نمایشگاه/رویداد Bethesda E3 2017 Press Conference

  • Thread starter Thread starter FUTURE
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

بهترین نمایش کنفرانس از نظر شما؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    84

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
سلام به تمام کاربران بازیسنتر... به BETHESDALAND خوش آمدید :D

bethesda-e3-2017.jpg
کمتر از یک ماه به سومین کنفرانس شرکت Bethesda در نمایشگاه E3 باقی مانده است و حالا زمان آن رسیده است تا با نگاهی به اخبار، شایعات و احتمالاتی که کم‌ کم با نزدیک شدن به E3 شدت می‌گیرند، خود را برای نمایشی هیجان‌انگیز و احتمالا پر از سوپرایز،‌ آماده کنیم.

====================
تاریخ و زمان شروع کنفرانس:
8:30 صبح دوشنبه 22 خرداد 1396
====================

چندی پیش شرکت Bethesda دعوتنامه‌ای را برای شرکت در این مراسم منتشر کرده است که تصویری جذاب و مرموز را شامل می‌شود و با توجه به دو محلی که با عبارت و نماد "در دست ساخت" در تصویر مشخص شده‌اند، می‌توان معرفی دو عنوان جدید را در کنفرانس انتظار داشت:

C_WefUqU0AA8Ws4.jpg
البته انتشار این تصویر به این معنی نیست که امسال فقط شاهد معرفی دو عنوان خواهیم بود و ممکن است شاهد نمایش‌هایی از عناوین معرفی شده + معرفی DLCهایی برای عناوین منتشر شده + معرفی و نمایش عناوین موبایل و VR + سوپرایزها و اشاره‌های احتمالی به عناوینی که سال بعد به طور کامل معرفی خواهند شد، نیز باشیم. به همین منظور تصمیم گرفته‌ایم تا امسال به سراغ تک‌ تک استدیوهای بااستعداد و محبوبِ شرکت Bethesda رفته و تمام نمایش‌ها و پروژه‌های احتمالی آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

maxresdefault.jpg
Bethesda Game Studios
1. IP جدید :
Bethesda Game Studios طی سالهای اخیر بسیار گسترده‌تر شده و کارکنان بیشتری را جذب خود کرده است و بارها از Todd Howard شنیده‌ایم که این استدیو چندین پروژه‌ی بزرگ را در دست توسعه دارد که در آینده در مورد آنها خواهیم شنید. یکی از شایعاتی که برای سالها (حدود 4 سال!) مرتبا به گوش می‌رسد پروژه‌ای به نام Starfield می‌باشد که کمپانی مادر Bethesda یعنی ZeniMax از چند سال پیش به دفعات متعدد نشان تجاری آن را ثبت کرده است. با توجه به نام این نشان تجاری و همینطور شایعاتی که از منابع مختلف به گوش رسیده است، این عنوانِ بزرگ بعدی BGS خواهد بود که زمینه‌ای علمی‌تخیلی خواهد داشت.
توجه داشته باشید که اطلاعات این عنوان تنها بر اساس شایعات به دست آمده است و ممکن است، این نشان تجاری به عنوانی دیگر اشاره داشته باشد و با عنوان جدید این استدیو بسیار متفاوت باشد.
همینطور با توجه به بی‌میلی Todd Howard برای معرفی زودهنگام بازی و فاصله‌ی بسیار از معرفی تا عرضه عناوین، احتمال اینکه پس از معرفی عنوان مذکور، شاهد عرضه‌ی آن در سال جاری باشیم نیز وجود دارد.

2. Fallout VR :
در کنفرانس سال گذشته شاهد معرفی این محتوای اضافه بودیم و انتظار می‌رود که امسال از تاریخ عرضه‌ی آن رونمایی شود.

3. عنوان جدیدی برای گوشی‌های هوشمند :
BGS با عنوان Fallout Shelter موفقیتی بسیار کسب کرده است و حالا با توجه به پروژه‌های متعدد این استدیو انتظار می‌رود، عنوان دیگری نیز برای این پلتفرم‌ها معرفی شود.

4. عناوین بیشتر برای کنسول Nintendo Switch :
پس از مدت‌ها شرکت Bethesda روابطی را با شرکت Nintendo برقرار کرده است و اولین نشانه‌ی آن را می‌توانیم عرضه‌ی Skyrim برای Nintendo Switch بدانیم. در کنفرانس امسال ممکن است از تاریخ عرضه‌ی دقیق این عنوان رونمایی شود و همینطور خبری از پروژه‌های دیگری که ممکن است بر روی این کنسول عرضه شود، بدست بیاوریم.

5. The Elder Scrolls VI :
تا چندین سال آینده، شاهد معرفی‌ TES 6 نخواهیم بود! این به دفعات بسیار زیادی توسط Bethesda اعلام شده است... (ببخشید ولی برای جلوگیری از ایجاد هایپ بی‌دلیل و ناامیدی بعد از کنفرانس، باید یادآوری می‌کردم :D)


wolfenstein-hero-image.0.jpg
MachineGames

1. معرفی رسمی از Wolfenstein: The New Colossus :
از 2 سال گذشته شایعاتی مبنی بر در دست ساخت بودن نسخه‌ی جدیدی از سری Wolfenstein به گوش می‌رسید اما در کنفرانس سال گذشته‌ی Bethesda بالاخره نشانه‌ای از آن را مشاهده کردیم که به نام Wolfenstein: The New Colossus اشاره می‌کرد. یکی از محتمل‌ترین عناوینی که امسال شاهد معرفی آن خواهیم بود نسخه‌ی جدید Wolfenstein است که توسط استدیوی بسیار بااستعداد MachineGames در دست ساخت می‌باشد. MachineGames با عناوین The New Order و The Old Blood دو عدد از بهترین تجربه‌های چند سال اخیر را به وجود آورده است که انتظار برای نسخه‌ی بعد را بسیار سخت کرده است.


Quake Champions 1.jpg
id Software

1. Quake Champions :
این عنوان سال گذشته یکی از سوپرایزهای مهم Bethesda بود و در ابتدای کنفرانس معرفی شد. انتظار می‌رود شاهد نمایشی جدید + تاریخ عرضه‌ی نهایی آن باشیم.
2. DLC جدید برای DOOM :
استدیوی id Software پس از عرضه‌ی DOOM به خوبی با محتویات جدیدی از آن حمایت کرده است. یکی از خواسته‌های اساسی طرفداران، محتوایی اضافه برای بخش تک‌نفره‌ی این عنوان می‌باشد که امیدواریم امسال شاهد معرفی آن باشیم.
3. DOOM VR :
سال گذشته در کنار Fallout VR شاهد DOOM VR نیز بودیم. در حال حاضر اطلاعات کمی از این محتوا وجود دارد و ممکن است امسال شاهد اطلاعات بیشتری از آن باشیم.


dishonored-2-prey.jpg
Arkane Studios

1. DLC برای Prey :
عنوان Prey به تازگی عرضه شده است و توانسته بازخورد عموما مثبتی را دریافت کند. ممکن است Arkane Studios با خود محتویات جدیدی را برای طرفداران این عنوان به E3 بیاورد.
2. DLC برای Dishonored II :
نسخه‌ی اول Dishonored، محتویات اضافه‌ی فوق‌العاده‌ای را دریافت کرد که باعث تحسین بسیاری از منتقدان و طرفداران شد. پس از عرضه‌ی نسخه‌ی دوم حمایت بسیاری از این عنوان توسط Arkane Studios ندیده‌ایم و ممکن است بالاخره شاهد معرفی DLC هایی برای این عنوان خوش‌ساخت باشیم.

2443256-the+evil+within+screenshot+(2)_1383569085.png
Tango Gameworks

1. معرفی عنوان The Evil Within 2 :
استدیوی Tango Gameworks یکی از بهترین تجربه‌های چند سال گذشته در سبک ترس و بقا را با The Evil Within برایمان فراهم کرده است و مدتی است که شایعات و اخبار فراوانی به توسعه‌ی نسخه‌ی دوم آن اشاره دارند. آیا وقت آن رسیده است که دوباره وارد دنیای هولناک The Evil Within شویم؟

Volcano-open-graph-image.jpg
ZeniMax Online Studios

1. معرفی محتوای جدید برای The Elder Scrolls Online :
استدیوی ZeniMax Online حمایت فوق‌العاده‌ای را از TES Online پس از عرضه‌ی آن صورت داده است و در چند سال گذشته با محتویات سوپرایزکننده‌ای طرفداران را به وجد آورده است. به تازگی شاهد معرفی محتوای اضافه‌ی Morrowind بوده‌ایم که ماموریت‌های بسیاری را برای طرفداران به ارمغان می‌آورد. ممکن است در E3 امسال نیز شاهد گسترش هر چه بیشتر این عنوان با محتویات بیشتر باشیم.

battlecry-art.jpg
BattleCry Studios

1. بازگشت BattleCry :
عنوان BettleCry روند توسعه‌ی خوبی را طی نکرده است و برای مدتی طولانی است که از آن چیزی نشنیده‌ایم. شایعات قوی بسیاری نیز به کنسل شدن این عنوان اشاره دارند اما Bethesda هرگز از کنسل شدن قطعی آن خبر نداده است و ممکن است امسال شاهد بازگشت آن باشیم.
2. معرفی عنوان جدید :
سال گذشته Bethesda اعلام کرد که برای ارزشیابی و اعمال تغییرات احتمالی، توسعه‌ی عنوان BattleCry را فعلا متوقف ساخته است تا به پروژه‌های دیگر استدیو پرداخته شود. ممکن است BattleCry Studios عنوان بهتری نزد خود داشته باشد که توسعه‌ی آن را به BattleCry ترجیح داده است.
=======================================

امضای مشترک امسال :

8647149477841526071_h0tz_sig.jpg

با تشکر از @Destruction و @Fenris Wolf :D
 
آخرین ویرایش:
متاسفانه نتونسته بودم Wolf را قبلا بازی کنم (بعد یک مرحله کرش میکرد). اخیرا به لطف تخفیفات سونی تونستم بازی بکنم و واقعا الان فهمیدم چه الماسی را از دست داده بودم.تقریبا در عرض 4-5 سال گذشته تنها شوتراول شخص درست حسابی کلاسیک که قبل این بازی کردم Doom بود که اینم بهش اضافه شد. با این حساب میشه گفت Bethesda یک تنه سبک شوتر کلاسیک را الان سرپا نگه داشته.به شدت تجربه دلچسبی بود (به خصوص روی بالاترین درجه سختی).

به شدت منتظر معرفی نسخه جدید هستم (البته Old Blood را هم برنامه دارم تا E3 تموم کنم)
 
متاسفانه نتونسته بودم Wolf را قبلا بازی کنم (بعد یک مرحله کرش میکرد). اخیرا به لطف تخفیفات سونی تونستم بازی بکنم و واقعا الان فهمیدم چه الماسی را از دست داده بودم.تقریبا در عرض 4-5 سال گذشته تنها شوتراول شخص درست حسابی کلاسیک که قبل این بازی کردم Doom بود که اینم بهش اضافه شد. با این حساب میشه گفت Bethesda یک تنه سبک شوتر کلاسیک را الان سرپا نگه داشته.به شدت تجربه دلچسبی بود (به خصوص روی بالاترین درجه سختی).

به شدت منتظر معرفی نسخه جدید هستم (البته Old Blood را هم برنامه دارم تا E3 تموم کنم)
سهیل اونوقت هی بیا من رو اذیت کن :( اگه فشارهای وارده از سمت من نبود تو الان این دو تا بازی رو نداشتی :دی
 
  • Like
Reactions: Soheil
به شخصه تنها مشکلی که با New Order داشتم این نگاه پر از تنفر و چندش آور بازی نسبت به نازی ها بود، (دوستان رگ گردنشون باد نکنه که حالا من بشم طرفدار نژادپرستی و نازی ها)، مشکل اینه که زیادی انرژی منفی داشت بازی، با وجود گیم پلی فوق العادش اصلا علاقه ای به معرفی ادامش ندارم!
 
به شخصه تنها مشکلی که با New Order داشتم این نگاه پر از تنفر و چندش آور بازی نسبت به نازی ها بود، (دوستان رگ گردنشون باد نکنه که حالا من بشم طرفدار نژادپرستی و نازی ها)، مشکل اینه که زیادی انرژی منفی داشت بازی، با وجود گیم پلی فوق العادش اصلا علاقه ای به معرفی ادامش ندارم!

بازی از اولین نسخه که روی داس بود این نگاه پر از تنفر رو داشته تا حالا :دی و ادامه هم خواهد داشت :-"
 
یه چند وقتیه خیلی کمتر میرسم به سایت سر بزنم، الان تاپیک E3 امسال بتسدا رو دیدم، واقعا عالیه، ممنون علیرضای عزیز، خیلی خوب استارت زدی و از بابت تاپیک و آپدیت ها و شایغات و... خیالمون رو راحت کردی:D:-bd>:D<:x.
والا من اومدم نظرسنجی رو شرکت کنم تا به خودم اومدم دیدم تمام گزینه هارو زدم و نمیتونم ثبتش کنم چون ظاهرا فقط 3 گزینه میشه انتخاب کرد:D، به غیر از TES6 که خب آرمان و آرزوی منه، امسال شدیدا منتظرم ببینم wolf جدید چی قراره از کار دربیاد، انصافا با کاری که TNO و TOB انجام دادن تصور دیدن این نسخه برام اینقدر خوشاینده که لذتش با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست:D.
یه حسی بهم میگه سورپرایزهای بتسدا امسال بیشتر از دو مورد هست، من دوست دارم id نسخه جدید Rage رو هم معرفی کنه، بتسدا هم new ip در دست ساختش احتمالا بمب کنفرانس امسال باشه.
از بابت امضا هم خیلی ممنون راستی:D.
 
نمی‌خوام داغ دلتون رو تازه کنم :D ولی
Eurogamer یه سری اطلاعات جدید از Prey 2 کنسل شده از طریق خود Developerهایی که توی ساخت بازی نقش اساسی داشتن، در قالب یک ویدیو منتشر کرده که خیلی جالب به نظر میرسن:

Plot:
- You would meet Tommy at some point in the game
- The plot twist was that dying and coming back was an aspect of the story itself
- You and tommy would work together to fight the major enemy at the end of the game. Where a pile of dead killains would lay. With this being the farthest the two have ever made it.
- The ending ties to the plot twist where you die after leading a long life on earth and end up back on the alien world.

Gameplay:
- Numerous gadgets were to be on offer for use in the world
- Drawing your gun was to be a major event when getting new info among other things
- Traversal with the grappling hook and jet boots was compared to Arkham's grapple hook and
- Bounty hunting was an actual aspect. You needed to get information to find your target. The devs wanted you to be a hunter and not just a killer.
- A lot of work was being put into the traversal mechanics. There was a relation to mirrors edge but obviously the gunplay would be very integral to the action. With numerous options on offer such as sliding around, vaulting, quick turns and other things the developers said that have now become common place in FPS, but at the time were not.

ویدیو رو هم اگه وقت داشتید حتما ببینید خیلی جالب توضیح می‌ده که کلا بازی چقدر Plot جذاب و منحصربفردی داشته: Youtube
بزودی هم Eurogamer قراره یه مقاله مفصل درباره‌ی Prey 2 منتشر کنه که خیلی اطلاعات دیگه‌ای رو داخلش داره...
کلا خیلی حیف شد، مخصوصا حالا که درباره‌ی اطلاعات داستانی و روند یونیک بازی هم می‌دونیم، فکر اینکه بازی کنسل شده خیلی دردناک‌تر شده... کاش یه جورایی می‌شد بازیو برگردوند چون معلومه خیلی سرش زحمت کشیده شده...با اینکه این نسخه‌ی فعلی Prey هم خیلی عالی از آب دراومده ولی ای کاش می‌شد هر دو تا بازی رو داشته باشیم چون خیلی با هم متفاوتن و هر دو تا تجربه‌ی کاملا متفاوتی رو ارائه می‌دن.

یه چند وقتیه خیلی کمتر میرسم به سایت سر بزنم، الان تاپیک E3 امسال بتسدا رو دیدم، واقعا عالیه، ممنون علیرضای عزیز، خیلی خوب استارت زدی و از بابت تاپیک و آپدیت ها و شایغات و... خیالمون رو راحت کردی:D:-bd>:D<:x.
والا من اومدم نظرسنجی رو شرکت کنم تا به خودم اومدم دیدم تمام گزینه هارو زدم و نمیتونم ثبتش کنم چون ظاهرا فقط 3 گزینه میشه انتخاب کرد:D، به غیر از TES6 که خب آرمان و آرزوی منه، امسال شدیدا منتظرم ببینم wolf جدید چی قراره از کار دربیاد، انصافا با کاری که TNO و TOB انجام دادن تصور دیدن این نسخه برام اینقدر خوشاینده که لذتش با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست:D.
یه حسی بهم میگه سورپرایزهای بتسدا امسال بیشتر از دو مورد هست، من دوست دارم id نسخه جدید Rage رو هم معرفی کنه، بتسدا هم new ip در دست ساختش احتمالا بمب کنفرانس امسال باشه.
از بابت امضا هم خیلی ممنون راستی:D.
چه عجب! :D منم تعجب کردم که تا حالا تو تاپیک ازت خبری نشده...:D مرسی علی جان خوشحالم که از تاپیک راضی هستی <:-P
کنفرانس امسال به نظرم خیلی قراره بهتر از پارسال باشه چون هم BGS به نظر میرسه که آماده‌ی معرفی IP (یا IPها !) جدیدشه و هم بالاخره Wolf معرفی میشه <:-P
بنظرم Rage بالاخره نسخه‌ی جدیدی ازش معرفی میشه ولی فک نکنم امسال باشه چون id خیلی سرش شلوغه و از طرفی هم ترجیح میدم سریعتر برن سراغ نسخه‌ی بعدی DOOM <:-P پایان‌بندی بازی هم داد می‌زد که حتما نسخه‌ی دیگه‌ای تو راهه...
 
نمی‌خوام داغ دلتون رو تازه کنم :D ولی
Eurogamer یه سری اطلاعات جدید از Prey 2 کنسل شده از طریق خود Developerهایی که توی ساخت بازی نقش اساسی داشتن، در قالب یک ویدیو منتشر کرده که خیلی جالب به نظر میرسن:

Plot:
- You would meet Tommy at some point in the game
- The plot twist was that dying and coming back was an aspect of the story itself
- You and tommy would work together to fight the major enemy at the end of the game. Where a pile of dead killains would lay. With this being the farthest the two have ever made it.
- The ending ties to the plot twist where you die after leading a long life on earth and end up back on the alien world.

Gameplay:
- Numerous gadgets were to be on offer for use in the world
- Drawing your gun was to be a major event when getting new info among other things
- Traversal with the grappling hook and jet boots was compared to Arkham's grapple hook and
- Bounty hunting was an actual aspect. You needed to get information to find your target. The devs wanted you to be a hunter and not just a killer.
- A lot of work was being put into the traversal mechanics. There was a relation to mirrors edge but obviously the gunplay would be very integral to the action. With numerous options on offer such as sliding around, vaulting, quick turns and other things the developers said that have now become common place in FPS, but at the time were not.

ویدیو رو هم اگه وقت داشتید حتما ببینید خیلی جالب توضیح می‌ده که کلا بازی چقدر Plot جذاب و منحصربفردی داشته: Youtube
بزودی هم Eurogamer قراره یه مقاله مفصل درباره‌ی Prey 2 منتشر کنه که خیلی اطلاعات دیگه‌ای رو داخلش داره...
کلا خیلی حیف شد، مخصوصا حالا که درباره‌ی اطلاعات داستانی و روند یونیک بازی هم می‌دونیم، فکر اینکه بازی کنسل شده خیلی دردناک‌تر شده... کاش یه جورایی می‌شد بازیو برگردوند چون معلومه خیلی سرش زحمت کشیده شده...با اینکه این نسخه‌ی فعلی Prey هم خیلی عالی از آب دراومده ولی ای کاش می‌شد هر دو تا بازی رو داشته باشیم چون خیلی با هم متفاوتن و هر دو تا تجربه‌ی کاملا متفاوتی رو ارائه می‌دن.


چه عجب! :D منم تعجب کردم که تا حالا تو تاپیک ازت خبری نشده...:D مرسی علی جان خوشحالم که از تاپیک راضی هستی <:-P
کنفرانس امسال به نظرم خیلی قراره بهتر از پارسال باشه چون هم BGS به نظر میرسه که آماده‌ی معرفی IP (یا IPها !) جدیدشه و هم بالاخره Wolf معرفی میشه <:-P
بنظرم Rage بالاخره نسخه‌ی جدیدی ازش معرفی میشه ولی فک نکنم امسال باشه چون id خیلی سرش شلوغه و از طرفی هم ترجیح میدم سریعتر برن سراغ نسخه‌ی بعدی DOOM <:-P پایان‌بندی بازی هم داد می‌زد که حتما نسخه‌ی دیگه‌ای تو راهه...
تیزرش تازه دیدم عجب بازیی بود عجب اهنگی داشت برای چی کنسل شد واقعن>:P حتی از prey فعلی هم بهتر بود بنظرم هیچوت نتونستم نسخه یکشم تجربه کنم بازی ویروس داشت:((
 
نمی‌خوام داغ دلتون رو تازه کنم :D ولی
Eurogamer یه سری اطلاعات جدید از Prey 2 کنسل شده از طریق خود Developerهایی که توی ساخت بازی نقش اساسی داشتن، در قالب یک ویدیو منتشر کرده که خیلی جالب به نظر میرسن:

Plot:
- You would meet Tommy at some point in the game
- The plot twist was that dying and coming back was an aspect of the story itself
- You and tommy would work together to fight the major enemy at the end of the game. Where a pile of dead killains would lay. With this being the farthest the two have ever made it.
- The ending ties to the plot twist where you die after leading a long life on earth and end up back on the alien world.

Gameplay:
- Numerous gadgets were to be on offer for use in the world
- Drawing your gun was to be a major event when getting new info among other things
- Traversal with the grappling hook and jet boots was compared to Arkham's grapple hook and
- Bounty hunting was an actual aspect. You needed to get information to find your target. The devs wanted you to be a hunter and not just a killer.
- A lot of work was being put into the traversal mechanics. There was a relation to mirrors edge but obviously the gunplay would be very integral to the action. With numerous options on offer such as sliding around, vaulting, quick turns and other things the developers said that have now become common place in FPS, but at the time were not.

ویدیو رو هم اگه وقت داشتید حتما ببینید خیلی جالب توضیح می‌ده که کلا بازی چقدر Plot جذاب و منحصربفردی داشته: Youtube
بزودی هم Eurogamer قراره یه مقاله مفصل درباره‌ی Prey 2 منتشر کنه که خیلی اطلاعات دیگه‌ای رو داخلش داره...
کلا خیلی حیف شد، مخصوصا حالا که درباره‌ی اطلاعات داستانی و روند یونیک بازی هم می‌دونیم، فکر اینکه بازی کنسل شده خیلی دردناک‌تر شده... کاش یه جورایی می‌شد بازیو برگردوند چون معلومه خیلی سرش زحمت کشیده شده...با اینکه این نسخه‌ی فعلی Prey هم خیلی عالی از آب دراومده ولی ای کاش می‌شد هر دو تا بازی رو داشته باشیم چون خیلی با هم متفاوتن و هر دو تا تجربه‌ی کاملا متفاوتی رو ارائه می‌دن.


چه عجب! :D منم تعجب کردم که تا حالا تو تاپیک ازت خبری نشده...:D مرسی علی جان خوشحالم که از تاپیک راضی هستی <:-P
کنفرانس امسال به نظرم خیلی قراره بهتر از پارسال باشه چون هم BGS به نظر میرسه که آماده‌ی معرفی IP (یا IPها !) جدیدشه و هم بالاخره Wolf معرفی میشه <:-P
بنظرم Rage بالاخره نسخه‌ی جدیدی ازش معرفی میشه ولی فک نکنم امسال باشه چون id خیلی سرش شلوغه و از طرفی هم ترجیح میدم سریعتر برن سراغ نسخه‌ی بعدی DOOM <:-P پایان‌بندی بازی هم داد می‌زد که حتما نسخه‌ی دیگه‌ای تو راهه...
علی رضا این ویدئوی prey رو دیدم:D، واقعا سطح اکشن و مبارزاتش فوق العاده بود، توضیحاتی که راجبش داد واقعا جذاب بود، ای کاش میساختنش، من نمیدونم بازی کیفیتش چجوری بود که بتسدا بیخیال ساختش شد ولی این چیزی که من دیدم واقعا خیلی جذاب به نظر میومد.
این prey جدید رو متاسفانه فرصت نکردم بازی کنمش با تمام عطشی که برای تجربه کردنش دارم:|، تو بازی کردی؟ بازی عامه پسند نیست ظاهرا و باید به سبک علمی تخیلی و تا حدی horror علاقه داشته باشی، خیلیا نتونستن باهاش کنار بیان، نمیدونم والا، یه سری از دوستای من که خیلی هایپ بودن سر بازی هم وقتی بازی کردنش زیاد درگیرشون نکرده متاسفانه، باید زودتر بازیش کنم ببینم چجوریه، ولی قطعا بازی از سری dishonored ضعیفتر ظاهر شده، چون نظرات راجبش خیلی ضد و نقیضه، چیزی که من اصلا فکرش رو نمیکردم، ولی خب بازی ضعف های غیر قابل انکاری داره ظاهرا....:|
 
علی رضا این ویدئوی prey رو دیدم:D، واقعا سطح اکشن و مبارزاتش فوق العاده بود، توضیحاتی که راجبش داد واقعا جذاب بود، ای کاش میساختنش، من نمیدونم بازی کیفیتش چجوری بود که بتسدا بیخیال ساختش شد ولی این چیزی که من دیدم واقعا خیلی جذاب به نظر میومد.
این prey جدید رو متاسفانه فرصت نکردم بازی کنمش با تمام عطشی که برای تجربه کردنش دارم:|، تو بازی کردی؟ بازی عامه پسند نیست ظاهرا و باید به سبک علمی تخیلی و تا حدی horror علاقه داشته باشی، خیلیا نتونستن باهاش کنار بیان، نمیدونم والا، یه سری از دوستای من که خیلی هایپ بودن سر بازی هم وقتی بازی کردنش زیاد درگیرشون نکرده متاسفانه، باید زودتر بازیش کنم ببینم چجوریه، ولی قطعا بازی از سری dishonored ضعیفتر ظاهر شده، چون نظرات راجبش خیلی ضد و نقیضه، چیزی که من اصلا فکرش رو نمیکردم، ولی خب بازی ضعف های غیر قابل انکاری داره ظاهرا....:|
به نظرم نه تنها از Dishonored بهتر هست، بلکه خیلی‌ جاها از نظر کیفیت نزدیک به System Shock و Bioshock هم می‌شه.:D
اما خوب بازی عجیبی‌ هست، حالت غیر متعادلی از اکشن و مخفی‌ کاری و نقش‌آفرینی داره، می‌تونم درک کنم چرا یکی‌ ازش زیاد خوشش نیاد. هر انتظاری از بازی داشته باشین نمی‌تونه برآورده کنه، مثلا خود تو اگه انتظار یه شوتر اول شخص خوب داشته باشی‌ شاید خوشت نیاد، چون شوتر خوبی نیست. نقش‌آفرینی و مخفی‌ کاری خوبی هم نیست. اما ترکیب فوق‌العاده‌ای هست. و اینکه طراحی مراحلش در بین بهترین بازی‌های تاریخ و بالاتر قرار داره. :دی
برا این که بازی برا من خیلی‌ مهم بود نقدش خیلی‌ طول کشید و هر سناریو رو چند بار دارم میرم که به یه نتیجه برسم. تا یکی‌ دو روز نقد میره رو سایت، نظرم بسیار مثبت هست. :دی
 
ه نظرم نه تنها از Dishonored بهتر هست
این نظر شماست ولی بنظر من prey از لحاظ مقایسه حتی نزدیک به نسخه اول و خصوصا نسخه دوم دیس انرد نمیشه منم prey رو تجربه کردم واقعا عالیه چه از لحاظ جو و محیط و طراحی و داستان ولی نه در حد سری دیس انرد:D متا هم داره همینو نشون میده نظرات خیلی ها هم همینه البته این چیزی از ارزش های prey کم نمینه ولی بنظرم امکان نداره کسی که دو نسخه دیس انرد رو بازی کرده باشه این بازی رو از اونا برتر بدونه:D
 
آخرین ویرایش:
علی رضا این ویدئوی prey رو دیدم:D، واقعا سطح اکشن و مبارزاتش فوق العاده بود، توضیحاتی که راجبش داد واقعا جذاب بود، ای کاش میساختنش، من نمیدونم بازی کیفیتش چجوری بود که بتسدا بیخیال ساختش شد ولی این چیزی که من دیدم واقعا خیلی جذاب به نظر میومد.
این prey جدید رو متاسفانه فرصت نکردم بازی کنمش با تمام عطشی که برای تجربه کردنش دارم:|، تو بازی کردی؟ بازی عامه پسند نیست ظاهرا و باید به سبک علمی تخیلی و تا حدی horror علاقه داشته باشی، خیلیا نتونستن باهاش کنار بیان، نمیدونم والا، یه سری از دوستای من که خیلی هایپ بودن سر بازی هم وقتی بازی کردنش زیاد درگیرشون نکرده متاسفانه، باید زودتر بازیش کنم ببینم چجوریه، ولی قطعا بازی از سری dishonored ضعیفتر ظاهر شده، چون نظرات راجبش خیلی ضد و نقیضه، چیزی که من اصلا فکرش رو نمیکردم، ولی خب بازی ضعف های غیر قابل انکاری داره ظاهرا....:|
Prey 2 کلا بعد از Silent Hills به نظرم بهترین بازی کنسل شده‌ی تاریخه :D بازی پتانسیل بسیار بالایی داشت و میتونست یکی از بزرگترین بازیهای زمان خودش باشه ولی همونطور که مشخصه واسه بازی خیلی خرج شده بود و معلومه که مراحل ساختش اصلا به خوبی پیش نرفته و راضی کننده نبوده چون خود Bethesda هم میدونه بازی به واسطه نمایش‌هاش خیلی طرفدار پیدا کرده بود و به نظرم اگه امکانش بود، حتما بازی عرضه میشد. همونطور که میدونی Bethesda کلا روی اینجور چیزا حساسه و اگه روند ساخت بازی خوب نباشه یا بازی کیفیت لازم رو نداشته‌ باشه، کلا میزارتش کنار...مثل همون کاری که با DOOM کنسل شده انجام داد. DOOM کنسل شده هم با اینکه کلا Doom نبود ولی خیلی جالب به نظر می‌رسید.
در مورد Prey فعلی هم نظرمو به طور کامل توی تاپیکش گفتم...فقط اینو اضافه کنم که بازی صد در صد مشکلات مشخصی داره و ابدا همه‌چی تموم نیست ولی خیلی نکات مثبت قوی‌ و سوپرایزکننده‌ای داره که اوایل بازی یا از نمایش‌هاش ممکنه حس نشه مثلا یکیش حس اکتشاف و کلا گشت و گذار توی بازی هستش که بی‌نظیره...البته نظرات متفاوته و Prey از اون بازی‌ها هستش خیلی اختلاف نظر دربارش وجود داره و بحث‌های جالبی میشه دربارش کرد...
در مورد مقایسه با Dishonored هم بگم که ممکنه ساختار بازی مشابه به نظر برسه ولی با دو رویکرد متفاوت توی این دو تا بازی طرفیم که مقایسه‌ کردنشون رو سخت می‌کنه... یه چیزی که میشه گفت اینه که مخفی‌کاری و مبارزه توی Dishonored خیلی لذت بخش و فان‌تره ولی در مقابل گشت و گذار توی Talos 1 و پیدا کردن رازها و اتفاقاتی که اونجا افتاده خیلی جذاب‌تره و المان‌های RPG بازی خیلی خوب طراحی شدن... طراحی مراحل هم دقیقا همون چیزی هستش که از Arkane انتظار داری...حتی شاید یکمی سوپرایز هم بشی :D
به طور کلی تجربه کردن Prey از واجباته و اگه به عنوان یه بازی شوتر بهش نگاه نکنی و روش‌های مخصوص خودت رو با آزمون و خطا توی مبارزات بدست بیاری مطمئنم عاشقش میشی.


این نظر شماست ولی بنظر من prey از لحاظ مقایسه حتی نزدیک به نسخه اول و خصوصا نسخه دوم دیس انرد نمیشه منم prey رو تجربه کردم واقعا عالیه چه از لحاظ جو و محیط و طراحی و داستان ولی نه در حد سری دیس انرد:D متا هم داره همینو نشون میده نظرات خیلی ها هم همینه البته این چیزی از ارزش های prey کم نمینه ولی بنظرم امکان نداره کسی که دو نسخه دیس انرد رو بازی کرده باشه این بازی رو از اونا برتر بدونه:D
منم Dishonored رو بیشتر دوست دارم ولی بحث اولویت‌ها در میونه و اینکه از بازی چی میخوای...خیلی برتری‌ها و نکات مثبت توی Prey هستش که توی Dishonored نیست و بالعکس...
اگه کسی از من بپرسه که Prey بهتره یا Dishonored در جوابش میگم: از چه نظر؟ :D
مشکلِ استناد کردن به امتیاز و نمره هم توی نقدا همینه دیگه...نمیدونی اولویت و دید نویسنده به بازی چی بوده. مگه اینکه بری نقد رو بخونی و ببینی که فاز نویسنده چی بوده که مثلا ورداشته بازیو با Battlefield مقایسه کرده :D
 
به نظرم نه تنها از Dishonored بهتر هست، بلکه خیلی‌ جاها از نظر کیفیت نزدیک به System Shock و Bioshock هم می‌شه.:D
اما خوب بازی عجیبی‌ هست، حالت غیر متعادلی از اکشن و مخفی‌ کاری و نقش‌آفرینی داره، می‌تونم درک کنم چرا یکی‌ ازش زیاد خوشش نیاد. هر انتظاری از بازی داشته باشین نمی‌تونه برآورده کنه، مثلا خود تو اگه انتظار یه شوتر اول شخص خوب داشته باشی‌ شاید خوشت نیاد، چون شوتر خوبی نیست. نقش‌آفرینی و مخفی‌ کاری خوبی هم نیست. اما ترکیب فوق‌العاده‌ای هست. و اینکه طراحی مراحلش در بین بهترین بازی‌های تاریخ و بالاتر قرار داره. :D
برا این که بازی برا من خیلی‌ مهم بود نقدش خیلی‌ طول کشید و هر سناریو رو چند بار دارم میرم که به یه نتیجه برسم. تا یکی‌ دو روز نقد میره رو سایت، نظرم بسیار مثبت هست. :D

Prey 2 کلا بعد از Silent Hills به نظرم بهترین بازی کنسل شده‌ی تاریخه :D بازی پتانسیل بسیار بالایی داشت و میتونست یکی از بزرگترین بازیهای زمان خودش باشه ولی همونطور که مشخصه واسه بازی خیلی خرج شده بود و معلومه که مراحل ساختش اصلا به خوبی پیش نرفته و راضی کننده نبوده چون خود Bethesda هم میدونه بازی به واسطه نمایش‌هاش خیلی طرفدار پیدا کرده بود و به نظرم اگه امکانش بود، حتما بازی عرضه میشد. همونطور که میدونی Bethesda کلا روی اینجور چیزا حساسه و اگه روند ساخت بازی خوب نباشه یا بازی کیفیت لازم رو نداشته‌ باشه، کلا میزارتش کنار...مثل همون کاری که با DOOM کنسل شده انجام داد. DOOM کنسل شده هم با اینکه کلا Doom نبود ولی خیلی جالب به نظر می‌رسید.
در مورد Prey فعلی هم نظرمو به طور کامل توی تاپیکش گفتم...فقط اینو اضافه کنم که بازی صد در صد مشکلات مشخصی داره و ابدا همه‌چی تموم نیست ولی خیلی نکات مثبت قوی‌ و سوپرایزکننده‌ای داره که اوایل بازی یا از نمایش‌هاش ممکنه حس نشه مثلا یکیش حس اکتشاف و کلا گشت و گذار توی بازی هستش که بی‌نظیره...البته نظرات متفاوته و Prey از اون بازی‌ها هستش خیلی اختلاف نظر دربارش وجود داره و بحث‌های جالبی میشه دربارش کرد...
در مورد مقایسه با Dishonored هم بگم که ممکنه ساختار بازی مشابه به نظر برسه ولی با دو رویکرد متفاوت توی این دو تا بازی طرفیم که مقایسه‌ کردنشون رو سخت می‌کنه... یه چیزی که میشه گفت اینه که مخفی‌کاری و مبارزه توی Dishonored خیلی لذت بخش و فان‌تره ولی در مقابل گشت و گذار توی Talos 1 و پیدا کردن رازها و اتفاقاتی که اونجا افتاده خیلی جذاب‌تره و المان‌های RPG بازی خیلی خوب طراحی شدن... طراحی مراحل هم دقیقا همون چیزی هستش که از Arkane انتظار داری...حتی شاید یکمی سوپرایز هم بشی :D
به طور کلی تجربه کردن Prey از واجباته و اگه به عنوان یه بازی شوتر بهش نگاه نکنی و روش‌های مخصوص خودت رو با آزمون و خطا توی مبارزات بدست بیاری مطمئنم عاشقش میشی.



منم Dishonored رو بیشتر دوست دارم ولی بحث اولویت‌ها در میونه و اینکه از بازی چی میخوای...خیلی برتری‌ها و نکات مثبت توی Prey هستش که توی Dishonored نیست و بالعکس...
اگه کسی از من بپرسه که Prey بهتره یا Dishonored در جوابش میگم: از چه نظر؟ :D
مشکلِ استناد کردن به امتیاز و نمره هم توی نقدا همینه دیگه...نمیدونی اولویت و دید نویسنده به بازی چی بوده. مگه اینکه بری نقد رو بخونی و ببینی که فاز نویسنده چی بوده که مثلا ورداشته بازیو با Battlefield مقایسه کرده :D
از هر دوتاتون ممنونم به خاطر توضیحات کاملتون:D:-bd>:D<. راستش تقریبا یه برآیندی دستم اومد الان از کلیت ساختار بازی، دقیقا مشکل این بازی هم اینه که مدام با سری dishonored مقایسه میشه که نباید اینکارو کرد واقعا. خب طبیعتا اکثر کسانی که prey 2006 رو بازی کردن توقع ساختار اکشن و گان پلی ای شبیه اون رو داشتن، یعنی دوستای من اینطور بودن در حقیقت، برای همین تا یه حدودی انتظاراتشون رو برآورده نکرد، ولی من دقیقا الان سبک بازی رو متوجه شدم با توضیحاتتون، ببین بازی های این سبک رو باید طوری بازی کرد که غرق فضاسازی و هدف گذاری سازنده بشی، اصلا این سیستم گشت و گذار و ایمیل ها و... رو هم برای همین گذاشتن که تو آهسته و به تدریج خودتو داخل دنیای بازی کنی، برای من اتفاقا این رویکرد فوق العاده جذابه، چون خیلی زیاد توی بازی ها به جهان خلق شده پیرامون بازی توجه میکنم، حتی بازی هایی که روند سریع دارن. یکی دیگه از تفاوت هاش با D هم تا اونجایی که نظرات رو دنبال کردم اینه که بازی ظاهرا خیلی سختتر و چلنجینگ تر از D هست، برای همین بازم یه عده باهاش مشکل دارن. در هر حال من که فوق العاده با vision جدید آرکین نسبت به فرنچایز prey حال کردم و ضمن حفظ کردن روح بازی واقعا یه خط سیر جدید به این سری دادن، امیدوارم زودتر فرصت پیدا کنم و تجربش کنم، واقعا شاید بشه گفت مورد انتظار ترین بازی امسال من بود به همراه Quake champions :D.
راجب prey کنسل شده هم نمیدونم باید چی گفت، بتسدا یه ناشر خیلی خیلی حرفه ایه، از دید من بازی فوق العاده بوده و حیف شده که کنسلش کردن ( البته یکم زیادی جینگول مستون بود :D. اون جو خوفناک prey رو نداشت البته ) ولی خب بتسدا قطعا آینده خوبی برای بازی متصور نبوده که کنسلش کرده، باید دید بازی مراحل ساختش چطور پیش میرفته و هزینه های ساخت جبران میشده یا نه، که خب بتسدا قطعا احتمال کمی برای موفقیتش دیده که کنسلش کرده به هر حال.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or