چرا AC3 رو خراب کرد؟
من که اون موقع خیلی حال کردم باهاش {الآن هم ریمسترش واقعن یه ریمستر واقعیه نه یه پورت معمولی}
برای یک بازی نسل هفتمی خیلی خوب ساخته بودنش،گرافیک قابل قبول برای زمان خودش،جا دادن همزمان : اسب سواری،مبارزات دریایی،شکار حیوانات،بازی های فکری، اسلحهی گرم ،داشتن مود فصل زمستان و برف تو یک AC برای اولین بار.نوآوری های AC3 زمان خودش در مجموع از نسخهی دوم {در زمانش} بیشتر نبوده باشه کمتر نیست قطعن.
خُب معلومه،بازی وقتی میاننسلی هست داشتن انتظار بازی کاملن منطبق بر استاندارد های نسل جدید هست که غیرمنطقیه!
بازی هایی قبلن بودن که در ابتدا قرار بوده dlc باشن ولی بعدن برنامه عوض شده ،گسترش داده شده و به عنوان یه نسخهی مستقل اومدن و مؤفق هم شدن
این به خودیخود هیچ دلیلی بر بد بودن یا نکتهی منفی نمیشه،مگر اینکه بعد انتشار احساس نقص و کمبود به عنوان یک بازی جدا احساس بشه که یک بحث دیگهست
مسألهی قیمت گذاری هم قطعن به دلیل قیاس با محتوای این سه نسخه ی اخیر بوده که قیمت پایه 50$ گذاشتن و البته ممکنه در صورت مؤفقیت و استقبال درخور، برای این بازی dlc هم بدن و از اینی که هست گسترده تر هم بشه
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
«ناآمدگان اگر بدانند که ما از دَهْر چه میکشیم، نایند دگر»
AC3 در زمان خودش مشکلات زیاد داشت، و نسبت به سگانه Ezio افت داشت ولی آره همونم خوب بود، کلا از نظر روایت داستانی و خیلی مسائل نسبت به نسخه های قبل ترش افت داشت و اون بازه تاریخی خیلی میتونست قشنگ تر به تصویر بکشه و خود شخصیت کانر هم شدیدا نچسب بود واقعا نچسب بود، وقتی مقایسه اش میکنی با Ezio و ادوارد حتی هیثم هم به نظرم شخصیت جذاب تری بود.
DLC بودن یک بازی یعنی قرار نیست بازی رو از نو ساخته باشن، وقتی این بازی یه DLC بوده برای والهالا نمیتونیم توقع داشته باشیم یک بازی پر از نوآوری و گیم پلی جدید ببینیم، در نهایت یک سری تغییرات مثبت که بعید میدونم اونام خیلی باشه. نمایش تیکه های از بازی که واقعا ناامید کننده بود تا یک گیم پلی درست و حسابی بیاد ببینیم چی میشه.
قرار بود یونیتی تحویل بدن، در بهترین حالت اورجین دارن تحویل میدن حتی یک تریلر کوتاه از نمایش لباس پرنس اومد که رسما حالت فایتش عین شخصیت پرنس بود بقیه چیزاش اورجین، این بازی چیزی که اول گفتن بازی میخواد به یونیتی ادای دین کنه و... زمین تا آسمون هست.
انیمیشن و پارکور های یونیتی از استاندارد های نسل 9 هم بالاتر بود زمان خودش، بعد این بازی رو میان نسلی میدونی و میگی نمیشه توقع داشت؟ : )
-----------------------------
نمیدونم کی اولین بار به یوبی سافت گفت برو بازی اینطور بساز ؟ وقتی نمیتونی نکن خب مجبورت کردن مگه؟ توی والهالا ساعت ها همینطور تو محیط باید بگردی یک نقشه خیلی بزرگ که اصلا یه جاهایی خود سازنده هم به خودش زحمت نداده بود خلاقیت به خرج بده یک سری محیط عینن کپی شده بود! خب مگه مجبوری اینقدر نقشه رو بزرگ کنی که خودت خسته بشی؟
جذابیت اساسین کرید به شکل تاریخی و محیط ها و شهری و پارکورش بود چیزی که از روز اول نشون دادن درگیری یک نفری با چند دشمن و پارکور و مخفی کاری بود بعد توی والهالا یه تیر و کمون بر میداشتی تا ته اپگرید میگردی میپریدی رو هوا با اسلوموشن همه دشمن های محیط میکشتی!
این شرکت درست هم نمیشه
البته همین که از این مسخره بازی انتخاب زن یا مرد توی بازی دست کشیدن باید خداروشکر کرد. این مسخره بازی هم نمیدونم کی و کجا باب کرد تو یوبی سافت که از بعد واچ داگز کلا شخصیت اصلی معروفی دیگه این شرکت نداشت تو هر بازی میری یه شخصیت بی در و پیکر رو کنترل میکنی که هیچ پیش زمینه ای نمیتونی براش داشته باشی.