ارائه می کنه حرف بزنه. به نظرم یکی از دلایلش معرفی نزدیک به عرضه بود . الان شما مثلا رد دد ردمپشن یا بازی های سونی را در نظر بگیرید. همین فاصله ای که بین معرفی و عرضه میفته باعث میشه کامیونیتی بازی روز به روز بزرگ تر بشه . بحث های زیادی به وجود بیاد و در نهایت بازی (همه پسند تر ) بشه.
به نظرم بتسدا باید از fallout 4 تجربه های زیادی بگیره. و البته فاصله زیاد تا عرضه باعث میشه وقت کنند و به فیدبک های با ارزش طرفدار ها هم برسند. که در نهایت یک بازی تمیز ببینیم.

در نهایت همچنان به نظرم بازی جدید BGS امسال 100% معرفی میشه :D با این وضع لیک ها مثل Evil within 2 و new wolf به نظرم سورپرایز کنفرانس میشه یک RPG فوق ابر از BGS :D

معرفی تو کنفرانس مایکروسافت هم نمیپسندم:-?? دوست دارم کلهم همینجا ببینیم.. اما با توجه به علاقه اینها به مایکروسافت اصلا بعید نیست :D
حالا خوبه یهو زنیمکس بیاد fallout online معرفی کنه هممونو بکوبه به دیوار <:-P :D اما بی شوخی شخصا از mmo های بازی های خفن مثل الدر اسکرولز یا فال اوت بدم نمیاد البته در صورتی که نسخه های اصلی سینگل محور سر جاشون باشند.. اتفاقا خیلی هم دوست دارم الان مثلا الدر اسکرولز انلاین بازی کنم.. مشکل فقط اینه که به نظرم بری تو اینا باید از بقیه بازی ها بیای بیرون :D|-)
ولی من برعکس شما فکر می کنم! البته فاصله یک سال یا یک سال و چند ماه مناسب هست، اما وقتی بیشتر از اون می شه، اون هایپ اولیه بازی می خوابه! فکر کنم قبول داشته باشیم که هایپ اولین معرفی بازی خیلی بالاست و اگه بتونه از اون استفاده کنه خیلی خوبه! حالا یه سری بازی ها مثل کارهای R* یا مثلا GOW برای سونی یا CDPR خاص هستن، اما مثلا نگاه کنیم به Division، بازی تقریبا 3 سال از زمان معرفی تا عرضه طول کشید، تغییرات زیادی کرد توی مدت، مکانیک هاش توی بازی های دیگه دیده شدن و اون شوق اولیه براش خیلی کمتر شد! شما فکر کن همون Division توی سال 2014 عرضه می شد، با همه مشکلاتی که داشت، به نظرم خیلی خیلی بیشتر می تونست موفق بشه!

در کل من با این کاری که بتسدا می کنه بیشتر موافقم تا معرفی و سال ها پشت تاخیر خوردن! به نظرم هم زمان معقول یک سال نهایت یک سال و نیم پس از معرفی هست! برای بازی هایی که نیاز به بازاریابی دارن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or