Gartall
کاربر سایت
خب اینجا قضیه یا خدا یا خرماست !Rage هم از دور بخاطر تنوع Texture یا همون Mega Texturing خیلی خوبه ، ولی از نزدیک خیلی کم عمق ه ....
یا باید یه تکسچری را انتخاب کنی که برای محیط INDOOR جواب بده یا تکسچری را انتخاب کنی که برای محیط OUTDOOR جواب بده .
کاری که RAGE با محیط OPENWORLD کرده روی کنسول با 512 مگ حافظه تا حالا هیچ استادیویی نتونسته انجام بده و با این تفاوت که شما در یک distance تقریبا واقعی قابل دسترس تکسچرهای واقعی و REALTIME داری .
مورد دیگه اینکه شما تو یک بازی سوم شخص مثل یک بازی اول شخص ضعف تکسچر را تشخیص نمیدی چون دوربین همیشه از محیط فاصله داره و تو بازیهای مثل انچارتد هم دوربین یکم با محیط خودکار عمل میکنه .
این عکس هم از ویدئو های GAMERSYDE هست که از نسخه نقد بازی با کیفیت خوب کپچر شده خودت میتونی به تکسچرهای زمین نگاه کنی :
از هر کجا هم خواستی میتونم تصویر بزارم که نگی رفتم اون قسمت های بدش را کپچر کرده باشم ! یعنی اگه دوربین نزدیک چیزی بشه همین حالت هست .
ولی با این همه حال بازم میگم این چیزها اصلا مهم نیست من بازی را نمیگرم تا تو یه صحنه STOP کنم و زوم کنم که ببینم تکسچرها با چه رزولیشنی هستند بلکه بازی را با حرکت در محیط به تکسچرهاش باید توجه کرد که این قضیه هم برای RAGE صدق میکنه وقتی شما در حال حرکت هستید تکسچرها حالت خاصی دارند که خیلی واقعی به نظر میان .
آخرین ویرایش: