نمایشگاه/رویداد Bethesda E3 2017 Press Conference

  • Thread starter Thread starter FUTURE
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

بهترین نمایش کنفرانس از نظر شما؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    84

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
سلام به تمام کاربران بازیسنتر... به BETHESDALAND خوش آمدید :D

bethesda-e3-2017.jpg
کمتر از یک ماه به سومین کنفرانس شرکت Bethesda در نمایشگاه E3 باقی مانده است و حالا زمان آن رسیده است تا با نگاهی به اخبار، شایعات و احتمالاتی که کم‌ کم با نزدیک شدن به E3 شدت می‌گیرند، خود را برای نمایشی هیجان‌انگیز و احتمالا پر از سوپرایز،‌ آماده کنیم.

====================
تاریخ و زمان شروع کنفرانس:
8:30 صبح دوشنبه 22 خرداد 1396
====================

چندی پیش شرکت Bethesda دعوتنامه‌ای را برای شرکت در این مراسم منتشر کرده است که تصویری جذاب و مرموز را شامل می‌شود و با توجه به دو محلی که با عبارت و نماد "در دست ساخت" در تصویر مشخص شده‌اند، می‌توان معرفی دو عنوان جدید را در کنفرانس انتظار داشت:

C_WefUqU0AA8Ws4.jpg
البته انتشار این تصویر به این معنی نیست که امسال فقط شاهد معرفی دو عنوان خواهیم بود و ممکن است شاهد نمایش‌هایی از عناوین معرفی شده + معرفی DLCهایی برای عناوین منتشر شده + معرفی و نمایش عناوین موبایل و VR + سوپرایزها و اشاره‌های احتمالی به عناوینی که سال بعد به طور کامل معرفی خواهند شد، نیز باشیم. به همین منظور تصمیم گرفته‌ایم تا امسال به سراغ تک‌ تک استدیوهای بااستعداد و محبوبِ شرکت Bethesda رفته و تمام نمایش‌ها و پروژه‌های احتمالی آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

maxresdefault.jpg
Bethesda Game Studios
1. IP جدید :
Bethesda Game Studios طی سالهای اخیر بسیار گسترده‌تر شده و کارکنان بیشتری را جذب خود کرده است و بارها از Todd Howard شنیده‌ایم که این استدیو چندین پروژه‌ی بزرگ را در دست توسعه دارد که در آینده در مورد آنها خواهیم شنید. یکی از شایعاتی که برای سالها (حدود 4 سال!) مرتبا به گوش می‌رسد پروژه‌ای به نام Starfield می‌باشد که کمپانی مادر Bethesda یعنی ZeniMax از چند سال پیش به دفعات متعدد نشان تجاری آن را ثبت کرده است. با توجه به نام این نشان تجاری و همینطور شایعاتی که از منابع مختلف به گوش رسیده است، این عنوانِ بزرگ بعدی BGS خواهد بود که زمینه‌ای علمی‌تخیلی خواهد داشت.
توجه داشته باشید که اطلاعات این عنوان تنها بر اساس شایعات به دست آمده است و ممکن است، این نشان تجاری به عنوانی دیگر اشاره داشته باشد و با عنوان جدید این استدیو بسیار متفاوت باشد.
همینطور با توجه به بی‌میلی Todd Howard برای معرفی زودهنگام بازی و فاصله‌ی بسیار از معرفی تا عرضه عناوین، احتمال اینکه پس از معرفی عنوان مذکور، شاهد عرضه‌ی آن در سال جاری باشیم نیز وجود دارد.

2. Fallout VR :
در کنفرانس سال گذشته شاهد معرفی این محتوای اضافه بودیم و انتظار می‌رود که امسال از تاریخ عرضه‌ی آن رونمایی شود.

3. عنوان جدیدی برای گوشی‌های هوشمند :
BGS با عنوان Fallout Shelter موفقیتی بسیار کسب کرده است و حالا با توجه به پروژه‌های متعدد این استدیو انتظار می‌رود، عنوان دیگری نیز برای این پلتفرم‌ها معرفی شود.

4. عناوین بیشتر برای کنسول Nintendo Switch :
پس از مدت‌ها شرکت Bethesda روابطی را با شرکت Nintendo برقرار کرده است و اولین نشانه‌ی آن را می‌توانیم عرضه‌ی Skyrim برای Nintendo Switch بدانیم. در کنفرانس امسال ممکن است از تاریخ عرضه‌ی دقیق این عنوان رونمایی شود و همینطور خبری از پروژه‌های دیگری که ممکن است بر روی این کنسول عرضه شود، بدست بیاوریم.

5. The Elder Scrolls VI :
تا چندین سال آینده، شاهد معرفی‌ TES 6 نخواهیم بود! این به دفعات بسیار زیادی توسط Bethesda اعلام شده است... (ببخشید ولی برای جلوگیری از ایجاد هایپ بی‌دلیل و ناامیدی بعد از کنفرانس، باید یادآوری می‌کردم :D)


wolfenstein-hero-image.0.jpg
MachineGames

1. معرفی رسمی از Wolfenstein: The New Colossus :
از 2 سال گذشته شایعاتی مبنی بر در دست ساخت بودن نسخه‌ی جدیدی از سری Wolfenstein به گوش می‌رسید اما در کنفرانس سال گذشته‌ی Bethesda بالاخره نشانه‌ای از آن را مشاهده کردیم که به نام Wolfenstein: The New Colossus اشاره می‌کرد. یکی از محتمل‌ترین عناوینی که امسال شاهد معرفی آن خواهیم بود نسخه‌ی جدید Wolfenstein است که توسط استدیوی بسیار بااستعداد MachineGames در دست ساخت می‌باشد. MachineGames با عناوین The New Order و The Old Blood دو عدد از بهترین تجربه‌های چند سال اخیر را به وجود آورده است که انتظار برای نسخه‌ی بعد را بسیار سخت کرده است.


Quake Champions 1.jpg
id Software

1. Quake Champions :
این عنوان سال گذشته یکی از سوپرایزهای مهم Bethesda بود و در ابتدای کنفرانس معرفی شد. انتظار می‌رود شاهد نمایشی جدید + تاریخ عرضه‌ی نهایی آن باشیم.
2. DLC جدید برای DOOM :
استدیوی id Software پس از عرضه‌ی DOOM به خوبی با محتویات جدیدی از آن حمایت کرده است. یکی از خواسته‌های اساسی طرفداران، محتوایی اضافه برای بخش تک‌نفره‌ی این عنوان می‌باشد که امیدواریم امسال شاهد معرفی آن باشیم.
3. DOOM VR :
سال گذشته در کنار Fallout VR شاهد DOOM VR نیز بودیم. در حال حاضر اطلاعات کمی از این محتوا وجود دارد و ممکن است امسال شاهد اطلاعات بیشتری از آن باشیم.


dishonored-2-prey.jpg
Arkane Studios

1. DLC برای Prey :
عنوان Prey به تازگی عرضه شده است و توانسته بازخورد عموما مثبتی را دریافت کند. ممکن است Arkane Studios با خود محتویات جدیدی را برای طرفداران این عنوان به E3 بیاورد.
2. DLC برای Dishonored II :
نسخه‌ی اول Dishonored، محتویات اضافه‌ی فوق‌العاده‌ای را دریافت کرد که باعث تحسین بسیاری از منتقدان و طرفداران شد. پس از عرضه‌ی نسخه‌ی دوم حمایت بسیاری از این عنوان توسط Arkane Studios ندیده‌ایم و ممکن است بالاخره شاهد معرفی DLC هایی برای این عنوان خوش‌ساخت باشیم.

2443256-the+evil+within+screenshot+(2)_1383569085.png
Tango Gameworks

1. معرفی عنوان The Evil Within 2 :
استدیوی Tango Gameworks یکی از بهترین تجربه‌های چند سال گذشته در سبک ترس و بقا را با The Evil Within برایمان فراهم کرده است و مدتی است که شایعات و اخبار فراوانی به توسعه‌ی نسخه‌ی دوم آن اشاره دارند. آیا وقت آن رسیده است که دوباره وارد دنیای هولناک The Evil Within شویم؟

Volcano-open-graph-image.jpg
ZeniMax Online Studios

1. معرفی محتوای جدید برای The Elder Scrolls Online :
استدیوی ZeniMax Online حمایت فوق‌العاده‌ای را از TES Online پس از عرضه‌ی آن صورت داده است و در چند سال گذشته با محتویات سوپرایزکننده‌ای طرفداران را به وجد آورده است. به تازگی شاهد معرفی محتوای اضافه‌ی Morrowind بوده‌ایم که ماموریت‌های بسیاری را برای طرفداران به ارمغان می‌آورد. ممکن است در E3 امسال نیز شاهد گسترش هر چه بیشتر این عنوان با محتویات بیشتر باشیم.

battlecry-art.jpg
BattleCry Studios

1. بازگشت BattleCry :
عنوان BettleCry روند توسعه‌ی خوبی را طی نکرده است و برای مدتی طولانی است که از آن چیزی نشنیده‌ایم. شایعات قوی بسیاری نیز به کنسل شدن این عنوان اشاره دارند اما Bethesda هرگز از کنسل شدن قطعی آن خبر نداده است و ممکن است امسال شاهد بازگشت آن باشیم.
2. معرفی عنوان جدید :
سال گذشته Bethesda اعلام کرد که برای ارزشیابی و اعمال تغییرات احتمالی، توسعه‌ی عنوان BattleCry را فعلا متوقف ساخته است تا به پروژه‌های دیگر استدیو پرداخته شود. ممکن است BattleCry Studios عنوان بهتری نزد خود داشته باشد که توسعه‌ی آن را به BattleCry ترجیح داده است.
=======================================

امضای مشترک امسال :

8647149477841526071_h0tz_sig.jpg

با تشکر از @Destruction و @Fenris Wolf :D
 
آخرین ویرایش:
ولی من برعکس شما فکر می کنم! البته فاصله یک سال یا یک سال و چند ماه مناسب هست، اما وقتی بیشتر از اون می شه، اون هایپ اولیه بازی می خوابه! فکر کنم قبول داشته باشیم که هایپ اولین معرفی بازی خیلی بالاست و اگه بتونه از اون استفاده کنه خیلی خوبه! حالا یه سری بازی ها مثل کارهای R* یا مثلا GOW برای سونی یا CDPR خاص هستن، اما مثلا نگاه کنیم به Division، بازی تقریبا 3 سال از زمان معرفی تا عرضه طول کشید، تغییرات زیادی کرد توی مدت، مکانیک هاش توی بازی های دیگه دیده شدن و اون شوق اولیه براش خیلی کمتر شد! شما فکر کن همون Division توی سال 2014 عرضه می شد، با همه مشکلاتی که داشت، به نظرم خیلی خیلی بیشتر می تونست موفق بشه!

در کل من با این کاری که بتسدا می کنه بیشتر موافقم تا معرفی و سال ها پشت تاخیر خوردن! به نظرم هم زمان معقول یک سال نهایت یک سال و نیم پس از معرفی هست! برای بازی هایی که نیاز به بازاریابی دارن.
یک سال و چند ماه که عالیه:D دقت کنید fallout4 معرفی اصلی و عرضه 5 ماه فاصله داشتند ..
در مورد هایپ اولیه هم به نظرم یک نکته را در نظر نمی گیرید. برای یک بازی که نهایتا 15/30 تو بهترین حالت با مولتی 45 ساعت پلیر رو سرگرم میکنه حرف شما ممکنه صحیح باشه. بازی قرار 1/3/6 ماه تو زندگی طرف باشه خب 6 ماه زمان مارکتینگ به نظر برای همچین بازی واقعا ایده ال (البته سونی برای این بازی هاش هم مدت زمان بیشتری به مارکتینگ و در واقع مطرح کردن بازی اختصاص میده موفقیتشم که معلومه)

اما خب از اونور ما بازی های بتسدا یا راک استار را داریم که پلیر 100/200/500 ساعت به مدت 2/4/6 سال بهشون می پردازه.. ملت یک سری هنوز شبا تو کپیتال ویستلند یا بلک واتر می خوابند :D به نظرم این بازی ها قبل از عرضه هر چی بیشتر بهشون پرداخت بشه به نفعشونه چون قطعا رو رشد کامیونیتی تاثیر داره. این زمان و شوق طرفدار ها باعث میشه نکات مثبت و البته منفی بازی خیلی زودتر مطرح شند.. که هم پلیر را جذب میکنه و هم به سازنده کمک.

در نهایت. بحث اینه که بازی قبل از عرضه بیشتر بهش پرداخته بشه. نه اینکه دیر و با مشکل بیاد :D

در مورد دویژن . به تاپیک مربوط نمیشه اما به نظرم مسائل این بازی در صورت عرضه سریعتر همچنان وجود داشتند . متاسفانه فرصت نکردم تجربه کنم اما با توجه به نقد ها ظاهرا ایرادات ساختاری بودند . بازی اگر 2014 عرضه میشد شاید بهینگی کامل نداشت و حتی مشکلات وسیع تر میشد. به نظرم (اشتباهات معرفی یوبی سافت) باعث شد بازی یه جورایی برای همه حساس بشه. در واقع می تونیم division هم استثنا بدونیم :D
 
The Evil Within 2 confirmed; Mikami still directing
خوب اینم از بازی پدر و محل ساخت دوم. :D اما هنوز امیدوار به سورپرایز هستیم. :D
همینجوری هم فوق العاده هایپم برای هردوتاش، ولی شک نکن سورپرایز اصلی رو گذاشتن برای خود کنفرانس، اونم بازی بتسدا گیم هست ، مطمئنم یه رونمایی خفن دارن:D>:D<
 
  • Like
Reactions: Destruction
جای منو خالی کنید تو کنفرانس دوستان! حیف از این شانس کل سال رو بیکاری بجز دقیقا همون روزی که باید باشی :|
امیدوارم کنفرانس فوق العاده ای باشه و همه فن های باشعور بتزدا رو خوشحال کنه.
 
  • Like
Reactions: FUTURE and uriel
خب دوستان به نظرتون نبود BGS در کنفرانس مایکرو رو به فال نیک بگیریم ؟ :D اخه از یه طرفم کنفرانس مایکرو اینقدر لاغر بود که در صورت وجود بازی BGS قطعا ازش استفاده میکرد .. ولی خب شایدم بتسدا میخواد خودش نشون بده :-" حالا این 3 ساعت مگه میگذره :D
 
خب دوستان به نظرتون نبود BGS در کنفرانس مایکرو رو به فال نیک بگیریم ؟ :D اخه از یه طرفم کنفرانس مایکرو اینقدر لاغر بود که در صورت وجود بازی BGS قطعا ازش استفاده میکرد .. ولی خب شایدم بتسدا میخواد خودش نشون بده :-" حالا این 3 ساعت مگه میگذره :D
من کلا سعی میکنم به فال نیک بگیرم و انرژی مثبت بدم به خودم، احتمالا اینقدر سورپرایز بزرگ بوده که دلشون نیاد بازی رو توی کنفرانس یخ و بی روح مایکروسافت به نمایش بزارن:D
 
امروز روز خوبی واسه FPS بازاس <:-P Metro از اونور فوق‌العاده بود و حالا هم که چند ساعت دیگه به معرفی رسمی Wolf مونده :x
عمرا فکر نمی‌کردم ادامه‌ی 2 تا شوتر فوق‌العاده اتمسفریک توی فاصله‌ی چند ساعت از هم معرفی بشه...<:-P
راستی خیلی واسه دیدن IP جدید BGS امیدوار نباشید...چون با لیک شدن TEW2 الان دیگه 2 تا عنوان بزرگی که قرار بود Bethesda معرفی کنه مشخص شده...بنظرم اگه معرفی بشه فقط در حد یه اشاره یا در نهایت تیزر باشه...
البته همه چی توی E3 ممکنه :D
 
پخش کنفرانس ها از شبکه Cama3
d40e370df8c5ef7e9e324d91dc4896d0.jpg


Sent from my F8332 using Tapatalk
 
امروز روز خوبی واسه FPS بازاس <:-P Metro از اونور فوق‌العاده بود و حالا هم که چند ساعت دیگه به معرفی رسمی Wolf مونده :x
عمرا فکر نمی‌کردم ادامه‌ی 2 تا شوتر فوق‌العاده اتمسفریک توی فاصله‌ی چند ساعت از هم معرفی بشه...<:-P
راستی خیلی واسه دیدن IP جدید BGS امیدوار نباشید...چون با لیک شدن TEW2 الان دیگه 2 تا عنوان بزرگی که قرار بود Bethesda معرفی کنه مشخص شده...بنظرم اگه معرفی بشه فقط در حد یه اشاره یا در نهایت تیزر باشه...
البته همه چی توی E3 ممکنه :D
یعنی خدا هر چی گیم می خوای بهت بده من خبر نداشتم کنفرانسش چند ساعت دیگه است تا اینکه دیدم این تاپیک رو آوردی بالا XD
 
  • Like
Reactions: FUTURE
پخش کنفرانس ها از شبکه Cama3
d40e370df8c5ef7e9e324d91dc4896d0.jpg


Sent from my F8332 using Tapatalk
من كنفرانس مايكروسافت رو از اينجا ديدم و بتسدا رو هم ميبينم چون وضعيت اينترنتم زياد خوب نيست. اما اين رو بگم دوستى كه روى تصوير صحبت ميكنه زياد اطلاعات چندانى از بازى ها نداشت( مثلا كرك داون رو نميشناخت ، sea of thieves رو نميشناخت! ) و به توضيحات مختصر بسنده ميكرد از طرفى به توضيح واضحات ميپرداخت و كامنت هاى توييتر رو ميخوند كه براى من بشخصه خيلى اذيت ميشم يكى زياد حرف بزنه و صداى اصلى رو متوجه نشم. پيشنهاد من اينه اگر اينترنتون خوبه و از بابت حجم مصرفى مشكلى ندارين از توييچ و سايت هاى ديگه ببينين.
پ.ن: با اينحال بگم واقعا خيلى اقدام خوبى كردن و دستشون دردنكنه كه همچين حركتى زدن. كاش بهتر عمل كنن و كمى حرفه اى تر باشن.
 
  • Like
Reactions: Mr. Children

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or