Multi Platform Assassin's Creed Shadows

Screenshot 2025-03-15 233529.png
عنوان جدیدی از سری Assassin's Creed در شوکیس این عنوان معرفی شد. این بازی بخشی از پروژه Assassin's Creed Infinity است که در همین شوکیس معرفی شد.
تاپیک جامع اینفینتی: Assassin's Creed Infinity
--------------------------------------------
سازنده: Ubisoft Quebec
ناشر: Ubisoft
تاریخ عرضه: 18 مارس 2025 (30 اسفند 1403)
پلتفرم: PC, PS5, XSX|S
--------------------​
اطلاعات
  • در این نسخه سری به ژاپن فئودال سفر خواهد کرد.
  • بازی 2 شخصیت اصلی به نامهای Yasuke و Naoe خواهد داشت که به دلخواه خود میتوانید بین آنها سوئیچ کنید.
  • با پیشرفت در داستان بازی شاهد تغییر فصل خواهیم بود و بازی هر چهار فصل وجود دارد.
  • نائویی دارای یک قلاب است که می‌تواند آن را به لبه سقف‌های خانه‌های بازی و همچنین نقاط مختلف دیگر پرتاب کند و از آن برای بالا رفتن از اجسام استفاده کند.
  • تقریبا تمام آیتم های درون بازی می‌توانند به صورت پویا توسط سلاح های شما آسیب ببینند. به عنوان مثال کاتانا ها می‌توانند بوته ها و سبد ها را برش بزنند و علائم دقیق تیغه خود را بر جای بگذارند.
  • سیستم مبارزه سلاح های متنوعی از جمله کاتانا و Kanabo و نیزه Yari و Kunai و Kusarigama را در اختیار شما می‌گذارد.
  • دو شخصیت بازی دارای درخت های مهارت کاملا جدا از یک دیگر هستند ولی میتوانید از XP و منابع و سلاح های جمع آوری شده برای هر دو آنها استفاده کنید.
  • سیستم فصول همچنین بر روی رفتار NPCهای بازی تأثیر می‌گذارند. در تابستان سامورایی‌ها به جستجوی بازیکن بوته‌ها را از بین می‌برند، در زمستان آن‌ها به دور آتش و مکان‌های گرم تجمع می‌کنند و مسیر‌های جدید و سردتری رویت می‌شود.
  • اندازه نقشه بازی شبیه به نقشه‌ AC Origins خواهد بود و منطقه مرکزی ژاپن را به تصویر خواهد کشید.
  • بازی بخشی از پروژه اینفینیتی میباشد.
  • این نسخه توسط تیم و کارگردان پروژه‌های AC Odyssey و Immortals Fenix Rising ساخته میشود.
  • سبک بازی همچون نسخه‌های اریجینز، ادیسی و والهالا RPG خواهد بود.
تریلرها
-------------


تصاویر
-------------
 
آخرین ویرایش:
زیباست و کمک قابل توجهی میکنه به غوطه وری بصری بازی, بخصوص وقتی باد میوزه. اما خب.. اونقدری به بار پردازی اضافه میکنه که فقط رو حالت Quality در دسترس هست. (حتی روی pro)

يسوال الان اين فرقى كه فايو پرو با معمولی داره اگه توی فایو معمولی کوالیتی رو انتخاب کنیم چیزی شبیه به همون گرافیک رو میبینیم ؟ چون مقایسه ها روی پرفورمنس بود
؟؟؟
 
توی یوتوب پر ویدئو مقایسه ش با RDR2 شده ، ملت هم‌ تو کامنت ها دارن Shadows رو مسخره میکنن ،
کلا هیت خورش خوبه!
همینکه یه عنوان ۲۰۲۵ داره با یه بازی از یه نسل پیش و ۷ سال پیش مقایسه میشه نشون میده RDR2 چقدر خفن بوده!
آخهههه چه مقایسه ای واقعا ؟:-??
وای از اون روزی که GTA 6 عرضه شود . همانا همگی ایمان خواهید آورد . بترسید و منتظر باشید .:))
 
  • Like
Reactions: jdepp
؟؟؟
یک ویدیو از مقایسه مد کوالیتی من دیدم بین دو کنسول از سایت push square که ۹۰ درصد مثل همن. فرق خاصی رو‌ مد کوالیتی من ندیدم به اون صورت بر عکس پرفورمنس که اختلاف قابل مشاهده بود. اینم یک اسکرین از مد کوالیتی بین دو کنسول
 

Attachments

  • Screenshot_۲۰۲۵-۰۳-۲۲-۱۰-۵۹-۲۰-۹۲۱_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_۲۰۲۵-۰۳-۲۲-۱۰-۵۹-۲۰-۹۲۱_com.android.chrome.jpg
    398.1 KB · مشاهده: 6
  • Screenshot_۲۰۲۵-۰۳-۲۲-۱۱-۰۶-۰۸-۲۱۸_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_۲۰۲۵-۰۳-۲۲-۱۱-۰۶-۰۸-۲۱۸_com.android.chrome.jpg
    459.8 KB · مشاهده: 6
یک ویدیو از مقایسه مد کوالیتی من دیدم بین دو کنسول از سایت push square که ۹۰ درصد مثل همن. فرق خاصی رو‌ مد کوالیتی من ندیدم به اون صورت بر عکس پرفورمنس که اختلاف قابل مشاهده بود. اینم یک اسکرین از مد کوالیتی بین دو کنسول
مود کوالیتی روی پرو بهش RT Reflections اضافه شده که بازتاب ها رو واقع گرایانه تر نشون میده. مثلا اگر چاله آب باشه و اینجور چیزها. ولی تو بازیهایی که محیطهای صیقلی کم داره مثل همین اساسین شدوز بیشتر همین RTGI به چشم میاد بخاطر اینکه بازی دارای چرخه شبانه روزی و اپن ورلد هم هست نورپردازی baked نمیتونه هرگز زیبایی هایی که با RTGI میشه بهش دست پیدا کرد رو انجام بده.
ولی مثلا برعکسش یه بازی خطی و مثلا تو محیطهای بسته و دارای سرفیس هایی که رفلکشن دارند اینجا بیشتر RT Reflections بکار میاد و نورپردازی baked میتونه تا حد زیادی کارو زیبا در بیاره. مثل بازی کلیستو پروتوکل
 
  • Like
Reactions: SMM9 and He!n3ger
میدونستی تو این بازی حتی نمیشه به حیوانات آسیب زد یا شکارشون کرد؟

View attachment 371927

هیچ زمانی هیچ بازیی از نظر توجه جزییات به RDR2 نمیرسه مگر بازی بعدی خود راکستار.
از رفتار NPC ها و تعامل با اونها گرفته تا حیات وحش پویا و زنده تا آب و هوای پویا و واقع گرایانه. حتی اسب بازی رو به عنوان فاکتور تعیین کننده در نظر بگیریم خودش گویای همه چیز هست . تو RDR2 فقط ۴۰ نژاد اسب متفاوت وجود داره که هر کدوم ویژگی و خصوصیات منحصر به فرد خودشون را دارند و مثل یه موجود زنده کنارت نفس میکشن. گرسنه میشن ،خسته میشن، میترسن ، کثیف میشن و دهها جزییات دیگه. کلی وسیله نقلیه جوراجور و npc هایی که هر کدوم چرخه زندگی منحصر به فرد دارند و کارهایی که باهاشون میکنید تو خاطرشون می مونه. بیش از ۲۵۰ گونه جانوری مختلف که همدیگه رو شکار میکنند و یک چرخه بقای منحصر به فرد دارند .
واقعا اینجا بحث راکستار و بازیاشو وسط نکشید چون خود یوبی بیشتر میره زیر سوال و بهتره به همون قابلیت های منحصر به فرد سری اساسین بپردازید . اساسین شدوز از لحاظ توجه به جزئیات بهترین نسخه تو سری اساسین هست در این شکی نیست ولی در مقایسه با RDR2 حتی بهش نزدیک هم نمیتونه بشه.
اینکه نتونی به حیوانات اسیب برسونی نکته ی منفی به حساب نمیاد !
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or