Anime & Animation Center (قوانین پست اول خوانده شود)

Dant3

کاربر سایت
Mar 13, 2006
768
نام
سحر رضوی
اصلا یادم نمیاد داستانش چی بود
فقط یادمه از بس سرش اشک ریختم دیگه دلم نمی خواد ببینمش
یعنی دهنت سرویس ایسائو تاکاهاتا با این انیمه ای که ساختی


من داستانش خوب یادمه و دقیقا مثل شما اونقدر این انیمه منو غمگین کرد, گفتم دیگه نمی خوام ببینمش. بچه های بیچاره :((
 

Erica

کاربر سایت
Jul 14, 2018
14
سلام.
انیمه grave of the firflies جز انیمه هایی قشنگی بود که هیچوقت نخواستم دوباره ببینمش(دقیقا برعکس your name, silent voice و..)
Kimetsu رو هنوز کامل ندیدم ولی دوستش دارم و گرافیکش واقعا چشم نوازه.(کاش attack of titan میزان خشونتش مثل همین بود که بتونم ببینم..)
Haikyuu رو هم خیلی دوست داشتم.(البته انقدر اخرش کنجکاو شدم که رفتم نتیجه این مسابقشو تو مانگا دیدم..)
فصل دوم انیمه komo oto tomare رو دیدم و میخواستم پیشنهاد کنم ببینید..اون موقع که فصل اولشو پخش میکرد همین جا میدیدم بعضیا شاکین که چرا بین قطعه ها حرف میزنن(متاسفانه این فصلم همینجوری بود) فکر کردم شاید زده بشم و دیگه نبینم ولی واقعا فوق العاده بود..
کسی میدونه چجوری میشه قطعه های کوتو که تو انیمه میزدن(بدون صدای دوبلورها) دانلود کرد؟
و میشه انیمه مشابه اش معرفی کنین؟
 

Police _ 110

ハリール
مدیر انجمن
Sep 29, 2005
7,010
نام
خلیل
کسی میدونه چجوری میشه قطعه های کوتو که تو انیمه میزدن(بدون صدای دوبلورها) دانلود کرد؟

باید یه خورده وقت بزاری و گوگل کنی یا توی youtube بگردی...

این اجرای ترک Tenkyuu هستش که تو فینال فصل 2 میزنن.....رو برات آپلودش کردم
Kono Oto Tomare - Tenkyuu
 

Straw Hat Luffy

کاربر سایت
Jul 15, 2019
394
نام
عارف
چقدر این ژانر Slice of life خوبه
کلاناد چهارمین انیمه تو این ژانر بود که تو چند ماه اخیر دیدم (سه تا قبلی سانگاتسو،باراکامون و ناتسومه بودن) و میتونم بگم یکی از احساسات برانگیزترین،سنگین ترین و نابود کننده ترین انیمه هایی بود که به عمرم دیدم

کلا ویژگی این ژانر به این شکله که ما در ابتدا یک کارکتر تنها،رنج کشیده‌ و دارای یک مشکل و دغدغه درونی می بینم و این کارکتر به تدریج ارتباطش با بقیه شخصیت ها شکل می گیره و به مفاهیمی که قبلا نمی تونست درک کنه پی میبره و وارد یک دنیای جدید میشه و کلاناد هم از این فرمول پیروی میکنه

تو خیلی از سایت ها و کامنت ها خوندم که بدون هیچ دلیل خاصی میگن این انیمه افتضاحه تنها چیزی که بنظرم در رابطه با این انیمه بد بود ارت استایل و طراحی کارکترها بود که کپ همدیگن وگرنه تو بقیه فاکتورها این انیمه فوق العاده بود
فصل اول انیمه بیشتر حول معرفی کارکترها میچرخه و ژانر غالبش مدرسه ای-کمدیه و بنظرم این کار رو درست انجام میده و ما رو به خوبی با کارکترها اشنا میکنه هر چند هر از گاهی حوصله سر بر میشه ولی در کل شخصیت پردازی خیلی خوبی داره و اما فصل دوم ژانر غالبش رومنس-درامه و بسیار احساس برانگیزه و میتونم بگم یکی از بهترین رومنس ها رو داره و فرقش هم با بقیه رومنس ها اینه که به چهار تا کلمه خلاصه نمیشه و بسیار زیبا شیرینی و سختی عشق و مسئولیت هایی که به دنبالش داره رو به تصویر میکشه خلاصه اینکه داستان این انیمه فوق العادست و پر از مفاهیم زیبا مثل عشق،دوستی،خانواده و... است
جدا از داستان و شخصیت پردازی موسیقی متن این انیمه فوق العاده بود و ترکیبش با سکانس ها و لحظات درام خیلی خوب بود و تاثیر گذاریشو بیشتر کرده بود
در رابطه با دوبله هم میتونم بگم نیاز به تعریف نداره و در یک کلام عالی بود.

و اما برداشت من از پایان انیمه :

در قسمت های پایانی متوجه می شویم که اوشیو هم مثل مادرش بیماری داره و این قسمت داستان واقعا برای من "شوکه کننده" بود و می بینیم که در اخر اوشیو هم به سرنوشت مادرش گرفتار میشه و در اثر این بیماری می میره و لحظه ای که اکازاکی اوشیو رو در بغلش می گیره و اوشیو داره می میره یکی از غمگین ترین صحنه هایی بود که تو کل انیمه ها دیدم و مرگ اوشیو بنظرم از مرگ ناگیسا دپرس کننده تر بود و اما بعد از اون چی شد ؟
تو انیمه چندجایی اشاره میشه این دنیایی که ما میبینم و درش زندگی می کنیم تنها دنیایی نیست که وجود داره و دنیاهای موازی دیگه هم وجود دارن که برای ما قابل دیدن نیستن
در واقع تو این انیمه ما ۳ دنیا می بینیم

دنیای اول،دنیایی که توش داستان اصلی جریان داره و اخرش با مرگ ناگیسا و اوشیو تموم میشه

دنیای دوم که خالی از سکنست و درش فقط یک دختر (همزاد اوشیو) و یک ربات (همزاد اکازاکی) وجود دارن و به دنبال راهی برای خلاص شدن از این دنیان

و اما دنیای سوم که بر عکس دنیای اوله و اخرش با تراژدی و مرگ ناگیسا و اوشیو تموم نمیشه

و اما این دنیای سوم از کجا اومد ؟
به دو دلیل :
۱. در صحنه ای می بینیم که اکازاکی مقابل ناگیسا نشسته و ناگیسا بعد از به دنیا اوردن اوشیو نمی میره
۲.دیالوگ اکازاکی که میگه ناگیسا و اوشیو در کنار من هستن و سالمن هر چند تو اون دنیا نتوستن نجات پیدا کنن

در واقع اکازاکی که در دنیای سوم هست خاطراتش با اکازاکی دنیای اول ترکیب میشه و متوجه میشه که در یک دنیای دیگه ناگیسا و اوشیو نجات پیدا نمیکنن
خلاصه اینکه اندینگ سنگینی بود ولی خب دوستش داشتم و ازش راضی بودم.
و در اخر امتیازم :
فصل اول : 8/10
فصل دوم : 9/10
 
آخرین ویرایش:

cloud _ strife

کاربر سایت
Aug 8, 2009
460
نام
کاوه
Tower of god
قسمت سوم رو دیدم. شخصیت پردازی آگوئرو به شکل مشخصی متفاوت از مانهوا انجام شده:
توی منهوا آگوئرو با آگاهی تمام به ماریا کمک می‌کنه، می‌دونسته که نتیجه این کمک کردن باعث تبعید و متلاشی شدن خانواده‌اش می‌شه. دلیل این کارش هم این بوده که فکر می‌کرده ماریا فرد مناسب‌تری برای پرنسس شدن هست. توی انیمه این روند به شکل مشخصی متفاوته. انیمه ‌می‌گه که ماریا به کون خیانت کرده. بعد به خاطر همین موضوع، رابطه بام و راشل، آگوئرو رو یاد رابطه خودش با ماریا می‌اندازه. سر همین موضوع، آگوئرو نمی‌خواد که چنین بالایی سر بام بیاد. کلا یک مسیر جداگانه‌ای رو رفتن.
قسمتی که آگوئرو به اون موجوده با چاقو حمله می‌کنه، اصلا توی منهوا نیست. این حرکت نشون می‌ده که آگوئرو کنترلش رو زود از دست می‌ده که کاملا متفاوت از چیزیه که منهوا ازش به تصویر کشیده.
در کل قسمت بدی نبود. اینکه داستان با سرگذشت آگوئرو شروع شد، کار هوشمندانه و درستی بود. فقط ای کاش تغییرش نمی‌دادن. قسمت مربوط به مکالمه بام و لیسو بهتر از منهوا بود. نبردهای مربوط به بازی تاج خوب بود، ولی خوب من انتظار بشتری داشتم. می‌تونست خیلی پر زرق و برق‌تر باشه. در کل به دلایلی که نمی‌شه گفت، این انیمه قطعا در انتهای فصل خیلی ها رو ترغیب به خوندن منهوا می‌کنه که اتفاق خیلی خوبیه.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

East, into the light

مانگای جدید مجله جامپ هست. داستان ستینگ منحصر به فردی داره. در مورد دنیایی هست که توی تاریکی فرو رفته. داستان در مورد یک دختر و پسر هست که طی وقایعی به سمت شرق شروع به سفر می‌کنن تا «صبح» رو پیدا کنن. مانگا خیلی خوب خواننده را با جزئیات دنیا و اسرارش آشنا می‌کنه. از نظر world building مانگای واقعا خوبیه. از اون سمت یکسری نقطه ضعف هم داره. دو تا شخصیت اصلی بیش از اندازه یکنواخت‌اند. هنوز زوده برای قضاوت کردن، ولی امیدوارم با چالش‌هایی مواجه بشن که از این یکنواختی در بیان. ارت مانگا عالیه و در کمال تعجب، تمام رنگی هست! آرت خوب مانگا خیلی توی ساختن اتمسفر کمک کرده.
MANGA Plus by SHUEISHA

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

Crimson Carma

داستان در مورد یک دختر آدمکش هست. این دختر هیچ هدفی توی زندگیش نداره، بدون احساسه و تابع دستورات. طی وقایعی این شخص کشته می‌شه و وارد یک دنیای دیگه می‌شه. داستان به نظر تکرار می‌رسه، ولی روایت خوبی داره. دنیایی که واردش می‌شه متفاوت از یک بازی RPG هست و ساختار منحصر به خودش رو داره. مناسبات سیاسی این دنیا خوب به تصویر کشیده شده. جدا از این، شخصیت پردازی شخصیت اصلی خوب انجام شده. مواجه شدن با دنیای جدید و اتفاقاتی که براش می‌افته، روی نگرشش به زندگی تاثیر می‌ذاره.
Crimson Karma (Title) - MangaDex
 

rezatala

کاربر سایت
Dec 27, 2018
214
یه سوال دارم
چرا اموم انیمه هایی که فصل اول و دوم خوبن فصلهای بعد به فنا....میرن اصلا استثنا نداره ها.دیدم که میگم.نمونش توکیو غول
الان از بیکاری نشستم این highschool dxd رو می دیدم فصل سه و چهار یهو به فا....رفت.اخه چرا یکی به من جواب بده
حالا اینا خوبه فن هاشون یکی دو ساله تکلیف خودشون رو مشخص میکنن من از اون بی شرفی که بعد نزدیک 20 سال انتظار با برسرک اون کار رو کرد نمیگذرم :((:((:((:((:((:((:((:((:((:((
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
برای دیدن Berserk: The Golden Age Arc III - The Advent باید انیمه سریالی یا سینمایی خاصی رو قبلش دید یا مستقیم می‌شه رفت سراغش؟ :-?

آره این یه سه گانه است و تو الان داری مستقیم میری سراغ فیلم سومش.
دو تا فیلم قبلیش رو پیدا کن چون بدون اون ها هیچی از این یکی نمی فهمی
 

Irisviel Ackerman

کاربر سایت
Aug 26, 2011
3,338
نام
امیر
آره این یه سه گانه است و تو الان داری مستقیم میری سراغ فیلم سومش.
دو تا فیلم قبلیش رو پیدا کن چون بدون اون ها هیچی از این یکی نمی فهمی
یه سرچ زدم تو همون اپی که این رو پیدا کردم و دیدم اون دو تا فیلم قبلی رو هم داره به علاوه یه انیمه سریالی برای سال 2016 ، اون انیمه سریالی رو که لازم نیست ببینم؟
__________
یکم از همین آرک 3 رو آنلاین دیدم و متوجه شدم یکی از صداپیشه های مورد علاقه ام یعنی Yūki Kaji عزیز دل هم توش هست و همین برام انگیزه شد که ببینمش.
تو صفحه ویکیپدیا Yūki Kaji داشتم انیمه هایی که توش صداپیشه بوده رو مرور می‌کردم که به Ace Attorney برخوردم ، ژانرش چحوریاست ؟ انیمه جذابی هست ؟

137607
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
یه سرچ زدم تو همون اپی که این رو پیدا کردم و دیدم اون دو تا فیلم قبلی رو هم داره به علاوه یه انیمه سریالی برای سال 2016 ، اون انیمه سریالی رو که لازم نیست ببینم؟
اصلا فکر کن اون انیمه سریالی 2016 وجود نداره :-"
یه انیمه سریالی قدیمی داره، برای سال 1997-1998، اون رو ببین + اون 3 تا فیلم.
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
امروز بعد سال ها که نانا رو هاردم خاک می‌خورد رفتم سمتش یه ده قسمت دیدم...

فکر کن امروز بعد چند سال بی دلیل احساس افسردگی و بی حوصلگی و اعصاب خوردی بکنی، بعدم تمایل داشته باشی یه انیمه josei ببینی :lol:

What's wrong with me :|
 
آخرین ویرایش:

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
یعنی کیفیتش در حد فیت/ استی نایت داغونه؟ :-?
استی نایت باز حداقل مبارزه ها و انیمیشن درست حسابی داشت، برسرک 2016 یکی از بدترین cgi هایی هست که ساخته شده :| + افکت های صدای فوق العاده رو اعصاب و بد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر