نمایشگاه/رویداد Bethesda E3 2017 Press Conference

بهترین نمایش کنفرانس از نظر شما؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    84

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
سلام به تمام کاربران بازیسنتر... به BETHESDALAND خوش آمدید :D

bethesda-e3-2017.jpg
کمتر از یک ماه به سومین کنفرانس شرکت Bethesda در نمایشگاه E3 باقی مانده است و حالا زمان آن رسیده است تا با نگاهی به اخبار، شایعات و احتمالاتی که کم‌ کم با نزدیک شدن به E3 شدت می‌گیرند، خود را برای نمایشی هیجان‌انگیز و احتمالا پر از سوپرایز،‌ آماده کنیم.

====================
تاریخ و زمان شروع کنفرانس:
8:30 صبح دوشنبه 22 خرداد 1396
====================

چندی پیش شرکت Bethesda دعوتنامه‌ای را برای شرکت در این مراسم منتشر کرده است که تصویری جذاب و مرموز را شامل می‌شود و با توجه به دو محلی که با عبارت و نماد "در دست ساخت" در تصویر مشخص شده‌اند، می‌توان معرفی دو عنوان جدید را در کنفرانس انتظار داشت:

C_WefUqU0AA8Ws4.jpg
البته انتشار این تصویر به این معنی نیست که امسال فقط شاهد معرفی دو عنوان خواهیم بود و ممکن است شاهد نمایش‌هایی از عناوین معرفی شده + معرفی DLCهایی برای عناوین منتشر شده + معرفی و نمایش عناوین موبایل و VR + سوپرایزها و اشاره‌های احتمالی به عناوینی که سال بعد به طور کامل معرفی خواهند شد، نیز باشیم. به همین منظور تصمیم گرفته‌ایم تا امسال به سراغ تک‌ تک استدیوهای بااستعداد و محبوبِ شرکت Bethesda رفته و تمام نمایش‌ها و پروژه‌های احتمالی آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

maxresdefault.jpg
Bethesda Game Studios
1. IP جدید :
Bethesda Game Studios طی سالهای اخیر بسیار گسترده‌تر شده و کارکنان بیشتری را جذب خود کرده است و بارها از Todd Howard شنیده‌ایم که این استدیو چندین پروژه‌ی بزرگ را در دست توسعه دارد که در آینده در مورد آنها خواهیم شنید. یکی از شایعاتی که برای سالها (حدود 4 سال!) مرتبا به گوش می‌رسد پروژه‌ای به نام Starfield می‌باشد که کمپانی مادر Bethesda یعنی ZeniMax از چند سال پیش به دفعات متعدد نشان تجاری آن را ثبت کرده است. با توجه به نام این نشان تجاری و همینطور شایعاتی که از منابع مختلف به گوش رسیده است، این عنوانِ بزرگ بعدی BGS خواهد بود که زمینه‌ای علمی‌تخیلی خواهد داشت.
توجه داشته باشید که اطلاعات این عنوان تنها بر اساس شایعات به دست آمده است و ممکن است، این نشان تجاری به عنوانی دیگر اشاره داشته باشد و با عنوان جدید این استدیو بسیار متفاوت باشد.
همینطور با توجه به بی‌میلی Todd Howard برای معرفی زودهنگام بازی و فاصله‌ی بسیار از معرفی تا عرضه عناوین، احتمال اینکه پس از معرفی عنوان مذکور، شاهد عرضه‌ی آن در سال جاری باشیم نیز وجود دارد.

2. Fallout VR :
در کنفرانس سال گذشته شاهد معرفی این محتوای اضافه بودیم و انتظار می‌رود که امسال از تاریخ عرضه‌ی آن رونمایی شود.

3. عنوان جدیدی برای گوشی‌های هوشمند :
BGS با عنوان Fallout Shelter موفقیتی بسیار کسب کرده است و حالا با توجه به پروژه‌های متعدد این استدیو انتظار می‌رود، عنوان دیگری نیز برای این پلتفرم‌ها معرفی شود.

4. عناوین بیشتر برای کنسول Nintendo Switch :
پس از مدت‌ها شرکت Bethesda روابطی را با شرکت Nintendo برقرار کرده است و اولین نشانه‌ی آن را می‌توانیم عرضه‌ی Skyrim برای Nintendo Switch بدانیم. در کنفرانس امسال ممکن است از تاریخ عرضه‌ی دقیق این عنوان رونمایی شود و همینطور خبری از پروژه‌های دیگری که ممکن است بر روی این کنسول عرضه شود، بدست بیاوریم.

5. The Elder Scrolls VI :
تا چندین سال آینده، شاهد معرفی‌ TES 6 نخواهیم بود! این به دفعات بسیار زیادی توسط Bethesda اعلام شده است... (ببخشید ولی برای جلوگیری از ایجاد هایپ بی‌دلیل و ناامیدی بعد از کنفرانس، باید یادآوری می‌کردم :D)


wolfenstein-hero-image.0.jpg
MachineGames

1. معرفی رسمی از Wolfenstein: The New Colossus :
از 2 سال گذشته شایعاتی مبنی بر در دست ساخت بودن نسخه‌ی جدیدی از سری Wolfenstein به گوش می‌رسید اما در کنفرانس سال گذشته‌ی Bethesda بالاخره نشانه‌ای از آن را مشاهده کردیم که به نام Wolfenstein: The New Colossus اشاره می‌کرد. یکی از محتمل‌ترین عناوینی که امسال شاهد معرفی آن خواهیم بود نسخه‌ی جدید Wolfenstein است که توسط استدیوی بسیار بااستعداد MachineGames در دست ساخت می‌باشد. MachineGames با عناوین The New Order و The Old Blood دو عدد از بهترین تجربه‌های چند سال اخیر را به وجود آورده است که انتظار برای نسخه‌ی بعد را بسیار سخت کرده است.


Quake Champions 1.jpg
id Software

1. Quake Champions :
این عنوان سال گذشته یکی از سوپرایزهای مهم Bethesda بود و در ابتدای کنفرانس معرفی شد. انتظار می‌رود شاهد نمایشی جدید + تاریخ عرضه‌ی نهایی آن باشیم.
2. DLC جدید برای DOOM :
استدیوی id Software پس از عرضه‌ی DOOM به خوبی با محتویات جدیدی از آن حمایت کرده است. یکی از خواسته‌های اساسی طرفداران، محتوایی اضافه برای بخش تک‌نفره‌ی این عنوان می‌باشد که امیدواریم امسال شاهد معرفی آن باشیم.
3. DOOM VR :
سال گذشته در کنار Fallout VR شاهد DOOM VR نیز بودیم. در حال حاضر اطلاعات کمی از این محتوا وجود دارد و ممکن است امسال شاهد اطلاعات بیشتری از آن باشیم.


dishonored-2-prey.jpg
Arkane Studios

1. DLC برای Prey :
عنوان Prey به تازگی عرضه شده است و توانسته بازخورد عموما مثبتی را دریافت کند. ممکن است Arkane Studios با خود محتویات جدیدی را برای طرفداران این عنوان به E3 بیاورد.
2. DLC برای Dishonored II :
نسخه‌ی اول Dishonored، محتویات اضافه‌ی فوق‌العاده‌ای را دریافت کرد که باعث تحسین بسیاری از منتقدان و طرفداران شد. پس از عرضه‌ی نسخه‌ی دوم حمایت بسیاری از این عنوان توسط Arkane Studios ندیده‌ایم و ممکن است بالاخره شاهد معرفی DLC هایی برای این عنوان خوش‌ساخت باشیم.

2443256-the+evil+within+screenshot+(2)_1383569085.png
Tango Gameworks

1. معرفی عنوان The Evil Within 2 :
استدیوی Tango Gameworks یکی از بهترین تجربه‌های چند سال گذشته در سبک ترس و بقا را با The Evil Within برایمان فراهم کرده است و مدتی است که شایعات و اخبار فراوانی به توسعه‌ی نسخه‌ی دوم آن اشاره دارند. آیا وقت آن رسیده است که دوباره وارد دنیای هولناک The Evil Within شویم؟

Volcano-open-graph-image.jpg
ZeniMax Online Studios

1. معرفی محتوای جدید برای The Elder Scrolls Online :
استدیوی ZeniMax Online حمایت فوق‌العاده‌ای را از TES Online پس از عرضه‌ی آن صورت داده است و در چند سال گذشته با محتویات سوپرایزکننده‌ای طرفداران را به وجد آورده است. به تازگی شاهد معرفی محتوای اضافه‌ی Morrowind بوده‌ایم که ماموریت‌های بسیاری را برای طرفداران به ارمغان می‌آورد. ممکن است در E3 امسال نیز شاهد گسترش هر چه بیشتر این عنوان با محتویات بیشتر باشیم.

battlecry-art.jpg
BattleCry Studios

1. بازگشت BattleCry :
عنوان BettleCry روند توسعه‌ی خوبی را طی نکرده است و برای مدتی طولانی است که از آن چیزی نشنیده‌ایم. شایعات قوی بسیاری نیز به کنسل شدن این عنوان اشاره دارند اما Bethesda هرگز از کنسل شدن قطعی آن خبر نداده است و ممکن است امسال شاهد بازگشت آن باشیم.
2. معرفی عنوان جدید :
سال گذشته Bethesda اعلام کرد که برای ارزشیابی و اعمال تغییرات احتمالی، توسعه‌ی عنوان BattleCry را فعلا متوقف ساخته است تا به پروژه‌های دیگر استدیو پرداخته شود. ممکن است BattleCry Studios عنوان بهتری نزد خود داشته باشد که توسعه‌ی آن را به BattleCry ترجیح داده است.
=======================================

امضای مشترک امسال :

8647149477841526071_h0tz_sig.jpg

با تشکر از @Destruction و @Fenris Wolf :D
 
آخرین ویرایش:

arsenalmom

کاربر سایت
Nov 14, 2009
1,347
نام
محمدرضا
اگر ادامه Evil Within معرفی بشه که عالیه ولی از ip جدید استدیو Tango Gameworks هم به شدت استقبال میشه:x
Wolfenstein جدید هم که گفتن نداره ^:)^
فقط امیدوارم این دو تا استدیو از انجین جدید در بازی های آیندشون استفاده کنن چون انجین فعلی به شدت تاریخ مصرف گذشته و در سطح اوایل نسل هفتمه:|
 
  • Like
Reactions: FUTURE

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
h0tz_sig.jpg

امضا امسال. :D
تشکر بسیار ویژه از @Fenris Wolf و @FUTURE
Welcome to the land of the greatest games. :D
 

SMB2VF

کاربر سایت
Dec 23, 2013
555
نام
Mehdi
با تشکر بابت امضا:D
امیدوارم واسه Starfield (یا حالا هر اسم دیگه‌ای که داره) Creation Engine رو کاملا زیر و رو کرده باشن یا کلا یه انجین جدید ساخته باشن. تکسچر و این طور موارد برای من به شخصه کوچک‌ترین اهمیتی نداره و در حد F4 که هیچ، در حد Skyrim هم باشه راضیم و مشکلی ندارم. اما فکر می‌کنم بخاطر این انجین از لحاظ تکنیکی محدودن و خیلی کارا نمی‌تون بکنن. مثلا اینکه تو بازیاشون کاراکتر از نردبون بالا نمیره:D و به طبع اگه بخوان بازی لودینگ نداشته باشه باید کاراکتر بتونه از نردبون بالا بره:D یا این قضیه‌ی قطار تو Fallout 3 (هر چند که Fallout 3 با Gamebryo ساخته شده بود ولی فکر می‌کنم Creation Engine صرفا نسخه‌ی آپدیت شده‌ش باشه). بماند که فکر می‌کنم ریشه‌ی خیلی از باگ‌های بازی‌هاشون هم این انجین تاریخ گذشته‌شون باشه. البته ناگفته نماند که من اطلاعاتی در مورد انجین‌ها ندارم و با هیچ‌ انجینی هم کار نکردم و شاید این مطالبی که گفتم خیلی درست نباشن:D منتها میگم بهتره واسه بازی بعدی،‌ انجین هم عوض شده باشه.
-----------
Fallout: New Orleans هم فکر می‌کنم کاملا باید منتفی بدونیم. یکی از تیمای Obsidian که مشغول POE2 هست. فکر می‌کنم یه تیم دیگه هم داشته باشن که مثل اینکه Tim Cain و Leonard Boyarsky دارن رو یه پروژه کار میکنن. من وقتی فهمیدم این دو تا دارن با هم کار میکنن درجا فکرم رفت سمت Fallout‌ ولی Feargus Urquhart گفته این پروژه‌‌شون Fallout نیست. من یکی هم استودیوی دیگه‌ای نمیشناسم که بتونه Fallout بسازه...
 
آخرین ویرایش:

Max Blood

کاربر سایت
Feb 17, 2016
803
نام
پویا
با اینکه زیاد اهل بازی های ترسناک نیستم ولی شدیدا منتظر معرفی EW2 هستم و دوست دارم مشکلات مخنلفی که نسخه ی اول داشت رو رفع کنن و نمایش بازی هم عالی باشه:x
بعد از اونم منتظر DLC برای DH2 هستم به خصوص که DLC های نسخه ی اول رو خیلی دوست داشتم برای همین انتظار زیادی دارم براش:D
 

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
h0tz_sig.jpg

امضا امسال. :D
تشکر بسیار ویژه از @Fenris Wolf و @FUTURE
Welcome to the land of the greatest games. :D

ممنون بابات امضاء :D

اگر انجوری گه پیش بینی میکنم بشه بهترین کنفرانس این چند دوره بتسدا رو شاهد خواهیم بود
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
خب دوستان نظرسنجی هم اضافه شد...
قرار شد اولین نظرسنجی یکمی هایپ زا و Casual باشه تا موتور تاپیک روشن شه :D
تا سه گزینه رو هم می‌تونید انتخاب کنید...
احتمالا تو نظرسنجی‌های بعدی درجه سختی بره بالا و نشه به همین راحتی انتخاب کرد :D
با تشکر از @Destruction :D
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
خب دوستان نظرسنجی هم اضافه شد...
قرار شد اولین نظرسنجی یکمی هایپ زا و Casual باشه تا موتور تاپیک روشن شه :D
تا سه گزینه رو هم می‌تونید انتخاب کنید...
احتمالا تو نظرسنجی‌های بعدی درجه سختی بره بالا و نشه به همین راحتی انتخاب کرد :D
با تشکر از @Destruction :D
واقعا بیشتر منتظر Wolf هستی‌ تا Fallout جدید؟ ننگ‌. :D
 
  • Like
Reactions: FUTURE

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,369
نام
Mehrdad
کنفرانس پارسال با اینکه از تمام کنفرانس های ترد پارتی چند سر و گردن بالاتر بود ولی به نظرم اون چیزی که از بتسدا انتظار میرفت نبود :D
بتسدا قبل از هر چیزی یعنی نقش افرینی. امیدوارم شانس داشته باشیم و امسال یک خبری از یک RPG بتسدایی بشه.. به نظرم ip جدید رو کنند. چون اینجور که بوش میاد برای الدراسکرولز بعدی خیلی مشتاق نیستند.
که البته با اینکه مسلما همه رسما تو کف الدر بعدی هستیم باز هم به نظرم این تاخیر ها مثبت باشه. چون هرچی دیرتر بیاد یعنی به روز تر ساخته میشه. اسکایریمی که هنوز هم از خیلی از بازی ها شاخ تره باید یک جایگزین فوق ابر قوی داشته باشه. پس اشکال نداره اگر امسال هم خبری نشه..
اما :D بازی جدید :D نقش افرینی علمی تخیلی جدید :D هایپ این بازی به تنهایی میتونه کل E3 یعنی تمام بازی ها را تحت تاثیر قرار بده :D با اینکه همچنان Fallout 4 مثل مرد داره حال میده :D اما بازی جدید هم نیازه :D
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,077
نام
مــاکــان
@FUTURE
خیلی ممنون بابت تاپیک، پست اول واقعا عالی شده، خسته نباشی.
=======================================
اولین تغییری که دوست دارم ببینم اینه که استودیوی بتسدا کلا یک موتور خفن معرفی کنه، نمیدونم این ID Tech چشه که اینها نمیتونن تغییرش بدن و تو پروژه ها استفاده کنن.الان Arkane هم از CryEngine استفاده کرده، بکشین بیرون از این Creation دیگه.
آقا ما که از Mass Effect خیری ندیدیم، Cyberpunk هم که 2018 به بعد میاد، یک RPG با تم فضائی (Star Scroll :D) معرفی کن، 6 ماه بعد هم ریلیز کن هیچی دیگه نمیخوام.
حالا اگه اون گوشه موشه ها یک Elder جدید هم دادی بد نمیشه:-"، حالا چون یکسری بچه ها شوتر بازن، یک Rage ای،Wolf ای چیزی هم برا اونا معرفی کن.
تمام.
 
  • Like
Reactions: FUTURE

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
واقعا بیشتر منتظر Wolf هستی‌ تا Fallout جدید؟ ننگ‌. :D
شوخی میکنی دیگه؟! :D اگه نظرسنجی یک گزینه‌ای بود هم خیلی راحت Wolf رو انتخاب می‌کردم :D>:)
الان تازه تونستم خودمو از F4 بیرون بکشم، RPG خونم بالاست :D هر سال هم چنتا RPG بزرگ از استدیو‌های دیگه عرضه میشه که میشه تقریبا از همونا خودمونو تامین کنیم ولی چیزی که کلا شبیهش پیدا نمیشه یه شوتر در سطح Wolfenstein و اون حس و حال مخصوص خودشه :D
@FUTURE
خیلی ممنون بابت تاپیک، پست اول واقعا عالی شده، خسته نباشی.
=======================================
اولین تغییری که دوست دارم ببینم اینه که استودیوی بتسدا کلا یک موتور خفن معرفی کنه، نمیدونم این ID Tech چشه که اینها نمیتونن تغییرش بدن و تو پروژه ها استفاده کنن.الان Arkane هم از CryEngine استفاده کرده، بکشین بیرون از این Creation دیگه.
آقا ما که از Mass Effect خیری ندیدیم، Cyberpunk هم که 2018 به بعد میاد، یک RPG با تم فضائی (Star Scroll :D) معرفی کن، 6 ماه بعد هم ریلیز کن هیچی دیگه نمیخوام.
حالا اگه اون گوشه موشه ها یک Elder جدید هم دادی بد نمیشه:-"، حالا چون یکسری بچه ها شوتر بازن، یک Rage ای،Wolf ای چیزی هم برا اونا معرفی کن.
تمام.
خواهش میکنم...خوشحالم که از تاپیک راضی هستی ;)
در مورد انجین هم بنظرم زمان عرضه‌ی F4 به طور کامل متوجه شدن که دیگه به اندازه‌ی کافی جوابگو نیستش و احتمالا واسه بازی بعدی کلا از یه انجین دیگه استفاده کنن یا همین انجین رو زیر و رو کنن...
البته اینم باید در نظر بگیریم که احتمالا ساخت بازی جدید حدود 4-3 سال پیش شروع شده و امکان داره که دوباره از همون Creation استفاده کرده باشن :D:|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر