Multi Platform Assassin's Creed Shadows

Screenshot 2025-03-15 233529.png
عنوان جدیدی از سری Assassin's Creed در شوکیس این عنوان معرفی شد. این بازی بخشی از پروژه Assassin's Creed Infinity است که در همین شوکیس معرفی شد.
تاپیک جامع اینفینتی: Assassin's Creed Infinity
--------------------------------------------
سازنده: Ubisoft Quebec
ناشر: Ubisoft
تاریخ عرضه: 18 مارس 2025 (30 اسفند 1403)
پلتفرم: PC, PS5, XSX|S
--------------------​
اطلاعات
  • در این نسخه سری به ژاپن فئودال سفر خواهد کرد.
  • بازی 2 شخصیت اصلی به نامهای Yasuke و Naoe خواهد داشت که به دلخواه خود میتوانید بین آنها سوئیچ کنید.
  • با پیشرفت در داستان بازی شاهد تغییر فصل خواهیم بود و بازی هر چهار فصل وجود دارد.
  • نائویی دارای یک قلاب است که می‌تواند آن را به لبه سقف‌های خانه‌های بازی و همچنین نقاط مختلف دیگر پرتاب کند و از آن برای بالا رفتن از اجسام استفاده کند.
  • تقریبا تمام آیتم های درون بازی می‌توانند به صورت پویا توسط سلاح های شما آسیب ببینند. به عنوان مثال کاتانا ها می‌توانند بوته ها و سبد ها را برش بزنند و علائم دقیق تیغه خود را بر جای بگذارند.
  • سیستم مبارزه سلاح های متنوعی از جمله کاتانا و Kanabo و نیزه Yari و Kunai و Kusarigama را در اختیار شما می‌گذارد.
  • دو شخصیت بازی دارای درخت های مهارت کاملا جدا از یک دیگر هستند ولی میتوانید از XP و منابع و سلاح های جمع آوری شده برای هر دو آنها استفاده کنید.
  • سیستم فصول همچنین بر روی رفتار NPCهای بازی تأثیر می‌گذارند. در تابستان سامورایی‌ها به جستجوی بازیکن بوته‌ها را از بین می‌برند، در زمستان آن‌ها به دور آتش و مکان‌های گرم تجمع می‌کنند و مسیر‌های جدید و سردتری رویت می‌شود.
  • اندازه نقشه بازی شبیه به نقشه‌ AC Origins خواهد بود و منطقه مرکزی ژاپن را به تصویر خواهد کشید.
  • بازی بخشی از پروژه اینفینیتی میباشد.
  • این نسخه توسط تیم و کارگردان پروژه‌های AC Odyssey و Immortals Fenix Rising ساخته میشود.
  • سبک بازی همچون نسخه‌های اریجینز، ادیسی و والهالا RPG خواهد بود.
تریلرها
-------------


تصاویر
-------------
 
آخرین ویرایش:
دوستانی که روی PS5 بازی می‌کنن، با چه DNSیی به سرورهای بازی وصل میشید؟ من الان نزدیک یک ساعتی هست هر چی بود تست کردم اما نمیتونم وارد بخش Exchange و Projects بشم. بدبختی اینجاست که تروفی‌ها هم کاملا به Animus Hub وصلن و اگر قطع بشی چیزی بهت نمیده. البته یه عده نوشته بودن اگر چیزی از دست بره جلوتر آنلاک میشه اما خب هنوز مشخص نیست. متاسفانه بازیم دقیقا مشخص نمیکنه در هر لحظه آنلاینی یا آفلاین.

واقعا یوبی‌سافت و بازی‌هاش با اون سرورهای رویایی فقط همین Animus Hub رو کم داشت که خداروشکر تو این نسخه اضافش کردن :D
 
آخرین ویرایش:
فاجعه.. فاجعه.. فاجعه

تو سال 2025 و تو نسل 9 همچین هوش مصنوعی ای هست.... دوستان میگن اگه راکستار ساخته بود متاش 87 88 میشد ولی چون یوبیسافت ساخته اینطوری میکنن!! :D
چیزی که راکستار میسازه رو با محصولات یوبی مقایسه میکنی؟ :D ماذا فازا؟
راکستار اگه یه بازی بسازه از همه نظر همه چی تموم هست و متاش هم بدون استثنا ۹۰+ میشه.

بالا برید پایین بیاید، اساسین های یوبی سافت در بهترین حالت به بازی کاملا معمولی و کژوال هست.
حالا شما لذت میبرید؟ نوش جونتون.
هنر اینه که وقتی یه کمپانی بازی میسازه، همه بتونن ازش لذت ببرن و اینقد خوب باشه که هیترایی مثل من هم نتونن ایرادی بگیرن.
 
بازی AAAAA یوبی سافت رو مشاهده میکنید! :D

View attachment 371773
یوبی سافت عرضه بازی ساختن نداره.
من خودم میخواستم بخرمش که تو عید سرم گرم باشه. ولی پشیمون شدم و بجاش رفتم فورزا هورایزن رو پیش خرید کردم. تا آخر عید هم تا تونستم شیفت گرفتم که سر کار باشم.

قطعا کار کردن بهتر از بازی کردن زباله یوبی هست :D
 
هنر اینه که وقتی یه کمپانی بازی میسازه، همه بتونن ازش لذت ببرن و اینقد خوب باشه که هیترایی مثل من هم نتونن ایرادی بگیرن.

همچین چیزی غیر ممکنه. هیچوقت نمیشه همه رو راضی کرد و هیتر جماعت هم همیشه یه راهی واسه نفرت پراکنی پیدا خواهد کرد. بازی با متا ۹۴ تا مرز تهدید به قتل هم هیت گرفته بوده در گذشته. هیتر بودن از یه جایی به بعد تبدیل به عادت میشه و دیگه کیفیت بازی اهمیت نداره. مثال اینکه بازی معرفی میشه از همون ابتدا هیت میگیره. نه داستانش مشخصه نه گیم‌پلی نه هیچی. صرفا شخصیت زن هستش و باید هیت بدیم چون خیلی خفنه.
 
هنر اینه که وقتی یه کمپانی بازی میسازه، همه بتونن ازش لذت ببرن و اینقد خوب باشه که هیترایی مثل من هم نتونن ایرادی بگیرن.
این کارو حتی RDR2 هم نتونست انجام بده :D
کم نقص ترین بازیای تاریخو هم نگاه میندازی هیچکدوم جوری نیست که همه ازشون راضی باشن و بالاخره یک سری پیدا میشن که با یک بخشش مشکل داشته باشن پس این قضیه کنسله.
در بهترین حالت به بازی کاملا معمولی
ولی نیست ها!؟
بازی متا 81 داره رو استیم هم Very Positive 81 درصد هست که خب بنظر میرسه شاهکار نیست اما مردم و منتقدا راضی بودن ازش و "معمولی" نیست.

مشکل اینجاست قضیه اونقد ساده نیست که بگی یوبیسافت ورشکست شه یکی بالافاصله میاد میزنه زیر بغل AC و پرنس و Splinter Cell و نسخه جدید تو سطح بالا ازشون ریلیز میکنه!
اون بازیایی یوبیسافت که الان تو ذهنمون به عنوان بهترین تجربیات گیمینگ ازشون یاد میکنیم گیم دیزاینشون واسه استانداردای الان پوسیده محسوب میشه و نیاز به تحول اساسی داره که باز این قضیه هم ریسک داره.
تحول اساسی = بودجه و زمان زیاد، بودجه زیاد هم اگه به فروش زیاد ختم نشه نتیجش میشه اخراج و بسته شدن استودیو ها پس بی دلیل نیست که یوبیسافت مسیر Safe خودشو پیش گرفته و همینطوری AC و Farcry با فرمول همیشگی میده بیرون، ریسکش کمتره!

بنظرم تنها چیزی که گیمرا باید آرزوی زمین خوردنشو داشته باشن میکروترنسکشن، لایو سرویس شدن بازیای سینگل، ووک زوری و ... باید باشه تا دوباره چهار تا سینگل پلیر درست درمون تحویل بگیریم که خداروشکر تو این یک سال شاهد زمین خوردن همشون بودیم.
 
آخرین ویرایش:
بله پدرکشتگی دارم با یوبی سافت.
کمپانی ای هست که ip همی مورد علاقم مث اساسین و ریمن و پرنس رو خراب کرده. ادامه پرنس مترویدونیا رو هم کنسل کرد.
من با اساسین ۲ زندگی کردم.
الان معلومه که از ورشکستگیش خوشحال میشم. حداقل ip ها میوفتن دست یه کمپانی دیگه و نجات پیدا میکنن.
حالا شما هرچی میخواین برچسب هیتر بزنید.
یوبی سافت کمپانی مزخرفیه. بازیای جدیدشم یکی از یکی مزخرفتر( به استثنای pop lost crown)
سبحان جان قبلا جای دیگه در این مورد بحث شده.
خلاصش این که مطمئن باش اگه یوبی ورشکست بشه و عناوینش بیفته دست امثال سونی/مایکرو/EA و... وضعیت از این حتما بدتر میشه.
اونها هنر کنن عناوین قدیمی و پدرمادر دار خودشون رو زنده کنن.

تهش به خاطر اسم فارکرای ، اساسین یکی دو نسخه ازش میسازن و گند بیشتری میزنن توش و بعد همون یکی دو نسخه باهاش خداحافظی میکنن.
ما میمونیم و میگیم کاش همون یوبی بود و روی این حجم از بازیهای متنوع همچنان سرمایه گذاری میکرد.
حالا شابلون و کپی پیست درشون بود... ولی خب ای کاش همچنان بود.
حاضرم شرط ببندم نتیجه چیزی جز این نمیشه.
--------------------------

در مورد بخش هوش مصنوعی خب یکی از پایین رده ترین اولویتهای سرمایه گذاری رو تو استودیوها داره ، تو بازیهای جهان باز که دیگه بدتر.
این هوش مصنوعی که اینجا میبینی همون شابلون کاریهای یوبیه که همش میگیم کپی پیسته ، یکیش همین بخش AI که نمونه نزدیکش رو تو استاروارز هم دیدیم.
حالا جز چندتا استودیوی استثنا من فکر نکنم باقی استودیوها اونقدری که طراح 3d ، کارگردان حتی مدیر روابط عمومی ، آبدارچی و... جذب میکنن بخوان یک صدمش رو برن یه متخصص بیارن که براشون هوش مصنوعی خفن طراحی کنه.

اصلا چند ساله که ندیدیم تو یه نمایشی استودیو بیاد تو بازیش با هوش مصنوعی که برای دشمن ها طراحی کرده فلکس کنه؟
به شخصه اسم هوش مصنوعی رو فقط تو بازی های ریسینگ میشنوم یا بازیهای استراتژی RTS.
تو بازیهای AAA آخرین بار چیزی که به یادم میاد آپدیت هوش مصنوعی Tlou Part 1 یا ریمستر Part 2 بود اگه اشتباه نکنم که دوزار برای دشمن ها Path اضافه کردن که کلی داشتن باهاش پز میدادن که هسته اتم شکافتیم و...
باز دست ND و چندتا استودیوی محدود دیگه درد نکنه که آبروداری میکنن ولی واقعا اگه ته زور صنعت همینه که باید گفت همگی خسته نباشین.

میخوام بگم جاهای دیگه هم خبری نیست و اگه بری دقیق بشی هوش مصنوعی ها همین نوع باگها رو دارن شاید حتی بدتر.
 
بله پدرکشتگی دارم با یوبی سافت.
کمپانی ای هست که ip همی مورد علاقم مث اساسین و ریمن و پرنس رو خراب کرده. ادامه پرنس مترویدونیا رو هم کنسل کرد.
من با اساسین ۲ زندگی کردم.
الان معلومه که از ورشکستگیش خوشحال میشم. حداقل ip ها میوفتن دست یه کمپانی دیگه و نجات پیدا میکنن.
حالا شما هرچی میخواین برچسب هیتر بزنید.
یوبی سافت کمپانی مزخرفیه. بازیای جدیدشم یکی از یکی مزخرفتر( به استثنای pop lost crown)
سلام و درود
درسته سالهاست بازی های اساسین و فارکرای ، روز به روز افت کردن
ولی یوبی سافت استدیوی بدی نیست و داره بهتر میشه
این اواخر چندتا بازی خوب از یوبی سافت بازی کردم
The crew motorfest
Prince of Persia
Immortal fenyx
اینا واقعا برا من بازی های عالی بودن
امسال هم بعد سالها می‌خوام یه شانس دیگه به این اساسین بدم،
( و واقعا خوب نیست برا یه استودیو که خیلی خاطرات خوبی از گذشته باهاش داریم آرزوی نابودی بکنیم )
 
IMG_20250321_091545_036.jpg
تا اینجای کار که خوشم اومده و خوشبختانه خوب کار کردن، بازی رو با immersive mode دارم میرم و به نظرم صداگذاری ژاپنی بازی خوب بوده تا اینجا مخصوصا لیدر گروه ماسک دار که همون صداپیشه گتو تو جوجوتسو کایسن هست.
منتهی به نظرم تو یه مورد ضعیف تر عمل کرده نه فقط نسبت به نسخه قبلی بلکه نسبت به ساخته قبلی همین تیم یعنی اساسینز کرید اودیسه، اونم آهنگ تیتراژ بازی هست، جالبه سازنده ساندترک بازی هم همون گروه قبلیه.
 
  • Like
Reactions: MyJinx
آخرین بازی از مجموعه Assassin که بازی کردم همون اولین نسخش بود چندین سال پیش، قصدی هم برای گرفتن نسخه های جدیش نداشتم اما Shinobi و Ninja نقطه ضعف من هستند و یوبیسافت از این Keyword استفاده کرد، هنوز شروع نکردم اما با تعاریف دوستان قطعا ارزش وقت گذاشتن داره.

Screenshot 2025-03-21 134641.png
 
  • Like
Reactions: mobile1199
این عوض کردن لول دیزاین و هوش مصنوعی بازی اونقدرا برای یوبی سافت که فکر می‌کنید هزینه بر نیست یوبی سافت که یک استودیو نداره کمپانی بزرگیه خیلی راحت با یکم افزایش بودجه میتونن لول دیزاین و هوش مصنوعی بازی رو عوض کنن ولی مشکل اینجاست اصلا در حق مخاطب ارزش و احترامی قائل نیستن بخوان اینکارو کنن ip هم که پرفروشه و اصلا لزومی برای اینکار نمیدونن .
 
خب من ۱۱ ۱۲ ساعتی بازی کردم اکت اول تموم شد تازه بازی شروع شد .
یاسوکه چقدر گیم پلیش با naoe فرق داره قشنگ اون حس کندی و سنگین بودنش را حس میکنید از در و دیوار هم به سختی بالا میره ولی به شدت قوی تر و خشن تر از naoe هست. Leap of faith خنده داری هم داره با کون میخوره زمین نمیتونه درست انجام بده.
پست قبلی هم گفتم بازی به شدت خوشگله فقط دوست دارید بیخیال خود بازی بشید بشینید محیط را نگاه کنید مخصوصا که تند تند هم فصل ها عوض میشن و هر فصل زیبایی خودش را داره.
کلا بازی ها تازگیا شخصیت مونث زیاد دارن ولی لامصب این naoe بد جور ناز و تو دل برو هست منکه عاشقش شدم :x :x :x B-)B-)=P~=P~=P~
 
چیزی که راکستار میسازه رو با محصولات یوبی مقایسه میکنی؟ :D ماذا فازا؟
راکستار اگه یه بازی بسازه از همه نظر همه چی تموم هست و متاش هم بدون استثنا ۹۰+ میشه.

بالا برید پایین بیاید، اساسین های یوبی سافت در بهترین حالت به بازی کاملا معمولی و کژوال هست.
حالا شما لذت میبرید؟ نوش جونتون.
هنر اینه که وقتی یه کمپانی بازی میسازه، همه بتونن ازش لذت ببرن و اینقد خوب باشه که هیترایی مثل من هم نتونن ایرادی بگیرن.
فکر کنم اشتباه متوجه شدی برادر :D

میگم مقایسه میکنن نه اینکه من مقایسه میکنم
ارجاع میدم به صفحات قبل :D:D

خب من ۱۱ ۱۲ ساعتی بازی کردم اکت اول تموم شد تازه بازی شروع شد .
یاسوکه چقدر گیم پلیش با naoe فرق داره قشنگ اون حس کندی و سنگین بودنش را حس میکنید از در و دیوار هم به سختی بالا میره ولی به شدت قوی تر و خشن تر از naoe هست. Leap of faith خنده داری هم داره با کون میخوره زمین نمیتونه درست انجام بده.
پست قبلی هم گفتم بازی به شدت خوشگله فقط دوست دارید بیخیال خود بازی بشید بشینید محیط را نگاه کنید مخصوصا که تند تند هم فصل ها عوض میشن و هر فصل زیبایی خودش را داره.
کلا بازی ها تازگیا شخصیت مونث زیاد دارن ولی لامصب این naoe بد جور ناز و تو دل برو هست منکه عاشقش شدم :x :x :x B-)B-)=P~=P~=P~
یه سوال

صدای naoe اذیت نمیکنه؟
من تریلراشم که نگاه میکنم وقتی حرف میزنه میخوره به پرم
پ.ن: قیافه و استایلش اوکیه کامل
 
  • Like
Reactions: FERYGAMER

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or