یک ساعت و نیم 40 دلاری: مدت زمان گیم پلی MGS V: Ground Zeroes مشخص شد

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali

metal_gear_solid_5_ground_zeroes_snake.jpg


به تازگی مجله Game Informer مقاله ای 20 صفحه ای در مورد Metal Gear Solid V منتشر و اطلاعات جالبی از این عنوان فاش کرده است. به گفته GI آنها به مدت 4 ساعت نسخه ای نزدیک به Build نهایی از عنوان Ground Zeroes را بازی کرده و توانستند در همین مدت کوتاه بخش داستانی بازی را به اتمام برسانند! اگر فکر میکنید 4 ساعت مدت زمان کمی برای این عنوان است پس آماده شوکه شدن باشید زیرا به گفته نویسندگان گیم اینفرمر گیم پلی بازی بسیار کمتر از 4 ساعت میباشد.

Tim Turi و Dan Ryckert طی ویدئویی در مورد تجربه این عنوان صحبت کرده اند و به گفته هر دوی آنها پس از حدود یک ساعت و نیم بازی کردن (با احتساب کات سین ها) توانستند ماموریت های اصلی و بخش داستانی بازی را به اتمام برسانند! این در حالیست که به گفته Ryckert وی حتی عجله ای در تمام کردن ماموریت ها نداشته و به صورت طبیعی بازی میکرده است.

انتشار این خبر سر و صدای بسیار زیادی در میان گیمران به وجود آورده و باعث عصبانیت تعداد کثیری از آنان شده است. Ground Zeroes مقدمه ای برای Metal Gear Solid 5 The Phantom Pain به حساب آمده که قرار است در اواخر ماه مارچ به صورت جداگانه و با قیمت 40 دلار به فروش برسد. پیش تر کوجیما خالق سری MGS گفته بود که GZ هواداران را ساعت ها سرگرم کرده و ارزش مبلغی که بابت آن پرداخت میکنند را دارد.

نظر شما در این مورد چیست؟! آیا حاضرید 40 دلار بابت یک ساعت و نیم گیم پلی هزینه کنید؟!

منبع
 
آخرین ویرایش:

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
با این تفاسیر Duke Nukem Forecer باید پول 6 تا بازی رو از پاچه ملت میکشید بیرون دیگه!:D

دیگه یه سوتی دادی همش نزن:D
من منظورم همون چیزی هست که امینرضا گفت دیگه ! مثالت کشت منو ینی ! بپیچون ببینیم چی میشه آخرش :D

جدی نمیدنم منظورت از سوتی و ... چیه .
 

La-Li-Lu-Le-Lo

کاربر سایت
Mar 9, 2012
925
نام
30avash
من حالا بعد اون تريلر روز چيز ديگه اي نديدم ولي توي اون تريلر خيلي مشكلات گيم پلي داشت(چيزي كه اكثر متا گيرهاي قبلي داشتن) منتهي اون ضعف رو با داستان و ساير موارد كاملا پوشش ميدادن.الان مسئله اينجاست كه توي يك بازي 3-4 ساعته نميتونن زياد رو داستان مانور بدن.به شخصه چشمم آب نميخوره.
خب GameInformer اعلام کرده این نسخه از بازی بهترین گیم پلی رو به نمایش می زاره و قدمی بزرگ بوده رو به جلو در گیم پلی، همچنین از هوش مصنوعی عالی دشمنان هم به وحد اومدند. در مورد انتهای GZ هم بسیار شوکه شدند و دنیای TPP رو دنیایی بسیـار بزرگ می دونن. به هر حال جزئیات و دنیای باز بودن متال گیر در این نسخه ها به پیشرفت گیم پلی این بازی کمک شایانی کرده.
اصن 1:30 که هست،بازی مشکلات گیم پلی هم که داره،به چه امیدی کوجیما بازیو باسه فروش گذاشته؟!!:|
متا رو زیر 50 پیش بینی میکنم!!!
 

account240

کاربر سایت
Oct 4, 2012
860
من فن بازی هستم و واقعا هم به ایشون به عنوان اُستاد بازی سازی نگاه میکنم ولی این ساعت بازی و این قیمت اصلا مناسب نیست :|
یا رو همین نسل کپیشو بازی میکنم :d یا میرم تو یو.تیوب بازی رو میبینم :d
 

ArianUndead

Strike the shepherd, Sheep will scatter
کاربر سایت
Nov 6, 2009
2,512
نام
آریان
بله MGS عالیه و همه ما هم دوستش داریم اما اینکه Prologue یکی دوساعته بازی اصلی(که خیلی شیک میتونست تو خود Phantom Pain قرار بگیره درست مثل Tanker تو نسخه دوم) رو ازش جدا کنی و خیلی خوشحال با قیمت 40$ بکنی تو پاچه ملت حقیقتا نوبره! کونامی ضررهایی که سر PES داده رو اینجا میخواد جبران کنه ظاهرا.
 

mohsen_mzh

کاربر سایت
Jun 15, 2008
880
نام
محسن
باشه 40$ برای این مقدار گیم پلی زیاد هست! قبول! دیگه یه جمله چند کلمه ای رو به اشکال مختلف گفتن چه لطفی داره که مدام تکرار می کنید!
 

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
خب لازم دونستم یه چیزایی رو مشخص کنم :d

اولا که بخش اصلی داستانی 2 ساعت طول میکشه که با ماموریتای فرعی و آنلاین و ... میشه 4-5 ساعت.

دویّوما بازی روو این نسل 29 دلار هست نه 39 دلار.

سِیّوما GI بازی رو روی Easy و با روشن بودن همه کمکا (مثل Slowmotion , marking و ...) تموم کرده که خودش باعث میشه خیلی راحت تر تموم شه.

چهارما بازی ارزش تکرارش زیاده.

پنجما GI از بازی خیلی تعریف کرده پس معلومه با قیمت مشکلی نداشتن که روو نقدشون تاثیر بزاره.

Top that :d
پس اینا دروغ می گن؟ خوبه فهمیدیم 5 ساعت هست. خیلی هم خوبه 30 دلار.
 

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
باشه 40$ برای این مقدار گیم پلی زیاد هست! قبول! دیگه یه جمله چند کلمه ای رو به اشکال مختلف گفتن چه لطفی داره که مدام تکرار می کنید!

لطف زیاد! یکیش دیدن جوش زدن فن بوی هاس در دفاع از هر کار بیخودی که انجام میشه
 

K o j i m a

کاربر سایت
Jul 2, 2012
2,146
نام
Morteza
پس اینا دروغ می گن؟ خوبه فهمیدیم 5 ساعت هست. خیلی هم خوبه 30 دلار.

:arrowd:
اولا که بخش اصلی داستانی 2 ساعت طول میکشه
سِیّوما GI بازی رو روی Easy و با روشن بودن همه کمکا (مثل Slowmotion , marking و ...) تموم کرده که خودش باعث میشه خیلی راحت تر تموم شه.
 

franticfixer

کاربر سایت
Mar 5, 2011
400
واقعا کسی هست که ازین کار کونامی و کوجیما دفاع کنه؟!!!!!این کار دزدی تو روز روشنه دیگه بحث نداره که!خوبه ما که با 5 تومن سروتهشو هم میاریم.90% حس میکنم تو بازی نهایی این یه تیکه رو دوباره بزارن تو بازی.کوجیما میخواد فیدبک هوادار رو درباره ی مسیر جدبد mgs بگیره و واسه همین این یه تیکه داره 40 دلار میندازه به ملت.واقعا بعید بود ازش!:(=(([-x
 

( Layken )

عضو تحریریه
Nov 29, 2009
3,252
نام
حامد
خودمونیم اون دست از افرادی که در ارزوی گرفتن یک نقطه ضعف از این بازی بودن به ارزوشون رسیدن و بالاخره فرصتی پیش امد تا تخلیه روانی انجام بدن :D

یه دو سه ساعت بازی می خوان منتشر کنن حالا دلایلی هم حتما دارن دیگه این همه دعوا و ناراحتی و تخلیه فشار برای چیه دیگه خدا میداند.
هیچ کسی از این مدل رفتارها خوشش نمیاد ولی دیگه بزنیم تو سرو کله یکی مثل کوجیما واقعا حرکت شایسته ای نیست.
 

..:ab:..

کاربر سایت
Nov 3, 2013
1,046
فکر کنم کونامی تو این چند وقت یه حال اساسی بکنه و تراز مالیش بترکه:dچون دوتا از بازیایی که حسابی روش حساب بازی کرده بود و تبلیغ کرده بود واسشون احتمالا توسط منتقدا سلاخی بشن یکیش LOS2=(( بود که اولین نمرش 6 و از همین الان معلومه باید انتظار یه بازی ضعیف(اگه نگیم فاجعه) و کم فروشو ازش داشت اینم از GZ درسته که واسه ما کپی بازا که کلا 5 تومن میخوایم واسه بازی خرج کنیم مسئله ای نیست اما حتما رو فروش بازی تاثیر منفی داره وقتی طرف بره ببینه تو نقدا نوشته که بازی کلا کمپینش 2 ساعته معلومه نمیره 40 دلار خرجش کنه مگه اینکه دیوونه ی کوجیما باشه :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر