کدام بازی در سال 2011 بهترین گرافیک را خواهد داشت ( کنسول )

  • Thread starter Thread starter Nima
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

بهترین گرافیک کنسولها 2011 ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    373
یکی مثه کیوان که کلا کنسول فنه ، یکی هم مثه وحید PC فنه . تا فردا هم بحث کنید به نتیجه ای نمیرسه خودتونو خسته نکنید.
نه PC ـه 13 میلیونی اثبات میکنه که همه ی بازیهایی که واسش ساخته میشه بهترین گرافیک رو دارن ، نه بازی ای مثه ریج با اون همه اشکال (روی PC ، فرخ جان به پیر به پیغمبر فقط راجب PC حرف میزنم) اثبات میکنه که یه PC ـه 13 میلیونی توانش پایینه ، هر وقت معنی این جمله رو درک کردید دیگه اینقد نمیزنید تو سر و کله ی هم.
 
  • Like
Reactions: u.s.a
خوب از نظر گرافیک Uncharted 3وGears of War 3 و Batman: Arkham City خوب بودن منتهی نظر سنجی انتخاب چند گانه داشتیم بهتر بود چون فقط به یکیشون رای دادم:(
 
چه تناقضی بین پست های من بوده که الان کردین تو بوغ و کرنا ؟ من هم گفتم جذابه بازی گفتم نیست ؟ گفتم کرایسیس 2 باید بری تو بحرش تا بفهمی چی به چیه اما BF3 اینطور نیست نقاط قوتش رو به رخ می کشه هر چند بار ِ فنی C2 بالاتره ! گفتم BF3 رئال تره ! هر چی گفتم عین همونو همینجا هم گفتم . مشکلات کژ فهمی خودتون رو سر ِ بنده خالی نکنین چون اینطوری پست بدین از خجالت همتون در میام .
 
@Lord Elrond
این چه طرز حرف زدنه؟ هنوز بعد این مدت یاد نگرفتی چجوری باید بحث کرد؟
-----
چون همونطور که گفتم گرافیک BF3 آنی خیلی جذابه ، ولی وقتی دقت می کنی تو محیط و دقیق میشی ( کاری که یه منتقد می کنه نه یه گیمر معمولی :biggrin1: ) کرایسیس 2 ازش واقعا جلوتره
من دیشب داشتم C2 می رفتم رو PC . گرافیک عالیه ! ولی باید دقت زیادی کنی تا بفهمی یه افکت مثه آتش بازی یا آبش یا نمیدونم انفجار های بازی ، یا حتی همون نورپردازی بازی چقد شاخه . یعنی برای یه کسی که میخواد بازی رو بره جلو مطمئن باش متوجه خیلی از اینا نمیشه همونطور که خودم متوجه نشدم
بالاخره BF3 گرافیکش آنی و بدون دقیق شدن جذابه یا C2? پس تناقض به چی میگن؟:-/ اگر هم من بد فهمیدم روشنم کن.
اگر هم میخوای از خجالت ما دربیای اشکالی نداره خودم کاری میکنم خجالت بکشی.
 
@Lord Elrond
این چه طرز حرف زدنه؟ هنوز بعد این مدت یاد نگرفتی چجوری باید بحث کرد؟
-----


بالاخره BF3 گرافیکش آنی و بدون دقیق شدن جذابه یا C2? پس تناقض به چی میگن؟:-/ اگر هم من بد فهمیدم روشنم کن.
اگر هم میخوای از خجالت ما دربیای اشکالی نداره خودم کاری میکنم خجالت بکشی.

عصبانی می کنین آدمو توقع صحبت درست هم دارین ؟ والا به خدا من که تو اینا تناقضی نمی بینم . من تو همه پست ها گفتم BF3 از لحاظ بصری زیباتره رئال تره و به صورت آنی بسیار جذاب تر از C2 . کجا گفتم مثلا C2 از لحاظ بصری بالاتره یا از بعد فنی ضعیف تره از BF3 ؟

این که شما دوست دارین جوری که دلتون میخواد برداشت کنین به من مربوط نیست .
 
بابا فرهود درست میگه C2 از لحاظ فنی واقعا بالاتره و دیوانه کننده! ولی اگه از بازی کردن دست بکشید و خوب به اطراف و جزئیات دقت کنید یه چیز های میبینید که برق از کلتون میپره! ولی GF3 جوری هست که در حین بازی کردن صحنه های رو با گرافیک باورنکردنی جلوتون میذاره که شاید بارها تو TV و فیلم ها دیدید و با وافعیت مو نمیزنه مثل اون صحنه جت سواری فک میاره پایین نیازی هم به دقت نیست بازی وادارتون میکنه که به اطراف نگاه کنید و گرافیک به رخ میشکه.
 
عصبانی می کنین آدمو توقع صحبت درست هم دارین ؟ والا به خدا من که تو اینا تناقضی نمی بینم . من تو همه پست ها گفتم BF3 از لحاظ بصری زیباتره رئال تره و به صورت آنی بسیار جذاب تر از C2 . کجا گفتم مثلا C2 از لحاظ بصری بالاتره یا از بعد فنی ضعیف تره از BF3 ؟
این که شما دوست دارین جوری که دلتون میخواد برداشت کنین به من مربوط نیست .
من کاری با اون بخشش ندارم.تو یه جا میگی C2 آنی و بدون اینکه دقیق بشی جذابه یه جا دیگه میگی BF3 آنی جذابه.بالاخره کدومش؟:دی
گرچه حالا هم خیلی موضوع مهمی نیست که بخواد انقدر روش بحث شه.
 
  • Like
Reactions: Daedalus
من کاری با اون بخشش ندارم.تو یه جا میگی C2 آنی و بدون اینکه دقیق بشی جذابه یه جا دیگه میگی BF3 آنی جذابه.بالاخره کدومش؟:دی
گرچه حالا هم خیلی موضوع مهمی نیست که بخواد انقدر روش بحث شه.

اینجا نوشتم BF3 ! ننوشتم C2 . کجا گفتم C2 آنی جذابه ؟ نشونم بده ؟ همه جا نوشتم BF3 آنی جذابه وقتی دقت می کنی عقب تر از C2 میشه ولی C2 آنی جذابیت Bf3 رو نداره و گرافیک هنریش هم در شأن تکنیکی بازی نیست و رئال هم نیست بخاطر نوع رنگبندی . اشتباه خوندی خو :دی
 
من هنوز نفهمیدم چرا تو بازیسنتر در یه بازه زمانی مشخص یه سری مسائل یهو مثله ویروس انتشار پیدا میکهنه و همه گیر میشه !! مثلاً یه مدت همه میافتن به جون Gt 5 بعد نوبت forza فرا میرسه !! یه مدت همه از COD ایراد میگیرن ، 2 ماه بعدش دوباره میافتن به جون tlle field 3ـب !!!
الان پست فرهود چه مشکلی داره ؟!! خوب مسلماً از لحاظ فنی کرایسیس سرتره ! ولی در ظاهر ب،ف3 بهتر عمل کرده ، اصلاً دلیل اصلی ـه جوگیری هایی که تا قبل عرضه بازی بوجود اومده بود همین گرافیک بصری فوق العاده fd 3ـب هست که بازی رو بشدت رئال کرده ......

در ضمن یادتون نره فیزیک بازی رو هم در نظر بگیرید! چندتا بازی داریم که چنین فیزیکی داشته باشن؟
 
  • Like
Reactions: Daedalus
دیروز یه چیزی هم تو بازی اسمش خطا متوجه شدم نمیدونم چرا با اینهمه وسواسی که دارم از اوایل بازی متوجهش نشده بودم ؟!:دی فهمیدم که واقعا از لحاظ تکنیک نورپردازی خیلی ضعیفه ! این ضعف تا حدودی مطمئن هستم تو نسخه pc هم هست! چون تو اولین تریلری که پخش شد بعضی از بچه ها بهش اشاره کردند که وقتی نور را به اشیاء میتابه هیچ سایه ای ایجاد نمیکنه . تو همین اواخر بازی که محیط های تاریک حرکت میکردم با نور را که میتابوندم تو ابجکتها و اشیاء محیط دیدم هیچ سایه ای ایجاد نمیکنه ! حالا نمیدونم این ضعف تونسخه pc هم هست؟ که احتمال میدم باشه چون همونطور که گفتم تو تریلر اول بازی این ضعف دقیقا دیده میشد .
 
آخرین ویرایش:
دیروز یه چیزی هم تو بازی اسمش خطا متوجه شدم نمیدونم چرا با اینهمه وسواسی که دارم از اوایل بازی متوجهش نشده بودم ؟!:دی فهمیدم که واقعا از لحاظ تکنیک نورپردازی خیلی ضعیفه ! این ضعف تا حدودی مطمئن هستم تو نسخه pc هم هست! چون تو اولین تریلری که پخش شد بعضی از بچه ها بهش اشاره کردند که وقتی نور را به اشیاء میتابه هیچ سایه ای ایجاد نمیکنه . تو همین اواخر بازی که محیط های تاریک حرکت میکردم با نور را که میتابوندم تو ابجکتها و اشیاء محیط دیدم هیچ سایه ای ایجاد نمیکنه ! حالا نمیدونم این ضعف تونسخه pc هم هست؟ که احتمال میدم باشه چون همونطور که گفتم تو تریلر اول بازی این ضعف دقیقا دیده میشد .
خوب فرخ تو دیگه انتظاراتت خیلی بالاست :d

الان 90 درصد بازی ها شایدم بیشتر این قابلیت ندارن ، حالا تو به یه Alan wake نگاه نکن !!
البته هستن بازی هایی که سایه های دینامیک دارن مثل همین uncharted یا Crysis2 ولی خوب هرکدوم اون ها هم به یه شکل محدودش کردن ؛ مثلاً uncharted تقریباً نسبت به تمام منابع نوری که تو محیط میبینی سایه دینامیک داره ولی از اون طرف اینقدر تعداد منابع نورِیش محدوده که رو هم فک نکنم تو یه سکانس به عدد 10 برسه ، یا مثلاً بازی هایی مثل گیرز 3 یا Crysis 2 که از لحاظ تعداد منابع نور از بهترین های نسل هستن (شاید تو یه سکانس 100 تا منابع نور دینامیک ببینی ) سایه های دینامیک رو محدود بکار بردن میتونی بری تست کنی بببنی که سایه های دینامیک نسبت به تمامی منابع نور ندارن اگرم داشته باشن خیلی محدود و بی کیفیتِ و همون طوری که گفتم شاید تو هر سکانس نسبت به دو سه تا سایه دینامیک ایجاد کنن ....

حتی خود alan wake هم واسه اینکه پردازشش زیاد سنگین نشه اومده از کیفیت سایه ها کم کرده و اکثر مواقع به سایه ها نگاه میکنی دوندونه دندونه هستن !
 
دیروز یه چیزی هم تو بازی اسمش خطا متوجه شدم نمیدونم چرا با اینهمه وسواسی که دارم از اوایل بازی متوجهش نشده بودم ؟!:دی فهمیدم که واقعا از لحاظ تکنیک نورپردازی خیلی ضعیفه ! این ضعف تا حدودی مطمئن هستم تو نسخه pc هم هست! چون تو اولین تریلری که پخش شد بعضی از بچه ها بهش اشاره کردند که وقتی نور را به اشیاء میتابه هیچ سایه ای ایجاد نمیکنه . تو همین اواخر بازی که محیط های تاریک حرکت میکردم با نور را که میتابوندم تو ابجکتها و اشیاء محیط دیدم هیچ سایه ای ایجاد نمیکنه ! حالا نمیدونم این ضعف تونسخه pc هم هست؟ که احتمال میدم باشه چون همونطور که گفتم تو تریلر اول بازی این ضعف دقیقا دیده میشد .

آره دیگه اینجوریه ، انتظار داشتی که از نظر نورپردازی در حد و اندازه های MW3 باشه ؟ مشخصه که در اون حد و اندازه ها نیس :))
 
مثلاً uncharted تقریباً نسبت به تمام منابع نوری که تو محیط میبینی سایه دینامیک داره ولی از اون طرف اینقدر تعداد منابع نورِیش محدوده که رو هم فک نکنم تو یه سکانس به عدد 10 برسه ، یا مثلاً بازی هایی مثل گیرز 3 یا Crysis 2 که از لحاظ تعداد منابع نور از بهترین های نسل هستن (شاید تو یه سکانس 100 تا منابع نور دینامیک ببینی ) سایه های دینامیک
واسه این حرفت که تعداد منابع نوری U3 یک دهم بازی هایی که نام بردی هم نیست منبعی چیزی هم داری یا طبق معمول از طریق برداشت های تکنیکیت از روی عکس ها و تریلر ها بوده ؟
از دوستانی که بازی های مورد نظر رو تمام کردن مثل نیما، آریا و ... تقاضا داریم بیان بگن ببینیم تعداد منابع نوری U3 نسبت به بازی های فلان اینقدر محدوده ؟ یعنی یک دهم اوناست ؟
توی نقد هایی که از بازی خوندم همه از نورپردازی بازی بشدت تعریف کرده بودن و بعضاً بهترین میدونستنش روی کنسول و هیچ کدومشون هم اشاره نکرده بودن چون بازی منبع نور کم داره اینقدر نورپردازیش شاخه !
 
خوب فرخ تو دیگه انتظاراتت خیلی بالاست :d

الان 90 درصد بازی ها شایدم بیشتر این قابلیت ندارن ، حالا تو به یه Alan wake نگاه نکن !!
البته هستن بازی هایی که سایه های دینامیک دارن مثل همین uncharted یا Crysis2 ولی خوب هرکدوم اون ها هم به یه شکل محدودش کردن ؛ مثلاً uncharted تقریباً نسبت به تمام منابع نوری که تو محیط میبینی سایه دینامیک داره ولی از اون طرف اینقدر تعداد منابع نورِیش محدوده که رو هم فک نکنم تو یه سکانس به عدد 10 برسه ، یا مثلاً بازی هایی مثل گیرز 3 یا Crysis 2 که از لحاظ تعداد منابع نور از بهترین های نسل هستن (شاید تو یه سکانس 100 تا منابع نور دینامیک ببینی ) سایه های دینامیک رو محدود بکار بردن میتونی بری تست کنی بببنی که سایه های دینامیک نسبت به تمامی منابع نور ندارن اگرم داشته باشن خیلی محدود و بی کیفیتِ و همون طوری که گفتم شاید تو هر سکانس نسبت به دو سه تا سایه دینامیک ایجاد کنن ....

حتی خود alan wake هم واسه اینکه پردازشش زیاد سنگین نشه اومده از کیفیت سایه ها کم کرده و اکثر مواقع به سایه ها نگاه میکنی دوندونه دندونه هستن !

ربط نداره :دی حداقل میتون کاری کنن که به چشم نیاد ! تنها این مشکل نیست مشکلی که قبلا هم گفتم مثلا وقتی به یه چراغ شلیک میکنه لامپ منفجر میشه ولی نور هنوز سرجاش هست ! حداقل میتونستند تو این مورد به لامپ فیزیک نمیدادند تا اینطوری تابلو نشه ! یا مثلا تو مورد دیگه رفتم سلاح را از نزدیک گرفتم جلو نور چراغ ماشین دیدم نور چراغ داره از شته سلاحم میتابه ! کلا این اشکالات واسه یه انجین جدید با این همه هایپ ایراد بزرگیه . کلا خلاصه بگم نورپردازی تکنیکی فقط در کنار سایهایی که ایجاد میکنه معنی داره ! وگرنه فقط حکم تظاهر داره ! به همین خاطره که AW اینهمه از بقیه بازی ها متمایز هست . اونقدر حجم سایه هاش سنگین هست که تا اخر نسل نشه واسش ایراد گرفت :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or