یوشیدا: واکنش های شدید علیه Xbox منبع خوبی برای چیدن استزاتژی PS4 بود.

  • Thread starter Thread starter Gojira
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Gojira

Remembering
کاربر سایت
こんにちは
yoshida.jpg

یوشیدا

Shuhei Yoshida رئیس استودیو های بین الملی Sony Computer Entertainment گفت:"
سیاست های سونی فقط برای مبارزه با DRM و بازی های دست دوم Xone بوجود نیامد، بلکه سیل عکس العمل های منفی از طرفداران یک "منبع مفید" برای فهمیدن اینکه چه کارهایی را انجام ندیم بود."

در یک مصاحبه منتشر شده در مجله Famitsu، یوشیدا در مورد واکنش های منفی در مورد Xone نظر داد:"

خیلی از مردم قبل از نمایش E3 نظر خودشان را در این مورد به اکانت تویتر من رساندند.
نمی شود گفت که تمام سیاست های سخت افزاری ما مبنی بر این واکنشها بود، ولی وقتی که ما داشتیم فکر می کردیم که ما چه کارهایی را باید انجام دهیم ، و آنها را چگونه انجام دهیم، این منبع خیلی خوبی بود.

kawano-481x250.jpg

هیروشی کاوانو
Hiroshi Kawano، رئیس SCE ژاپن اضافه کرد:"
من فکر می کنم که ما داریم پاسخ های مثبتی دریافت می کنیم.برای این دستگاه، ما لیستی از انتظارات مردم درست کرده و در مورد همه آنها بحث کردیم. باز خورد گیمر ها در مرکز لیست ما قرار داشت.
کسانی که نرم افزار درست می کنند هم به ما می گویند که دارند با PS4 چیزهای جالبی درست می کنند. یک پلتفورم پایه اشکال جدید بازی کردن است، پس من می خواهم که بازار را را زنده کند."
مسئله دیگر تفاوت 100$ دلاری قیمت بین Xone و PS4 است، اگرچه سونی می خواهد جزییات بیشتری در مورد قیمت برای ژاپن اعلام کند.
کا وانا گفت:"
چیزی که من الان می توانم بگویم این است که ما یک معرفی کامل دیگر برای ژاپن خواهیم داشت، ولی من فکر می کنم که همه در ژاپن می دانند که قیمت چگونه است. ما نظر های مناسبی برای قیمت دستگاه داشتیم، ولی در آخر قیمت نباید برای ما مناسب باشد، بلکه باید برای مردم خوب و قابل قبول باشد. وقتی که ما اینطور به چیزها نگاه کردیم، قیمت 399$ دلار را برای PS4 انتخاب کردیم.”

Source
 
آخرین ویرایش:
این دقیقاً ماله زمانی هست که گندش دراومد!
بنده قبل از اون رو عرض کردم!

شما هر وقت کنسول سه چراغتون رو میبردین بهتون یک دونه نو رو میداد..مشکلیه..

به من که نداد !
مجبور شدم یدونه دیگه بگیرم !

شما رفتین نمایندگی ماکروسافت و بعد اونها به شما ندادن..؟ می تونستین از نمایندگی شکایت کنین..
 
گارانتی رو که همه شرکت ها دارن. چیز جدیدی نیست که مختص مایکروسافت باشه!

این ژاپنی ها واقعا به مشتری هاشون احترام میزارن.
 
این احترام به مشتری شامل گذاشتن آنلاین پَس، جا زدن CG به جای گیم پلی و گفتن دروغ های خرکی مثل بازیهای 120 فریم و 4 بُعدی (!) هم میشه؟:-/
 
حرفت درسته ولی من تو ایران بودم !:d

خسته نباشی..می تونستی بدی یکی که میره دبی برات عوض کنه..

گارانتی رو که همه شرکت ها دارن. چیز جدیدی نیست که مختص مایکروسافت باشه!

نخیر هیچ شرکتی 3 سال گارانتی تعویض نمیده شما PS3 چراغ زردت (که کم هم نیست) برو ببر ببین برات تعویض میکنن.
 
این احترام به مشتری شامل گذاشتن آنلاین پَس، جا زدن CG به جای گیم پلی و گفتن دروغ های خرکی مثل بازیهای 120 فریم و 4 بُعدی (!) هم میشه؟:-/

همچنین شامل 3چراغ شدن کنسول بعد از 10 ساعت بازی کردن, عرضه انحصاری ها با فرمول n+1 , عرضه کنسول بدون HDMI , انداختن کنترلر جانبی اجباری به مشتری و . . . .
 
نخیر هیچ شرکتی 3 سال گارانتی تعویض نمیده شما PS3 چراغ زردت (که کم هم نیست) برو ببر ببین برات تعویض میکنن.
بله هیچ شرکتی در دنیا 3 سال گارانتی تضمین نمیده!
علتش هم اطمینان در صحت عرضه محصولی است که ارائه میده.امّا مایکروسافت برای گندی که در لانچ x360 به بار اُورد مجبور به ارائه چنین ضمانت طولانی مدّت شد
که در هر حالتی x360 به فروش برسـه.
 
همچنین شامل 3چراغ شدن کنسول بعد از 10 ساعت بازی کردن, عرضه انحصاری ها با فرمول n+1 , عرضه کنسول بدون HDMI , انداختن کنترلر جانبی اجباری به مشتری و . . . .
پس حل شد..مشتری مداری فقط توی کتاباست...به همین سادگی
شرکت ها پول مدار هستن...نه مشتری مدار
البته از مایکرو فن ها کسی ادعای مشتری مداری نکرده بودا که مقایسه کردی گلم
 
آخرین ویرایش:
این احترام به مشتری شامل گذاشتن آنلاین پَس، جا زدن CG به جای گیم پلی و گفتن دروغ های خرکی مثل بازیهای 120 فریم و 4 بُعدی (!) هم میشه؟:-/
انصافا من آنلاین پس رو به آنلاین ـه پولی ترجیح میدم ( در مورد نسل قبل دارم حرف میزنم ) - این تریلر کیلزون 2005 نبود شما چیکار میخاستین بکنین ؟ فک کنم هر شب واسه گوریلا گیمز دعا میکنین از 2005 به اینور :دی
 
این احترام به مشتری شامل گذاشتن آنلاین پَس، جا زدن CG به جای گیم پلی و گفتن دروغ های خرکی مثل بازیهای 120 فریم و 4 بُعدی (!) هم میشه؟:-/

نه دیگه اشتباه میکنی.احترام به مشتری یعنی یه محصول جانبی رو به زور بکنی توپاچه ملت.احترام به مشتری یعنی دان متریک بیاد بگه اگه اینترنت ندارید برید x360 بخرید.احترام به مشتری یعنی( larry hryb(major nelson بیاد بگه ما هیچ کدوم از سیاست هامون رو به خاطر سونی عوض نمیکنیم شب بخوابی صبح پاشی چشمت به جمال xbox 180 روشن بشه;;).احترام به مشتری یعنی اینکه طرفدارات خودشونو جر بدند دوتا سیاستتو عوض کنی تو هم یه گوشت در یه گوشت دروازه ولی وقتی دیدی تو پیش فروشش عقب افتادی یاد طرفدارات بیفتی.احترام به مشتری یعنی تیزر halo رو پخش کنی بعد خودتم ندونی کدوم halo بود.احترام به مشتری یعنی project milo. احترام به مشتری یعنی the most powerful console ever made=))
 
خدا از سر این امریکای جهان خوار نگذره:p که سال 2006 بنده 500 هزارتومن یدونه xخریدم ولی بعد از 2 ماه فقط 2 ماه زرتی چراغ قرمز:( شد.اما همون سال بلافاصله یدونه ps 40 گیگ خریدم هنوز مثل مرد کار میکنه.:bighug:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or