کدام بازی در سال 2011 بهترین گرافیک را خواهد داشت ( کنسول )

  • Thread starter Thread starter Nima
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

بهترین گرافیک کنسولها 2011 ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    373
ربط نداره :دی حداقل میتون کاری کنن که به چشم نیاد ! تنها این مشکل نیست مشکلی که قبلا هم گفتم مثلا وقتی به یه چراغ شلیک میکنه لامپ منفجر میشه ولی نور هنوز سرجاش هست ! حداقل میتونستند تو این مورد به لامپ فیزیک نمیدادند تا اینطوری تابلو نشه ! یا مثلا تو مورد دیگه رفتم سلاح را از نزدیک گرفتم جلو نور چراغ ماشین دیدم نور چراغ داره از شته سلاحم میتابه ! کلا این اشکالات واسه یه انجین جدید با این همه هایپ ایراد بزرگیه .
AW اونقدر حجم سایه هاش سنگین هست که تا اخر نسل نشه واسش ایراد گرفت :دی
رو PC فک کنم با SSAO حل شه فرخ . روشنش کنی مشکلی پیدا نکنه . البته من زیاد تو بحث SSAO وارد نیستم :دی
 
ربط نداره :دی حداقل میتون کاری کنن که به چشم نیاد ! تنها این مشکل نیست مشکلی که قبلا هم گفتم مثلا وقتی به یه چراغ شلیک میکنه لامپ منفجر میشه ولی نور هنوز سرجاش هست ! حداقل میتونستند تو این مورد به لامپ فیزیک نمیدادند تا اینطوری تابلو نشه ! یا مثلا تو مورد دیگه رفتم سلاح را از نزدیک گرفتم جلو نور چراغ ماشین دیدم نور چراغ داره از شته سلاحم میتابه ! کلا این اشکالات واسه یه انجین جدید با این همه هایپ ایراد بزرگیه .
AW اونقدر حجم سایه هاش سنگین هست که تا اخر نسل نشه واسش ایراد گرفت :دی

کلاً مشکل زیاد داشت نور پردازیش ! یه جاهایی پیکسل پیکسل میشد، یه جاهایی اون دو تا نور های خطی ( اسمش نمیدنم چی هست ) رو انقدر تابلو و بی مورد استفاده کرده بودن که آدم خندش میگرفت ! یکی از ماشینهایی که افتاده بود گوشه خیابون رو از نزدیک دیدم ورداشته بودن دو تا خط نورانی رو انداخته بودن روی چراغها بعد نکته ضایعش این بود که اصلاً اینها روی منبع اصلی نور نبودن ! 20 سانت تقریباً خارج از چراغ های ماشین قرار داشتن و ... در کل خیلی حال نکردم با این افکتهای نورش ولی در کل بازی خوبی بود و یه جاهایی واقعاً گرافیک چشم نوازی داشت !

رو دست نور پردازی کرایسیس 2 و الن ویک بعیده تا چند سال دیگه بازیی بیاد ! :d
 
کلاً مشکل زیاد داشت نور پردازیش ! یه جاهایی پیکسل پیکسل میشد، یه جاهایی اون دو تا نور های خطی ( اسمش نمیدنم چی هست ) رو انقدر تابلو و بی مورد استفاده کرده بودن که آدم خندش میگرفت ! یکی از ماشینهایی که افتاده بود گوشه خیابون رو از نزدیک دیدم ورداشته بودن دو تا خط نورانی رو انداخته بودن روی چراغها بعد نکته ضایعش این بود که اصلاً اینها روی منبع اصلی نور نبودن ! 20 سانت تقریباً خارج از چراغ های ماشین قرار داشتن و ... در کل خیلی حال نکردم با این افکتهای نورش ولی در کل بازی خوبی بود و یه جاهایی واقعاً گرافیک چشم نوازی داشت !
رو دست نور پردازی کرایسیس 2 و الن ویک بعیده تا چند سال دیگه بازیی بیاد ! :d
اسم اون دوتا خط نوری را میشه lens flare گفت که بازیا سعی دارن نورپردازی بازی را از چشمه یک لنز دوربین شبیه سازی کنن تا واقعیت !که زیباتر جلوش بده . این مورد را هم تا جایی که میدونم AW تو این نسل باب کرد حالا مطمئن نیستم قبلش بوده یا نه ؟

تو فروم beyon3d که داشتند روی بهترین نورپردازی نسل بحث میکردند چندتا از کاربراش یه تعداد تصویر از aw گذاشتند که عقل از سر من پرید ! نمیدونم این remedy تا چه حد تکنیکال تونسته عمل کنه که واقعا بی رقیبش میکنه یکی از این موارد ایجاد shadow beam ها کاملا real time بازی هست که جدیدا دیدم تو u3 استفاده شده ! ولی با این فرق تو aw با منابع ثابت این shadow beam ایجاد نمیشه مثلا آلن یه فلش را برمیداره و روشن میکنه و هرجا از محیط که دلش خواست روی زمین میندازه بعد تو میتونی این shadow beam را شاهد باشی !

این عکس :
e7da26tlgpd71av4983f.jpg



اگه دقت کنی سایه سر aw و چراغ قوش تو هوا ایجاد شده . تو این عکس هم زیر چراغ قرار گرفته میتونی shadow beam دستش را ببینی :
ykp4cez3qop49iowydmf.jpg




کلا aw اونقدر نکات ریز و درشت تو نورپردازیش داره که بخواد تا اخر نسل ادعاش بشه نورپردازی حجمی و داینامیک و سایه و........... واقعا شاهکاره .
 
آخرین ویرایش:
کلاً مشکل زیاد داشت نور پردازیش ! یه جاهایی پیکسل پیکسل میشد، یه جاهایی اون دو تا نور های خطی ( اسمش نمیدنم چی هست ) !
منظورت اینه ؟:
15295570436812185588.jpg
این انعکاس های خطی اولین بار اگه اشتباه نکنم crytek با عنوان fully linear lighting pipeline معرفی کرد ، که تمام منابع نوریش بلا استثنا از این تکنیک بهر میبردن ...

حالا به اختصار میتونیم بگیم linear lighting :d
 
واسه این حرفت که تعداد منابع نوری U3 یک دهم بازی هایی که نام بردی هم نیست منبعی چیزی هم داری یا طبق معمول از طریق برداشت های تکنیکیت از روی عکس ها و تریلر ها بوده ؟
از دوستانی که بازی های مورد نظر رو تمام کردن مثل نیما، آریا و ... تقاضا داریم بیان بگن ببینیم تعداد منابع نوری U3 نسبت به بازی های فلان اینقدر محدوده ؟ یعنی یک دهم اوناست ؟
توی نقد هایی که از بازی خوندم همه از نورپردازی بازی بشدت تعریف کرده بودن و بعضاً بهترین میدونستنش روی کنسول و هیچ کدومشون هم اشاره نکرده بودن چون بازی منبع نور کم داره اینقدر نورپردازیش شاخه !
رضا،من کاری ندارم حرف مصطفی درسته یا نه،ولی اینکه تو نقد هیچ سایتی اشاره نشده که منابع نوری تو U3 کمتر از اون دو تا بازیه،دلیل نمیشه این حرف غلط باشه.(البته دلیل هم نمیشه که درست باشه!) دیگه تو یه نقد 2 صفحه ای که نهایت دو تا پاراگراف در مورد گرافیک حرف میزنه،وقتی منتقد با یه همچین گرافیک غولی مثل U3 طرفه نمیاد اون دو تا پاراگراف رو صرف گفتن نکات ریزی مثل تعداد منابع نور تو محیط و مقایسش و اینا بکنه!میاد از کلیات گرافیک تعریف میکنه.اگه ضعف بزرگی داشت میاد ذکر میکنه که این چیزا هم ضعف محسوب نمیشه.
منظورم اینه،یه همچین نکات ریزی رو هیچ وقت هیچ جا ذکر نمیکنه و منبعی به اون صورت واسش وجود نداره.مگه آنالیز تکنیکی که اونم باز همه ی جوانب رو هیچ وقت نمیتونه پوشش بده.این چیزا رو خوده ماها که تجربه میکنیم بهش میرسیم.حالا یا درست یا غلط.باید جنبش رو داشته باشیم اگه حرف طرفمون درسته و خودمون هم دیدیم،قبول کنیم.اگر هم نیست که خُب قبول نمیکنیم.
 
یه بار دیگه ام میگم اون دوستانی bf3 بازی میکنن مخصوصا کسایی که led یا lcd دارن قبل از اینکه وارد بازی بشن برن تو option بعد video بعد brighness رو طوری تنظیم کنن که اون عدد "3" به صورت تقریبا محو دیده بشه اونوقت تو طول بازی یه قسمتهایی وجود داره که مثلا از توی تاریک که میرید توی روشنایی عکس العمل چشم انسان رو شبیه سازی میکنه و خود به خود کنتراست محیط رو عوض میکنه که خیلی جالبه.
 
آخرین ویرایش:
واسه این حرفت که تعداد منابع نوری U3 یک دهم بازی هایی که نام بردی هم نیست منبعی چیزی هم داری یا طبق معمول از طریق برداشت های تکنیکیت از روی عکس ها و تریلر ها بوده ؟
از دوستانی که بازی های مورد نظر رو تمام کردن مثل نیما، آریا و ... تقاضا داریم بیان بگن ببینیم تعداد منابع نوری U3 نسبت به بازی های فلان اینقدر محدوده ؟ یعنی یک دهم اوناست ؟
توی نقد هایی که از بازی خوندم همه از نورپردازی بازی بشدت تعریف کرده بودن و بعضاً بهترین میدونستنش روی کنسول و هیچ کدومشون هم اشاره نکرده بودن چون بازی منبع نور کم داره اینقدر نورپردازیش شاخه !
کی و کجا من گفتم یک دهم بازی های دیگه ؟نشونم بده ؟؟!!!! ای بابا عجیب گیری افتادیما !!
این پست من :
مثلاً uncharted تقریباً نسبت به تمام منابع نوری که تو محیط میبینی سایه دینامیک داره ولی از اون طرف اینقدر تعداد منابع نورِیش محدوده که رو هم فک نکنم تو یه سکانس به عدد 10 برسه
گفتم تو یه سکانس یا یه لوکیشن تعداد منابع نوریش (دقت کن، به کلمه قشنگ دقت کن تا مثل همیشه زود برداشت نکنی ) فک نکنم (یعنی مطمئن نیستم ) به عدد 10 برسه ! حالا تو بگو بیشتر اصلاً 20 تا 30 تا این بچه بازی ها چیه در میاری؟؟

مگه تعداد منابع نوری زیاد به بهترین یا بدترین بودنِ نورپردازی ربط داره که هر جور شده میخوای ثابت کنی u3 تو تمام زمینه ها بهترینه ؟؟ یه بازی میتونه تنها منبع نوریش خورشید باشه ولی در عین حال بهترین نورپردازی نسل داشته باشه !!! نمی دونم چرا همه چیز با هم قاطی مکنی !!!
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: LBJ4Ever
رضا،من کاری ندارم حرف مصطفی درسته یا نه،ولی اینکه تو نقد هیچ سایتی اشاره نشده که منابع نوری تو U3 کمتر از اون دو تا بازیه،دلیل نمیشه این حرف غلط باشه.(البته دلیل هم نمیشه که درست باشه!) دیگه تو یه نقد 2 صفحه ای که نهایت دو تا پاراگراف در مورد گرافیک حرف میزنه،وقتی منتقد با یه همچین گرافیک غولی مثل U3 طرفه نمیاد اون دو تا پاراگراف رو صرف گفتن نکات ریزی مثل تعداد منابع نور تو محیط و مقایسش و اینا بکنه!میاد از کلیات گرافیک تعریف میکنه.اگه ضعف بزرگی داشت میاد ذکر میکنه که این چیزا هم ضعف محسوب نمیشه.
منظورم اینه،یه همچین نکات ریزی رو هیچ وقت هیچ جا ذکر نمیکنه و منبعی به اون صورت واسش وجود نداره.مگه آنالیز تکنیکی که اونم باز همه ی جوانب رو هیچ وقت نمیتونه پوشش بده.این چیزا رو خوده ماها که تجربه میکنیم بهش میرسیم.حالا یا درست یا غلط.باید جنبش رو داشته باشیم اگه حرف طرفمون درسته و خودمون هم دیدیم،قبول کنیم.اگر هم نیست که خُب قبول نمیکنیم.
حرفت کاملاً درسته سینا، منم دارم میگم منی که بازی رو تجربه نکردم نباید بیام اینجوری در موردش فکت صادر کنم واسه همین هم گفتم دوستانی مثل آریا یا نیما که بازی رو تموم کردن یک توضیحی بدن. از اون طرف منابع نوری محدود که به 10 تا نرسه در وصف کلیت بازی دیگه مسخره س خدائی تو هر سکانس نگاه کنی کم کمش 20 - 30 تا منبع نور میبینی که همشون هم داینامیک و سایه های رئل تایم دارن اونم با بهترین کیفیت , غیر از بعضی سکانس ها که اصلاً نیازی نداره منابع نور با تعداد بالا کار بزارن مثل راهرو های کشتی یا ....

@ kayne
حرف من اینه تا بازی رو تجربه نکردی فتوا صادر نکن یا اگر میکنی حداقل واسش منبع درست حسابی داشته باش :دی "اینقدر منابع نوریش محدوده که فکر نکنم به عدد 10 برسه" یعنی چی ؟! یعنی اگر اشتباه نکنم نهایتاً به 11 میرسه, از اون طرف میگی C2 , G3 صدتا منبع نور دارن که نسبت بگیری به 10 تای U3 میشه یک دهم براحتی!
در کل منم جایی نگفتم که منبع نور به کیفیت نورپردازی ربطی داره کلاً نظرم روی همون تعداد بود!
 
از اون طرف منابع نوری محدود که به 10 تا نرسه در وصف کلیت بازی دیگه مسخره س !
از همین پستت مشخصه که اصلاً به صحبت هام توجه نکردی و فقط میخوای جواب بدی!! من کی گفتم کلیت بازی ؟!! کی گفتم یه مرحله ؟ من فقط گفتم تو یه سکانس به عدد 10 نمیرسه، میدونی سکانس یعنی چی؟؟:d هر بازی میتونه شامل هزاران سکانس باشه مثل سکانس اول ، آخر ، سکانس تعقیب گریز و..........
@ kayne
حرف من اینه تا بازی رو تجربه نکردی فتوا صادر نکن یا اگر میکنی حداقل واسش منبع درست حسابی داشته باش :biggrin1: "اینقدر منابع نوریش محدوده که فکر نکنم به عدد 10 برسه" یعنی چی ؟! یعنی اگر اشتباه نکنم نهایتاً به 11 میرسه, از اون طرف میگی C2 , G3 صدتا منبع نور دارن که نسبت بگیری به 10 تای U3 میشه یک دهم براحتی!
در کل منم جایی نگفتم که منبع نور به کیفیت نورپردازی ربطی داره کلاً نظرم روی همون تعداد بود!
خوب در مورد uncharted گفتم فک نکنم و وقتی میگم فک نکنم یعنی من فکر میکنم یا نمیکنم نه تو ! نه سایت ها ! نه هیچ کس دیگه ! پس نظر خودم هست ، پس fact نیست !!! ولی در مورد GEOW 3 و Crysis 2 دقیقاً درست گفتم تو یه سکانس GEOW 3 تعدادی بالغ بر 200 تا منبع نور وجود داره ، کرایسیس که دیگه هیچی قابل شمردن نیست به عنوانِ مثال تو اون مرحله بارونی که باید با روبات بزرگه (اسمش نمی دونم چیه :d ) بجنگید جدا از منابع نوری که روی فروشگاه ها، مغازه ، ساختمون ها و ..... هست یه دیوار هست که فقط رو همون دیوار حدود 100 تا منبع نوری ـه که جالبش اینجاست به همون تعداد پشتشم عین به عین منبع نوری وجود داره ! دیگه خودت حساب کن با منابع نور دیگه ایی که تو محیط هست روی هم چندتا منبع نور داره !!!
09451215481651476263.jpg
وسلام !
 
آخرین ویرایش:
اسم اون دوتا خط نوری را میشه lens flare گفت که بازیا سعی دارن نورپردازی بازی را از چشمه یک لنز دوربین شبیه سازی کنن تا واقعیت !که زیباتر جلوش بده . این مورد را هم تا جایی که میدونم AW تو این نسل باب کرد حالا مطمئن نیستم قبلش بوده یا نه ؟

تو فروم beyon3d که داشتند روی بهترین نورپردازی نسل بحث میکردند چندتا از کاربراش یه تعداد تصویر از aw گذاشتند که عقل از سر من پرید ! نمیدونم این remedy تا چه حد تکنیکال تونسته عمل کنه که واقعا بی رقیبش میکنه یکی از این موارد ایجاد shadow beam ها کاملا real time بازی هست که جدیدا دیدم تو u3 استفاده شده ! ولی با این فرق تو aw با منابع ثابت این shadow beam ایجاد نمیشه مثلا آلن یه فلش را برمیداره و روشن میکنه و هرجا از محیط که دلش خواست روی زمین میندازه بعد تو میتونی این shadow beam را شاهد باشی !

این عکس :
e7da26tlgpd71av4983f.jpg



اگه دقت کنی سایه سر aw و چراغ قوش تو هوا ایجاد شده . تو این عکس هم زیر چراغ قرار گرفته میتونی shadow beam دستش را ببینی :
ykp4cez3qop49iowydmf.jpg




کلا aw اونقدر نکات ریز و درشت تو نورپردازیش داره که بخواد تا اخر نسل ادعاش بشه نورپردازی حجمی و داینامیک و سایه و........... واقعا شاهکاره .

منظورت اینه ؟:
15295570436812185588.jpg
این انعکاس های خطی اولین بار اگه اشتباه نکنم crytek با عنوان fully linear lighting pipeline معرفی کرد ، که تمام منابع نوریش بلا استثنا از این تکنیک بهر میبردن ...

حالا به اختصار میتونیم بگیم linear lighting :d

آره همینها رو میگفتم ! :دی

فرخ Mass Effect هم داشت lens flare رو ! ولی خب سایر تکنیک های نور پردازیش در این حد نبود !
 
خب دوستان زمانش رسیده برای بعضی ها بخندیم :دی
دلایل ign که چرا mw3 نا امید کننده نخواهد بود ! یکی از دلایلش اینه :
Modern Warfare 3 is still running on Infinity Ward's trusty IW Engine - now in its fifth iteration, and it's been further refined and enhanced; a decision we believe is going to pay off.

Why? Because while no one could possibly argue that DICE's *********** 3 - which debuted the company's new Frostbite 2 engine - doesn't look fantastic on PC, on consoles it leaves a lot to be desired. Slowdown, a maximum of 30 frames per second, clipping, glitches, rough edges and a separate texture install (for Xbox 360) meant that *********** 3 barely looked better than ***********: Bad Company 2, let alone anywhere near as good as the PC version. What do you expect when you're building an engine that's designed to showcase how excellent the PC version can look? That's great for PC owners, but that engine just far exceeds the limits of what current consoles can offer.

Modern Warfare 3 on the other hand, is going to look great across the board. By sticking with its current engine and adding a whole bunch of bells and whistles, we can be safe in the knowledge that the game will run at an incredibly silky-smooth 60 frames per second, and will look as good (or better) than its already fantastic looking predecessors.
 
  • Like
Reactions: .:Metallica:.
@gartall & ....
فرخ میدونی فرق بین U3 با بقیه بازیا چیه؟؟؟Splinter cell conviction یادت هست اون سکانس اول توی دستشویی که اون یارو رو خفت میکرد چقدر سینمایی بود؟ خیلی قشنگ روش کار شده بود کاری به بقیه بازی ندارم که بعد از مرحله دوم افت میکرد ولی اون سکانسهای اول بازی خیلی ویدئویی بود هر کی اون یه تیکه رو میدید میگفت wow عجب بازیه خفنی U3 پره از اون تیکه هاس....
نور پردازی alan wake خیلی تکنیکیه درسته ولی من سه بار رفتم تا آخر بازی , بار آخر تازه اونم شانسی فهمیدم نور چراغ قوه alan ولیومتریکه!!!! یعنی از اول تا آخر بازی داشته performance سیستم رو برای یه چیزی که به چشم نمیاد هدر میداده برای اینکه بازی بد صحنه آرایی شده بود.... همون نور پردازی و سایه زنی ولیومتریک توی u3 به کار گرفته شده ولی توی یه صحنه که قشنگ به چشم بیاد شاید تو طول بازی همه نور پردازیا ولیومتریک نباشن ولی همون صحنه که باید تاثیر بصری خودش رو بزاره اینقدر با ظرافت به کار گرفته شده که آدم کف میکنه....
یا مثلا crysis 2 خیلی از نورهای داینامیک محیط اصلا تاثیری تو بازی ندارن مثلا نور گلوله های اون فضایی ها که اسمشون یادم نیست شما اگه 100 بارم اون بازیو بازی کنی اون نورا داینامیک نباشن کسی متوجه نمیشه فقط الکی توان سیستم رو هدر میده.... نمیگم بده ها ولی فقط به عنوان یه feature اضافه برای کسایی که میخوان قدرت کارت گرافیکای گرون قیمتو تست کنن خوبه....
ریل تایم لایت بیم های gear 3 زیباس به شرطی که شما وسط بازی پشت سر هم کلتو ببری بالا خورشیدو نگاه کنی یا اینکه خودت بری از لایه یه ساختمون یا یه منظره خاص بهش نگاه کنی همون لایت بیمها توی U3 در قشنگترین و بهترین حالت ممکن به کار گرفته شده....
همین قضایا راجع به کاراکتر مدلها و انیمیشن و .... بازیم صدق میکنه.اینا فرق ND با یه سازنده دیگه هست که میاد از کلاک به کلاک cpu و بایت به بایت حافظه ps3 استفاده درست میکنه دقیقا توی اون لحظه ای که شما باید از تکنیکهای بی نظیر گرافیکی لذت ببری اونهارو به بارزترین شکل ممکن به کار گرفته تا تاثیر خودشو بزاره.
از نظر من بدون شک این بهترین گرافیک این نسله چه روی PC چه روی کنسول که هر سازنده بازی ای باید یاد بگیره , اون جادوی ND که بعضی سایتا راجع بهش صحبت میکنن همینه استفاده از تکنیکها و افکتها که توی هر بازی ای شاید شما فقط یه تیکشو دیده باشی همشون توی U3 جمع شدن و در زمان مناسب تو جای مناسب به کار گرفته شدن به نظر من ND چیزی بیشتر از انگیزه مادی پشت سر کارهاش هست این همون چیزیه که پلتفرم Playstation همیشه به خاطرش محبوبه...
 
آخرین ویرایش:
@gartall & ....
فرخ میدونی فرق بین U3 با بقیه بازیا چیه؟؟؟Splinter cell conviction یادت هست اون سکانس اول توی دستشویی که اون یارو رو خفت میکرد چقدر سینمایی بود؟ خیلی قشنگ روش کار شده بود کاری به بقیه بازی ندارم که بعد از مرحله دوم افت میکرد ولی اون سکانسهای اول بازی خیلی ویدئویی بود هر کی اون یه تیکه رو میدید میگفت wow عجب بازیه خفنی U3 پره از اون تیکه هاس....
نور پردازی alan wake خیلی تکنیکیه درسته ولی من سه بار رفتم تا آخر بازی , بار آخر تازه اونم شانسی فهمیدم نور چراغ قوه alan ولیومتریکه!!!! یعنی از اول تا آخر بازی داشته performance سیستم رو برای یه چیزی که به چشم نمیاد هدر میداده برای اینکه بازی بد صحنه آرایی شده بود.... همون نور پردازی و سایه زنی ولیومتریک توی u3 به کار گرفته شده ولی توی یه صحنه که قشنگ به چشم بیاد شاید تو طول بازی همه نور پردازیا ولیومتریک نباشن ولی همون صحنه که باید تاثیر بصری خودش رو بزاره اینقدر با ظرافت به کار گرفته شده که آدم کف میکنه....
یا مثلا crysis 2 خیلی از نورهای داینامیک محیط اصلا تاثیری تو بازی ندارن مثلا نور گلوله های اون فضایی ها که اسمشون یادم نیست شما اگه 100 بارم اون بازیو بازی کنی اون نورا داینامیک نباشن کسی متوجه نمیشه فقط الکی توان سیستم رو هدر میده....
ریل تایم لایت بیم های g3 زیباس به شرطی که شما وسط بازی پشت سر هم کلتو ببری بالا خورشیدو نگاه کنی یا اینکه خودت بری از لایه یه ساختمون یا یه منظره خاص بهش نگاه کنی همون لایت بیمها توی U3 در قشنگترین و بهترین حالت ممکن به کار گرفته شده....
همین قضایا راجع به کاراکتر مدلها و انیمیشن و .... بازیم صدق میکنه.اینا فرق ND با یه سازنده دیگه هست که میاد از کلاک به کلاک cpu و بایت به بایت حافظه ps3 استفاده درست میکنه دقیقا توی اون لحظه ای که شما باید از تکنیکهای بی نظیر گرافیکی لذت ببری اونهارو به بارزترین شکل ممکن به کار گرفته تا تاثیر خودشو بزاره.
از نظر من بدون شک این بهترین گرافیک این نسله چه روی PC چه روی کنسول که هر سازنده بازی ای باید یاد بگیره اون جادوی ND که بعضی سایتا راجع بهش صحبت میکنن همینه استفاده از تکنیکها و افکتها که توی هر بازی ای شاید شما فقط یه تیکشو دیده باشی همشون توی U3 جمع شدن و در زمان مناسب به کار گرفته شدن.
حرفات را قبول دارم ولی AW نورپردازیش تو همه جا تو چشمه و قشنگ هم دونستند چیکار کنن :دی همون قسمتی که آلن با خانومش الیس میره تو کلبشون قسمت روز بازی اوج نورپردازیه نسله . همون فسمت نورپردازیه بازی به قدری سنگین هست ادم مات و مبهوت میمونه .
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or