آخرین ویرایش:
خدایی داخل دورترین رویاهاشون همچین موفقیتی نمیدیدن
اتفاقا خلاقیت و زیبایی و گیم پلی نابی که در ASTRO’s PLAYROOM دیده شد، زمینه رو مهیا کرد برای عنوان بعدی و به نظر من موفقیتش قابل پیش بینی بود.خدایی داخل دورترین رویاهاشون همچین موفقیتی نمیدیدن
اون مرحله که اسفنج میشه اصلا یه چیزه عجیبیه، اوج طراحی و فیزیک رو میشه دید، یعنی در سراسر اون مرحله من کلا دهنم باز مونده بود و حالت عاااااااا چه خفنننننه داشتم.خوبه که بچه ها بیان یه لیست سه تایی بدن از قابلیت هایی که آسترو میگیره و بگن با کدوم حال کردن
خود من:
1-موش میشه خیلییی خفنه، کاش بیشتر بود.
2-زمان رو که استاپ میکنی فوق العاده است، چه از لحاظ ویژوال چه از لحاظ گیم پلی
3-اون قابلیت هم که اسفنج میشه خیلی عجیب حال داد
Sackboy 2 یه بار یه آف خوبی خورده بود خریدمش ، اونم پلتفرمر خوبیه،بازی تموم کردم و میتونم بگم معرکه بود.همه چی عالی و پر از خلاقیت.چقدر فیزیک بازی و اون توپ ها و لگو هایی که هر کدوم فیزیک خاص خودشونو داشتن بازی جالب کرده بود.پخش و پلا کردنشون لذت خوبی میدادفقط حیف من خیلی اون مرحله که اسفنج شده بود دوست داشتم همون یکی بود فقط.پایانشم جالب بود تیتراژ خیلی خلاقانه کار شده بود.همه چیز بازی بنظرم خوب بود.موسیقی بازی هم که بی نظیر بود.
اقا پلتفرمر دیگه ای رو ps5 نداریم که تو همین مایه ها باشه؟
نمیدونم دقت کردید یا نه، اما غیر بازی های سونی، کلی هم ریفر به داستان های کلسیک داشت. از علادین بگیر، تا جک و لوبیای سحر آمیز.
نه خیلی سخت، ولی یه ذره بالاتر از سطح استاندارد که باعث میشه آدم بتونه از کیفیت گیمپلی بازی لذت زیادی ببره و مهارتش توی بازی سنجیده بشه. کاش در آینده مراحل این مدلی بیشتری هم اضافه بشن، چون واقعاً کیف میدن.