Cloud Strife @:
کاش لااقل یک بار یک بار واسه دل خوشی هم که شده ، اون زمانها که بحث مقایسه بین سری هیلو یا گیرز با GOW و . . . میشد این منطق و تحلیل هایی که در مورد Ryse راه انداختی از شما دیده بودیم .
----------------------------------------------
ماشاالله یکی دوتا هم نبود که نقل قول کنم با این حال :
-هوش مصنوعی Ryse چیزه خاصی نداره درست ولی جوری میگی هوش مصنوعیش جلو کیل زون حرفی واسه گفتن نداره که کسی ندونه فکر میکنه تا حالا یه دونه ویدئو هم از گیم پلی Killznoe :SF ندیدی. (جداً دیدی؟! )
-در مورد انیمیشن های Ryse هم( که احتمالاً اینم میدونی ) از پرفورمنس کپچر استفاده کردن جوری که یکی از مچ ترین و دقیق ترین انیمیشن های سرو صورت و صدا رو تا به امروز به معرض نمایش گذاشتن .
-در مورد تخریب پذیری ببخشید شما فقط تو تخریب پذیری رو تکنیک میدونی؟ فیزیک کارکتر هایی که تو Ryse میبینی تو کیل زون وجود داره؟ یا لباس های کارکتر ها (بربرها )که هر کدوم فیزیک مربوط به خودشون دارن یا گیاه و بوته ها یا فیزیک آب . . . اینا پردازش نمی خوان؟ اینا با دعا و آیه نسبت به حرکت کارکتر واکنش نشون میدن ؟ فقط تیر بزنی چهارتا تیکه آجر بیاد پایین( اونم در موارد مشخص) سخت افزار به چالش کشیده میشه؟
-تکنیک هایی که کرایتک تو Ryse بکار گرفته تا الان نمونه مشابه اش فقط تو کرایسیس 3 با Dx11 اونم رو سیستم های چند میلیونی قابل مشاهدست بعد تو میگی از لحاظ تکنیکی داریم بزرگ نمایی میکنیم؟
در مورد دوبین فیکس که کلاً نمی دونم چی بگم ! در مورد شیدر ، پولیگان اون داستان هایی که که از خودت در آوردی:
در ضمن اینو هم واسه تو میگم هم واسه باقی دوستان چون دیدم چند بار این موضوع تکرار کردن که مدلینگ بازی افت کرده و الی آخر . . اون چیزی که قبلا تو
گیم پلی می دیدیم( قبل از کاهش ) 85k بوده یعنی مدل ماریوس همون موقع هم تو
داخل بازی 85k بوده در حقیقت عملاً بین گیم پلی بازی چه قبل کاهش چه بعدش تغییری از لحاظ تعداد پولیگان ایجاد نشده؛ اون 150k واسه کات سین ها بوده که در نهایت تصمیم گرفتن کلاً LOD حذف کنن حالا این داستانایی که تو سره هم کردی از کجات در آوردی خداعالمه . . .