کدام بازی در سال 2011 بهترین گرافیک را خواهد داشت ( کنسول )

  • Thread starter Thread starter Nima
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

بهترین گرافیک کنسولها 2011 ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    373
Rage هم از دور بخاطر تنوع Texture یا همون Mega Texturing خیلی خوبه ، ولی از نزدیک خیلی کم عمق ه ....
خب اینجا قضیه یا خدا یا خرماست !
یا باید یه تکسچری را انتخاب کنی که برای محیط INDOOR جواب بده یا تکسچری را انتخاب کنی که برای محیط OUTDOOR جواب بده .
کاری که RAGE با محیط OPENWORLD کرده روی کنسول با 512 مگ حافظه تا حالا هیچ استادیویی نتونسته انجام بده و با این تفاوت که شما در یک distance تقریبا واقعی قابل دسترس تکسچرهای واقعی و REALTIME داری .
مورد دیگه اینکه شما تو یک بازی سوم شخص مثل یک بازی اول شخص ضعف تکسچر را تشخیص نمیدی چون دوربین همیشه از محیط فاصله داره و تو بازیهای مثل انچارتد هم دوربین یکم با محیط خودکار عمل میکنه .
این عکس هم از ویدئو های GAMERSYDE هست که از نسخه نقد بازی با کیفیت خوب کپچر شده خودت میتونی به تکسچرهای زمین نگاه کنی :
9mlbfieh358a92x83.jpg

از هر کجا هم خواستی میتونم تصویر بزارم که نگی رفتم اون قسمت های بدش را کپچر کرده باشم ! یعنی اگه دوربین نزدیک چیزی بشه همین حالت هست .
ولی با این همه حال بازم میگم این چیزها اصلا مهم نیست من بازی را نمیگرم تا تو یه صحنه STOP کنم و زوم کنم که ببینم تکسچرها با چه رزولیشنی هستند بلکه بازی را با حرکت در محیط به تکسچرهاش باید توجه کرد که این قضیه هم برای RAGE صدق میکنه وقتی شما در حال حرکت هستید تکسچرها حالت خاصی دارند که خیلی واقعی به نظر میان .
 
آخرین ویرایش:
من که از اولم گفتم بحث ما یک موضوع فرعی و اصلا مهم نیست !! شما الان اومدی یه پنجره جدید باز کردی و می گی اعصاب :دی اقا به خدا شما دنبال چی می گردی من نمی دونم . شما خودت بیشتر باید اعصابت رو کنترل کنی !! که با توجه به اون قضیه درکی که مطرح کردی درسته . هر کس در حد و اندازه از درک قرار داره !! که این حرف هایی که من هی جدا جدا توضیح دادم به همین درک شما مربوط می شه !! من نمی دونستم در تاپیک گرافیک وقتی داره راجع به گرافیک بحث می شه باید بیام و توضیح بدم منظور من تیم گرافیکی هست !! در هر صورت من که دارم می گم هر چی شما می گی درسته !! الان مشکل چیه ؟ شما درست می گی ! موفق باشی !

p.s : اخرین کامنتم در این رابطه !
چرا هزیون میگی ؟ کلاً هدفت از پست دادن مشخص بود "ناتی داگ نوپاست، اپیک خداست و اگر ناتی داگ بهترین گرافیک نسل رو روی کنسول میسازه یعنی قدرت PS3 این امکانو بهش داده" که چرندی بیش نیست !
ناتی داگ با استعداد و تکنیکی ترین استدیو کنسولی حال حاضر هست و اینو با سری آنچارتد اثبات کرده, نسل های قبل هم با توجه به پلتفرم های مورد استفاده بهترین کارائی رو همیشه ارائه دادن.

mosen @
عکس میزاری حداقل یچیزی باشه نزدیک به نسخه نهائی نه در این حد D:
cxuoc8k2vl41pep4e45c.jpg

حالا کدومش بهتره ؟ بافت های از نزدیک فوق العاده و از دور ضایع یا از دور فوق العاده و از نزدیک ضایع ؟ خُب معلومه برای ساخت بافت ها با فاصله دور پیکسل و پلیگان خیلی کمتری لازمه حتی میشه بعضی جاها از تصاویر دو بعدی توی فواصل دور استفاده کرد که خیلی چشم نواز هم بنظر بیاد, مثلاً :
m58p2yygd6cmsp8pfio.jpg
 
پسر چرا حرفی میزنی که ادم فکر میکنه حتی مربوط به نظر شخصیت نیست ؟! کیفیت تکسچر یعنی چی ؟ یعنی بری سرت را بچسبونی رو دیوار ببینی تکسچرها چطوره ؟ اون چیزی که تو overall تو rage میبینی چیه ؟ الان مثلا خواهشا یه عکس از نزدیک از انچارتد بندازین ببینیم در چه شرایطی هست .
شما میخوای منکر این بشی که جزئیاتی که محیط rage به کار برده شده فوق العادست ؟ یا مثلا چطور شده اون دور انداز عظیم تولید کنن ؟ اینا مربوط به تکسچر نمیشه ؟
در مورد زیر HD بودند صفحه قبل گذاشتم توضیحم دادم به نقل از خود DF :
Rage is capable of producing absolutely phenomenal, richly detailed vistas that stretch out into the distance as far as the eye can see -all at native 720p, on both platforms
یعنی بازی فقط تو بعضی صحنه ها افته رزولیشن داره و در مابقی بازی کاملا NATIVE اجرا میشه و اینو خود کارمک هم گفته بود که در بعضی از صحنه که درصد خیلی کمی را در بر میگیره بازی افت رزولیشن داره .
نخیر عزیزم لازم نیست سرتو بچسبونی به دیوار از فاصلهای 2/3 متری هم تکسچرها بعد از لود شدن به اندازه کافی بی کیفیت و کم عمق هستن . خصوصا در این مورد COD MW2 یا BO که 60 فریمن نسبت به ریج برتری دارن .
من حرف از مقایسه Rage با آنچارتد 3 نزدم اصلا این بازی قابل مقایسه نیست با U3 و امثالهم .
به هر حال توی بعضی از صحنه های بازی رزولوشن به زیر 720p تنازل پیدا میکنه . منتظر فروم Beyond 3D هم هستم در این مورد .

پ.ن. کپچر کردن عکس از ویدئوهای SD دیگه خیلی نخ نما شده قابل توجه شما .
عزیزم این مشکلات تکسچر تو نسخه ps3 و pc هست ، هیچ ربطی به نسخه 360 نداره ...
؟
مشکلات لود تکسچر که در همه نسخه ها وجود داره در نسخه 360 هم حتی اگه کل بازی روی HDD نصب بشه بازم مشکل لود تکسچر وجود داره ضمن اینکه بی کیفیتی و رزولوشن پایین تکسچرها همراه با کم عمق بودن (در واقع flat یا صاف بودن) ـشون که دیگه ربطی به این صحبتا نداره .
 
خُب معلومه برای ساخت بافت ها با فاصله دور پیکسل و پلیگان خیلی کمتری لازمه حتی میشه بعضی جاها از تصاویر دو بعدی توی فواصل دور استفاده کرد که خیلی چشم نواز هم بنظر بیاد, مثلاً :
m58p2yygd6cmsp8pfio.jpg

لول ! دقیقا تصویری هم گذاشته که هرکی با دیدنش کرکو پرش میپره . الان مثلا این تصویر تکسچر نداره ؟ یه لحظه به جزئیات سخره ها نگاه بنداز . شما برو یه بازی روی کنسول بیار یه همچین سخره های شبیه سازی کنه ؟

شما مثل اینکه مدل سازی را با تکسچر اشتباه گرفی ! تو rage همه چیز مدل 3 بعدی داره به جزء بعضی از پوشش گیاهی ولی ابجکتهای دیگه و تمام اون سخره ها تک تکشون با مدل سازی 3d انجام شده و روشون پلیگان به کار برده و بر حسب همین چیز که میزان پلیگان به کار برده شده بسیار بالا میره .
 
آخرین ویرایش:
لول ! دقیقا تصویری هم گذاشته که هرکی با دیدنش کرو پرش میپره . الان مثلا این تصوصر تکسچر نداره یه لحظه به جزئیات سخره ها نگاه بنداز . شما برو یه بازی روی کنسول بیار یه همچین سخره های شبیه سازی کنه ؟

شما مثل اینکه مدل سازی را با تکسچر اشتباه گرفی ! تو rage همه چیز مدل 3 بعدی داره به جزئ بعضی از پوشش گیاهی ولی ابجکتهای دیگه و تمام اون سخره ها تک تکشون با مدل سازی 3d انجام شده و روشون پلیگان به کار برده و بر حسب همین چیز که میزان پلیگان به کار برده شده بسایر بالا میره .
خوبی ؟ الآن این صخره کناری که نزدیک به دوربین هست جز یک عکس دوبعدی چی داره ؟
 
مشکلات لود تکسچر که در همه نسخه ها وجود داره در نسخه 360 هم حتی اگه کل بازی روی HDD نصب بشه بازم مشکل لود تکسچر وجود داره ضمن اینکه بی کیفیتی و رزولوشن پایین تکسچرها همراه با کم عمق بودن (در واقع flat یا صاف بودن) ـشون که دیگه ربطی به این صحبتا نداره .
من الان دارم نسخه 360 بازی میکنم ، لود تکسچر وجود داره ولی نمیشه گفت مشکل ، دقت کن : اینقدر این عملِ لود شدن سریع انجام میشه که امکان داره خیلی از اوقات حتی متوجه ـش نشی ! پس از مرحله مشکل خارج شده .....

آره ما میتونیم بگیم نسخه pc مشکل داره نسخه ps 3 مشکل داره ولی نسخه 360 دیگه اسمش مشکل نیست ! چون تو اگه به این بگی مشکل منم به اون عکسی که فرخ از u3 گذاشت میگم مشکل یا حتی اگه بخوای خودم عکس از جاهای دیگه ـش عکس میذارم .
ولی اسم اینا مشکل نیست چون اگه بود شک نکن سایت ها مطرح ـش میکردن !

نکته دیگه که گفتی تکسچر ها Flat ـه ؛ خوب کاری نداره گفتم بهت بیا یه کاری کنیم تو از تکسچرهای u3 عکس بذار منم rage ببینیم کدوم یکی صاف تر به نظر میرسن !!
عجیبه برام دقیقاً بعضی دوستان دست میزارن رو برتری های ریح نسبت به سایر بازی ها و میگن ایراد داره ! و از اون طرف یکی از ایرادهای واضح u3 که همین flat بودن تکسچر هاش هست رو نمیبینن !
الان از این حجمی تر چی میخوان:
43538126455673481506.jpg
یا این :
40126262192894175656.jpg
یا این :
15879039527763030420.jpg
 
خوبی ؟ الآن این صخره کناری که نزدیک به دوربین هست جز یک عکس دوبعدی چی داره ؟

الان چی را من برات ثابت کنم ؟! اخه مرد حسابی یه حرفی میزنی نمیدونم چی بگم تو اونو دو بعدی تشخیص میدی ؟! مشکل من نیست ! اخه rage بازی کردی ؟ دیدی وقتی میری تو محیط میتونی تو دوربر همه سخره ها بچرخی ؟ کلا draw distance , که rage تولید میکنی همش واقعی هست یعنی میتونی بری همونجا از یه جا سوار ماشین میشی از اون دور دورها کاملا تا چشم میشه دید تو محیط را به بهترین شکل با جزئیاتش میبینی هرجا که دلت خواست از ماشین پیاده شو به محیط اطراف نگاه کن و چرخ بزن ببین چی میبینی ؟

نخیر عزیزم لازم نیست سرتو بچسبونی به دیوار از فاصلهای 2/3 متری هم تکسچرها بعد از لود شدن به اندازه کافی بی کیفیت و کم عمق هستن . خصوصا در این مورد COD MW2 یا BO که 60 فریمن نسبت به ریج برتری دارن .
شما خیلی خیلی راست میگی !
این چندتا تصویر واسه ما چندتا بازی پیدا کن که از فاصله 3 متر و بیشتر یه همچین تکسچر و جزئیااتی نیشون بده این سنگها و سخره های تکه تکه بیان گر همه چیز هست اگر بازم نتونستین تشخیص بدید باید بگم ایولله !
ycnpokxz6uatvgu9o.jpg

7qrygtp46wfgnxjqijy9.jpg

wkfjfo1otnkx35wajumu.jpg

o203f94nc573ulgmi975.jpg

در ضمن اون تصویر انچارتد 3 sd نیست عزیزم ! کاملا hd هست خودم کوچیکش کردم تا صفحه اشغال نشه اگر میخوای با سایز اصلی بزارم که هیچ فرقی نداشته باشه ؟ البته اگه بهانه دیگه نباشه ؟!
 
آخرین ویرایش:
Rage در دورنما بهترین گرافیک رو به نمایش میزاره . دوستانی که تو دورنما هم Rage رو میبرن زیر سوال یه عکس از فاصله دور برای U3 بزارین . فاصله نزدیک نه ، فاصله دور بزارین . اگه کاری نداره این کارا چرا کارمک به عنوان اولین نفر به این رسید ؟ چرا هیچ کی دیگه نتونست ؟!
 
شما منظورتون کدوم انیمیشن باشه مثلا انیمیشن خود ناتان منم قبول دارم بهترینه ولی خوب تو RAGE دیگه شخصیت دیده نمیشه که بشه انیمیشنش را دید ! ماله ریج میشه enemy Animation که اینم از این بابت بهترینه .

انیمیشن های نیت که اصلا هیچی :دی خدان !!!! بقیه انیمیشن ها هم واقعا عالی کار شدن !! شاید تنوع انیمیشن دشمن ها به زیادی rage نباشه ولی کیفیتش حرف نداره !

ببین اینی که گذاشتی مال ویدیوی خیلی وقت پیشه ، 1% هم فکر نکن U3 نسخه نهاییش این باشه

کاملا تائید می شه ! خود بازی با ویدیو هاش 360 تفاوت داره ! جهش نسبت به U2 خیلی عالیه !
 
چرا هزیون میگی ؟ کلاً هدفت از پست دادن مشخص بود "ناتی داگ نوپاست، اپیک خداست و اگر ناتی داگ بهترین گرافیک نسل رو روی کنسول میسازه یعنی قدرت PS3 این امکانو بهش داده" که چرندی بیش نیست !
ناتی داگ با استعداد و تکنیکی ترین استدیو کنسولی حال حاضر هست و اینو با سری آنچارتد اثبات کرده, نسل های قبل هم با توجه به پلتفرم های مورد استفاده بهترین کارائی رو همیشه ارائه دادن.

mosen @
عکس میزاری حداقل یچیزی باشه نزدیک به نسخه نهائی نه در این حد D:
cxuoc8k2vl41pep4e45c.jpg

حالا کدومش بهتره ؟ بافت های از نزدیک فوق العاده و از دور ضایع یا از دور فوق العاده و از نزدیک ضایع ؟ خُب معلومه برای ساخت بافت ها با فاصله دور پیکسل و پلیگان خیلی کمتری لازمه حتی میشه بعضی جاها از تصاویر دو بعدی توی فواصل دور استفاده کرد که خیلی چشم نواز هم بنظر بیاد, مثلاً :
m58p2yygd6cmsp8pfio.jpg

چیزی که من توی ریج دیدم انصافاً توی هیچ بازیی ندیدم ! برو Cut-scence اولیه ورود به شهر مترو رو ببین ( ابتدای دیسک دوم ) واقعاً باورم نمیشد که این کیفیت داره روی کنسول اجرا میشه چه برسه به اینکه روی 60 فریم باشه 720p بازی رو نصب کن روی 360 ببین چی میبنی ! والا بلا نسخه اولیه و نهایی نداره ! مهم سبک استفاده از بافتها هست ! تکرار بافتها یه چیز مرسومی هست الان و حتی رزلوشن بافتها رو هم 100 برابر بکنی باز مشخصه یک واحد مشخص مدام تکرار شده توی تصویر ! الان دیگه کنسولها بیشتر از این نمیکشن و گنجایش این روش رو ندارن ولی نسل بعد مطمعن باش به یکی از استانداردهای بازیسازی تبدیل میشه کار ID !

اگر هم به انتخاب من باشه ترجیح میدم یه بازی با محیط های باز رو با روش ID تجربه کنم و یه بازی با محیط های بسته رو با روش ND ( و اکثریت استدیو های دیگه ) الان خودت توی عکسی که گذاشتی ببین دوربین یکم از محیط بازی فاصله گرفته آسفالت شده مثل کاشی کاری ! هر دو روش یسری مزایا و کمبودها رو بصورت همزمان دارن ! تو روشی که برای ریج بکار بردن بافتها و پلی گونها تغییر نمیکنن ! همونهایی هستن که از نزدیک میبینی ! ولی مثلاً روشی که برای هیلو ریچ استفاده کرده بودن هم بافت و هم پلیگونها متناسب با فاصله کم و زیاد میشد ( البته خیلی ظریف و ماهرانه ! اما باز هم با کمی دقت مشخص بود ) ولی مثلاً توی AC اینجوری نیست ! NPC ها که کلاً از یه فاصله ای بری جلوتر مدلسازیشون عوض میشه و با مدلهای با جزئیات بالاتر جایگزین میشن و خود محیط هم 3-4 بار لود میشه با کیفیت های مختلف که هر چی به نقطه مورد نظر نزدیک تر بشی کیفیت مدلهای بکار رفته بالاتر میره ! آسمون AC هم درسته که میچرخه و دوار هست و حالت سایه و نور و ... رو شبیه سازی میکنه ولی مثل آسمون بکار رفته توی ریج فقط یه عکس هست !! اگر نگاه کنی به آسمون یه نیم کره بزرگ رو میبینی که داره میچرخه و ... توی بتمن هم که الان اومده باز همینجوری هست به هر قسمتی که نزدیک میشی به تدریج لود میشه تصویر و ... و حتی به در و دیوارش نگاه کنی مشخص هست کیفیت بافتها در حد GeoW 3 نیست که با همون انجین ساخته شده و همه اینها فقط بیانگر این نکته هست که ریج یه بازی با تکنولوژی ضعیف نیست که هیچ خیلی هم کارآمد هست ! کلکهایی رو بکار برده که خیلی از بازیسازهای دیگه هم بکار بردن و میبرن ولی بنا به دلایلی مورد بی مهری برخی ها قرار گرفته تو بازیسنتر !
 
الان چی را من برات ثابت کنم ؟! اخه مرد حسابی یه حرفی میزنی نمیدونم چی بگم تو اونو دو بعدی تشخیص میدی ؟! مشکل من نیست ! اخه rage بازی کردی ؟ دیدی وقتی میری تو محیط میتونی تو دوربر همه سخره ها بچرخی ؟ کلا draw distance ;i j, که rage تولید میکنی همش واقعی هست یعنی میتونی بری همونجا از یه جا سوار ماشین میشی از اون دور دورها کاملا تا چشم میشه دید تو محیط را به بهترین شکل با جزئیاتش میبینی هرجا که دلت خواست از ماشین پیاده شو به محیط اطراف نگاه کن و چرخ بزن ببین چی میبینی ؟
مگه من گفتم اون صخره دو بعدیه ؟ میگم جای تکسچر و پلی گان برای تشکیل اون صخره در چهار طرفش از عکس استفاده شده. درکش خیلی راحته بخدا.

Rage در دورنما بهترین گرافیک رو به نمایش میزاره . دوستانی که تو دورنما هم Rage رو میبرن زیر سوال یه عکس از فاصله دور برای U3 بزارین . فاصله نزدیک نه ، فاصله دور بزارین . اگه کاری نداره این کارا چرا کارمک به عنوان اولین نفر به این رسید ؟ چرا هیچ کی دیگه نتونست ؟!
U3 هنوز تجربه نکردم اما با توجه به نسخه قبلی براحتی میشه گفت اگر بهترین نباشه در این زمینه جزو بهترین هاست. اینم عکسی در این رابطه:
2ynh0ab38ivcu3n5s4ne.jpg
سعی کن حتماً کیفیت HDـشو ببینی .
 
نمی خواستم این عکس ها رو بذارم چون کیفیت خوبی ندارن ولی مجبورم کردین ، اینم بگم عکس ها از تریلر لانچ GT هست و مسلماً کیفیتی زیادی نداره ولی میتونه خیلی از موارد ثابت کنه (هر کسی از این تیکه عکس های باکیفیت داره بده جای گزین کنم تا بحثی نمونه ) :
تکسچر های تکراری به وفور :
38515431745576974217.jpg


10035163710472725688.jpg
اینم در مورد فلت بودن ، کف زمین نگاه کنید تا بفهمید flat یعنی چی، تقریباً تو تمام مواقعی که دوربین ناخواسته زوم میکنه این مشکل نمایان میشه :
00505885905254654849.jpg
 
مگه من گفتم اون صخره دو بعدیه ؟ میگم جای تکسچر و پلی گان برای تشکیل اون صخره در چهار طرفش از عکس استفاده شده. درکش خیلی راحته بخدا.


U3 هنوز تجربه نکردم اما با توجه به نسخه قبلی براحتی میشه گفت اگر بهترین نباشه در این زمینه جزو بهترین هاست. اینم عکسی در این رابطه:
2ynh0ab38ivcu3n5s4ne.jpg
سعی کن حتماً کیفیت HDـشو ببینی .
این عکسی که گذاشتی اسمش Draw Distance نیست:دی اون پشت فقط یه عکس بک گرانده. Draw Distance یعنی جایی که بتونی بهش دسترسی داشته باشی و بدون لود شدن دوباره بازی بری اونجا. مثل Skyrim به طور مثال.
 
مگه من گفتم اون صخره دو بعدیه ؟ میگم جای تکسچر و پلی گان برای تشکیل اون صخره در چهار طرفش از عکس استفاده شده. درکش خیلی راحته بخدا.
من نمیتونم درک کنم :| ولی خب گیرم حرفت درست یعنی فکر میکنی این عوامل در بازیهای دیگه وجود نداره ؟! قضیه اینه که تو هیچ بازی این مقدار سخره کنار هم با این پلیگانی که rage به کار برده شده نیست .

U3 هنوز تجربه نکردم اما با توجه به نسخه قبلی براحتی میشه گفت اگر بهترین نباشه در این زمینه جزو بهترین هاست. اینم عکسی در این رابطه:
2ynh0ab38ivcu3n5s4ne.jpg
سعی کن حتماً کیفیت HDـشو ببینی .

من اینو دیدم تریلرش را و واقعا هم فوق العاده بود ولی با یک فرق مثلا یه همچین نمایی تو بازی بتمن هم میتونی ببینی ولی اون چیزی که تو بتمن میبینی میتونی توش حرکت کنی rage هم همینطور از یه جا جا یه فاصله دور را میبینی بعد با ماشین میری درست همونجا .
ولی این چیزی که تو انچارتد هست کسی منکرش نیست که فوق العاده هست ولی از خیلی حقه ها میتونن توش استفاده کنند یعنی فقط یک بک گراند هست . قبول داری ؟
 
این عکسی که گذاشتی اسمش Draw Distance نیست:biggrin1: اون پشت فقط یه عکس بک گرانده. Draw Distance یعنی جایی که بتونی بهش دسترسی داشته باشی و بدون لود شدن دوباره بازی بری اونجا. مثل Skyrim به طور مثال
اسمش چیه پس ؟ عکس دیستانس لابد :دی دراو دیستنس یعنی منظره یا فضائی که رو به روت میبینی و ربطی به این نداره که حتماً باید توی اون نقطه هم بتونی حضور داشته باشی. عکسی هم در کار نیست تمام ساختمون ها بشکل سه بعدی کار شدن و نمای فوق العاده ای دارن.

من نمیتونم درک کنم :| ولی خب گیرم حرفت درست یعنی فکر میکنی این عوامل در بازیهای دیگه وجود نداره ؟! قضیه اینه که تو هیچ بازی این مقدار سخره کنار هم با این پلیگانی که rage به کار برده شده نیست .
100% توی بازی های دیگه هم وجود داره اما خُب حرف من اینه برای ساخت نما و صخره مثلاً توی فاصله دور خیلی حقه ها میشه استفاده کرد مثل همین چیزی که گفتم.

من اینو دیدم تریلرش را و واقعا هم فوق العاده بود ولی با یک فرق مثلا یه همچین نمایی تو بازی بتمن هم میتونی ببینی ولی اون چیزی که تو بتمن میبینی میتونی توش حرکت کنی rage هم همینطور از یه جا جا یه فاصله دور را میبینی بعد با ماشین میری درست همونجا .
ولی این چیزی که تو انچارتد هست کسی منکرش نیست که فوق العاده هست ولی از خیلی حقه ها میتونن توش استفاده کنند یعنی فقط یک بک گراند هست . قبول داری ؟
یک View اینشکلی از بتمن واسم بزار لطفاً
قبول دارم این صحنه با فاصله دور هست و خیلی کارها میشه برای زیباتر شدنش انجام داد اما اصل همون نما و زیبایی هست که به بازی میده یعنی واقعاً آدمو محو خودش میکنه. به این میگن یک دراو دیستنس رویائی !

@ kayne
الآن هدفت چیه ؟ مشکلت :D؟ هر بازی که تا اون حد دوربین به تکسچرش نزدیک بشه به فنا میره.

جالبه برای u3 میرید عکس از فاصله 4 سانتی زمین یا.. میزارید بعد برای Rage یک دورنمای چند ده کیلومتری. همین شکلی که روی تکسچر های U3 زوم میکنی روی Rage یا هر بازی دیگه ای زوم کن ببینم چی میبینی !
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or