Bayonetta - Xbox360 Version

ایشون لباس ندارن که
بدنش بوسیله ی موهاش پوشونده شده
به همین دلیل وقتی کمبو میزنه هی به اصطلاح پوشش کم می شه
اینو میدونم. یه چی گفتم که برای همه قابل هضم باشه:biggrin1:
 
بازی های سگا جان ریجن لاک ندارن. خوشحال باش مثل من :biggrin1:.
شما بپا از خوشحالی زیاد بلایی سرت نیاد که خیلی ها رو خوشحالی میکنی:laughing:
2 هفته پیش خود سگا اعلام کرد که بازی ریجن لاک داره.پس بدون اطلاع خوشحال نباش:laughing:
 
شما بپا از خوشحالی زیاد بلایی سرت نیاد که خیلی ها رو خوشحالی میکنی:laughing:
2 هفته پیش خود سگا اعلام کرد که بازی ریجن لاک داره.پس بدون اطلاع خوشحال نباش:laughing:

شما هم هوای خودتو داشته باش با پست اولت بن نشی ... :-"
فریدون خیلی از تو بهتر میدونه که چی به چیه ... :biggrin1:
 
شما هم هوای خودتو داشته باش با پست اولت بن نشی ... :-"
فریدون خیلی از تو بهتر میدونه که چی به چیه ... :biggrin1:
باشه اقای داستان نویس :pموقعی که کسی چیزی نمیدونه چاقو که نذاشتن بیخ خرش اینم لینکش حالا ببینم اقای دانا کیه :laughing:
http://kotaku.com/5345288/sega-yes-bayonetta-will-be-region-locked
 
tc_1653_0010.jpg
tc_1653_0001.jpg
tc_1653_0011.jpg
tc_1653_0004.jpg
tc_1653_0011.jpg
tc_1653_0025.jpg
 
Platinum Games’ Hashimoto wants to play Natal “as soon as possible”

Bayonetta producer, Yusuke Hashimoto, has told D’toid that Platinum Games are very interested in motion controls – providing the games created are not “carbon copies” of previous games in that genre.

“I’m very interested in motion control because it has the potential to take video gaming to a whole new level,” said Hashimoto. “However making sure you actually engage the player is key, so it’s important to create motion controlled games that really innovate, and not just another carbon copy of a pre-existing motion control game.

“Natal does look really exciting, I want to play it as soon as possible.”

Full think through the link.​
 
اقای Tatsuya Minami که CEO ـه Platinum Games تو وبلاگ این شرکت گفته " قبل از تموم کردن نسخه Xbox360 ـه Bayonetta ; اون رو به SEGA تحویل داده تا برای ps3 پورتش کنن.
این هم اصل پست ( کامنت ) ایشون:

“With Bayonetta, we created the Xbox 360 version of the game first, and then handed off all the data and other assets to SEGA so they could begin the process of porting Bayonetta to the PS3,” Minami wrote, “giving them advice regarding the porting process along the way and overseeing the progress to ensure that the PS3 version would be the best it could be.

“As the developers of Bayonetta, we have overseen both versions, and I would like to make one thing clear. The Xbox 360 and PS3, as hardware platforms, both have their own distinct differences and peculiarities, and these characteristics will naturally give birth to differences in the final product. However, all involved endeavored to exploit the specific traits of each console to create an enjoyable experience.

“We feel the best way to evaluate this is by actually playing the game for yourself and coming to your own conclusions.”​

دقیقا جریان The Orange Box و Valve و EA شد.
 
شاید سوال مبتدیانه ای باشه اما رقیب این بازی توی این سبک در زمان عرضه چه بازی هست؟

علی رغم جالب بودن بازی، به نظرم جو بازی زیادی ژاپنیه! نمی دونم بقیه هم همچین حسی دارن یا نه.( یه مقدار توصیف این حالت سخته!)
 
شاید سوال مبتدیانه ای باشه اما رقیب این بازی توی این سبک در زمان عرضه چه بازی هست؟

علی رغم جالب بودن بازی، به نظرم جو بازی زیادی ژاپنیه! نمی دونم بقیه هم همچین حسی دارن یا نه.( یه مقدار توصیف این حالت سخته!)
بازی ژاپنی، سازنده ژاپنی، موتور ژاپنی و ... . غیر از این بود جای تعجب داشت.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or