کی آرت رزیدنت اویل 3 لو رفت (چهره جیل ولنتاین)

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
به تازگی با استخراج اطلاعات شبکه PSN تصاویر نسخه بازسازی رزیدنت اویل 3 یافت شد.

photo_۲۰۱۹-۱۲-۰۳_۱۶-۵۳-۴۸.jpg

اطلاعات تکمیلی: براساس شایعه های قبلی که حال واقعی به نظر میرسند. کمپانی بزرگ کپ کام همزمان با توسعه ریمیک رزیدنت اویل 2، پروژه بازسازی نسخه سوم را توسط تیم دیگری تکمیل کرده و نسخه بازسازی قسمت سوم سری رزیدنت اویل با حضور جیل ولنتاین نسبت به اثر ارژینال بسیار گسترده تر خواهد بود.
همچنین باید انتظار رونمایی رسمی و کامل بازی تا انتهای سال 2019 را در مراسم The Game Awards و یا Jump Festa داشته باشیم.
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
خدایش خودت خندت نمیگیره مکانیزم پیچیده چی ؟ اینکه همش بدویی ایتم جمع کنی این بکشی بعد تو استورم گیر نکنی و دیوار بسازی چی این پیچیده هستش ؟ این بهش میگن اسکیل ترینینگ شما داری فقط یک کاری مثل حفظ کردن انقدر انجام میدی که میشه musel memory ربطی به پیچیدگی و ... نداره .

مسلما اون قدر فورتنایت نزدید
تعداد المان هایی که هر فصل اضافه و کم میشه و تاثیر دیزاین محیطی اش رو بخش آنلاینش خیلی زیاده، خیلی المان محیطی داره فورتنایت فرای همون پروسه ساخت و سازش که به نظرم همونم تو عین سادگی اش، پیچیدگی خودش رو داره

پریدن به فورتنایت پدیده جدید انجمنه آره؟
نمیدونم جدا فکر می کنید با یه چیز تکراری ساده، نزدیک دو سال کامل صحنه گیمینگ آنلاین رو قبضه کردن؟

اون ماسل مموری هم عملا همون ژانر معمایی ـه که ماسل مموری نمیخواد بقیه سبک ها، از همون موقع رو همین پایه پیش رفتن تا همین الانش
ژانر معمایی هم که خدا رو شکر قدرتمند به راه خودش ادامه میده تو یه سری اکشن ادونچر ها
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
مشخصا زمانی که بازی میکردم هر کدام بله هم ایپکس هم فورتنایت پابجی بازی نکردم اما مشخصا این بازی های اسکیل محور هستن بازی های فکری نیستن سختی بازی بر اساس ایتم های شما و دشمن سنجیده میشه و اینترنت و استراتژی تیمی و بیشتر بر اساس هماهنگی تیمی بنا شده نه بر اساس اینکه شما چقدر در بازی فکر میکنی که معما های سخت بازی های دهه قدیمی حل کنی برای مثال تو بازی سایلنت هیل با کلی معما طرف بودیم و یکی از انها معمای پیانو بود همین معما بدم 90 درصد همین گیمر ها عمرا بتونن حلش کنن یا حتی عمرا از بخش اول بازی Parasit eve بتونن جلوتر برن چه برسه برن مرحله های بعدی یا اینکه وقتی به مشکل بر میخوری که یک دشمن داری که خیلی سخت هستش و ایتم مورد نیاز نداری چطور باید استراتژی بچینی که بتونی دشمن شکست بدی با تشخصی قدرت نقاط ضعف غول های قدیمی شکستشون بدی بازی سخت بود ملت بیشتر فکر میکردن .

خدایش خودت خندت نمیگیره مکانیزم پیچیده چی ؟ اینکه همش بدویی ایتم جمع کنی این بکشی بعد تو استورم گیر نکنی و دیوار بسازی چی این پیچیده هستش ؟ این بهش میگن اسکیل ترینینگ شما داری فقط یک کاری مثل حفظ کردن انقدر انجام میدی که میشه musel memory ربطی به پیچیدگی و ... نداره .

این که بازی های مثل فورتنایت و ایپکس و پابجی پیچیده هستن همونقدر جوک هستش که بگیم بازی مثل کانتر یا کال اف دیوتی بخش انلاین یا حتی کیلزون بخش انلاین یا هیلو بخش انلاین پیچیده هستن شما هرچقدر تمرین بیشتری داشته باشی بهتر میشی مپ بهتر میشناسی و بهتر میشی از نظر تیر اندازی و مپ بهتر میشناسی برای اینکه بهتر بازی کنی این ربط به اسکیل تمرین شما داره نه ربط به اینکه شما چقدر فکر میکنی یا اینکه بازی چقدر سخت اینکه یکی اسلحه بهتری داشته باشه یا اینکه اینترنت بهتری داشته باشه یا بیشتر از شما بازی کرده باشه بازی بهتر بشناسه ربطی به سختی بازی نداره.

نکته اول چیزی که واضح مبرهم هست اینکه اول شدن در فورتنایت، پابجی، ایپکس اصلا راحت نیست. تک تک کسایی که تو این تاپیک پست دادند اصلا و ابدا نمیتونند ادعا کنند همین الان یک دست بتل رویال بزنند نفر اول خواهند شد، ولی در عوض راحت میتونند ادعا کنند یک بازی داستان محور رو به راحتی پشت سربگذارند (که بیشتر منظور سمت بازیهای اکشن و نیمه اکشن هست). مشخصا بازیهایی بتل رویال خیلی سخت تر از اون چیزی هستند که شما ادعا میکنی و اصلا بحث آسونی در این بازیها مطرح نیست. (حتی از اینکه اپیک بوت بذاره یا نذاره داخل فورتنایت بشدت انتقاد شده)

دوم اینکه مورادی که گفتی مثل اینکه هر غول مکانزیم مبارزه خاص خودشون رو داشتند و باید کشف کنی چه طوری شکست شون بدی و ... هر لحظه در بازیهای بتل رویال رخ میده و شما هر لحظه مقابل پلیری با تجهیزات متفاوت و سبک متفاوتی از بازی قرار میگیری که باید روش متفاوتی برای شکست ش اجرا کنی (دلیلی هم که ملت سراغ استریمرها میرن همینه، در ظاهر بازی یکیه ولی در گیمپلی هرسری شاهد اتفاقات کاملا متفاوت هستیم)

نه والا خنده ام نمیگیره. من اصلا به بحث اپدیت ها که دوستان اشاره کردم کار ندارم، ولی مکانزیم کلی فورتنایت که کل مپ قابل تخریب هست و هر پلیر کامل میتونه یک سازه متفاوت توش بسازه، به نظر من اصلا ساده نیست و نیاز به فکر داره که چه طور از تجهیزاتت استفاده کنی از muscle memory که شما بهش اشاره کردی به دوره

در نهایت چه طور میشه شما گیمپلی مهارت محور رو بی ارزش میدونی ولی گیمپلی که صرفا براساس پازل حل شده باشه رو با اهمیت؟ گیمپلی مهارت محور رو شما میتونی بارها تکرار کنی ولی پازل محور که بعد از یکبار رنگ میبازه مهم شده؟

(که هرچند برخلاف ادعا شما تو همون بازیهای قدیمی هم اونقدر پررنگ نبود و بعد مهارت محوری خیلی مهم تر بود)
 

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,092
نام
MohammadAli
پریدن به فورتنایت پدیده جدید انجمنه آره؟
پریدن به فورتنایت پدیده جدید کل اینترنته. :D البته این موضوع بعد سیاست‌های کثیف اپیک در قبال پی‌سی‌گیمرا شدت هم گرفت. ولی به شخصه دیدم تعدادی زیادی از کسایی که به فورتنایت هیت میورزن هم بازیش میکنن و صرفا بخاطر اینکه هیت به فورتنایت یکی از ترندهای اینترنت هست اینکارو میکنن. :D
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
نکته اول چیزی که واضح مبرهم هست اینکه اول شدن در فورتنایت، پابجی، ایپکس اصلا راحت نیست. تک تک کسایی که تو این تاپیک پست دادند اصلا و ابدا نمیتونند ادعا کنند همین الان یک دست بتل رویال بزنند نفر اول خواهند شد، ولی در عوض راحت میتونند ادعا کنند یک بازی داستان محور رو به راحتی پشت سربگذارند (که بیشتر منظور سمت بازیهای اکشن و نیمه اکشن هست). مشخصا بازیهایی بتل رویال خیلی سخت تر از اون چیزی هستند که شما ادعا میکنی و اصلا بحث آسونی در این بازیها مطرح نیست. (حتی از اینکه اپیک بوت بذاره یا نذاره داخل فورتنایت بشدت انتقاد شده)

دوم اینکه مورادی که گفتی مثل اینکه هر غول مکانزیم مبارزه خاص خودشون رو داشتند و باید کشف کنی چه طوری شکست شون بدی و ... هر لحظه در بازیهای بتل رویال رخ میده و شما هر لحظه مقابل پلیری با تجهیزات متفاوت و سبک متفاوتی از بازی قرار میگیری که باید روش متفاوتی برای شکست ش اجرا کنی (دلیلی هم که ملت سراغ استریمرها میرن همینه، در ظاهر بازی یکیه ولی در گیمپلی هرسری شاهد اتفاقات کاملا متفاوت هستیم)

نه والا خنده ام نمیگیره. من اصلا به بحث اپدیت ها که دوستان اشاره کردم کار ندارم، ولی مکانزیم کلی فورتنایت که کل مپ قابل تخریب هست و هر پلیر کامل میتونه یک سازه متفاوت توش بسازه، به نظر من اصلا ساده نیست و نیاز به فکر داره که چه طور از تجهیزاتت استفاده کنی از muscle memory که شما بهش اشاره کردی به دوره

در نهایت چه طور میشه شما گیمپلی مهارت محور رو بی ارزش میدونی ولی گیمپلی که صرفا براساس پازل حل شده باشه رو با اهمیت؟ گیمپلی مهارت محور رو شما میتونی بارها تکرار کنی ولی پازل محور که بعد از یکبار رنگ میبازه مهم شده؟

(که هرچند برخلاف ادعا شما تو همون بازیهای قدیمی هم اونقدر پررنگ نبود و بعد مهارت محوری خیلی مهم تر بود)

خداییش خودت خندت نمگیره ؟ ادعا کنن که یک بازی مثل 1 Silent hill به راحتی تمام کنن ؟ یا parasite eve ؟ یا daemon sols ؟یا حتی Metal Gear solid 1 ؟ بازی دیگه بهشون بگو بشینن ببینم چطور این بازی ها رو همگی تمام میکنن همگی بدون کمک از اینترنت. منظور بازی های جدید نیست برای خودت میگی بازی های داستان محور جدید راحت تمام میکنن 90% بازی های جدید برای همین دسته ادم های جدید ساخته شده راست میگن برن یک بازی مثل The last of us 1 روی مد Grounded همگی تمام کنن یا برن یک بازی مثل Portal همگی تمام کنن بدون کمک از اینترنت یا Witcher یا ... بازی دیگه .:|

اول از همه بحث اسونی و سختی یک بازی مثل فورتنایت یا ... اصلا نیست این بازی ها بر اساس اسکیل هر شخص که مشخص میکنه بازی قراره ببری یا ببازی اینکه اشتباه کنی ببازی ربطی به سختی بازی نداره شما دیوار بد میسازی میمیری شما اسلحه خوب نداری میرمیری اما بازی های قدیمی داستان محور فکری به اسکیل شما بر نمیگرده به اینکه چقدر شما از فکر خودتون استفاده کنین بر میگرده شما در همین RE معما حل نکن چطور بازی میری جلو .

مقابل پلیری قرار میگیری که ایتم بهتری جمع کرده و شانسل ایتم بهتری داشته و در 99% مواقع در صورتی که طرف بازی یاد داشته باشه میمیری حتی اگه شما بهترین استراتژی هم بچینی طرف با اسلحه بهتر میکشتت .=)):-h چقدر شما میتونی این وسط فکر کنی که طرف شیلد فول داره شما تو بازی شلید پیدا نکردی اره خیلی کارهای فکری خوبی میتونی در این مواقع انجام بدی.

شما میتونین اسمش هرچی میخوای بزاری اسمش اسکیل و ایتم بهتر برای برنده شدن ربط به هیچ چیز دیگه ای نداره مشخصا یک ادم که از بازی هیچی سرش نمیشه و اسکیل بازی کردن هم نداره نمیتونه تو بازی قهرمان بشه اگه انتظار داری که شما اصلا بازی انجام نداده باشی دسته بگیری بازی تمام کنی مثل همینقدر جوک که به راحتی خیلی ها میتونن اون بازی های داستان محور قدیمی تمام کنن.

مشخصا حرف تو دهن من نزار کجای صحبت من گفتم بازی اسکیل محور بد هستش یا ... ؟ جالبه برای خودت میبری و میدوزی من گفتم بازی های قدیمی به خاطر وجودی اینجور بازی ها دیگه روشون سرمایه گزاری نمیشه و کار نمیشه چون یک نفری برای یک اسکین بازی 10 تا 30 دلار میده که چی متفاوت باشه تو بازی یا خوشگلتر.=))

شوخی یک همچین چیزی هم مسخره اره پس بازی های که ملت 10-20 بار تمام کردن مثل SH ها یا Re های قدیمی یا ... رنگ بو باخته بازی RE برای همینه ملت براش سر دست میشکنن برای همینه تاپیک نسخه جدیدش زدی برای رنگ بو باخته بودنشون هستش.:-h=))
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
خداییش خودت خندت نمگیره ؟ ادعا کنن که یک بازی مثل 1 Silent hill به راحتی تمام کنن ؟ یا parasite eve ؟ یا daemon sols ؟یا حتی Metal Gear solid 1 ؟ بازی دیگه بهشون بگو بشینن ببینم چطور این بازی ها رو همگی تمام میکنن همگی بدون کمک از اینترنت. منظور بازی های جدید نیست برای خودت میگی بازی های داستان محور جدید راحت تمام میکنن 90% بازی های جدید برای همین دسته ادم های جدید ساخته شده راست میگن برن یک بازی مثل The last of us 1 روی مد Grounded همگی تمام کنن یا برن یک بازی مثل Portal همگی تمام کنن بدون کمک از اینترنت یا Witcher یا ... بازی دیگه .:|

اول از همه بحث اسونی و سختی یک بازی مثل فورتنایت یا ... اصلا نیست این بازی ها بر اساس اسکیل هر شخص که مشخص میکنه بازی قراره ببری یا ببازی اینکه اشتباه کنی ببازی ربطی به سختی بازی نداره شما دیوار بد میسازی میمیری شما اسلحه خوب نداری میرمیری اما بازی های قدیمی داستان محور فکری به اسکیل شما بر نمیگرده به اینکه چقدر شما از فکر خودتون استفاده کنین بر میگرده شما در همین RE معما حل نکن چطور بازی میری جلو .

مقابل پلیری قرار میگیری که ایتم بهتری جمع کرده و شانسل ایتم بهتری داشته و در 99% مواقع در صورتی که طرف بازی یاد داشته باشه میمیری حتی اگه شما بهترین استراتژی هم بچینی طرف با اسلحه بهتر میکشتت .=)):-h چقدر شما میتونی این وسط فکر کنی که طرف شیلد فول داره شما تو بازی شلید پیدا نکردی اره خیلی کارهای فکری خوبی میتونی در این مواقع انجام بدی.

شما میتونین اسمش هرچی میخوای بزاری اسمش اسکیل و ایتم بهتر برای برنده شدن ربط به هیچ چیز دیگه ای نداره مشخصا یک ادم که از بازی هیچی سرش نمیشه و اسکیل بازی کردن هم نداره نمیتونه تو بازی قهرمان بشه اگه انتظار داری که شما اصلا بازی انجام نداده باشی دسته بگیری بازی تمام کنی مثل همینقدر جوک که به راحتی خیلی ها میتونن اون بازی های داستان محور قدیمی تمام کنن.

مشخصا حرف تو دهن من نزار کجای صحبت من گفتم بازی اسکیل محور بد هستش یا ... ؟ جالبه برای خودت میبری و میدوزی من گفتم بازی های قدیمی به خاطر وجودی اینجور بازی ها دیگه روشون سرمایه گزاری نمیشه و کار نمیشه چون یک نفری برای یک اسکین بازی 10 تا 30 دلار میده که چی متفاوت باشه تو بازی یا خوشگلتر.=))

شوخی یک همچین چیزی هم مسخره اره پس بازی های که ملت 10-20 بار تمام کردن مثل SH ها یا Re های قدیمی یا ... رنگ بو باخته بازی RE برای همینه ملت براش سر دست میشکنن برای همینه تاپیک نسخه جدیدش زدی برای رنگ بو باخته بودنشون هستش.:-h=))

مشخصا دو دید متفاوت به ویدیو گیم داریم و از اون طرف یکسری دوستان ناراحت هستند بابت این بحث اف تاپیک ( حالا اینکه چه طوری بتل رویال ها موفق شدن به بازیهای مولتی پلیر ضرب آهنگ بدن و.. اصلا فرصت نشد واردش بشم)

ولی یکم به تاپیک برگردیم دلیلی که با هیجان این خبر رو کار گردم این بود که ریمیک دو واقعا "بازی" بود. خودت باید نقشه رو زیر رو میکردی تا بفهمی چه حرکتی میتونی بزنی، باید مقابل دشمن های مختلف روش های مختلفی رو امتحان میکردی، به مهارت نیاز داشت. بازی لقمه رو نمیذاشت تو دهنم بلکه برعکس منو مجبور به بازی کردن، میکرد. و واقعا از این نکته در یک اثر اکشن سینمایی لذت بردم. ضعف بزرگی که خیلی بازیهای فعلی تکنفره دارند چرا که از "بازی" بودن دور شدند
 
  • Like
Reactions: vivanred

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
مشخصا دو دید متفاوت به ویدیو گیم داریم و از اون طرف یکسری دوستان ناراحت هستند بابت این بحث اف تاپیک ( حالا اینکه چه طوری بتل رویال ها موفق شدن به بازیهای مولتی پلیر ضرب آهنگ بدن و.. اصلا فرصت نشد واردش بشم)

ولی یکم به تاپیک برگردیم دلیلی که با هیجان این خبر رو کار گردم این بود که ریمیک دو واقعا "بازی" بود. خودت باید نقشه رو زیر رو میکردی تا بفهمی چه حرکتی میتونی بزنی، باید مقابل دشمن های مختلف روش های مختلفی رو امتحان میکردی، به مهارت نیاز داشت. بازی لقمه رو نمیذاشت تو دهنم بلکه برعکس منو مجبور به بازی کردن، میکرد. و واقعا از این نکته در یک اثر اکشن سینمایی لذت بردم. ضعف بزرگی که خیلی بازیهای فعلی تکنفره دارند چرا که از "بازی" بودن دور شدند

دقیقا موافقم دیدگاهمون فرق میکنه در این زمینه اما هر دوتا داریم از بازی های که انجام میدیم لذت میبریم اینکه مهم اختلاف نظر همیشه وجود داره.

دقیقا منم اولین بار خبر همینجا دیدم و واقعا خوشحال شدم که خبر رفتی ممنون هم هستم که اطلاع رسانی کردی مثل خیلی از خبر های دیگه که بچه ها میرن و ادم ازشون اطلاع پیدا میکنه. دقیقا مشکلی که من با خیلی از بازی های جدید دارم همون چیزیه که گفتی .
 
  • Like
Reactions: Ali Venom

Madridista

کاربر سایت
Feb 2, 2008
2,880
نام
حسين
این چیز کاملا طبیعیه که ریمیک اویل نباید حس و حال نسخه اصلیش رو بده! یعنی هرچقدرم تلاش کنه باز تجربه نسخه اصلی یونیک بود. چرا همه دارن مقایسه میکنن با نسل 5؟ خب خیلی طبیعیه که اون نسخه های PS1 اویل بیشتر بهمون حال داده چون قبل از اون هیچ تجربه این مدلی وجود نداشته!! الان شما چرا باید بعد از 25 سال بیایی مقایسه بکنی؟

پ.ن: و جالب اینجاست هرکسی با نسخه ریمیک حال کنه متهم میشه به کم سن و سال بودن! :)) من خودم نزدیک سی سالم هست و 11 ساله بازیسنتر عضو هستم. توی کلوپ با بچه ها میشستیم اویل و سایلنت هیل بازی میکردیم با هزارتا ترس و بدختی ولی الان چنان ذوقی دارم برای نسخه ریمیک سوم که برای بازی های دیگه ندارم!
 

batman-love

کاربر سایت
Jul 5, 2010
831
روی طراحی جیل خوب کار شده حالا ممکنه وفادار به نسخه اصل نباشه ولی راضی کنندست اما نمسیس؟ کاملا مضحکه (یاده قضیه سونیک افتادم! امیدوارم از نو طراحیش کنن)
آخه وقتی یه چیزی کامل و بی نقصه چرا باید تغییرش داد؟!
من این نمسیسو میخوام
123867
 

Batsy

“Tots Units Fem Força” «Més que un club»
کاربر سایت
Apr 29, 2008
3,278
این چیز کاملا طبیعیه که ریمیک اویل نباید حس و حال نسخه اصلیش رو بده! یعنی هرچقدرم تلاش کنه باز تجربه نسخه اصلی یونیک بود. چرا همه دارن مقایسه میکنن با نسل 5؟ خب خیلی طبیعیه که اون نسخه های PS1 اویل بیشتر بهمون حال داده چون قبل از اون هیچ تجربه این مدلی وجود نداشته!! الان شما چرا باید بعد از 25 سال بیایی مقایسه بکنی؟

پ.ن: و جالب اینجاست هرکسی با نسخه ریمیک حال کنه متهم میشه به کم سن و سال بودن! :)) من خودم نزدیک سی سالم هست و 11 ساله بازیسنتر عضو هستم. توی کلوپ با بچه ها میشستیم اویل و سایلنت هیل بازی میکردیم با هزارتا ترس و بدختی ولی الان چنان ذوقی دارم برای نسخه ریمیک سوم که برای بازی های دیگه ندارم!


دقیقا همینجوره ک میگی،کلا بنظر من بحث سن و سال هم هست مثلا توی اون سنی ک من رو ps1 رزیدنت میزدم کلا بازی کردن بیشتر بهم لذت میداد با اینکه نه خبری از گرافیک خفن بود نه گیم پلی خیلی خاصی
ولی الان هیچ بازی نمیتونه اون حس رو بهم منتقل کنه،من دیگه ب این نتیجه رسیدم به احتمال 95 درصد دیگه هیچ زمانی نمیتونم اون حس خاص بازی کردن رو تجربه کنم جوری ک با تمام وجودم بشینم پای بازی.
ولی واقعا از ریمیک نسخه 2 لذت بردم و با اینکه حس نسخه اصلی رو بهم نداد ولی شدیدا منو جذب خودش کرد جوری ک چند روز پشت سر هم نشستم و هر دو خط داستانی رو تموم کردم و کلی حال کردم باهاش.
ریمیک نسخه 3 هم قطعا نمیتونه حسی ک 15 16 سال پیش نسبت ب نسخه اصلی رو داشتم برام زنده کنه ولی واقعاااااا برام لذت بخش خواهد بود و ب شدت منتظر تجربه بازی هستم.

طراحی هر سه تا شخصیت بنظرم عالیییی شده و امیدوارم اصلا تغییرشون ندن،بقول شما الان میترسم یسری بیان ب منم بگن بچه بخاطر اینکه از طراحی چهره نمسیس تعریف کردم :D
قیافه کارلوس محشر شده یعنی قشنگ خستگی رو نشون میده تو چهرش،قیافه قدیدمیش از نظر من خیلیییی سوسولی و بیبی فیس بود خصوصا با اون موهای فرق مسخرش :))
 

ARTHUR WESKER

“We can’t change what’s done, we can only move on.
کاربر فعال
Jan 25, 2018
6,600
نام
Albiceleste
اینم مثل اینکه قراره یه نسخه جداگونه باشه و به جای جایگزین شدن، در کنار RE3 قرار بگیره.
من همون نسخه RE2 اصلی رو از ریمیک بیشتر دوست دارم و کلا هم مبارزات و هم جنس ترسشون فرق داره. ریمیک رزیدنت 2 بیشتر سعی داشت با Gore بترسونه و رسما واسه انجین کپکام یه شوکیس گرافیکی بود...بنظرم
خفن ترین ریمیک تاریخ سری هم همون ریمیک RE1 هست که کاملا وفادار بود به اون نسخه و در عین حال بهبود داده بودش.
از این ریمیک های جدید هم بدم نمیاد اتفاقا خیلی هم خفنه انجام چنین کاری ولی امیدوارم بعد از این دیگه بیخیال بشن و سری رو ادامه بدن و یکمی نوآوری نشون بدن. فهمیدیم RE Engine خفنه! :D

نه تنها بهترین ریمیک سری هست ، بلکه بهترین ریمیک تاریخ هم هست.جوری ریمیک کرده که برای تمامی نسل ها استاندارد هست <:-P

Resident Evil is the current benchmark to which all remakes are judged. It was released for the GameCube in 2002, only six years after the original. However, those six years felt like twenty. Shinji Mikami made this version to be closer to his original vision, complete with a brand-new subplot, more complex puzzles, and completely new areas. It was praised for its graphics and relentlessly bleak atmosphere, and many critics found it to be far superior to the original Resident Evil. It's arguably the best remake of all time, and maybe one of the best games, period.

The 15 Worst Video Game Remakes According To Metacritic (And The 10 Best)
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
نه تنها بهترین ریمیک سری هست ، بلکه بهترین ریمیک تاریخ هم هست.جوری ریمیک کرده که برای تمامی نسل ها استاندارد هست <:-P

Resident Evil is the current benchmark to which all remakes are judged. It was released for the GameCube in 2002, only six years after the original. However, those six years felt like twenty. Shinji Mikami made this version to be closer to his original vision, complete with a brand-new subplot, more complex puzzles, and completely new areas. It was praised for its graphics and relentlessly bleak atmosphere, and many critics found it to be far superior to the original Resident Evil. It's arguably the best remake of all time, and maybe one of the best games, period.

The 15 Worst Video Game Remakes According To Metacritic (And The 10 Best)
METAL GEAR SOLID: THE TWIN SNAKES و R&C از بهترین ها بودن؟ بیخیال این دوتا بازی ورژن های دانگرید شده نسخه اصلی بودن R&C که هیچی برا نی نی ها بود ولی MGS قشنگ حال بهم زن بود کات سین هاش :D

ولی با چه حقی TMNT این شکلی ریمیک کردن!:|
 
  • Like
Reactions: ARTHUR WESKER

RHYTHM

کاربر سایت
May 27, 2015
30
دقیقا همینجوره ک میگی،کلا بنظر من بحث سن و سال هم هست مثلا توی اون سنی ک من رو ps1 رزیدنت میزدم کلا بازی کردن بیشتر بهم لذت میداد با اینکه نه خبری از گرافیک خفن بود نه گیم پلی خیلی خاصی
ولی الان هیچ بازی نمیتونه اون حس رو بهم منتقل کنه،من دیگه ب این نتیجه رسیدم به احتمال 95 درصد دیگه هیچ زمانی نمیتونم اون حس خاص بازی کردن رو تجربه کنم جوری ک با تمام وجودم بشینم پای بازی.
ولی واقعا از ریمیک نسخه 2 لذت بردم و با اینکه حس نسخه اصلی رو بهم نداد ولی شدیدا منو جذب خودش کرد جوری ک چند روز پشت سر هم نشستم و هر دو خط داستانی رو تموم کردم و کلی حال کردم باهاش.
ریمیک نسخه 3 هم قطعا نمیتونه حسی ک 15 16 سال پیش نسبت ب نسخه اصلی رو داشتم برام زنده کنه ولی واقعاااااا برام لذت بخش خواهد بود و ب شدت منتظر تجربه بازی هستم.

طراحی هر سه تا شخصیت بنظرم عالیییی شده و امیدوارم اصلا تغییرشون ندن،بقول شما الان میترسم یسری بیان ب منم بگن بچه بخاطر اینکه از طراحی چهره نمسیس تعریف کردم
قیافه کارلوس محشر شده یعنی قشنگ خستگی رو نشون میده تو چهرش،قیافه قدیدمیش از نظر من خیلیییی سوسولی و بیبی فیس بود خصوصا با اون موهای فرق مسخرش
من فکر میکردم خودم همچین حسی دارم که دیگه مثل سابق از بازیا لذت نمیبرم حتی با خودم میگفتم نکنه افسرده شدم ، آخه چه دلیلی داره از بازیها لذت نبرد! ولی حرف شما ثابت میکنه کلا سن و سال نقش مهمی داره مثلا زمانی که Arkham Asylum رو تجربه کردم انگار داشتم تو فضا سیر میکردم اما آرکام نایت با اینکه ده برابر بهتر از نسخه اول بود اون لذت و شیرینی رو نداشت --- در مورد سایر عناوین هم احساسو دارم
 
  • Like
Reactions: Batsy

Batsy

“Tots Units Fem Força” «Més que un club»
کاربر سایت
Apr 29, 2008
3,278
من فکر میکردم خودم همچین حسی دارم که دیگه مثل سابق از بازیا لذت نمیبرم حتی با خودم میگفتم نکنه افسرده شدم ، آخه چه دلیلی داره از بازیها لذت نبرد! ولی حرف شما ثابت میکنه کلا سن و سال نقش مهمی داره مثلا زمانی که Arkham Asylum رو تجربه کردم انگار داشتم تو فضا سیر میکردم اما آرکام نایت با اینکه ده برابر بهتر از نسخه اول بود اون لذت و شیرینی رو نداشت --- در مورد سایر عناوین هم احساسو دارم
نه طبیعیه بنظرم چون منم همینجورم،حالا بتمن ک جای خود داره من کسی بودم ک راکستار بازی میداد بیرون چشم بسته میخریدم و معتادش میشدم ولی rdr2 رو کلا رو هم ۲ ساعت بازی کردم و گذاشتم کنار.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر