Battlefield 4 در يكي از كنسول هاي نسل بعدي بسيار بهتر است !

  • Thread starter Thread starter !_Meshki_!
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
M

!_Meshki_!

battlefield-4-angry-sea-single-player-screens_7-wm-670x376.jpg

Jack Frags يوتيوبـره معروف قول يك Direct Feed ـه 1080p از بازي Battlefield 4 بر روي كنسول هاي نسل بعدي را در تاريخ 29 اكتبر داده است . طبق گفته هاي او در يكي از نسخه هاي نسل بعد گرافيك بسيار بهتر است .
" ويدئو گيم پلي از Xbox One و PS4 را در تاريخ 29 اكتبر پخش خواهم كرد ; ساعت ها گيم پلي از مالتي پلير PS4 و سينگل پلير Xbox One را دارم . تا آن موقع نمي توانم چيز بيشتري بگويم اما با ديدن اين ويدئو شگفت زده خواهيد شد زيرا Battlefield 4در يكي از نسخه هاي نسل بعد بسيار بهتر به نظر مي رسد . "

منبع
 
عکسهایی که نسخه XB1 توش تاریکه بخاطر نوع کپچری هست که یوروگیمر انجام داده، خودشون هم گفتن برای کپچر RGB Range مشکل داشته. مقایسه سایهای دیگه مثل IGN رو ببینید این مشکل سیاهی رو نداره.
 
این عکسها کاملا مشخصه که دستکاری شدن ...خیلی راحت میشه با پایین اورد روشنایی تصویر برای ps هم به تاریک خونه ی عکاسی تبدیل کرد و بالعکس...!!! اصلا خودتون خندتون نمیگیره با این عکسها ....اقلا عکس که میزارید این قدر تابلو نزارید !!
یعنی رو برم که رو نیست سنگ پا قزوینه
 
عکسهایی که نسخه XB1 توش تاریکه بخاطر نوع کپچری هست که یوروگیمر انجام داده، خودشون هم گفتن برای کپچر RGB Range مشکل داشته. مقایسه سایهای دیگه مثل IGN رو ببینید این مشکل سیاهی رو نداره.
یعنی میگین این عکسا واقعی نیستن ؟ میشه همین عکسای پایینی رو از یه سایت دیگه بزارین ؟

xone
PS4
PC
 
عکسهایی که نسخه XB1 توش تاریکه بخاطر نوع کپچری هست که یوروگیمر انجام داده، خودشون هم گفتن برای کپچر RGB Range مشکل داشته. مقایسه سایهای دیگه مثل IGN رو ببینید این مشکل سیاهی رو نداره.

مسئله اینجاست که این عکسها تا دیروز اسمش تکسچر با کیفیت و رنگ بندی خفن و غنی بود!
 
یعنی میگین این عکسا واقعی نیستن ؟ میشه همین عکسای پایینی رو از یه سایت دیگه بزارین ؟

xone
PS4
PC
مسئله اینجاست که این عکسها تا دیروز اسمش تکسچر با کیفیت و رنگ بندی خفن و غنی بود!
من در مورد تکسچر چیزی نگفتم، این مشکل کنتراست بالا و سیاهی رو میگم که دلیلش رو DF توضیح داده که چرا واسه بقیه سایت ها مشکل نداره:

Why isn't anyone else's footage from the same event showing the crushed blacks؟

EA provided Elgato Game Capture HD consumer-level devices at the Stockholm event. They're great little units but they are unsuitable for DF work because they cannot acquire 1080p at 60 frames per second and they do not provide lossless video. The reason they do not show crushed blacks on Xbox One is because they operate at limited range RGB (16-235) and the XO dashes were set accordingly. We are told that the current Xbox One appears to be fine operating in limited range RGB, so this is a good match for the unit. We also know that both PS4 and XO hardware at the EA event was set by default to limited range RGB, so other attendees were good to go straight off the bat while we had to make changes to suit our more specialised equipment

Editor's blog: Battlefield 4 Face-off Preview Q&A • Blogs • Eurogamer.net
 
خب Digital Foundry نسخه نهایی هر دو کنسول رو آنالیز کرده :

رزولوشن همون 900 در مقابل 720 هست ، اون افکت Sharpening ی که روی X1 بود و خیلی ها فکر میکردن برتری محسوب میشه چون باعث شده بود X1 حتی از PC هم شفاف تر بنظر بیاد، برداشته شده و DF این رو یه نکته مثبت دونسته چون در واقع همونطور که قبلا هم گفته شده بود اون افکت بیشتر از اینکه به زیبایی نسخه X1 کمک کنه در خیلی جاها به ضررش بود . HBAO اضافه شده به X1 اما از لحاظ فریم ریت صدمه زده و اختلاف از قبل هم بین دو نسخه بیشتر شده به طوری که در اکثر مواقع X1 حدود 8 فریم پایینتر از PS4 هست و مخصوصا در زمان انفحار و افکتهای سنگین اختلاف حتی به 12 فریم هم میرسه .
 
خوب انصافا بخوایم منطقی باشیم برعکسcod زیاد تفاوتی نداشتن X1, PS4توی عکس ها ولی خوب یخورده PS4 بهتره جالبه با داشتن res بالاتر فریم هم بهتره که این رو هم خودمون باید تجربه کنیم
PCاز دو نسخه کنسول ها خیلی بهتره
VIVA PS4
 
خب Digital Foundry نسخه نهایی هر دو کنسول رو آنالیز کرده :
HBAO اضافه شده به X1 اما از لحاظ فریم ریت صدمه زده و اختلاف از قبل هم بین دو نسخه بیشتر شده به طوری که در اکثر مواقع X1 حدود 8 فریم پایینتر از PS4 هست و مخصوصا در زمان انفحار و افکتهای سنگین اختلاف حتی به 12 فریم هم میرسه .
Hard evidence of the PS4's frame-rate lead for the retail release of Battlefield 4 - even with its 50 per cent increase in resolution it can typically command a 10fps+ advantage during our stress-tests

The PS4's strong performance lead is the real clincher though; a wide 10fps margin flaring up for most of our campaign mode tests.

For every other sequence, we see a consistent delta of 10fps in the PS4's favour; from the docking of a rainy, battle-torn Singaporean beach to the ripping in half of an airship carrier. At its peak, the PS4 takes up to a 16fps lead also, leaving the Xbox One stuttering along in the face of alpha effects during the Baku mission's towering explosions.

اختلاف فریم ریت اونم با 50% رزولوشن بالاتر خیلی فاحشه !
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or