منظورم کلا هسته اصلی بازی بود، یونیتی خیلی جای بزرگ شدن داشت گیم پلی به شدت جذاب و یک سبک جدید رو هم به دنیای اساسین ها آورد که میشد 3 یا 4 نسخه متفاوت ساخت مثل روگ و بلک فگ که کامل کنند اساسین 3 بودن ولی زیر بار خروارها باگ مسخره که قشنگ معلوم بود به خاطر کمبود زمان این باگ ها بوجود اومدن، یعنی حتی پرفورمنس بازی هم دقیقا بر میگشت به خاطر همین مسئله یادم همون موقع تقریبا هیچ CPU یی روی کامپیوتر اجراش نمیکرد، بعد از یه پچ معلوم شد یک باگی تو بازی بوده تا هرچی منابع بهش میدادی باز هم NPC تولید میکرد در حالی که مثلا این NPC ها اصلا تو دید پلیر نبودن!
سیندیکیت دانگریدش یک بخشیش بر میگشت به استودیویی که پشتش بود که واقعا ...
هرچند آره دیگه کلا تیم اصلی اساسین رو فرستادن خونشون رفتن با یک سری دیگه مثل همین اشرف اسماعیل ... کلا گند زدن رفت حالا من اورجینیز دوست داشتم ولی این دوتای آخری واقعا فاجعه بود، امیدوارم میراژ چیز خوبی در بیاد حداقل تا اینجای کار نمایش هاش اینطور بوده که طراحی محیطش فکر میکنم یکی از جذاب ترین چیزاش باشه
آره سنت دنیس راست میگی ولی خب طراحی ها و نسبت طراحی ها توی یونیتی واقعا بی نظیر بود و اینم نظر بگیر بازی ابتدای نسل بود این چنین نمایشی داشت.
آهان مثلا یکی از پچ هایی که الان برای یونیتی اومده، پچ لباس هاست، بازی برای لباسا انیمیشن معرکه ای داره ولی روی 30 فریم قفله! وقتی 60 فریم بازی میکنی بهم میریزه و درست نشون نمیده! ملت فیکس دادن براش! یعنی واقعا خاک برسر یوبی سافت
کاملن موافقم،حتی اگه سینت دنیس RDR2 هم از نظر طراحی و جزئیات کاملن برتر بدونیم،از نظر زمانی قابل مقایسه با یونیتی که اول نسل اومده نیست
بنظر من بهترین کار این بود که یوبی سال 2014 میاومد همون روگ رو به عنوان یه بازی میاننسلی میدادش {مثل بلک فلگ} ، و در عوض یکسال بیشتر به بهینه سازی وگسترش یونیتی وقت میداد
اینجوری خیلی بهتر میشد،ولی اون سال کسی که کنسول نسل هشتم رو داشت به روگ دسترسی نداشت،و روگ عملن شده بود انحصاری نسل هفتم و pc بعد اومدن چند سال دیگه ریمستر روگ رو برای نسل هشتم دادن!
خُب این چه کاری بود آخه
آدم دقیقن همین جا ها حرصش میگیره
اینا حتی یه بازی مثل روگ هم در دست داشتن ولی باز اومدن سر انتشار یونیتی اینقدر عجله کردن
حتی از نظر مارکتینگ هم یونیتی اگه به عنوان یه بازی نسل هشتمی یکسال دیرتر میاومد، بیشتر به نفع شون میبود،چون مسلمن میزان فروش و دارندگان کنسول های نسل هشتمی بیشتر شده بوده
تازه اومدن یونیتی همزمان شد با نسخهی نسل هشتمی GTA V البته که سبک هاشون قابل قیاس نبود ولی خُب معلومه برای افرادی که محدودیت انتخاب داشتن قطعن اول خرید GTA V رو انتخاب میکردن و بعد اساسین که کلی هم حواشی منفی براش ایجاد شده بود
اما در مورد اشرف اسماعیل من واقعن موافق نیستم که مشکلات و ایرادهای این سه گانهی اخیر رو گردن ایشون بیاندازیم،به سه دلیل : ۱-تغییرات در همچین سطحی نمیتونه صرفن تصمیم شخصی اشرف اسماعیل باشه قطعن یک تصمیم کلی و جمعی توسط یوبی بوده
۲-ایشون کارگردان نسخهی مؤفق بلک فلگ هم بودن
۳-مشکلات و حواشی یونیتی فقط یکی از دلایل تغییرات اساسی AC بود،یک دلیل مهم دیگر مؤفقیت چشمگیر ویچر 3 بود.این موضوع خیلی مؤثر بود،تقریبن مطمئنم اگه مؤفقیت ویچر 3 نبود هرگز چنین تغییراتی رو در اساسین شاهد نبودیم.
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
«ناآمدگان اگر بدانند که ما از دَهْر چه میکشیم، نایند دگر»