Multi Platform Assassin's Creed Shadows

Screenshot 2025-03-15 233529.png
عنوان جدیدی از سری Assassin's Creed در شوکیس این عنوان معرفی شد. این بازی بخشی از پروژه Assassin's Creed Infinity است که در همین شوکیس معرفی شد.
تاپیک جامع اینفینتی: Assassin's Creed Infinity
--------------------------------------------
سازنده: Ubisoft Quebec
ناشر: Ubisoft
تاریخ عرضه: 18 مارس 2025 (30 اسفند 1403)
پلتفرم: PC, PS5, XSX|S
--------------------​
اطلاعات
  • در این نسخه سری به ژاپن فئودال سفر خواهد کرد.
  • بازی 2 شخصیت اصلی به نامهای Yasuke و Naoe خواهد داشت که به دلخواه خود میتوانید بین آنها سوئیچ کنید.
  • با پیشرفت در داستان بازی شاهد تغییر فصل خواهیم بود و بازی هر چهار فصل وجود دارد.
  • نائویی دارای یک قلاب است که می‌تواند آن را به لبه سقف‌های خانه‌های بازی و همچنین نقاط مختلف دیگر پرتاب کند و از آن برای بالا رفتن از اجسام استفاده کند.
  • تقریبا تمام آیتم های درون بازی می‌توانند به صورت پویا توسط سلاح های شما آسیب ببینند. به عنوان مثال کاتانا ها می‌توانند بوته ها و سبد ها را برش بزنند و علائم دقیق تیغه خود را بر جای بگذارند.
  • سیستم مبارزه سلاح های متنوعی از جمله کاتانا و Kanabo و نیزه Yari و Kunai و Kusarigama را در اختیار شما می‌گذارد.
  • دو شخصیت بازی دارای درخت های مهارت کاملا جدا از یک دیگر هستند ولی میتوانید از XP و منابع و سلاح های جمع آوری شده برای هر دو آنها استفاده کنید.
  • سیستم فصول همچنین بر روی رفتار NPCهای بازی تأثیر می‌گذارند. در تابستان سامورایی‌ها به جستجوی بازیکن بوته‌ها را از بین می‌برند، در زمستان آن‌ها به دور آتش و مکان‌های گرم تجمع می‌کنند و مسیر‌های جدید و سردتری رویت می‌شود.
  • اندازه نقشه بازی شبیه به نقشه‌ AC Origins خواهد بود و منطقه مرکزی ژاپن را به تصویر خواهد کشید.
  • بازی بخشی از پروژه اینفینیتی میباشد.
  • این نسخه توسط تیم و کارگردان پروژه‌های AC Odyssey و Immortals Fenix Rising ساخته میشود.
  • سبک بازی همچون نسخه‌های اریجینز، ادیسی و والهالا RPG خواهد بود.
تریلرها
-------------


تصاویر
-------------
 
آخرین ویرایش:
فکر کنم اشتباه متوجه شدی برادر :D

میگم مقایسه میکنن نه اینکه من مقایسه میکنم
ارجاع میدم به صفحات قبل :D:D


یه سوال

صدای naoe اذیت نمیکنه؟
من تریلراشم که نگاه میکنم وقتی حرف میزنه میخوره به پرم
پ.ن: قیافه و استایلش اوکیه کامل
اره صدای انگلیسیش خوب نیست ولی ژاپنیش فوق العاده است.
چقدر هم موهاشو ناز در اوردن یه تکنیک جدید فکر کنم باشه تا حالا ندیده بودم انقدر واقعی
 
چقدر هم موهاشو ناز در اوردن یه تکنیک جدید فکر کنم باشه تا حالا ندیده بودم انقدر واقعی

زیباست و کمک قابل توجهی میکنه به غوطه وری بصری بازی, بخصوص وقتی باد میوزه. اما خب.. اونقدری به بار پردازی اضافه میکنه که فقط رو حالت Quality در دسترس هست. (حتی روی pro)
 
  • Like
Reactions: ashe
پیش زمینه اصلی و داستان بازی بد نبود تا اینجا کار شده بود تقریبا
ولی جایی که Naoe و Yasuke میخورن بهم و داستانشون یکی میشه بشدت از نظر من بچگانه و مسخره بود /:)
ولی محیط و اتمسفر بازی خیلی زیباس و من یکی که لذت بردم موقع چرخیدن تو مپ (البته اینم بگم خیلی چیزاش کپیه گوست اف سوشیماست)
ولی خوب فعلا زوده برای نظر کلی باید یکم دیگه بازی کنم ببینم چجوریه:-?
 
  • Like
Reactions: jetalpha
مخفی کاری بازی خودش انتخاب دیفیکالتی جدای از کمبت بازی داره که رو هیچ حالتی اصلا شبیه این فیلم نیست
مثلا این فیلم رو رو حالت forgiving که آسونترین دیفیکالتی مخفی کاریه گرفتم

View attachment 371918
تو این فیلم که فرستادی که چیزی مشخص نبود.
یه همچین فیلمی باید بگیری برای تست AI

View attachment VID_20250322_010715_770.mp4
 
  • Smile
  • Poker Face
Reactions: u.s.a and AM!R
خوب منم با اینکه بازی رو پیش خرید کرده بودم روی استیم ریفاند کردم.

اون مدت محدودی که بازی کردم به اون صورت کافی نبود که بخوام درباره هوش مصنوعی بازی خیلی نظری بدم، ولی به نظرم کلیپی که سبحان به اشتراک گذاشت بیشتر یک باگ یا گلیچ بوده باشه تا تجربه نرمال بازی و به اون صورت ترول کردن نداره، هر بازیه دیگه هم جای خاصش انگشت بزاری، یکدفعه از خود بی خود میشه، حالا شما میشه چشم پاک باشی سرتو بندازی پایین نگاه نکنی، میشه آبرو ناموس مردم رو ازشون بگیری.

از دلیل های ریفاند ولی باید بگم، با 5080 و 13700K و 32 گیگ رم با سرعت 7200MHz و با اخرین آپدیت های گرافیک، ویندوز و بقیه قطعات با حداکثر ممکن تنظیمات گرافیکی روی 1440p فریم بین 45-55 متغیر بود که به نظرم خروجی نه خوبیه نه بد، ولی باید گفت که بازی بسیار چشم نواز و زیبا هست. (گرچه هنوزم وقتی تو چارتا نگاه کنی هر دو گرافیک 9070 و 9070XT وقتی خروجی بالاتری از 5080 و 4090 دارند نشون میده مشکل از خود بازی و آپتیمایز کردنش هست نه کم آوردن سیستم)

بازی قرار هست DLSS رو پشتیبانی کنه ولی به نظر آپشنش فعلا مشکل داره و باید لقمه رو دور سرت بچرخونی تا فقط آپشنش تو تنظیمات بازی نمایان بشه.

به جز این قرار هست بازی پشتیبانی کامل از DualSense داشته باشه روی استیم، ولی نمیدونم چرا داخل بازی همه دکمه همش به شکل xbox چیده میشه، به نظرم باید با خاموش کردن steam input و اینکه اجازه بدی خود بازی تشخیص بده دسته رو مشکل حل میشد ولی در عمل این کار موفقیت آمیز نبود.

در ادامه بازی هم به اون صورتی نبود که منو خیلی پای خودش نگه داره که بگم پیشخرید کردم و درجا بازی میکنم تا تموم بشه. احتمال خیلی زیاد در آینده با تخفیف دوباره بازی رو تهیه میکنم. یک خوبی این مسئله هم میشه اینکه من هنوز Ghost of Tsushima رو هم فرصت نکردم بازی کنم (اونم بیشتر بخاطر اینکه خیلی زمانش که تازه بود جذبم نکرد، و فعلا رفته تو آب نمک) و به خصوص با گرافیک خفن Assassin's Creed: Shadows شاید بعدش خیلی نشه پای اون نشست. حقیقت این روزا تلاش دارم میکنم اگر قرار نیست همون زمان بازی کنم، بازی رو الکی براش پولم خرج نکنم و Shadows حتی با تاخیر هایی که داشت، بازم مشکل هایی داشت برای من که منو جذب نکرد به اون صورت.
 
  • Like
Reactions: m.d.makan
چندتا ویدیو از بازی دیدم، انصافا عجب گرافیکی داره.
تو ویدیوهای پرفورمنس که دیدم فریم جنریشن فعال و غیر فعالش رو گرافیک های انویدیا تاثیر به شدت چشمگیری داشت. مثلا بدون fg فریم بود زیر ۳۰ با fg میشد ۵۵ و رو کیفیت گرافیک بازی هم تاثیر چشمگیری نداشت. جالب بود در کل.
 
من خودم از طرفداران نسخه ها قدیمی سری هستم مخصوصا نسخه هایی که پاتریس دسیلتس کارگردان و خالق اش بود.
جز نفراتی هم بودم که به assassin's creed 3 با وجود روایت خیلی خوبش نقد داشتم چون از ریشه ها سری فاصله گرفته بود.
assassin's creed IV هم با وجود فضای متفاوت و فاصله گرفتن از ریشه ها دوستداشتم.
این سبک شبه rpg هم که از نسخه origins وارد این سبک کردن نپسندیدم odyssey رو بعد چند ساعت دراپ کردم و حتی سراغ Valhalla نرفتم.
اما مگه ما اواخر نسل هفتم رویا ساخت یک assassin's در ژاپن رو نداشتیم؟
یوبی سافت هرچقدرم ضعیف کار کرده باشه تو این چند سال ولی تو یک قسمت فوقالعاده عمل کرده اون هم گرافیک فنی.
چند سال پیاپی بازی هاشون مثل avatar و star wars outlaws در بهترین گرافیک ها سال Digital Foundry حضور دارن.
قطعا assassin's creed shadows یکی از پدیده ها استثنایی امسال هست و دوباره در لیست بهترین گرافیک ها امسال حضور خواهد داشت.
Global illumination بازی به لطف Ray tracing بهترین و طبیعتی ترین نورپردازی هست که در یک بازی open word تماشا میکنیم.
فیزیک جدید انجین بازی به نام atmos پیشرفته ترین فیزیکی هست که در یک بازی open world میبینیم برش پارچه و پوشش گیاهی ، شبیه سازی باد و طوفان ، کلادسازی ، سیستم ذره ای فوقالعاده و ترکیبش با ری ترسینگ از ویژگی ها جدید این سیستم محسوب میشن، اگر این دستاورد نیست پس چی میتونه باشه.
اولین باری که یک بازی اپن ورد از شرکت تردپارتی داریم میبینیم که از لحاظ توجه به جزئیات در مقام مقایسه با
2 red redemption ظاهر میشه.
شادوز از لحاظ گیم پلی هم به لطف سیستم پارکور جدید ، مخفی کاری، انیمیشن ها نرم و روون،فان و لذت بخش هست دقیقا حس یک نینجا رو منتقل میکنه سیستم gore جدید بازی رو نسبت به قبل خشن تر و خونین تر کرده.
شادوز اولین اساسینز در سری به حساب میاد که حس و تجربه یک اساسینز نکست ژن رو به لطف انجین جدید آنویل منتقل میکنه.

جنگل ها سرسبز و نارنجی پوش ، غروب ها طلایی و اندوه بار ، طوفان ها سهمگین ، زمین ها زراعی غارت شده توسط اربابان ،آشوب ها و جنگ ها داخلی و معابد باستانی دوره سنگوکو فقط قسمتی از دنیا اتمسفریک و کهن ژاپن فئودال هستن که هر گیمری رو مسحور خودش میکنه.
مگر چند بازی با کیفیت از دوران فئودال ژاپن با این مقیاس و عظمت داریم بجای حاشیه پروری سعی کنیم از این عصر اتمسفریک و تکرار نشدنی نهایت لذت ببریم.
 
اولین باری که یک بازی اپن ورد از شرکت تردپارتی داریم میبینیم که از لحاظ توجه به جزئیات در مقام مقایسه با
2 red redemption ظاهر میشه.
میدونستی تو این بازی حتی نمیشه به حیوانات آسیب زد یا شکارشون کرد؟

View attachment VID_20250322_023305_588.mp4

هیچ زمانی هیچ بازیی از نظر توجه جزییات به RDR2 نمیرسه مگر بازی بعدی خود راکستار.
از رفتار NPC ها و تعامل با اونها گرفته تا حیات وحش پویا و زنده تا آب و هوای پویا و واقع گرایانه. حتی اسب بازی رو به عنوان فاکتور تعیین کننده در نظر بگیریم خودش گویای همه چیز هست . تو RDR2 فقط ۴۰ نژاد اسب متفاوت وجود داره که هر کدوم ویژگی و خصوصیات منحصر به فرد خودشون را دارند و مثل یه موجود زنده کنارت نفس میکشن. گرسنه میشن ،خسته میشن، میترسن ، کثیف میشن و دهها جزییات دیگه. کلی وسیله نقلیه جوراجور و npc هایی که هر کدوم چرخه زندگی منحصر به فرد دارند و کارهایی که باهاشون میکنید تو خاطرشون می مونه. بیش از ۲۵۰ گونه جانوری مختلف که همدیگه رو شکار میکنند و یک چرخه بقای منحصر به فرد دارند .
واقعا اینجا بحث راکستار و بازیاشو وسط نکشید چون خود یوبی بیشتر میره زیر سوال و بهتره به همون قابلیت های منحصر به فرد سری اساسین بپردازید . اساسین شدوز از لحاظ توجه به جزئیات بهترین نسخه تو سری اساسین هست در این شکی نیست ولی در مقایسه با RDR2 حتی بهش نزدیک هم نمیتونه بشه.
 
آخرین ویرایش:
در زمینه ی عجیبی با RDR2 مقایسه شد، جزئیات.
بنظرم شوخیشم خوب نیست :D
توی یوتوب پر ویدئو مقایسه ش با RDR2 شده ، ملت هم‌ تو کامنت ها دارن Shadows رو مسخره میکنن ،
کلا هیت خورش خوبه!
همینکه یه عنوان ۲۰۲۵ داره با یه بازی از یه نسل پیش و ۷ سال پیش مقایسه میشه نشون میده RDR2 چقدر خفن بوده!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or