کی آرت رزیدنت اویل 3 لو رفت (چهره جیل ولنتاین)

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
به تازگی با استخراج اطلاعات شبکه PSN تصاویر نسخه بازسازی رزیدنت اویل 3 یافت شد.

photo_۲۰۱۹-۱۲-۰۳_۱۶-۵۳-۴۸.jpg

اطلاعات تکمیلی: براساس شایعه های قبلی که حال واقعی به نظر میرسند. کمپانی بزرگ کپ کام همزمان با توسعه ریمیک رزیدنت اویل 2، پروژه بازسازی نسخه سوم را توسط تیم دیگری تکمیل کرده و نسخه بازسازی قسمت سوم سری رزیدنت اویل با حضور جیل ولنتاین نسبت به اثر ارژینال بسیار گسترده تر خواهد بود.
همچنین باید انتظار رونمایی رسمی و کامل بازی تا انتهای سال 2019 را در مراسم The Game Awards و یا Jump Festa داشته باشیم.
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
بنظر من خیلی بعیده این اطلاعات واقعی باشه یا شاید مثل RE2 یه معرفی خیلی مختصری بشه و چند سال بعد عکس و اطلاعات از بازی بیرون بیاد
از اون جایی هم که موفقیت ریمیک RE2 رو دوش کپکام سنگینی میکنه نباید تو ساخت این بازی عجله کنه و ضعیفتر از نسخه دوم بسازه



ریمیک نسخه اول خیلی وقت پیش توسط خود میکامی برای GameCube ساخته شد و چند سال پیش هم کپکام ریمسترش رو عرضه کرد
و بنظر من با اختلاف بهترین نسخه رزیدنت اویل تا به الان هست
اره ولی با کیفیت گرافیکی ریمیک۲،
به نظرم میشه یه دور دیگه ریمیک کنن
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
اره ولی با کیفیت گرافیکی ریمیک۲،
به نظرم میشه یه دور دیگه ریمیک کنن
بازیش گرافیکیم نداشت البته اون موقع یه لپ تاب معمولی داشتم که طبیعتا نباید چنین بازیی رو بیاره ولی هرجور شده آورد ما هم با فریم بین 20 تا 30 تمومش کردیم :D ولی اگه منظورتون هنری اره خیلی خفن بود :D
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
سراغ 4 که نیمرن. یه نسخه HD دارن و بنظرم اگ بخوان میرن سراغ نسخه های فرعی
اتفاقا ۴ خیلی ریمیک لازمه
چن وقت پیش نسخه hd ایش رو با گیم پس دانلود کردم و واقعا کنترل بازی دمده است.
ینی با بازی های امروزی واقعا روون نیست
هماهنگ کردن دوربین و حرکت لیان خیلی سخت بود.
حالا نمیدونم اینا به ریمیک نیاز داره یا نه ولی کلا تصور اون بازی بازی کنترل روون و گرافیک بازی های اخیر کپکام فکق العاده است.
 
  • Like
Reactions: Ali Venom

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
اسم نمسیس که میاد میبرتمون به خیلی سال پیشا که نه یوتیوبی وجود داشت و نه اینترنت درست و حسابی ! خودمون بودیم و کلی بدبختی واسه پیدا کردن بنزین و مکملش واسه راه انداختن قطار ! پیدا کردن فیوز و باتری ! مدیریت ایتم و مهمات ! فرار از دست نمسیس! چقدر خاطره داریم با این سری بازی واقعا ، بسازه کپکام هر جوری می خواد بسازه ! چهره و قیافه هاشون خیلی مهم‌نیست .فقط ببرتمون دوباره به همون خاطرات خیلی خوب !
 

WTF?

کاربر سایت
Mar 27, 2015
1,087
نام
محمد
با این دندونایی که واسه نمسیس گذاشتن دو تا با شاتگان بزنی توش:D دیگه نمیاد دنبالت :))
این جیل ولنتاینی که اینا رونمایی کردن رو فقط با همین دندونا باید گاز گرفت :))
 
  • Smile
Reactions: gamer1998y

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,525
این بینی خوشگل، دندونای ارتودنسی شده! خیلی به خودش نمسیس توی نسخه ریمیک رسیده، فکر کنم رقیب کریس بشه و دل بانو رو بالاخره بدست بیاره :D

h557172_.jpg
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
اینم مثل اینکه قراره یه نسخه جداگونه باشه و به جای جایگزین شدن، در کنار RE3 قرار بگیره.
من همون نسخه RE2 اصلی رو از ریمیک بیشتر دوست دارم و کلا هم مبارزات و هم جنس ترسشون فرق داره. ریمیک رزیدنت 2 بیشتر سعی داشت با Gore بترسونه و رسما واسه انجین کپکام یه شوکیس گرافیکی بود...بنظرم
خفن ترین ریمیک تاریخ سری هم همون ریمیک RE1 هست که کاملا وفادار بود به اون نسخه و در عین حال بهبود داده بودش.
از این ریمیک های جدید هم بدم نمیاد اتفاقا خیلی هم خفنه انجام چنین کاری ولی امیدوارم بعد از این دیگه بیخیال بشن و سری رو ادامه بدن و یکمی نوآوری نشون بدن. فهمیدیم RE Engine خفنه! :D

خوب مشکل اینجاست که حال گیمرهای جدید بازار دستشون هست و اینا خیلی نمی دونن که گیم های قدیمی چی داشت برای همینم هست که هر چقدر هم اینا بد کار کنن باز کسی که تعریف می کنن تعداد لایک هاش بیشتر می شه چون دقیقا همون طوری هست که فروش این قبیل بازی ها بیشتر می شه ای کاش 1 ذره از نبوغ دهه ی 90 میلادی همچنان وجود داشت دوران طلایی گیم فیلم و موزیک

یعنی خیلی هنر می خواد با اون گرافیک پیکسلی ترسی ایجاد کنی که الان اینا با این گرافیک های واقعی نمی تونن اصلا موندم چطوری با جهارتا مربع می تونستن شکل تولید کنن:D
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
خوب مشکل اینجاست که حال گیمرهای جدید بازار دستشون هست و اینا خیلی نمی دونن که گیم های قدیمی چی داشت برای همینم هست که هر چقدر هم اینا بد کار کنن باز کسی که تعریف می کنن تعداد لایک هاش بیشتر می شه چون دقیقا همون طوری هست که فروش این قبیل بازی ها بیشتر می شه ای کاش 1 ذره از نبوغ دهه ی 90 میلادی همچنان وجود داشت دوران طلایی گیم فیلم و موزیک

یعنی خیلی هنر می خواد با اون گرافیک پیکسلی ترسی ایجاد کنی که الان اینا با این گرافیک های واقعی نمی تونن اصلا موندم چطوری با جهارتا مربع می تونستن شکل تولید کنن:D

واقعا کاش یکم این نسل جدیدی ها مزه اون بازی های دهه 90 میچشیدن که انقدر برای بازی های الکی سر دست نمیشکستن که بازی های سخت و داستان محور و موزیک های عالی دوران دهه 90 جای خودشون به این بازی های جدید نمیدادن که کارت چیه برم فقط ملت بکشم صبح تا شب یا کارت چیه برم بشینم بازی کردن یکی دیگه ببینم WTF این وقتی از بعضی از این جدیدی ها میشنوم میخوام سرم بکوبم به دیوار مگه خودت چته که بری بشینی بازی یکی دیگه نگاه کنی خداییش ما سر بازی کردن و دسته دست گرفتن دعوامون میشد یک زمانی این جدیدی ها موجب شدن بازی های سخت گزشته به فراموشی برن که چی نمیتونن بازی های پیچیده درک کنن پس نمیخرن پس بازی فروش نمیره و شرکت مجبور میشه بازی برای نسل جدید بسازه که هیچی متوجه نمیشن.

بازی مثل Parasit eve یا Fear Effect یا Tenchu یا Dino Crisis یا Syphon Filter یا Silent Hill یا Max Payne یا ... بازی دیگه فقط به خاطر بازی های مثل Pubge و COD سالانه و Fortnite یا Apex دیگه خبری ازشون نیست یا اگه هستش دیگه سرمایه گزاری خوب انجام نمیشه و خوب ساخته نمیشن از ترس اینکه سرمایه بر نگرده و تا جایی که تونستن بازی ها رو جوری میسازن که جدیدی ها خوششون بیاد . :| نمیگم اون بازی ها بد هستن یا ... وقتی طرف 10 دلار سر یک اسکین مسخره خرج میکنه و حاضر نیست یک بازی خوب بخره مشخصا وضعیت بازار خراب میشه و دیگه سازنده ها میرن طرف بازی های که پول براشون داره و خلاقیت و نبوغ فراموش میکنن .

البته دوباره داره بهتر میشه یک بازه اخرای نسل قبل بود که من خیلی از آینده میترسوند خدا رو شکر یک سری از سازنده ها زیر بار این نوع مسخره بازی نرفتن .

در مورد تصویر هنر که هیچی نابغه بودن بعضی هاشون البته چون چیز قبلش نبود اونها بیشتر به چشم میومدن .:D ملت از هیچی رسیدن بودن به اون کیفیت مثل همین الان که اگه زمان نسل به نسل بیایم جلو همچی داره طبیعی تر میشه اون موقع که کسی بهتر از اون تصویر ندیده بود که بخواد بگه کیفیت پایینه نبود اصلا چیزی که بخواد مقایسه بشه از پیکسل سیاه سفید و رنگی بعدش رسیده بودن به شکل 3 بعدی مشخصا ما خودمون کف میکردیم وایی چقدر طبعیی هستش .=))
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
واقعا کاش یکم این نسل جدیدی ها مزه اون بازی های دهه 90 میچشیدن که انقدر برای بازی های الکی سر دست نمیشکستن که بازی های سخت و داستان محور و موزیک های عالی دوران دهه 90 جای خودشون به این بازی های جدید نمیدادن که کارت چیه برم فقط ملت بکشم صبح تا شب یا کارت چیه برم بشینم بازی کردن یکی دیگه ببینم WTF این وقتی از بعضی از این جدیدی ها میشنوم میخوام سرم بکوبم به دیوار مگه خودت چته که بری بشینی بازی یکی دیگه نگاه کنی خداییش ما سر بازی کردن و دسته دست گرفتن دعوامون میشد یک زمانی این جدیدی ها موجب شدن بازی های سخت گزشته به فراموشی برن که چی نمیتونن بازی های پیچیده درک کنن پس نمیخرن پس بازی فروش نمیره و شرکت مجبور میشه بازی برای نسل جدید بسازه که هیچی متوجه نمیشن.

بازی مثل Parasit eve یا Fear Effect یا Tenchu یا Dino Crisis یا Syphon Filter یا Silent Hill یا Max Payne یا ... بازی دیگه فقط به خاطر بازی های مثل Pubge و COD سالانه و Fortnite یا Apex دیگه خبری ازشون نیست یا اگه هستش دیگه سرمایه گزاری خوب انجام نمیشه و خوب ساخته نمیشن از ترس اینکه سرمایه بر نگرده و تا جایی که تونستن بازی ها رو جوری میسازن که جدیدی ها خوششون بیاد . :| نمیگم اون بازی ها بد هستن یا ... وقتی طرف 10 دلار سر یک اسکین مسخره خرج میکنه و حاضر نیست یک بازی خوب بخره مشخصا وضعیت بازار خراب میشه و دیگه سازنده ها میرن طرف بازی های که پول براشون داره و خلاقیت و نبوغ فراموش میکنن .

البته دوباره داره بهتر میشه یک بازه اخرای نسل قبل بود که من خیلی از آینده میترسوند خدا رو شکر یک سری از سازنده ها زیر بار این نوع مسخره بازی نرفتن .

در مورد تصویر هنر که هیچی نابغه بودن بعضی هاشون البته چون چیز قبلش نبود اونها بیشتر به چشم میومدن .:D ملت از هیچی رسیدن بودن به اون کیفیت مثل همین الان که اگه زمان نسل به نسل بیایم جلو همچی داره طبیعی تر میشه اون موقع که کسی بهتر از اون تصویر ندیده بود که بخواد بگه کیفیت پایینه نبود اصلا چیزی که بخواد مقایسه بشه از پیکسل سیاه سفید و رنگی بعدش رسیده بودن به شکل 3 بعدی مشخصا ما خودمون کف میکردیم وایی چقدر طبعیی هستش .=))

یک سوال. پابجی و فورتنایت واقعا بازیهای آسونی حساب میشن؟ یعنی اسون هستند و شما هر سری بین 3 4 نفر برتر هستی ؟

نه اتفاقا دلیلی که بازیهایی مثل فورتنایت و پابجی یکهو از هیچ کجا سر و کله اشون پیدا میشه و اینقدر موفق هستند به خاطره اینکه واقعا "بازی" هستند مثل همون دهه نود که شما مثال زدی. اونقدر مکانیزم و پیچدگی در گیمپلی دارند که شما رو وادار کنند بارها و بارها تکرار کنی تا بتونی یکبار حداقل اول بشی.
 

Abolfazl3007

کاربر سایت
Sep 11, 2007
1,986
نام
Abolfazl
IMG_20191203_223523_551.jpg
IMG_20191203_223454_716.jpg
چهره جیل مگه چه فرق اساسی کرده نسبت به نسخه اصلی ؟؟
طراحی جیل عالیه، به شدت راضیم، حرف نداره

نمسیس تغییرات بنیادی داشته! اولش تو ذوقم خورد شدید، ولی با این عکسهایی که ملت برداشتن با گرافیک به روز نمسیس رو طراحی کردن، مقایسه کردم، طراحی جدید نمسیس خیلی وحشی تر و خشن تره! عادت کنیم روال تر میشه ولی طراحی اصلی هم خفنیت خودش رو داره
IMG_20191203_223444_996.jpg
IMG_20191203_223446_325.jpg
 
آخرین ویرایش:

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
یک سوال. پابجی و فورتنایت واقعا بازیهای آسونی حساب میشن؟ یعنی اسون هستند و شما هر سری بین 3 4 نفر برتر هستی ؟

نه اتفاقا دلیلی که بازیهایی مثل فورتنایت و پابجی یکهو از هیچ کجا سر و کله اشون پیدا میشه و اینقدر موفق هستند به خاطره اینکه واقعا "بازی" هستند مثل همون دهه نود که شما مثال زدی. اونقدر مکانیزم و پیچدگی در گیمپلی دارند که شما رو وادار کنند بارها و بارها تکرار کنی تا بتونی یکبار حداقل اول بشی.
مشخصا زمانی که بازی میکردم هر کدام بله هم ایپکس هم فورتنایت پابجی بازی نکردم اما مشخصا این بازی های اسکیل محور هستن بازی های فکری نیستن سختی بازی بر اساس ایتم های شما و دشمن سنجیده میشه و اینترنت و استراتژی تیمی و بیشتر بر اساس هماهنگی تیمی بنا شده نه بر اساس اینکه شما چقدر در بازی فکر میکنی که معما های سخت بازی های دهه قدیمی حل کنی برای مثال تو بازی سایلنت هیل با کلی معما طرف بودیم و یکی از انها معمای پیانو بود همین معما بدم 90 درصد همین گیمر ها عمرا بتونن حلش کنن یا حتی عمرا از بخش اول بازی Parasit eve بتونن جلوتر برن چه برسه برن مرحله های بعدی یا اینکه وقتی به مشکل بر میخوری که یک دشمن داری که خیلی سخت هستش و ایتم مورد نیاز نداری چطور باید استراتژی بچینی که بتونی دشمن شکست بدی با تشخصی قدرت نقاط ضعف غول های قدیمی شکستشون بدی بازی سخت بود ملت بیشتر فکر میکردن .

خدایش خودت خندت نمیگیره مکانیزم پیچیده چی ؟ اینکه همش بدویی ایتم جمع کنی این بکشی بعد تو استورم گیر نکنی و دیوار بسازی چی این پیچیده هستش ؟ این بهش میگن اسکیل ترینینگ شما داری فقط یک کاری مثل حفظ کردن انقدر انجام میدی که میشه musel memory ربطی به پیچیدگی و ... نداره .

این که بازی های مثل فورتنایت و ایپکس و پابجی پیچیده هستن همونقدر جوک هستش که بگیم بازی مثل کانتر یا کال اف دیوتی بخش انلاین یا حتی کیلزون بخش انلاین یا هیلو بخش انلاین پیچیده هستن شما هرچقدر تمرین بیشتری داشته باشی بهتر میشی مپ بهتر میشناسی و بهتر میشی از نظر تیر اندازی و مپ بهتر میشناسی برای اینکه بهتر بازی کنی این ربط به اسکیل تمرین شما داره نه ربط به اینکه شما چقدر فکر میکنی یا اینکه بازی چقدر سخت اینکه یکی اسلحه بهتری داشته باشه یا اینکه اینترنت بهتری داشته باشه یا بیشتر از شما بازی کرده باشه بازی بهتر بشناسه ربطی به سختی بازی نداره.
مسلما اون قدر فورتنایت نزدید
تعداد المان هایی که هر فصل اضافه و کم میشه و تاثیر دیزاین محیطی اش رو بخش آنلاینش خیلی زیاده، خیلی المان محیطی داره فورتنایت فرای همون پروسه ساخت و سازش که به نظرم همونم تو عین سادگی اش، پیچیدگی خودش رو داره

پریدن به فورتنایت پدیده جدید انجمنه آره؟
نمیدونم جدا فکر می کنید با یه چیز تکراری ساده، نزدیک دو سال کامل صحنه گیمینگ آنلاین رو قبضه کردن؟

اون ماسل مموری هم عملا همون ژانر معمایی ـه که ماسل مموری نمیخواد بقیه سبک ها، از همون موقع رو همین پایه پیش رفتن تا همین الانش
ژانر معمایی هم که خدا رو شکر قدرتمند به راه خودش ادامه میده تو یه سری اکشن ادونچر ها
جای این بحث اینجا نیست ولی اتفاقا فورتنایت گیم پلیش خیلی چند لایه و عمیق و قطعا به دویدن و جمع کردن آیتم خطم نمیشه. من تقریبا دو سال بازی کردم و هر ماه ملت متای جدید( یه شیوه جدید تو گیم پلی ) کشف میکردن. یعنی شما الان بری تو بازی با دو ماه بعد شیوه بازی کردن کاملا فرق کرده چون گیم پلی به شدت داینامیک و چند لایست.
مثلا برو ویدیو های Bugha رو نگاه کن واقعا دو ساعت طول میکشه تحلیل کنی حرکاتش.

ماسل مموری کلا برای همه ی بازی های آنلاین یه اصل مهم نه فقط این بازی ولی میخوام بگم این بازی الکی دو سال تو صدر استریم بازی های توییچ و صدر تقریبا همه ی لیست های بهترین بازی های دهه پیش نبوده.
بله بحث اینجا نیست اما چه چند لایه ای جوری صحبت میکنین انگار فقط خودتون بازی کردین دقیقا به همین خطم میشه شما ایتم نداشته باش ببینم میتونی بازی ببری . خداییش خودتون خندتون نمیگره شیوه جدید بازی کردن تا دیروز میتونستی بپری از کوه دمیج نمیخوردی فرداش اپدیت دادن که نخوری بعدش جامپ پد دادن بعدش گند اسلحه شاتگان در امد شما به اینها میگی روش جدید بازی کردن .

ما بهش میگین ساختار بازی تغییر دادن شما فقط داری ساختار جدید یاد میگیری که بازی کنی بازی همونه ایتم جمع کن بقیه بکش به اخر رسیدی برنده شو همین حالا تا دیروز داخل توپ نمیتونستی بری الان میتونی تا دیروز ... نداشتی الان داری اینها جزو ساختار بازی ربطی به چند لایه بودن نداره . مثل این میمونه من تا دیروز میخواستم برم روی پشتبام با طناب میرفتم دیروز نردبام خریدم فردا اسانسور نصب کردم هیچ فرقی نداره من دارم بالا میرم. حالا تا دیروز نمیدونستم نردبام چطور استفاده کنم حالا دارم استفاده میکنم ربطی به پیچیدگی بازی نداره شما برای خودتون بزرگش کردین .

انقدر بیکار نشدم برم برای اینکه یک بازی انجام بدم ویدیو کس دیگه ای نگاه کنم یا اینکه تحلیل طرف از بازی کردن ببینم . =)) این بازی تنها دلیلی که تو صدر فقط به خاطر اپدیت و تغییر پیوسته در بازی وگرنه هیچ چیز عجیب قریب چند لایه فکری عجیبی نداره .
 

Attachments

  • rank.png
    rank.png
    6.9 KB · مشاهده: 20
  • rank2.png
    rank2.png
    6.1 KB · مشاهده: 17
آخرین ویرایش:

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
مشخصا زمانی که بازی میکردم هر کدام بله هم ایپکس هم فورتنایت پابجی بازی نکردم اما مشخصا این بازی های اسکیل محور هستن بازی های فکری نیستن سختی بازی بر اساس ایتم های شما و دشمن سنجیده میشه و اینترنت و استراتژی تیمی و بیشتر بر اساس هماهنگی تیمی بنا شده نه بر اساس اینکه شما چقدر در بازی فکر میکنی که معما های سخت بازی های دهه قدیمی حل کنی برای مثال تو بازی سایلنت هیل با کلی معما طرف بودیم و یکی از انها معمای پیانو بود همین معما بدم 90 درصد همین گیمر ها عمرا بتونن حلش کنن یا حتی عمرا از بخش اول بازی Parasit eve بتونن جلوتر برن چه برسه برن مرحله های بعدی یا اینکه وقتی به مشکل بر میخوری که یک دشمن داری که خیلی سخت هستش و ایتم مورد نیاز نداری چطور باید استراتژی بچینی که بتونی دشمن شکست بدی با تشخصی قدرت نقاط ضعف غول های قدیمی شکستشون بدی بازی سخت بود ملت بیشتر فکر میکردن .

بله سخن جدیدی از استاد مکانیزم پیچیده .=)) خدایش خودت خندت نمیگیره مکانیزم پیچیده چی ؟ اینکه همش بدویی ایتم جمع کنی این بکشی بعد تو استورم گیر نکنی و دیوار بسازی چی این پیچیده هستش ؟ این بهش میگن اسکیل ترینینگ شما داری فقط یک کاری مثل حفظ کردن انقدر انجام میدی که میشه musel memory ربطی به پیچیدگی و ... نداره .
جای این بحث اینجا نیست ولی اتفاقا فورتنایت گیم پلیش خیلی چند لایه و عمیق و قطعا به دویدن و جمع کردن آیتم خطم نمیشه. من تقریبا دو سال بازی کردم و هر ماه ملت متای جدید( یه شیوه جدید تو گیم پلی ) کشف میکردن. یعنی شما الان بری تو بازی با دو ماه بعد شیوه بازی کردن کاملا فرق کرده چون گیم پلی به شدت داینامیک و چند لایست.
مثلا برو ویدیو های Bugha رو نگاه کن واقعا دو ساعت طول میکشه تحلیل کنی حرکاتش.

ماسل مموری کلا برای همه ی بازی های آنلاین یه اصل مهم نه فقط این بازی ولی میخوام بگم این بازی الکی دو سال تو صدر استریم بازی های توییچ و صدر تقریبا همه ی لیست های بهترین بازی های دهه پیش نبوده.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر