نمایشگاه/رویداد Bethesda E3 2017 Press Conference

  • Thread starter Thread starter FUTURE
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

بهترین نمایش کنفرانس از نظر شما؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    84

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
سلام به تمام کاربران بازیسنتر... به BETHESDALAND خوش آمدید :D

bethesda-e3-2017.jpg
کمتر از یک ماه به سومین کنفرانس شرکت Bethesda در نمایشگاه E3 باقی مانده است و حالا زمان آن رسیده است تا با نگاهی به اخبار، شایعات و احتمالاتی که کم‌ کم با نزدیک شدن به E3 شدت می‌گیرند، خود را برای نمایشی هیجان‌انگیز و احتمالا پر از سوپرایز،‌ آماده کنیم.

====================
تاریخ و زمان شروع کنفرانس:
8:30 صبح دوشنبه 22 خرداد 1396
====================

چندی پیش شرکت Bethesda دعوتنامه‌ای را برای شرکت در این مراسم منتشر کرده است که تصویری جذاب و مرموز را شامل می‌شود و با توجه به دو محلی که با عبارت و نماد "در دست ساخت" در تصویر مشخص شده‌اند، می‌توان معرفی دو عنوان جدید را در کنفرانس انتظار داشت:

C_WefUqU0AA8Ws4.jpg
البته انتشار این تصویر به این معنی نیست که امسال فقط شاهد معرفی دو عنوان خواهیم بود و ممکن است شاهد نمایش‌هایی از عناوین معرفی شده + معرفی DLCهایی برای عناوین منتشر شده + معرفی و نمایش عناوین موبایل و VR + سوپرایزها و اشاره‌های احتمالی به عناوینی که سال بعد به طور کامل معرفی خواهند شد، نیز باشیم. به همین منظور تصمیم گرفته‌ایم تا امسال به سراغ تک‌ تک استدیوهای بااستعداد و محبوبِ شرکت Bethesda رفته و تمام نمایش‌ها و پروژه‌های احتمالی آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

maxresdefault.jpg
Bethesda Game Studios
1. IP جدید :
Bethesda Game Studios طی سالهای اخیر بسیار گسترده‌تر شده و کارکنان بیشتری را جذب خود کرده است و بارها از Todd Howard شنیده‌ایم که این استدیو چندین پروژه‌ی بزرگ را در دست توسعه دارد که در آینده در مورد آنها خواهیم شنید. یکی از شایعاتی که برای سالها (حدود 4 سال!) مرتبا به گوش می‌رسد پروژه‌ای به نام Starfield می‌باشد که کمپانی مادر Bethesda یعنی ZeniMax از چند سال پیش به دفعات متعدد نشان تجاری آن را ثبت کرده است. با توجه به نام این نشان تجاری و همینطور شایعاتی که از منابع مختلف به گوش رسیده است، این عنوانِ بزرگ بعدی BGS خواهد بود که زمینه‌ای علمی‌تخیلی خواهد داشت.
توجه داشته باشید که اطلاعات این عنوان تنها بر اساس شایعات به دست آمده است و ممکن است، این نشان تجاری به عنوانی دیگر اشاره داشته باشد و با عنوان جدید این استدیو بسیار متفاوت باشد.
همینطور با توجه به بی‌میلی Todd Howard برای معرفی زودهنگام بازی و فاصله‌ی بسیار از معرفی تا عرضه عناوین، احتمال اینکه پس از معرفی عنوان مذکور، شاهد عرضه‌ی آن در سال جاری باشیم نیز وجود دارد.

2. Fallout VR :
در کنفرانس سال گذشته شاهد معرفی این محتوای اضافه بودیم و انتظار می‌رود که امسال از تاریخ عرضه‌ی آن رونمایی شود.

3. عنوان جدیدی برای گوشی‌های هوشمند :
BGS با عنوان Fallout Shelter موفقیتی بسیار کسب کرده است و حالا با توجه به پروژه‌های متعدد این استدیو انتظار می‌رود، عنوان دیگری نیز برای این پلتفرم‌ها معرفی شود.

4. عناوین بیشتر برای کنسول Nintendo Switch :
پس از مدت‌ها شرکت Bethesda روابطی را با شرکت Nintendo برقرار کرده است و اولین نشانه‌ی آن را می‌توانیم عرضه‌ی Skyrim برای Nintendo Switch بدانیم. در کنفرانس امسال ممکن است از تاریخ عرضه‌ی دقیق این عنوان رونمایی شود و همینطور خبری از پروژه‌های دیگری که ممکن است بر روی این کنسول عرضه شود، بدست بیاوریم.

5. The Elder Scrolls VI :
تا چندین سال آینده، شاهد معرفی‌ TES 6 نخواهیم بود! این به دفعات بسیار زیادی توسط Bethesda اعلام شده است... (ببخشید ولی برای جلوگیری از ایجاد هایپ بی‌دلیل و ناامیدی بعد از کنفرانس، باید یادآوری می‌کردم :D)


wolfenstein-hero-image.0.jpg
MachineGames

1. معرفی رسمی از Wolfenstein: The New Colossus :
از 2 سال گذشته شایعاتی مبنی بر در دست ساخت بودن نسخه‌ی جدیدی از سری Wolfenstein به گوش می‌رسید اما در کنفرانس سال گذشته‌ی Bethesda بالاخره نشانه‌ای از آن را مشاهده کردیم که به نام Wolfenstein: The New Colossus اشاره می‌کرد. یکی از محتمل‌ترین عناوینی که امسال شاهد معرفی آن خواهیم بود نسخه‌ی جدید Wolfenstein است که توسط استدیوی بسیار بااستعداد MachineGames در دست ساخت می‌باشد. MachineGames با عناوین The New Order و The Old Blood دو عدد از بهترین تجربه‌های چند سال اخیر را به وجود آورده است که انتظار برای نسخه‌ی بعد را بسیار سخت کرده است.


Quake Champions 1.jpg
id Software

1. Quake Champions :
این عنوان سال گذشته یکی از سوپرایزهای مهم Bethesda بود و در ابتدای کنفرانس معرفی شد. انتظار می‌رود شاهد نمایشی جدید + تاریخ عرضه‌ی نهایی آن باشیم.
2. DLC جدید برای DOOM :
استدیوی id Software پس از عرضه‌ی DOOM به خوبی با محتویات جدیدی از آن حمایت کرده است. یکی از خواسته‌های اساسی طرفداران، محتوایی اضافه برای بخش تک‌نفره‌ی این عنوان می‌باشد که امیدواریم امسال شاهد معرفی آن باشیم.
3. DOOM VR :
سال گذشته در کنار Fallout VR شاهد DOOM VR نیز بودیم. در حال حاضر اطلاعات کمی از این محتوا وجود دارد و ممکن است امسال شاهد اطلاعات بیشتری از آن باشیم.


dishonored-2-prey.jpg
Arkane Studios

1. DLC برای Prey :
عنوان Prey به تازگی عرضه شده است و توانسته بازخورد عموما مثبتی را دریافت کند. ممکن است Arkane Studios با خود محتویات جدیدی را برای طرفداران این عنوان به E3 بیاورد.
2. DLC برای Dishonored II :
نسخه‌ی اول Dishonored، محتویات اضافه‌ی فوق‌العاده‌ای را دریافت کرد که باعث تحسین بسیاری از منتقدان و طرفداران شد. پس از عرضه‌ی نسخه‌ی دوم حمایت بسیاری از این عنوان توسط Arkane Studios ندیده‌ایم و ممکن است بالاخره شاهد معرفی DLC هایی برای این عنوان خوش‌ساخت باشیم.

2443256-the+evil+within+screenshot+(2)_1383569085.png
Tango Gameworks

1. معرفی عنوان The Evil Within 2 :
استدیوی Tango Gameworks یکی از بهترین تجربه‌های چند سال گذشته در سبک ترس و بقا را با The Evil Within برایمان فراهم کرده است و مدتی است که شایعات و اخبار فراوانی به توسعه‌ی نسخه‌ی دوم آن اشاره دارند. آیا وقت آن رسیده است که دوباره وارد دنیای هولناک The Evil Within شویم؟

Volcano-open-graph-image.jpg
ZeniMax Online Studios

1. معرفی محتوای جدید برای The Elder Scrolls Online :
استدیوی ZeniMax Online حمایت فوق‌العاده‌ای را از TES Online پس از عرضه‌ی آن صورت داده است و در چند سال گذشته با محتویات سوپرایزکننده‌ای طرفداران را به وجد آورده است. به تازگی شاهد معرفی محتوای اضافه‌ی Morrowind بوده‌ایم که ماموریت‌های بسیاری را برای طرفداران به ارمغان می‌آورد. ممکن است در E3 امسال نیز شاهد گسترش هر چه بیشتر این عنوان با محتویات بیشتر باشیم.

battlecry-art.jpg
BattleCry Studios

1. بازگشت BattleCry :
عنوان BettleCry روند توسعه‌ی خوبی را طی نکرده است و برای مدتی طولانی است که از آن چیزی نشنیده‌ایم. شایعات قوی بسیاری نیز به کنسل شدن این عنوان اشاره دارند اما Bethesda هرگز از کنسل شدن قطعی آن خبر نداده است و ممکن است امسال شاهد بازگشت آن باشیم.
2. معرفی عنوان جدید :
سال گذشته Bethesda اعلام کرد که برای ارزشیابی و اعمال تغییرات احتمالی، توسعه‌ی عنوان BattleCry را فعلا متوقف ساخته است تا به پروژه‌های دیگر استدیو پرداخته شود. ممکن است BattleCry Studios عنوان بهتری نزد خود داشته باشد که توسعه‌ی آن را به BattleCry ترجیح داده است.
=======================================

امضای مشترک امسال :

8647149477841526071_h0tz_sig.jpg

با تشکر از @Destruction و @Fenris Wolf :D
 
آخرین ویرایش:
watch?v=v4zQBw3KNLg
یک بنده خدایی تو 4chan ادعا کرده که لیکر هست و یه سری اطلاعات درباره‌ی Starfield و TES VI منتشر کرده. هر چند که به نظرم فیک هست، ولی خب نمیگم چی گفته شاید کسی نخواد بدونه:D. صرفا دو تا چیز خیلی مهم رو میگم:D
پروژه‌ی بعد از استارفیلد، Game of Thrones هست که سال 2020 منتشر میشه.
akaVIr هم (IYKWIM:D) سال 2023
 
آخرین ویرایش:
watch?v=v4zQBw3KNLg
یک بنده خدایی تو 4chan ادعا کرده که لیکر هست و یه سری اطلاعات درباره‌ی Starfield و TES VI منتشر کرده. هر چند که به نظرم فیک هست، ولی خب نمیگم چی گفته شاید کسی نخواد بدونه:D. صرفا دو تا چیز خیلی مهم رو میگم:D
پروژه‌ی بعد از استارفیلد، Game of Thrones هست که سال 2020 منتشر میشه.
akaVIr هم (IYKWIM:D) سال 2023

تو یه بخشی از این لیک ها هم طرف گفته که Fallout و ES و Starfield تو یه دنیا اتفاق می‌افتن. بیشتر شبیه یه جوک میمونه این بخشش. :D
ولی یه سری جاهاش همچین غیر منطقی به نظر نمیاد. مثلا اینکه Starfield تا یه بخشی Procedurally Generated هست و قابلیت ساخت و گسترش پایگاه رو یکی دو نفر دیگه هم گفته بودن. حتی اون تاریخ عرضه‌ها هم با عقل جور در میان (با توجه به اینکه بتزدا به گفته‌ی تاد هاوارد مشغول 3 پروژه‌ی بزرگ هست در حال حاضر)
نکته‌ی جالبم تاریخ عرضه‌ی ES7 هست. 2030. و اینکه طبق گفته‌ی این لیکر قراره بزرگ ترین بازی تاد باشه. :D
ولی خب هیچ اعتمادی به این لیک ها نمیشه کرد. تنها چیزی که میشه از اینا فهمید اینه که بتزدا قطعا مشغول ساخت یه بازی ساینس فیکشن با سبک گیم پلی همیشگیشه که از قضا اسمشم Starfield هست. :D
 
آخرین ویرایش:
Elder Scrolls dev Bethesda Game Studios is working on a freemium game - VideoGamer.com
Bethesda Game Studios is working on a 'Bleeding-Edge AAA freemium' game, according to a recent job listing on the ZeniMax website. To achieve this aim, they are specifically looking for a Game Performance Manager
ZeniMax is Bethesda's parent company. This posting does not seem to be related to their 'other' mobile gaming projects, and looks like it is the first project from the new Montreal studio
 
Fallout Online is back. :D
اینطوری که میره Bethesda قصد داره سرمایه‌گذاری عظیمی‌ رو بخش آنلاین و F2P داشته باشه. بازی‌های کارتی، شوتر‌های آنلاین رایگان، الانم این پروژه. فقط امیدوارم این وسط تمرکزشون رو پروژه‌های بزرگ و تک نفری رو کم نکنن.
 
Fallout Online is back. :D
اینطوری که میره Bethesda قصد داره سرمایه‌گذاری عظیمی‌ رو بخش آنلاین و F2P داشته باشه. بازی‌های کارتی، شوتر‌های آنلاین رایگان، الانم این پروژه. فقط امیدوارم این وسط تمرکزشون رو پروژه‌های بزرگ و تک نفری رو کم نکنن.
دقیقا منم نگران اینم، اصلا دوست ندارم اینا دیگه برن سمت بازی های آنلاین، الان فرنچایزی مثل Quake که از قدیم همیشه سینگل پلیرهای فوق العاده قدرتمندی داشت و نصف بیشتر شهرتش مرهون جهان های خلق شده در بخش سینگل پلیر بود رو کاملا اومدن مولتیش کردن و حتی FTP !!! البته Quake به هر حال همیشه یه بازی بوده که بخش آنلاین و مولتی پلیر هم داخلش واقعا مطرح بوده و همی Q CH هم واقعا عالی به نظر میرسه ولی من ترسم از اینه که موفقیت بازی شروعی باشه برای رفتن بتسدا به این سمت و سو:D:D:|:|:|.
 
این Zenimax Online رو واسه همین جور بازیا ساختن دیگه :D به نظرم لزومی نبود BGS خودشو وارد این قضایا کنه، بعد از TES Online (اگه بیخیالش بشن :D) میدادن همینا میرفتن سراغش...
در مورد سیاست کلی Bethesda و تمرکز روی بازیهای Online و F2P هم فقط به همین بسنده میکنم :D : اگه Wolfenstein جدید از این قرطی بازیا (:D) داشته باشه کلا اسم Bethesda رو هم نمیارم دیگه :D:| همون DOOM هم بزرگترین ضربه‌رو از بخش آنلاینش خورد که اصلا نیازی بهش نبود...
یه نتیجه‌گیری مهم که من از این خبر کردم، اینه که اون شایعات اخیر که توی 4chan منتشر شده بود و در مورد Game of Thrones و TES VI & VII (!) توهم زده بود، همش مضخرفی بیش نبوده :D چون اگه یارو از برنامه‌های BGS تا سال 2030 (!) خبر داشته پس حتما باید یه چیزایی هم از این پروژه F2P می‌‌دونست! :>
کم‌کم دارم وسوسه میشم منم برم توی این سایتا یه چیزایی از خودم ببافم و بگم Leaker هستم و در BGS مشغول کارم :D از اونجایی که نزدیک E3 هر چی بگی سایتا بازتاب می‌کنن، حرکت جالب و پرسروصدایی میشه :D خیلی هم سخت نیست، فقط کافیه یه چنتا از این توهماتی که واسه نظرسنجی زدیم رو لیک کنم! کلا فضای شدیدا هایپ زایی شکل می‌گیره >:):D
 
این Zenimax Online رو واسه همین جور بازیا ساختن دیگه :D به نظرم لزومی نبود BGS خودشو وارد این قضایا کنه، بعد از TES Online (اگه بیخیالش بشن :D) میدادن همینا میرفتن سراغش...
در مورد سیاست کلی Bethesda و تمرکز روی بازیهای Online و F2P هم فقط به همین بسنده میکنم :D : اگه Wolfenstein جدید از این قرطی بازیا (:D) داشته باشه کلا اسم Bethesda رو هم نمیارم دیگه :D:| همون DOOM هم بزرگترین ضربه‌رو از بخش آنلاینش خورد که اصلا نیازی بهش نبود...
یه نتیجه‌گیری مهم که من از این خبر کردم، اینه که اون شایعات اخیر که توی 4chan منتشر شده بود و در مورد Game of Thrones و TES VI & VII (!) توهم زده بود، همش مضخرفی بیش نبوده :D چون اگه یارو از برنامه‌های BGS تا سال 2030 (!) خبر داشته پس حتما باید یه چیزایی هم از این پروژه F2P می‌‌دونست! :>
کم‌کم دارم وسوسه میشم منم برم توی این سایتا یه چیزایی از خودم ببافم و بگم Leaker هستم و در BGS مشغول کارم :D از اونجایی که نزدیک E3 هر چی بگی سایتا بازتاب می‌کنن، حرکت جالب و پرسروصدایی میشه :D خیلی هم سخت نیست، فقط کافیه یه چنتا از این توهماتی که واسه نظرسنجی زدیم رو لیک کنم! کلا فضای شدیدا هایپ زایی شکل می‌گیره >:):D
دقیقا با تک تک حرفات موافقم:D، ببین یه بازیایی مثل the elder scrols ، fallout ، Doom ، wolfenstein ، dishonored و بازیای از این دست اینقدر اسامی دهن پرکن و پرطرفداری هستن که اصلا لازم نیست برای همه گیر کردنشون و فراگیریشون بین جامعه گیمرا بخوان با قدرت مالتی پلیر و آنلاین اونارو برند کنن، این بازیا اسمشون یه برند فوق العاده مطرح و فراگیر هست بین عموم گیمرا، واقعا تمام زیبایی این بازی ها و بازی های مشابه اینا به بخش سینگل پلیر بازی و جهان های خلق شدشون هست، منم فقط امیدوارم بتسدا که الان میشه گفت بزرگترین حامی بازی های با محوریت تکنفره و داستان محور هست کما فی السابق این advantage اش رو حفظ کنه توی این زمونه که بازی ها دارن همه به سمت آنلاین میرن. حالا بحث Quake تا حدی با اینا فرق میکنه، Quake از همون شماره اول توی ارائه بخش مالتی پلیر قدرتمند و جذب گیمرا به سمت بازی های چند نفره جزو پیشگامان بوده و در کنار بخش تکنفره فوق العادش همیشه مالتی پلیر خیلی خفنی داشته که شماره 3 هم دیگه موفقیت این بخش رو تکمیل کرد. ولی خب اصلا دوست نداشتم که اینا این بازی رو که اتفاقا خیلی جهان های عالی ای توی بخش تکنفره برای ادامه داشت کاملا و صرفا یه بازیه مالتی پلیر رقابتی کنن، هرچند که با Champions و نمایش هاشم خیلی حال کردم ولی خب این رویکرد رو اشتباه میدونم در هر حال.
راجب شایعات هم واقعا فکر بکریه اون پیشنهادت:D:D:D.
 
gmvx_maxresdefault_(13).jpg


چند شب پیش داشتم یکی از مصاحبه های پولیگان با تاد رو میخوندم که نکات بسیار جالب و خفنی رو اون لابه لا دیدم :D خبر مال feb2017 که بیشتر رو سوییچ و اسکایریم بلد شده خیلی جدید نیست ولی اصلا مهم نیست :D مهم حرف های تاد :D ممکنه براتون قدیمی باشه. اما به نظرم به هر حال هایپ بر انگیزه :D قسمت های بلد شده گفته های شخص تاد هاوارد.

Skyrim particularly seemed to catch its moment. While RPGs were once a niche entertainment for relatively small numbers of adherents, Bethesda's dragon-slaying magical exploration game punched through to the mainstream media, and meme status.

He says the game's high profile success caught him by surprise. "I don't know how it happened," he says. “We could feel it when it crossed over to being referenced on television or other places. It's nothing we could ever plan for. It just kind of happened.
صحبت هایی در مورد نیچه و اختصاصی بودن سبک RPG در گذشته و تاثیری که بازی های بتسدا رو این سبک گذاشتند که در نهایت تبدیل به یک جریان اصلی بشه.

تاد هاوارد : "من نمیدونم چطور اتفاق افتاد! ما میتونستیم حسش کنیم وقتی از نقطه ای فراتر رفت که به یک مرجع رو TV و جاهای دیگه تبدیل شد. این چیزی نبود که ما هیچوقت بخوایم برنامه ریزی کنیم. فقط یک طوری اتفاق افتاد " !
(:D)
---

"Certain things came together. People's mood, timing, vibe, marketing, all of it. But it happened very quickly, almost as soon as the game was out."

Howard believes the elevated status of RPGs is due to the fact that so many games now borrow some of that genre's fundamentals such as NPC interactions, exploration, character upgrades and strong story. But the big breakthrough comes from freedom of movement.
تاد در ادامه : "چیز های مشخصی گرد هم امدند.. حال و حوصله افراد . زمان بندی . vibe (:D) . بازاریابی . تمام این ها .. اما خیلی سریع اتفاق افتادند.. تقریبا به موعدی که بازی عرضه شد.."

هاوارد معتقد است جایگاه بلند بالای RPG ناشی از این حقیقت است که بازی های زیادی ویژگی های بنیادین این سبک را قرض گرفته اند . مانند تاثیر پذیری از NPC .
اکتشاف . ارتقا شخصیت و داستان قدرتمند . اما بزرگترین مانعی که رد شده ازادی حرکت بوده.
---

"Video games put you in a different place," he says. "They do geography so well. We can put the player anywhere, and the player can do anything.


"Open world games have gotten more popular, so we have to think about creating the kinds of interactivity that make you feel like you're really in that world. We want to avoid activities that feel too 'gamey' and that take you out of the story.

"بازی های ویدئویی شما را در جا های مختلف قرار میدهد" تاد می گوید : " انها (بازی ها) گار جغرافیایی میکنند. خب پس.. ما میتونیم پلیر را هر جایی بزاریم . و بازیکن هر کاری می تواند انجام دهد.."

"بازی های جهان باز بسیار محبوب تر شده اند . پس ما باید به خلق تاثیر پذیری فکر کنیم که باعث شود احساس کنید واقعا در ان دنیا هستید . ما می خوایم از فعالیت هایی که تجربه (خیلی بازی شدن) میدند و شما را از داستان خارج میکنند اجتناب کنیم.
---

While open worlds have been the engine of role-playing's growth, the genre’s continued success will rely on solving a much trickier problem: character interactions. RPGs can still throw up jarring encounters with NPCs who skirt the uncanny valley.

Howard says that Fallout 4's dog and robot were his favorite characters.


“I think we have a very long way to go in how the other characters act and react to you. That's the big issue we're trying to solve. We're pretty good at pushing technology and world building. We have a good handle on game flow, the rate you get new things, how you're rewarded over time. But we need to be innovating on [characters].”

در حالی که (جهان باز) موتور رشد نقش افرینی محسوب میشه.. ژانر به موفقیتش در حل کردن فریب دهنده ترین مشکلش ادامه میدهد : تاثیر پذیری شخصیت . RPG ها همچنان میتونند از مقابله با NPC هایی که دره وهمی را احاطه کرده اند کناره گیری کنند. منظور مقابله با npc هایی که بسیار رو برنامه عمل میکنند و از القای حس (that make you feel like you're really in that world) جلوگیری میکنند.

هاوارد میگوید : "من فکر میکنم ما راه درازی داریم تا وارد شیم به (چگونگی رفتار شخصیت ها) . این موضوعی هست که می خوایم حل کنیم. ما در جلو بردن تکنولوژی و ساخت دنیا بسیار خوب هستیم. ما گردش بازی را به خوبی در دست داریم. میزان امکانات جدیدی که میگیرید. چگونه در طول زمان پاداش بگیرید . اما ما نیاز به نواوری در (شخصیت) داریم"

Bethesda’s Todd Howard is reaching for the future of RPGs

درکشون از یک ویدئو گیم و اینکه حرف هاش شدیدا به دل ادم میشینه به کنار :D به نظرم نکات خیلی مهمی رو تو حرفاش بیان کرد. البته هممون از قبل میدونیم . اما خب با زبون خودش داره میگه که دغدغه ما 2 تا تکسچر بیشتر نیست. بلکه مکانیزم ها و المان های پایه ای بازی و البته ژانر هدف اصلیشون برای ارتقا محسوب میشه. و فکر کنم هممون متوجه این ارتقا در ساختار fallout 4 شدیم. واقعا در مقایسه با fallout3 جهش به این نسل توش محسوس بود . در عین حفظ اون گیم پلی سنگین امکانات بسیار زیادتری هم بهمون داد. ارتباط با NPC ها چند لول بالاتر رفته بود . درسته که رقباش تو زمینه هایی مثل روایت بهتر بودند. ولی برایند کلی بازی های بتسدا را در نظر بگیریم به نظر من بی نظیرند.
اینکه بازی هاشون با مود وایب و در واقع عشق درونیشون جلو میره میتونه مهر اثباتی باشه به این موضوع که بتسدا گیم استودیوز واقعا برای "بازی" ساختن فعالیت میکنه. نه پول در اوردن(اولویت) :D
و در نهایت امیدوارم نظام هستی امثال راک استار و بتسدا را حفظ کنه :D
 
آخرین ویرایش:
یکی از بازیهایی که امسال Bethesda معرفی میکنه توی برنامه Geoff Keighley هم حضور داره...
2:45 PM — 3:15 PM
Bethesda Softworks

Join Bethesda Softworks for a look at a newly announced title that will be seen for the first time at their E3 2017 Showcase
The Full Schedule for E3 COLISEUM 2017 – Geoff Keighley – Medium
احتمالا عنوانی باشه که Bethesda برای عرضه در امسال در نظر گرفته و بیشتر کنفرانس هم رو هم قراره بهش اختصاص بده...
 
یکی از بازیهایی که امسال Bethesda معرفی میکنه توی برنامه Geoff Keighley هم حضور داره...
2:45 PM — 3:15 PM
Bethesda Softworks

Join Bethesda Softworks for a look at a newly announced title that will be seen for the first time at their E3 2017 Showcase
The Full Schedule for E3 COLISEUM 2017 – Geoff Keighley – Medium
احتمالا عنوانی باشه که Bethesda برای عرضه در امسال در نظر گرفته و بیشتر کنفرانس هم رو هم قراره بهش اختصاص بده...
علی رضا یعنی quake هست؟! :) امسال فکر کنم فقط quake برسه به آخر سال.
 
علی رضا یعنی quake هست؟! :) امسال فکر کنم فقط quake برسه به آخر سال.
نه علی...اگه دقت کنی نوشته پنل قراره برای یکی از بازیهایی که تازه قراره توی کنفرانس معرفی بشه، باشه...
اونم که امسال عرضه بشه هم حدس منه چون Bethesda تقریبا هر سال برای پاییز یه بازی بزرگ داره که واسه همه‌ی پلتفرم‌های اصلی عرضه میشه...Quake هم احتمالا واسه همین امسال تاریخ بخوره ولی از اونجایی که فقط واسه PC عرضه میشه فک نکنم تمرکز اصلی Bethesda باشه...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or